proud_ionian Posted August 27, 2021 Author Posted August 27, 2021 Σύμφωνα με τη σημερινή Πελοπόννησο, πάει για νέα αναβολή η έναρξη δρομολογίων της Grecian
georgios express Posted August 27, 2021 Posted August 27, 2021 Από άλλο topic το παίρνω, αλλά για να μην λέμε πολλά: 1 hour ago, Superfast VI said: ...νομίζω ότι έχει γίνει λίγο αηδία πια το θέμα. ...
proud_ionian Posted September 10, 2021 Author Posted September 10, 2021 παλι συμφωνα με την πελοποννησο/pelop.gr τελος του χρονου θα αρχισουν "δοκιμαστικα και εκπαιδετικα" ταξιδια. χαντρες στους ιθαγενεις
proud_ionian Posted March 16, 2023 Author Posted March 16, 2023 (edited) Το υδατοδρόμιο της Πάτρας,επιθεωρήθηκε πρόσφατα από τις συναρμόδιες αρχές και βρίσκεται στην τελική ευθεία για την αδειοδότηση. Έτσι διαδίδουν οι ενδιαφερόμενοι και γελά μέχρι και η κάρα του Αγίου Ανδρέα. Edited March 16, 2023 by proud_ionian thebest.gr
Ssiap21 Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Αν δεν έχω χάσει επεισόδια εδώ και αρκετά χρόνια δεν πετάνε υδροπλάνα στην Ελλάδα. Βέβαια ρίχνοντας κανείς μια ματιά στο site της Hellenic Seaplanes δημιουργείται η εντύπωση ότι η χρήση υδροπλάνων στη χώρα είναι πάρα πολύ διαδεδομένη. Τουλάχιστον εγώ με αυτή την εντύπωση έμεινα και άρχισα να ψάχνω αν λειτουργούν υδατοδρόμια στην Ανάφη και στα Ψαρά.
proud_ionian Posted March 16, 2023 Author Posted March 16, 2023 Εννοείται ότι δεν πετάνε υδροπλάνα στην Ελλάδα. Οπότε μυρίζουν εκλογές, εμφανίζονται οι συνήθεις μνηστήρες που ετοιμάζουν υδατοδρόμια και κοσμοδρόμια και μετά κολλάει το πράγμα. Κάτι οι αντικειμενικές δυσκολίες, κάτι τα εμπόδια από τους θιγόμενους...
gtogias Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Κάτι η έλλειψη ρευστού... Αν δεν πέσουν επιδοτήσεις ή κρατικό χρήμα, δεν τα βλέπω να πετάνε.
polmyt Posted August 4, 2023 Posted August 4, 2023 Εφτασε το πρωτο υδροπλανο συμφωνα με το euro2day Quote Η Hellenic Seaplanes γίνεται η πρώτη αεροπορική που φέρνει ξανά τα υδροπλάνα στους ελληνικούς αιθέρες. Η εταιρεία παρέλαβε σήμερα το πρώτο υδροπλάνο της, και προετοιμάζεται πυρετωδώς για την εκκίνηση των επιβατικών πτήσεων τους προσεχείς μήνες. Η άφιξη σήμερα του υδροπλάνου της Hellenic Seaplanes στο Διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» έδωσε τέλος στην αμφισβήτηση και τις φήμες ότι τα υδροπλάνα δεν θα πετάξουν ποτέ στην Ελλάδα, σημειώνει η εταιρία. Η σημερινή άφιξη αποτελεί μία επενδυτική πρωτοβουλία, 10 ετών, που σήμερα ξεκίνησε να υλοποιείται, δήλωσε ο Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους, με τη συνεργασία αρκετών επενδυτών, που πίστεψαν στη δυναμική των υδροπλάνων και στις προοπτικές που φέρνουν μαζί τους στον κλάδο της αερομεταφοράς στην Ελλάδα. Μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη δρομολογείται η άφιξη και δεύτερου υδροπλάνου, ενώ πριν το τέλος του έτους πιθανό να κάνει την εμφάνισή του και το τρίτο αμφίβιο … Το προφίλ του νέου υδροπλάνου της Hellenic Seaplanes Το νεοαφιχθέν αεροσκάφος, είναι ένα CESSNA Caravan C208, της αμερικάνικης κατασκευάστριας εταιρείας ΤΕΧΤRON, το οποίο, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας που υπογράφτηκε, θα έχει βάση στο αεροδρόμιο των Μεγάρων, στην επιχειρησιακή βάση της Ifly, ιδιοκτησίας του κ. Γιώργου Βέρπη, η οποία εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών αερομεταφοράς VIP προσώπων, διακομιδής ασθενών με ελικόπτερα και αεροπλάνα και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες, υψηλών προδιαγραφών, για ένα μεγάλο εύρος πτητικών μέσων. To συγκεκριμένο υδροπλάνο πρόκειται για αμφίβιο τύπο αεροσκάφους, που μπορεί να δραστηριοποιηθεί τόσο σε αεροδρόμια όσο και να προσθαλασσώνεται επί υδάτινου πεδίου και κατ’ επέκταση στα υδατοδρόμια, με τη χρήση πλωτήρων. Οπως σημειώνει η Hellenic Seaplances, το εν λόγω αεροσκάφος αναγνωρίζεται για την εξαιρετική αξιοπιστία και απόδοσή του. Με την ικανότητα να απογειώνεται και προσγειώνεται σε διαφορετικά πεδία, στεριάς και θάλασσας, το αεροσκάφος είναι ιδανικό για τις ανάγκες του «πολυνησιακού» χαρακτήρα της Ελλάδας. Το CESSNA Caravan C-208 υποστηρίζει την αερομεταφορά έως 12 επιβατών και προορίζεται να εξυπηρετεί οργανωμένα αεροπορικά δρομολόγια καθώς και ναυλωμένες, ιδιωτικές πτήσεις. Το νέο απόκτημα της εταιρείας υπόσχεται να δώσει λύσεις στα προβλήματα εύκολης διασύνδεσης μεταξύ των νησιών, πετώντας γρήγορα και εύκολα από λιμάνι σε λιμάνι και ενώνοντας όλη την Ελλάδα, όπως προμηνύει και το μότο της Hellenic Seaplanes, “Connecting Greece”. Τα βήματα…πριν την πρώτη αποθαλάσσωση! Σε συνάντηση που έγινε με το Διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ), Δρ. Χρήστο Τσίτουρα, τέθηκαν οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να ξεκινήσει η Hellenic Seaplanes να βάλει σε τροχιά ελληνικής νηολόγησης το αμφίβιο αεροσκάφος. Ο κ. Τσίτουρας ανέφερε ότι η αναβάθμιση της Ελληνικής Πολιτικής Αεροπορίας θα συνεχιστεί και θα εντάξουμε τα υδροπλάνα κανονικά στην καθημερινότητα του Έλληνα. Έχοντας πλέον λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες και εγκρίσεις, η εταιρεία μπορεί να δραστηριοποιηθεί στο δίκτυο υδατοδρομίων που τα τελευταία χρόνια έχουν αδειοδοτηθεί ή είναι σε φάση αδειοδότησης, ώστε να υποδεχθούν επιβάτες στις πύλες τους. Σε δηλώσεις του ο Δρ. Χρήστος Τσίτουρας, ανέφερε: “Στηρίζουμε την προσπάθεια ανάπτυξης δικτύου αεροπορικών μεταφορών μέσω υδροπλάνων στην Ελλάδα και θα σταθούμε αρωγοί σε ό,τι απαιτηθεί, με στόχο τη βελτίωση της συνδεσιμότητας στη χώρα μας, την ενίσχυση του τουρισμού και την εξυπηρέτηση των πολιτών”. Μετά την έλευση του υδροπλάνου της Hellenic Seaplanes, o Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε: “Η άφιξη του πρώτου υδροπλάνου στην Ελλάδα αποτελεί το πρώτο βήμα της ιδιωτικής επενδυτικής πρωτοβουλίας για να λειτουργήσει ο κλάδος στην Ελλάδα. Η όλη προσπάθεια έχει την υποστήριξη της Κυβέρνησης, με στόχο τη βελτίωση και τη διαφοροποίηση των τρόπων μετακίνησης των συμπολιτών μας και των επισκεπτών της χώρας μας . Είμαστε ικανοποιημένοι, που ως χώρα βρισκόμαστε σε αυτό το σημείο, καθώς ξεκινούν οι πρωτοβουλίες για τις εμπορικές πτήσεις με υδροπλάνα στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια νέα αρχή για τον τομέα του τουρισμού και της αεροπορικής μεταφοράς. Ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες για την αναβάθμιση των μεταφορών προς όφελος των πολιτών και της χώρας”. Για την ξεχωριστή αυτή στιγμή έλευσης του υδροπλάνου στην Ελλάδα ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε: “Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που επιτέλους το όνειρο για υδροπλάνα στην Ελλάδα γίνεται πραγματικότητα. Ως Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων είχα εργαστεί σκληρά για να αλλάξουμε το θεσμικό πλαίσιο και να δώσουμε σάρκα και οστά σε αυτόν τον τρόπο μεταφορών. Η εταιρία Hellenic Seaplanes έφερε σήμερα το πρώτο υδροπλάνο στην Ελλάδα και δρομολογείται εντός Σεπτεμβρίου στις Σποράδες. Ενώ άμεσα έρχεται και το δεύτερο υδροπλάνο για να μπει στο Ιόνιο. Είμαι βέβαιος ότι το εγχείρημα θα έχει μεγάλη επιτυχία και όταν με το καλό ξεκινήσει την λειτουργία του και το υδατοδρόμιο στην Αθήνα, τα υδροπλάνα θα γίνουν ένας πολύ δημοφιλής τρόπος μετακίνησης. Καλή επιτυχία!” Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννης Παππάς ανέφερε: “Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καλωσορίζει την έλευση του πρώτου υδροπλάνου στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα σημαντικό ορόσημο για τη χώρα μας. Η ανάπτυξη του κλάδου των υδροπλάνων αποτελεί ένα καινοτόμο εγχείρημα και μια ουσιαστική επενδυτική πρωτοβουλία με πολλαπλά οφέλη. Τα υδροπλάνα θα βοηθήσουν σημαντικά στην βελτίωση και στην αναβάθμιση των μεταφορών καθώς και στην σύνδεση των νησιών μας με την ηπειρωτική χώρα και ειδικά τα νησιά μας στο βορειοΑνατολικό Αιγαίο. Η επένδυση αυτή είναι θα αναδείξει περισσότερο την νησιωτικότητα της χώρας και θα αναβαθμίσει το τουριστικό προϊόν της”. Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους, υποστήριξε: "Η άφιξη του πρώτου υδροπλάνου στην Ελλάδα είναι ένα ιστορικό γεγονός για εμάς αλλά και τον κλάδο των μεταφορών γενικότερα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η λειτουργία των υδροπλάνων στη χώρα μας, εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την αξιοποίηση του μοναδικού φυσικού πλούτουπου διαθέτει και η Hellenic Seaplanes θα δημιουργήσει τις συνθήκες για την ανάπτυξη του τομέα αυτού. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους επιβάτες μας μια μοναδική εμπειρία ταξιδιού και να συμβάλουμε στην αναβάθμιση της εθνικής τουριστικής ταυτότητας, δραστηριοποιούμενοι στον κλάδο της αερομεταφοράς που έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης".
Diagoras Posted August 4, 2023 Posted August 4, 2023 Έφτασε δηλαδή η ώρα να πάει ο Super Mario στο διάστημα;😁
polmyt Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Αλλο ενα δημοσιευμα παρομοιο με τα υπολοιπα ,με τη Μυτιληνη να πρωταγωνιστει αυτη τη φορα Στοχος να ξεκινησουν δρομολογια εντος του ετους Quote Την Τετάρτη 3 Ιουλίου, στην Μυτιλήνη, θα βρίσκεται ο κ. Ροντογιάννης Πολ, Ground Operation Manager της Hellenic Seaplanes SA. Ο κ. Ροντογιάννης θα πραγματοποιήσει συνάντηση με τον Πρόεδρο του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λέσβου και θα παρευρεθεί στην συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου. Στόχος αυτών των συναντήσεων είναι η συζήτηση για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου στο νησί της Μυτιλήνης και η οργάνωση της υλοποίησης των πρώτων πτήσεων υδροπλάνων μέσα στο 2024. Η Hellenic Seaplanes SA προσφέρει νέες δυνατότητες μεταφοράς και συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη των περιοχών που εξυπηρετεί. Η υλοποίηση αυτών των πτήσεων αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου, ενισχύοντας παράλληλα τις σχέσεις με γειτονικές χώρες.
mvin Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Πόσα χρόνια αναγγέλουν νέα υδατοδρόμια ή και τα εγκαινιάζουν.....αλλά υδροπλάνα ακόμα δεν έχουμε δει......
georgios express Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Συμπληρώνεται οσονούπω 20ετία. Αυτό βέβαια αντανακλά στην (αν)αποτελεσματικότητα της διαβόητης κρατικής μηχανής, πλην όμως εντυπωσιάζει και η επιμονή των επιδόξων επενδυτών. Θα πρέπει είτε να είναι πολύ αποφασισμένοι, είτε να γνωρίζουν κάτι που οι υπόλοιποι αγνοούν.
Shippihs Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Πατάνε στο κομμάτι του συνολικου χρόνου ταξιδιού. Πχ για να πας με το αεροπλάνο στο νησί μπορεί να θες 1 ώρα το πολύ εν πτήση, αλλά μέχρι να κάνεις τη διαδρομή να πας στο αεροδρόμιο και να κάνεις όλα τα διαδικαστικά, έχει φτάσει 3-4ωρο χαλαρα. Στο πλοίο μπαίνεις ένα τέταρτο πριν την αναχώρηση που λέει ο λόγος, και ο περισσότερος χρόνος είναι η διάρκεια του ταξιδιού. Το υδροπλάνο που έχει μικρότερη διάρκεια ελέγχου στην επιβιβαση και μαζί με τη πιο "πριβε" εμπειρία που προσφέρει, θα τραβήξει κόσμο και από τα κανονικά αεροπλάνα και τα ταχύπλοα στα νησιά που δεν έχουν μεγάλο αεροδρόμιο. Και τη στιγμή που Ελλάδα ζούμε, ταιριάζει με το τουριστικό προϊόν, και άτομα που θα πληρώσουν για αυτή την εμπειρία υπάρχουν, εγώ τα βλέπω να πηγαινουν πολυ καλά
Χρήστος Κωνσταντίνου Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 (edited) Οι τύποι υδροπλάνων που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά δεν αντέχουν το Αιγαίο. Τα περισσότερα υδροπλάνα (floatplanes) έχουν περιορισμό σε ύψος κύματος που καθιστά τη χρήση τους απαγορευτική από επιχειρηματική σκοπιά – τυπικά, σημαντικά λιγότερο από 1 μέτρο. Με άλλα λόγια, μια μέρα θα πετάνε, έξι δεν θα πετάνε. Τα αεροσκάφη αυτά είναι είτε για τις λίμνες του Καναδά, είτε για τις λιμνοθάλασσες στις Μαλδίβες. Για την Ελλάδα είναι για ορισμένες ειδικές περιπτώσεις (π.χ. Λευκάδα, Βόλος, Κορινθιακός). Τώρα αν μιλούσαμε για αερακάτους (flying boats) όπως π.χ. τα Canadair, άλλη περίπτωση. Αλλά δεν μιλάμε γι' αυτές. Προσωπική γνώμη (εντελώς υποθετική): Ο λόγος που επιμένουν οι επίδοξοι είναι γιατί πολύ θα ήθελαν να προσελκύσουν κρατική βοήθεια που θα αφαιρούσε το επιχειρηματικό ρίσκο – στυλ επιδοτούμενη γραμμή. Αλλά αυτό είναι εντελώς προσωπική και υποθετική γνώμη, όχι βασισμένη σε δεδομένα. Edited July 2, 2024 by Χρήστος Κωνσταντίνου
pilot Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 (edited) Το 2006 είχα την εμπειρία αυτή και ταξίδεψα από Πάτρα για Κέρκυρα με στάση στους Παξους. Δεν ήταν άσχημη η εμπειρία, πετούσαν σε σχετικά χαμηλό ύψος και απολάμβανες έτσι ωραίες εικόνες της δυτικης Ελλάδας από ψηλά. Γύρω στα 20 άτομα έπαιρνε. Ωραία εμπειρία και η προσθαλασσωση στη μαρινα στα Γουβια. Αρνητικα σημεία: η σχετικά χαμηλή ταχύτητα σε σχέση με τα αεροπλάνα που ήξερα μέχρι τότε (περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά το Πάτρα- Κέρκυρα χωρίς τη στάση στους Παξους) και ο υπερβολικός θόρυβος. Ο πιλότος μας ήταν θυμαμαι Ιταλός. Μάλιστα όταν έφτασα βραδακι στην Κέρκυρα, λίγες ώρες αργοτερα ανταμωσαμε τυχαια στη Σπιαναδα και μου μίλησε πρώτος "Hi, I was your captain earlier 🤣 " Όμορφες αναμνήσεις γενικά Edited July 2, 2024 by pilot
bas Posted July 3, 2024 Posted July 3, 2024 Δυτική Ελλάδα, Χαλκιδική, Εύβοια και Σποράδες, μια χαρά πετάνε. Αλλά και σε όποια νησιά έχουν μεγάλα φυσικά λιμάνια.
Χρήστος Κωνσταντίνου Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 Εδώ μιλάνε από Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη μέχρι… Κίσσαμο Χανίων. Ίσως κάτι μου διαφεύγει, αλλά τρία Μποφώρ βοριά να έχει, στα Χανιά πιάνει ένα μέτρο κύμα σε όλα τα βόρεια παράλια. Τα Twin Otter και τα Cessna Gran Caravan άντε να έχουν wave limit 0.5m.
polmyt Posted September 26, 2024 Posted September 26, 2024 (edited) Υδροπλανα στο Αιγαιο (λεμε τωρα), αλλα και στην Ιταλια Προφανως και δεν υπαρχει η παραμικρη πιθανοτητα ,αλλα κουβεντα να γινεται Quote Την προοπτική διασύνδεσης δήμων Ελλάδας και Ιταλίας με υδροπλάνα και την ανάπτυξη τουριστικών συνεργιών είχε η Hellenic Seaplanes καθώς παρευρέθηκε στην Ηλεία και συμμετείχε στο 1ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «Ελλάδα, Μεγάλη Ελλάδα, Ιταλία Κοινά πολιτιστικά αντιδάνεια και προσκλήσεις στη νέα χιλιετία». Στο συνέδριο παρευρέθηκαν επίσης ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, η διοίκηση του Ελληνοϊταλικού Επιμελητηρίου, η ηγεσία της Hellenic Seaplanes καθώς και οι δήμαρχοι των τριών δήμων της Ηλείας (Ανδραβίδας Κυλλήνης, Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας) και των τριών παράκτιων δήμων της Ιταλίας (Crotone, Squillace και Cira Marino). Ιδιαίτερο ρόλο στη συζήτηση έπαιξε το Ελληνοϊταλικό Επιμελητήριο Αθηνών, το οποίο μεσολάβησε για τη δημιουργία κοινού σημείου επαφής μεταξύ της Hellenic Seaplanes και των δήμων. Το περιεχόμενο της ελληνοϊταλικής συζήτησης Στα πλαίσια του συνεδρίου έγινε η συνάντηση όπου εξετάστηκε η συμβολή των υδροπλάνων στην ενίσχυση των γρήγορων μεταφορών από/προς τη Δυτική Ελλάδα και την Ιταλία, καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας κοινών τουριστικών πακέτων που θα περιλαμβάνουν υδροπλάνα ως μέσο μεταφοράς και αναψυχής μέσω εναέριων περιηγήσεων πάνω από αξιοθέατα. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Νικολακόπουλος, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους, ο Διευθυντής Ανάπτυξης ο της Hellenic Seaplanes, κ. Ποντογιάννης, ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης κ. Λέντζας Ιωάννης, ο Δήμαρχος Πύργου κ. Καννής Ευστάθιος, ο Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας, κ. Άρης Παναγιωτόπουλος, ο Προέδρος του Ελληνοϊταλικου Επιμελητήριου κ. Τσαμίχας Ιωάννης, ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνοιταλικου Επιμελητήριου, κ. Βαμβακάρης Παναγιώτης, ο Δήμαρχος Crotona Vincenzo Voce, o Δήμαρχος Ciro’ Marina, ο Andrea Aprigliano (Αντιδημαρχος Οικονομικων Θεματων) και ο Δήμαρχος Squilace, Vincenzo Zofrea. Kατά τη συνάντηση εξετάστηκε η συμβολή των υδροπλάνων στην ενίσχυση των γρήγορων μεταφορών από/προς τη Δυτική Ελλάδα και την Ιταλία, καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας κοινών τουριστικών πακέτων που θα περιλαμβάνουν υδροπλάνα ως μέσο μεταφοράς και αναψυχής μέσω εναέριων περιηγήσεων πάνω από αξιοθέατα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο υπό κατασκευή υδατοδρόμιο Κυλλήνης, που θα αποτελέσει την πρώτη υποδομή που θα φιλοξενήσει τα υδροπλάνα στο νομό Ηλείας. Οι εργασίες αναβάθμισης των εγκαταστάσεων προχωρούν με ταχύ ρυθμό και σύντομα θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την τελική αδειοδότηση. Ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Νικολακόπουλος μετά την συνάντηση δήλωσε: «Η πρωτοβουλία που ξεκίνησε σήμερα σε αυτό το συνέδριο για τη διασύνδεση της Δυτικής Ελλάδας με την Ιταλία μέσω υδροπλάνων είναι ένα έργο που όχι μόνο προάγει την περιφερειακή ανάπτυξη, αλλά ενισχύει και τις διεθνείς σχέσεις μας. Ως πολίτης από την Ηλεία, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βλέπω την περιοχή μας να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο σε αυτή την πρωτοβουλία.» Τον λόγο αμέσως μετά πήρε ο κ. Λέντζας Ιωάννης, Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης είπε: «Η δημιουργία του υδατοδρομίου στην Κυλλήνη αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για την περιοχή μας. Η συνεργασία μας με την Hellenic Seaplanes και η σύνδεση με την Ιταλία ανοίγει νέους δρόμους για την τοπική μας οικονομία και τουρισμό. Ανυπομονούμε να δούμε τα υδροπλάνα να λειτουργούν, ενισχύοντας την προσβασιμότητα και την ανάπτυξη της περιοχής μας». Δηλώσεις έκαναν επίσης οι φιλοξενούμενοι δήμαρχοι της Ιταλίας : Ο κ. Vincenzo Voce, Δήμαρχος Crotona: «Η διασύνδεση των παράκτιων περιοχών μας με την Ελλάδα μέσω υδροπλάνων είναι ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση των πολιτιστικών και τουριστικών δεσμών μας. Η πρωτοβουλία αυτή θα φέρει κοντά τους λαούς μας και θα προάγει την ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών μας.» Ο κ. Vincenzo Zofrea, Δήμαρχος Squilace: «Η δημιουργία αυτής της νέας θαλάσσιας διαδρομής μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας μέσω υδροπλάνων θα δώσει ώθηση στην τουριστική μας βιομηχανία και θα ενισχύσει τις σχέσεις μας με τη Δυτική Ελλάδα. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τις προοπτικές που ανοίγονται για την περιοχή μας.» Σε σχετική αναφορά ο κ. Ιωάννης Τσαμίχας, Πρόεδρος του Ελληνοϊταλικού Επιμελητηρίου Αθηνών είπε: «Η πρωτοβουλία αυτή, για τη διασύνδεση των παράκτιων περιοχών της Ελλάδας και της Ιταλίας μέσω υδροπλάνων αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την ενίσχυση των διμερών μας σχέσεων. Το Ελληνοϊταλικό Επιμελητήριο υποστηρίζει θερμά αυτή την προσπάθεια, καθώς αναδεικνύει τις κοινές μας πολιτιστικές και οικονομικές αξίες, και προάγει τη συνεργασία και την ανάπτυξη σε επίπεδο επιχειρηματικότητας και τουρισμού. Η σύνδεση αυτή θα φέρει πιο κοντά τις δύο χώρες μας και θα δημιουργήσει νέες προοπτικές για τις τοπικές κοινότητες και τις οικονομίες μας.» Ο Διευθυντής Ανάπτυξης Επίγειων Υποδομών της Hellenic Seaplanes κ. Ροντογιάννης ανέφερε ότι: «Η συνεργασία Ιταλίας & Ελλάδας στον τομέα των υδροπλάνων θα ενδυναμώσει τις σχέσεις των δύο χωρών και θα διευκολύνει την επικοινωνία των νησιωτικών και παραθαλάσσιων περιοχών της Ιταλίας και της Ελλάδας. Είναι ένα σημαντικό βήμα προς τη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού σε συνδυασμό με τα υδροπλάνα, δίνοντας στους επιβάτες την ευκαιρία να απολαύσουν γρηγορότερες και πιο άνετες μετακινήσεις. Η ολοκλήρωση των εγκαταστάσεων θα ανοίξει νέες προοπτικές για τη σύνδεση των δύο χωρών, ενισχύοντας τη ροή των επισκεπτών και προωθώντας τη βιώσιμη κινητικότητα στην περιοχή.» Κλείνοντας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, ο κ. Χαραλάμπους είπε: «Η διασύνδεση Ελλάδας και Ιταλίας μέσω των υδροπλάνων αποτελεί έναν στόχο στρατηγικής σημασίας για εμάς. Αυτή η συνεργασία όχι μόνο θα ενισχύσει την τουριστική ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα των μεταφορών, αλλά θα δημιουργήσει και νέες ευκαιρίες για τις τοπικές κοινωνίες και τις οικονομίες των δύο χωρών. Το υδατοδρόμιο της Κυλλήνης θα παίξει κεντρικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια και είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρόοδο που σημειώνεται.» Το συνέδριο αφιερωμένο στην επιχειρηματικότητα Το 1ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «Ελλάδα, Μεγάλη Ελλάδα, Ιταλία Κοινά πολιτιστικά αντιδάνεια και προσκλήσεις στη νέα χιλιετία», διοργανώνεται στο πλαίσιο των αδελφοποιήσεων μεταξύ του Δήμου Crotone με τον Δήμο Ανδραβίδας Κυλλήνης, του Δήμου Πύργου Ηλείας και Δήμου Squillatse και τέλος του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τον Δήμο Cira Marino, η Αμφικτυονία “Επειών Γη” , η οποία απαρτίζεται από τους Δήμους Αρχαίας Ολυμπίας, Πύργου, Ανδραβίδας -Κυλλήνης, το Ελληνοϊταλικό Επιμελητήριο Αθηνών και την Ιερά Σταυροπηγιακή Μονή Βλατάδων. Edited September 26, 2024 by polmyt
kerkini Posted September 27, 2024 Posted September 27, 2024 Νομίζω πως στο προ 18ετίας εγχείρημα της αείμνηστης AirSea Lines υπήρξε προέκταση προς το Βρινδήσιο πάντως. Είναι τραγικό πως έχουν περάσει τόσο χρόνια από τότε που πέταξαν υδροπλάνα και ακόμα στα ίδια είμαστε....
proud_ionian Posted September 27, 2024 Author Posted September 27, 2024 On 1/31/2006 at 11:56 PM, proud_ionian said: Πραγματοποιηθηκε, επιτελους, το πρωτο δρομολογιο υδροπλανου απο το λιμανι της πατρας. η γραμμη που ξεκινησε ειναι πατρα brindisi και εγκαινιασθηκε απο τον πρωην πρωθυπουργο. το πρωτο δρομολογιο πραγματοποιηθηκε στις 20 αυγουστου 1929 και επιβατης ηταν ο (πατρινος) πρωην πρωθυπουργος ανδρεας μιχαλακοπουλος. ναι ναι ετσι ειναι, δεν κανουν πουλακια τα ματια σας. εδω και 77 σχεδον χρονια πραγματοποιηθηκαν δρομολογια υδροπλανων απο πατρα για brindisi (31 χρονια πριν το Εγνατια). το εμαθα σημερα στην εκθεση "Λαβυρυνθος με εικονες" που περιλαμβανει πολλα "επικαιρα" που αναφερονται στην πατρα απο ολον τον 20ο αιωνα. το υδροπλανο σταματαγε μπροστα απο τον φαρο (τοτε ηταν στην αγιου νικολαου) και βαρκες πλησιαζαν να παρουν τους επιβατες. Και πριν 95 χρόνια
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 27, 2024 Posted September 27, 2024 Πριν από τον ΒΠΠ υπήρχαν πολλές γραμμές υδροπλάνων κ διεθνείς μάλιστα Ο κύριος λόγος ήταν ότι δεν υπήρχαν τότε πολλά αεροδρόμια,ουσιαστικά χωράφια, πουνα μπορούν να δεχθούν υδροπλάνα,μεγάλα γιά τα δεδομένα της εποχής
pilot Posted February 11 Posted February 11 Δεν ήξερα σε ποιό νήμα να το γράψω και είπα να το αναφέρω εδώ. Μπορεί υδροπλάνα ακόμα να μη βλέπουμε, αλλά στο openseas παρατήρησα ότι η συγκκεριμένη εταιρεία ελικόπτερων προσφέρει εμπορικές πτήσεις ανάμεσα σε διάφορα νησιά από αυτό το καλοκαίρι με ελικόπτερα Robinson R44. https://www.greekairtaxinetwork.com/helicopter/robinson-r44/ Ενδεικτικά είδα ότι το Σαντορίνη-Ανάφη το κάνει 4 φορες την εβδομάδα και η τιμή είναι κάπου 90 ευρώ το άτομο. Η χωρητικότητα είναι 3 άτομα 😁και επιτρέπουν χειραποσκευή μόνο😁
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now