Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και εγώ θεωρώ ότι το ΑΘΗΝΑ στο οποίο μπήκα το περασμένο καλοκαίρι δεν είναι σε τόσο τραγική κατάσταση όπως περιγράφετε παραπάνω. Σίγουρα δεν είναι σαν το Sf2, σίγουρα δεν είναι στην κατάσταση που ήταν μέχρι πριν 4-5 χρόνια αλλά δεν είναι και σε τραγική κατάσταση! :P

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μισό λεπτό ρε παιδιά! Δεν είπε κανείς ότι είναι μπάχαλο. Μεταξύ της φράσης "κατώτεροι εσωτερικοί χώροι του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ" και της λέξης "ρημάδι" υπάρχει χάααααασμα. Συμφωνώ απόλυτα ότι η πρώτη θέση του ΑΘΗΝΑ είναι απίστευτη. Πολύ καλύτερη από του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ και πολύ καλύτερη από κάποια νεοναυπηγούμενα. Αλλά η πρώτη θέση κακά τα ψέμματα ακόμα και όταν είναι ανοιχτή, προσφέρεται σε λίγους. Μόνο όσοι πληρώσουν και όσοι καραβολάτρες προλάβουν να μπουν για λίγο πριν φάνε πόρτα θα την δουν. Όλο το υπόλοιπο πλοίο κατά τη γνώμη μου πάντα, δεν διαφέρει σε τίποτα από ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΑΠΟΛΛΩΝΑ κτλ κτλ σε πολυτέλεια. Άσχετο που πλέον θυμίζει καταμαράν με τον βιασμό των σαλονιών από τα αεροπορικά. Και μην ξεχνάμε πως κάθε γραμμή έχει τις απαιτήσεις της.

Υ.Γ.: Επειδή καποιοι έμειναν με το παράπονο, πάρτε και λίγη πρώτη θέση για να τη δείτε. Στα αριστερά μπροστά από το μπαρ υπάρχει πιάνο το οποίο δεν φαίνεται στη φωτο.:P

post-17-12832696162_thumb.jpg

  • 4 weeks later...
Posted

Οπως ολα δειχνουν αλλη μια χρονια θα το δουμε στο Αιγαιο. Το πιθανοτερο ειναι σαν συμπληρωματικο στην Παροναξια αν και ακομα παιζουν πολλα σεναρια για το πλοιο.

  • 3 weeks later...
Posted

Απο χθες το απογευμα δεμενο στον πειραια, περιμενει κ αυτο το μελλον του. γνωριζουμε ποιο θα ειναι τελικα? Τουλαχιστον φετος το καλοκαιρι θα το εχουμε στις Κυκλαδες εστω για τελευταια φορα??Η καθυστεριση του Ν. ΧΙΟΣ και η παρατση δρομολογιων του ΠΗΓΑΣΟΥ στην Ικαροσαμια ισως αφησουν την ΑΘΗΝΑ προσωρινα στην Παροναξια?

Posted

Η καθυστέρηση στο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ όπως λέει κι ο Νίκ στο ανάλογο τόπικ δεν είναι δεδομένη και ουδείς μπορεί να την επιβεβαιώσει με ακριβεια

Τωρα το ΑΘΗΝΑ πιθανοτατα το καλοκαίρι να δρομολογηθεί εκ νεου στην Παροναξια μιας και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ναυλώθηκε,αλλά πολύ φοβάμαι ότι αυτή η περίοδος θα είναι οριστικά η τελευταία του στην ακτοπλοία.

  • 3 weeks later...
Posted

Εάν το όνομα του Εξπρές Αθηνά, γινόταν Παναγία Αθηνιωτισσα πως θα σας φαινόταν??

Χθες ο κ. Μανουσης επιθεωρούσε το πλοίο. Μια απορία που είχε ήταν, εάν το πλοίο είναι άμεσα δρομολογισιμο.:confused:B)

Posted

Ότι πρέπει είναι για εκεί.Εχει γύρω στα 150 κρεβάτια σε πολυτελείς καμπίνες,διαθέτει αξιόλογους χώρους,έχει σταμπιλάιζερ και σίγουρα από το ΣΟΥΜΕΛΑ είναι πολύ καλύτερο.

Όμως είχα κι εγώ μια πληροφορία που έλεγε ότι κι ο κυρ Μίμης ψιλοενδιαφέρεται για την ΑΘΗΝΟΥΛΑ.Με δεδομένη την απέχθεια του στα γιαπωνέζικα και την αδύνατη εύρεση ευρωπαικού πλοίου στα 120μ για κυκλάδες η ΑΘΗΝΟΥΛΑ δεν του είναι αδιάφορη.

Δεν ξέρουμε όμως και τις βουλές της ΕΛΛΕΝΙΚ.Θα θελήσει να το πουλήσει στην εγχώρια αγορά ή όχι?

Πάντως το βαπόρι έχει πολλά κουράγια ακομα.

Posted

Θα προτιμούσα να το βλέπαμε Β.Αιγαίο.

Οι κακόμοιροι οι Λημνιοί και λοιποί νησιώτες, καλύτερη εξηπηρέτηση είχαν την εποχή του Αλκαίου δέκα χρόνια πίσω παρά σήμερα.

Τώρα στις Κυκλάδες δεν νομίζω ότι θα προσφέρει κάτι ξεχωριστό με τον Αγούδημο.

Αντίθετα -σε σχέση με το Π.Σουμελά, θα αποκτήσουν ένα αληθινό καράβι και όχι αυτό το υβρίδιο που έχουν τώρα.

Άσχετο, αλλά και το Μακεδονία θα μπορούσε μια χαρά να σταθεί σε εκείνη την γραμμή..

Posted
Ότι πρέπει είναι για εκεί.Εχει γύρω στα 150 κρεβάτια σε πολυτελείς καμπίνες,διαθέτει αξιόλογους χώρους,έχει σταμπιλάιζερ και σίγουρα από το ΣΟΥΜΕΛΑ είναι πολύ καλύτερο.

Όμως είχα κι εγώ μια πληροφορία που έλεγε ότι κι ο κυρ Μίμης ψιλοενδιαφέρεται για την ΑΘΗΝΟΥΛΑ.Με δεδομένη την απέχθεια του στα γιαπωνέζικα και την αδύνατη εύρεση ευρωπαικού πλοίου στα 120μ για κυκλάδες η ΑΘΗΝΟΥΛΑ δεν του είναι αδιάφορη.

Δεν ξέρουμε όμως και τις βουλές της ΕΛΛΕΝΙΚ.Θα θελήσει να το πουλήσει στην εγχώρια αγορά ή όχι?

Πάντως το βαπόρι έχει πολλά κουράγια ακομα.

shmera stis 3 to meshmeri perase kai o teleyteos agorastis gia na to dei alla den tou arese ara ayrio teleytea mera ton kleiston prosforon pou zita h hellenic kai orio ta 3.500.000 euro kleistes prosfores tha einai 3 mono agoudimos alekos perogiannakis georgios kai fotis manousis

Posted
δυο κουβεντες τωρα για τη φημολογια που συνοδευσε τη ναυλωση του στη strintzis ferries. υπαρχει option αγορας σε περιπτωση που ειτε πιασει σε δοκιμαστικο 21 κομβους (π100), ειτε κατ'αλλους αν δεν πεσει κατω απο 19 η υπηρεσιακη του οσο θα ειναι εδω στη δυση.
kleistes prosfores tha einai 3 mono agoudimos alekos perogiannakis georgios kai fotis manousis

κριμα:) . και μεις που νομιζαμε οτι θα ερθει στο ιονιο:confused:

εκτος απο το χρημα, θα υπαρχει και ρητρα σχετικα με το που θα δρομολογηθει;

δε νομιζω να το δωσουν στον αλεκο free και να το βαλει πχ πειραια συρο τηνο μυκονο.

Posted

Άρα με βάση τη ρήτρα το πλοίο δεν πάει ούτε Ραφήνα ούτε Πειραιά!!! Που θα το βάλει τότε ο Αγούδημος ή ο Περογιαννάκης;:) Εκτός αν ο Μίμης αντικαταστήσει την ΠΗΝΕΛΟΠΗ την βορειοελλαδίτισσα που δεν νομίζω.

Posted

Me afth th logikh oi grammes pou borei na bei einai mono B. Aigaio (Vlepe Saos) ,Thessaloniki-Kyklades-Dwdekanissa/Kriti (Vlepe Agoudimos), h akoma kai Igoumenitsa-Bridesi gia Ionio.Mallon h Saos omws einai pio koda me afth th logikh,ektos kai an agorastei kai navlwthei.

Posted

Στις 5 που περασα απεξω εθεθησαν στον καταπελτη κουστουμαρισμενοι κυριοι και ακριβο Τζιπ, και κοιταγαν ολοι το βαθος του γκαραζ.....Δεν καταφερα να αναγνωρισω προσωπα

Posted
Στις 5 που περασα απεξω εθεθησαν στον καταπελτη κουστουμαρισμενοι κυριοι και ακριβο Τζιπ, και κοιταγαν ολοι το βαθος του γκαραζ.....Δεν καταφερα να αναγνωρισω προσωπα

nai 3 htan kai 2 apo thn hellenic

Mallon h Saos omws einai pio koda me afth th logikh,ektos kai an agorastei kai navlwthei.

nai kai ego saos blepo

Posted
ΚΑΙ Ο ΠΕΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ???

Perogiannakis=Alpha Ferries (Aqua Jewel)

H alitheia einai pws an den ypirche h ritra tha borouse h Athina na einai o idanikos adikatastaths tou Jewel.Me kalh episkevh kai sidirish padou.Ta pleonektimata tou vaporiou einai dedomena ,alla......

Posted
shmera stis 3 to meshmeri perase kai o teleyteos agorastis gia na to dei alla den tou arese ara ayrio teleytea mera ton kleiston prosforon pou zita h hellenic kai orio ta 3.500.000 euro kleistes prosfores tha einai 3 mono agoudimos alekos perogiannakis georgios kai fotis manousis

Δεν γνωρίζω πόσοι κατέθεσαν τελικά προσφορές, αλλά ενδιαφέρον για το πλοίο είχαν εκδηλώσει μέχρι χθες έξι αγοραστές.

Μεγάλο σουξέ το Αθηνούλα! :D

Posted

stis 18.00 ekleisan h kalpes kai ayrio anigonte h prosfores telika einai 5 h endiaforemenh 1.stritzis p 2.agoudinos al 3.manousis f 4.perogiannakis g kai 5.basilaras = anez . o 6 tin ekane den tou arese h athina .h telikh katataxi sthn pliodosia nomizo einai ayth

Posted

Εγώ πάντος αν είχα το χρήμα θα το χτύπαγα το βαποράκι! Χωράει παντού, βάζει τα πάντα και τρέχει τοσο, όσο δέν θα με έκανε να ξενυχτάω βλέποντας αν ο δείχτης brend έκανε το πετρέλαιο να κοστίζει σαν κολόνια Chanell No5!

Posted
υπαρχει τροπος να μεγαλωσει η χωρητικοτητα του γκαραζ του Αθηνα σε φορτηγα; με αλλα λογια τι μετατροπες εγιναν στο (αδερφο) superferry II κατα τη μετασκευη του οταν ηρθε στην Ελλαδα που δεν εγιναν στο Αθηνα; (αναφερομαι παντα στο γκαραζ). μπορουν να γινουν τωρα αλλαγες και τι κοστος θα εχουν;
Το εξπρες αθηνα του 1973 εχει καποιες διαφορες απο κατασκευης με το σουπερφερι 2 του 1974.Το αθηνα εχει σταθερα παταρια και τα δυο τελευταια ντεκ ειναι απο χαλυβα ενω το σουπερ εχει μη σταθερα παταρια και στα δυο πανω ντεκ αλουμινιο.Λογω αυτης της διαφορας λενε οτι το αθηνα εχει και αυξημενη ιπποδυναμη.
σε περιπτωση που υπηρχε προθεση αγορας του για δρομολογηση στο κεντρικο ιονιο (κεντρικο ειμαστε οχι νοτιο, νοτιο ειναι η κυπαρισια και η πυλος:eek: ) θα επρεπε να γινει εκτεταμενη μετασκευη (με "δομικες" παρεμβασεις) στο γκαραζ και πληρης ανακαινιση του εσωτερικου. κατι τετοιο θα συνεφερε μονο αν αγοραζοταν σε τιμη σκραπ και αν οι μηχανες του με μια καλη επισκευη μπορουν να περασουν τους 20 κομβους.
1.stritzis p

ετσι να φρεσκαρουμε λιγο τη μνημη μας. επιμενω οτι αν ερθει στο ιονιο (σε μονιμη βαση αυτη τη φορα), θα πρεπει να γινουν παρεμβασεις στο γκαραζ για να παιρνει περισσοτερα φορτγηα.

Posted

Μιάς και σήμερα κληρώνει, ας κάνουμε και καμιά πρόβλεψη. Τί έχουμε να χάσουμε? Εγώ θεωρώ επικρατέστερο τον Αγούδημο, γιατί είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μπεί για τα καλά στην αγορά του Βορείου Αιγαίου και πιστεύω ότι θα το κυνηγήσει το πλοίο. Η Λήμνος (καλώς ή κακώς) ούτε θέλει να ακούει για την Σουμελά...οπότε την Αθηνά θα την δουν σαν μάννα εξ ουρανού.

Από την άλλη, για τους ίδιους ακριβώς λόγους, θα την ήθελε και η ΣΑΟΣ...αλλά τι θα το κάνει το Σουμελά? Άσε που έχει πολλά μέτωπα ανοιχτά (μετασκευή του Μακεδονία, φημολογούμενη αγορά του Πρωτέα κλπ)...οπότε σα δύσκολο μου φαίνεται να ανοιχτεί περαιτέρω.

Ψηφίζω λοιπόν Αγούδημο.

Posted

Κι εγώ αν έβαζα κάπου τα λεφτά μου θα τα έβαζα στον κυρ Μίμη.Δεν αποκλείεται να θέλει να αντικαταστήσει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην Ραφήνα(έχει μείνει πολύ πίσω πλέον από άποψη ξενοδοχειακού) το οποίο με την σειρά του να διεκδικήσει άγονες ή ακόμα και να διπλώσει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην Ραφήνα αν υπάρχουν οιωνοί σύντομης αποχώρησης κάποιου από τα ήδη δρομολογημένα.

Συμφωνώ με τον Απόστολο είναι ένα βαποράκι που πάει παντού,έχει ένα ξενοδοχειακό πολύ καλό και καμπίνες άριστες,και τα 20 μιλάκια τα έχει στο τσεπάκι του χωρίς να θέλεις τα δάνεια της Άγγλίας για τα πετρέλαια.

Τώρα βέβαια αν υπάρχουν 5-6 μνηστήρες θα γίνει μάχη,αναγκαστηκά θα μπουν όλοι σε μια διαδικασία πλειστηριασμού κι εκεί θα φανεί ποιός το θέλει περισσότερο που εγώ πιστεύω ότι είναι ο κυρ Μίμης.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...