mc05115 Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Τώρα που άρχισε πάλι ο 'Αγιος Γεώργιος', πού θα πάει; Για την ετήσια;
express skiathos Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Η Νανά πάει για ετήσια. Που είναι δεμένο άραγε; Έχω μέρες να κάνω αυτοψία στο λιμάνι.
proud_ionian Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 αριστερα της νταλιανας νομιζω στο dock3. επισημως χειμερινη ακινησια και ανεπισημως to the highest bidder;)
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Το Εξπρές Αθηνά φημολογείται ότι είναι κοντά και αυτό στη πώληση . Κάποιοι που το έχουν δει τους αρέσει και έχουν σχετικά μικρή διάφορα στην οικονομική πρόσφορα τους. Το τελευταίο πλοίο να κλείσει τη πόρτα της εξόδου!!
proud_ionian Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 με αφορμη την επικειμενη ναυλωση του express athina στην Strintzis Ferries, αλλα και τις εικασιες που τη συνοδευουν εχω μερικα ερωτηματα (παντα μετα απο τα ξυδια μου'ρχονται ): υπαρχει τροπος να μεγαλωσει η χωρητικοτητα του γκαραζ του Αθηνα σε φορτηγα; με αλλα λογια τι μετατροπες εγιναν στο (αδερφο) superferry II κατα τη μετασκευη του οταν ηρθε στην Ελλαδα που δεν εγιναν στο Αθηνα; (αναφερομαι παντα στο γκαραζ). μπορουν να γινουν τωρα αλλαγες και τι κοστος θα εχουν; η ταχυτητα αυτη ισχυει ακομη, η αφορα μονο το ενδοξο παρελθον;
miko mission Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Το εξπρες αθηνα του 1973 εχει καποιες διαφορες απο κατασκευης με το σουπερφερι 2 του 1974.Το αθηνα εχει σταθερα παταρια και τα δυο τελευταια ντεκ ειναι απο χαλυβα ενω το σουπερ εχει μη σταθερα παταρια και στα δυο πανω ντεκ αλουμινιο.Λογω αυτης της διαφορας λενε οτι το αθηνα εχει και αυξημενη ιπποδυναμη.
proud_ionian Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Το αθηνα εχει σταθερα παταρια ....θα υποστεί μια μετασκευή στο γκαράζ, για να παίρνει φορτηγά δεξιά και αριστερά, όπως το Super ferry II ειναι τεχνικα εφικτο αυτο; το σαπφω, απο οτι εχω ακουσει, ειχε καποια σταθερα παταρια που λειτουργουσαν και ως νομεις. οταν αφαιρεθηκαν σε καποια επισκευη για τον ιδιο λογο (περισσοτερα φορτηγα), το βαπορι παρουσιασε προβληματα. μηπως στο αθηνα δεν εχουν αφαιρεθει ως τωρα γι'αυτο το λογο;
Stefanos Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Ως νομείς δεν θα μπορούσαν να λειτουργήσουν μήπως εννοείς ότι ακουμπούσαν στο πέτσωμα και λειτουργούσαν ως οριζόντια ενισχυτικά.Παντως εγώ δεν νομίζω πως μια αφαίρεση τους θα δημιουργούσε πρόβλημα στο πλοίο
miko mission Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Σειρα σοβαρων αλλαγων δημιουργισαν πολλα προβληματα
Neptune Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Καποιο κακο παιδι που δε βλεπει με καλο ματι την δρομολογηση του Αθηνα στο Ιονιο ευχηθηκε να κολλησει το Αθηνα στον Ισθμο αλλα δεν του εγινε η χαρη. Ειχαμε κατολισθιση στη Διωρυγα και ετσι για μια βδομαδα τα πλοια θα πρεπει να κανουν το γυρο.
proud_ionian Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 το σαπφω, απο οτι εχω ακουσει, ειχε καποια σταθερα παταρια που λειτουργουσαν και ως νομεις. Ως νομείς δεν θα μπορούσαν να λειτουργήσουν μήπως εννοείς ότι ακουμπούσαν στο πέτσωμα και λειτουργούσαν ως οριζόντια ενισχυτικά. επειδη εχω δεχθει μπαραζ πμ οτι ειπα μ@@@@ια υπενθυμιζω οτι ΔΕΝ ειμαι ναυπηγος. mea culpa παιδες. ετσι μου το ειχαν μεταφερει. προφανως ειναι αυτο που ειπε ο miko. εκαναν πολλες αλλαγες τοτε
Γιώργος Δ Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Ως νομείς δεν θα μπορούσαν να λειτουργήσουν μήπως εννοείς ότι ακουμπούσαν στο πέτσωμα και λειτουργούσαν ως οριζόντια ενισχυτικά. Μάλλον εννοείς διαμήκη ενισχυτικά. Αλλά το σωστότερο θα ήταν να λέγαμε οτι λειτουργούσαν ως καταστρώματα, αφού στην ουσία ενδιάμεσο κατάστρωμα ήταν.
Stefanos Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Μάλλον εννοείς διαμήκη ενισχυτικά. Ναι δικίο έχεις διαμήκη ήθελα να πώ άλλα λόγω ταχύτητας έγραψα οριζόντια
George Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Την έκανε σήμερα κατά τις 16:00 για Κυλλήνη. Καλά ταξίδια να έχει!
gpap2006 Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Μαλλον αποχαιρετησε οριστικα το Αιγαιο.Ανοιξε ο Ισθμος ή θα παει γυρω γυρω ολη την Πελοπονησο μεχρι να φτασει αυριο πρωι στην Κυλληνη?
express skiathos Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Μέσω Ισθμού πάει Κυλλήνη, σύμφωνα με τον ρουφ.
maanto Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 και αν ειδα καλα πριν λιγο περασε κατω απο τον Τρικουπη... και παλι καποιος shipfriend ηταν εκει.. :D
gpap2006 Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Τελικα τι σκοπευει να κανει ο Στριντζης με το ΑΘΗΝΑ?Θα το αγορασει δικο του ή μετα το Μαρτη θα το αφησει να φυγει?(για αλλες μακρινες θαλασσες)
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Που να το φανταζόμουν ότι θα ταξίδευα για πρώτη φορά με το Εξπρές Αθηνά στο Ιόνιο και όχι στο Αιγαίο!! Έχοντας μπει 2-3 φορές ως επισκέπτης με τελευταία φορά το 2001, είχα εντυπωσιαστεί με τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Αλλά τώρα απογοητευτικά !! Διοτι χαλάσανε το πρυμνιό σαλόνι της οικονομικής (το καλύτερο του πλοίου) με τους καναπέδες και πολυθρόνες μπροστά από την υποδοχή του πλοίου για να βάλουν αεροπορικά καθίσματα (φέτος λογικά θα έγινε??). Το πλωριό σαλόνι σε αρκετή άσχημη κατάσταση σχισμένους καναπέδες, πολυθρόνες και κουρτίνες. Οι περισσότεροι χώροι στο πλοίο ήταν κλειστοί για τους επιβάτες με τις πόρτες πυρασφάλειας. Εστιατόριο και Self Service (δεν εννοώ να λειτουργούν αλλά να μπορεί κάποιος να τα δει). Το σαλόνι της διακεκριμένης θέσης κλειστό. Τα τρία από τα τέσσερα Bar του πλοίου ήταν κλειστά. Το μόνο ανοικτό ήταν στο πλωριό σαλόνι, που δεν είχε κάποια σπουδαία ποικιλία πραγμάτων. Το κατάστημα ήταν κλειστό (αυτό συμβαίνει σε όλα τα πλοία της HSW, γιατί έληξε η σύμβαση της εταιρείας με τα Duty Free Shops). Οι χώροι που είναι καμπίνες κλειστοί για τους επιβάτες. Η κατάσταση στα ανοικτά καταστρώματα τραγική!! Γεμάτα σκουριές και τρεξίματα, καθώς με αρκετή μαυρίλα (βρωμιά). Όπως και πολλοί πλαστικοί καναπέδες στα καταστρώματα ήταν σπασμένη αλλά και βρώμικη. Μόνο το ξύλο στις κουπαστές ήταν σε άριστη κατάσταση. Να μην θέλουν να βάψουν και να αντικαταστήσουν τα εξαρτήματα από τα καταστρώματα που έχουν ανάγκη το καταλαβαίνω μέχρι ένα σημείο. Γιατί το πλοίο μάλλον δε θα ξανά ταξιδέψει με τα χρώματα της HSW, αλλά να μην τα έχουνε καθαρά δε το δέχομαι σαν επιβάτης αλλά και καραβολατρης. Τα τέσσερα M.E.S. του πλοίου εκτός λειτουργίας (πρέπει να τα έχουν βγάλει), γιατί τα χαρτιά τους λήγανε το Μάιο αλλά γράφανε με μπόγια στις πόρτες ότι είναι εκτός λειτουργίας. Το μόνο θετικό ήταν η ευγένεια του πληρώματος σε σύγκριση με το προκάτοχο του. Αυτό σύμφωνα από άτομο που ταξιδεύει συχνά στη γραμμή με το Επτάνησος. Το πλήρωμα αποτελείται σχεδόν εξολοκλήρου από άτομα της HSW εκτός από δυο λογιστές που πρέπει να ήταν στο Επτάνησος. Ενώ η Strintzis Ferries έχει δυο στα πλοία τους συνήθως έχουν και ένα τρίτο λογιστή από τη HSW. Υπεραρκετοί για το πρωτόκολλο που λειτουργεί το πλοίο στη γραμμή της Κυλλήνης Πόρου. Το πρωτόκολλο του πλοίου είναι μόλις 505 επιβάτες. Πλοίαρχος Μήνας Ράλλης Ύπαρχος Βαγγέλης Αράθυμος Α΄ μηχανικός Θοδωρής Φλωράκης (επέστρεψε από το Νεφέλη) Α’ λογιστής Γιώργος Μεθενιτης (από το Σαρωνικός) Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος Κώστας Τακτικός Ο χρόνος που χρειάστηκε από καταπέλτη σε καταπέλτη να διανύσει την απόσταση μεταξύ Κυλλήνης Πόρου ήταν 1 ώρα και 25 λεπτά. Τον ίδιο χρόνο που κάνει και το Επτάνησος. Όποτε η ταχύτητα του ήταν γύρω στα 18,5-19 κόμβους.
Γιώργος Δ Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Θα το αγοράσει και θα το μετασκευάσει όπως το Superferry II.
express skiathos Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Ο πλοίαρχός του έχει περάσει μήπως από το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ ή μπερδεύω τα ονόματα;
Neptune Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Μαλλον μπερδευεις ονοματα. Ο Ραλλης ηταν παλια στο Σαντορινη και τελευταια στα Χαισπιντ
proud_ionian Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 ειχα και γω την ευκαιρια για ενα συλλεκτικο ταξειδι με το express athina στο ιονιο. δεν ειχα ταξιδεψει ποτε με αυτο το βαπορι και οσες φορες το ειχα επιδιωξει παντα κατι συνεβαινε. κατι ομως η ομορφες γραμμες του κατι τα καλα λογια που ακουγα για το εσωτερικο του κατι η ταχυτητα του με ειχαν κανει να πιστεψω οτι προκειται για ενα δευτερο superferry II. η πραγματικοτητα με διεψευσε. δεν αναφερομαι στα αβαφα καταστρωματα, τα βγαλμενα MES και τους αποκλεισμενου χωρους, ουτε γενικα στην εξωτερικη του διαμορφωση. (προσωπικα θα ταξιδευα ωρες στο μπαλκονακι του καθρεπτη). εκεινο που με χαλασε ειναι οτι το βαπορι "φωναζει" οτι εξ αρχης εγινε μια "φτηνιαρικη" ανακαινηση. ναι μεν υπαρχει η φθορα των 13 ετων απο τη μετασκευη του, αλλα δε νομιζω οτι το αγγιξε περισσοτερο απο αλλα που μετασκευαστηκαν τοτε (πχ superferryΙΙ, ιονις, που οι εσωτερικοι τους χωροι παραμενουν αψογοι). χωρια που ειναι λιγο δαιδαλωδεις οι χωροι του (ανεβα να κατεβεις και στριψε για να μπεις).ενταξει δε λεω μπορει η αντικατασταση με αεροπορικες του πρυμιου σαλονιου χαλασε λιγο το βαπορι, δε νομιζω οτι ειναι μονο αυτο. απορω ειλικρινα πως η μετασκευη του επεσπευσε τη χρεωκοπια του Βαγγελη του Βεντουρη. ποσα χαλασαν πια; δυο κουβεντες τωρα για τη φημολογια που συνοδευσε τη ναυλωση του στη strintzis ferries. υπαρχει option αγορας σε περιπτωση που ειτε πιασει σε δοκιμαστικο 21 κομβους (π100), ειτε κατ'αλλους αν δεν πεσει κατω απο 19 η υπηρεσιακη του οσο θα ειναι εδω στη δυση. δε θα εξετασω αν αληθευει η φημη ή αν οντως σκεφτεται τριτο πλοιο η strintzis. ας πουμε για χαρη της κουβεντας οτι οντως ψαχνουν τριτο πλοιο και το αθηνα ειναι υποψηφιο. μιλαμε για ενα πλοιο που το γκαραζ του εχει χωρητικοτητα σε φορτηγα ιση με το 60% αυτης του κεφαλονια, 40% του επτανησος και 30% του ionian star. σε μια γραμμη που εχει πολλα φορτηγα θελουμε να φερουμε ενα βαπορι που δεν παιρνει πολλα τετοια. απο την αλλη οσο αφορα τους εσωτερικους του χωρους υστερουν σε ποιοτητα εναντι ολων των αλλων της περιοχης με εξαιρεση το Ζακυνθος Ι. σε περιπτωση που υπηρχε προθεση αγορας του για δρομολογηση στο κεντρικο ιονιο (κεντρικο ειμαστε οχι νοτιο, νοτιο ειναι η κυπαρισια και η πυλος ) θα επρεπε να γινει εκτεταμενη μετασκευη (με "δομικες" παρεμβασεις) στο γκαραζ και πληρης ανακαινιση του εσωτερικου. κατι τετοιο θα συνεφερε μονο αν αγοραζοταν σε τιμη σκραπ και αν οι μηχανες του με μια καλη επισκευη μπορουν να περασουν τους 20 κομβους. οσο για την ταχυτητα που αναφερθηκε παραπανω, κυλληνη πορος ειναι 23 μιλια. εκανε 1.15' απο φαναρι σε φαναρι αρα μιλαμε για μεση ταχυτητα κατω απο 18.5 κομβους. περιπου τον ιδιο χρονο κανει και το επτανησος. δε νομιζω οτι τετοια εποχη χρειαζεται παραπανω δρομος. 2 δρομολογια τη μερα κανει ΥΓ η φωτο ειναι στην κυλληνη.
George Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Επίσης στα πολύ θετικά βάλτε την ταχύτητά του που έφτασε μέχρι τους 19,9 κόμβους. Την ταχύτητα την έχει. Και από τη στιγμή που την έπιανε κάθε μέρα το καλοκαίρι και μάλιστα μέρες με μεγάλες πληρότητες, δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν είναι σε θέση να την πιάσει τώρα. Ειδικά αν γίνει και μια καλή επισκευή. Για όλα τα άλλα θα συμφωνήσω και κυρίως ότι σε εσωτερικούς χώρους είναι αρκετά κατώτερο κυρίως του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και του ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα κάτσει κάποιος να ξοδέψει τόσα λεφτά για να κάνει το ΑΘΗΝΑ αγνώριστο.
cpt_hcp Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Καλα τωρα να ρωτησω κατι;Πιστευει κανεις στα αληθεια οτι το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ δεν εχει ωραιους και καλαισθητους εσωτερικους χωρους;Ειδατε την πρωτη θεση;Την εποχη που βγηκε το πλοιο στον Πειραια ειχαν παθει την πλακα τους.Συμφωνω οτι το SUPERFERRY ΙΙ εχει περισσοτερους χωρους αλλα νομιζω οτι σε πολλα σημεια παραπεμπει σε GOODY'S κτλ,το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ τουλαχιστον και ειδικα στο πλωριο σαλονι ειναι αυτο που λεμε βαπορι,με ξυλινη επενδυση με βελουδινους καναπεδες,οπως και το restaurant του το οποιο νομιζω οτι δεν υπαρχει σε πλοιο της εποχης του,αλλο αν ειναι πλεον κλειστο οταν δουλευει ως ημεροπλοιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now