Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αφού φεύγει με το Lucky Star για το οποίο το AIS ανααγράφει ως προορισμό Αλεξανδρούπολη απο που προκύπτει ότι πάει εκτός Ελλάδος? Εκτός βέβαια αν το AIS αναγράφει μπούρδες.

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μια ματιά στις λεπτομέρειες του πλοίου δίνει ΕΤΑ στην Αλεξανδρούπολη στις 04-09-2011 στις 10:00. Οπότε, μήπως δεν έχει αλλαχτεί ο προορισμός από προηγούμενο ταξίδι;

Posted (edited)

Οντως ο προορισμος δεν εχει αλλαχθει στο AI,ετσι κατεβηκε απο Αλεξανδουπολη.Βασικα η λογικη λεει οτι μονο για το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ μπορει να κατεβηκε μεχρι το Λαυριο

Edited by polmyt
Posted

Εάν κατέβηκε το Lucky Star για να πάρει το Εξπρές Λήμνος από το Λαύριο για να το πάει στην Αλεξανδρούπολη, μπορεί να παίζει σαν σενάριο??? (Έτσι είχε γίνει και με το Παναγία Σουμελά)

Posted

Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα στο AIS φαινεται οτι αργα χτες βραδυ εφτανε στην Αλιαγα,οποτε μαλλον δεν παιζει αυτο το σεναριο

Posted (edited)

Πρώτα από όλα το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είχε ανέβει αυτοδύναμα και όχι ρυμουλκούμενο. Δεύτερον η τακτική του Μανούση τους τελευταίους μήνες δεν αφήνει και πολλές αμφιβολίες για τον προορισμό του πλοίου. Τρίτον όταν έφυγε το ΣΟΥΜΕΛΑ δεν τρέχανε διαγωνισμοί για να απομακρυνθούν τα παρατημένα πλοία του Μανούση από Λαύριο, Αλεξανδρούπολη και Πειραιά. Να μου έλεγες ένα άλλο λιμάνι να το καταλάβω. Αλλά να το πάρει από το ένα λιμάνι που κάνουν αγώνα να το απομακρύνουν για να το πάνε στο άλλο λιμάνι που επικίνδυνα τα ανεβάζουν και επιβλαβή τα κατεβάζουν, δεν νομίζω ότι στέκει σαν σκέψη.

Edited by George
Posted (edited)

Εκπλήσσομαι που δεν βλέπω αποχαιρετισμούς και δάκρυα για το βαποράκι, ως φαίνεται, στέρεψαν τα δάκρυα με τόσα που έφυγαν τα τελευταία χρόνια. Και γι’ αυτό θα αναλάβω το θλιβερό καθήκον του αποχαιρετισμού.

Το βαποράκι μου ήταν από τα πλέον συμπαθή, καθώς με συνδέουν πολλές αναμνήσεις από τα παλιά. Είχα κάνει κάποια ταξίδια στη Συροτηνομυκονία το 1994-95 ως Παναγία Τήνου 2, λιγότερα στην Ανδροτηνομυκονία ως ΑΘΗΝΑ του Αγαπητού και μόλις ένα με τα σινιάλα της HSW. Και μετά ήρθαν τα σινιάλα της ΣΑΟΣ, η παρακμή και η κατάρρευση. Άτυχο βαποράκι και χωρίς σπουδαία καριέρα, σε σχέση με άλλα της εποχής του, που όμως πάντα του είχα μια ιδιαίτερη συμπάθεια. Ας είμαστε λοιπόν καλά, να ζήσουμε και να το θυμόμαστε και αυτό.

Και επειδή τα τελευταία χρόνια της κατάντιας και της σκουριάς δεν του άξιζαν, ας το αποχαιρετήσω, όπως του αξίζει και όπως θα το θυμάμαι πάντα. Ως ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ 2…κατάλευκο και περιποιημένο…με τα Βαριά σινιάλα…και με καπετάνιο τον Ανάργυρο Σαρρή.

gallery_1833_76_47073.jpg

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Posted

To βαποράκι αυτό , όντως ήταν πολύ άτυχο στα νερά μας.Συνεχείς αλλαγές πλοικτησίας και 2 κατασχέσεις με χρονοβόρους παροπλισμούς.Ηρθε στην Ελλάδα για να αντικαταστήσει έναν θρύλο , δόθηκαν πολλά λεφτά στην μετασκευή του αλλά αποδείχτηκε ότι δεν ήταν καλά σχεδιασμένη. Το γκαράζ παρέμεινε πάρα πολύ μικρό για φορτηγά και μέσος ενώ ήταν πολυτελέστατο δεν είναι είχε την άπλα και την εργονομία του αδερφού του.

Καπετάνιοι που διτέλεσαν στο βαπόρι ήταν ο Αργύρης Σαρρής, ο Γιώργος Περουλάκης, ο Ανδρέας Νάζος, ο Τάσος Τρέσσος , ο Βασίλης Πασχάλης, ο Μάκης Σκιαδάς, ο Νίκος Βασιλικής,ο Μπάμπης Παντελής, ο Σπύρος Θηραίος κι ο Νίκος Κορρές.

Posted

Να προσθέσω μια σημείωση στη λίστα του φίλου μας Earl Granville, ότι αυτό το πλοίο ήταν το πρώτο που πλοιάρχησε ο καπτα-Μάκης Σκιαδάς, επί HELLAS FERRIES. ;)

Posted

Aπο οτι θυμαμαι ειχε αναλαβει την πλοιαρχεια για λιγο και ο cpt αχιλλεας ταρλαμης ,απο αυτον παρελαβε ο ανδρεας ναζος απο οτι ξερω

  • 3 years later...
  • 6 months later...
Posted (edited)

Μηπως θυμαται καποιος να μου πει τι ωρες εφευγε απο Ραφηνα για Ανδρο Τηνο Μυκονο?Τις χρονιες που δουλεψε εκει?Πρωινες και απογευματινες αναχωρησεις?

Edited by Μάκης_1988
Posted

Το πλοίο ήρθε στη ραφήνα το 1999 με τα σινιάλα του Κώστα Αγαπητού. Έκατσε μέχρι το 2005 με ένα διάλειμμα το 2004 από Πειραιά 0800 για Σ-Τ-Μ. Την πρώτη χρονιά ήταν σε κοινοπραξία με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και έκαναν εναλλάξ δρομολόγια 0740 και 1730 για Α-Τ-Μ με επιστροφές από Μύκονο 0830 και 1430. Το SUPERFERRY II έφευγε 0805 και επέστρεφε 1330. Τις επόμενες χρονιές είχε κυρίως απογευματινά. Πέρναγε όλα τα υπόλοιπα πλοία αφού έπιανε 21 μίλια.

  • 2 years later...
  • 5 months later...
Posted

Αν θυμάμαι καλά ο Μανούσης πήρε το Αθηνά μέσα από τα χέρια του Αλέξανδρου Αγούδημου.Προφανώς ο δεύτερος σκόπευε να διπλώσει τη Πηνελόπη στη Ραφήνα.Αν γινόταν η αγορά αυτή,πιστεύω πολλά πράγματα θα είχαν διαφορετική εξέλιξη.

Posted

Μεγάλο κρίμα για τον βάπορα!! είχε πολύ άδοξο τέλος... Πιστεύω σε άλλα χέρια οτι μπορεί να ταξίδευε ακόμα όπως και το αδερφάκι του!

  • proud_ionian changed the title to Εξπρές Αθηνά (ΙΜΟ 7305514)
Posted
1 hour ago, nomikos said:

Παναγία Τήνου 2.Ένα πλοίο δυναμίτης που δεν έσκασε ποτέ.Είχε τα πάντα εκτός από γκαράζ,μπορούσαν βέβαια αν ήθελαν να το φτιάξουν.Ταχύτητα πολυτέλεια και άκρως καραβολετρικά καταστρώματα με πλωριό μπαλκόνι.Δε ταίριαξε απόλυτα σε γραμμή,άλλαξε πολλές εταιρείες δε βρήκε ρόλο.Και επειδή αδικήθηκε και δεν του άξιζε αυτή η ζωή,το ψηφίζω.

πιστευω οτι δεν βρηκε γραμμη και δεν εσκασε ποτε, γιατι ηταν ενα πλοιο στο οποιο εγινε λαθος μετασκευη

On 5/10/2021 at 2:14 AM, proud_ionian said:
  • Παναγια Τηνου 2 Δεν ηταν Απολλωνας, δεν ηταν Superferry II, πιστευω οτι του εγινε λαθος μετασκευη. Ας ειχε λιγοτερη πολυτελεια και ας επεφταν περισσοτερα λεφτα σε λειτουργικα ζητηματα (γκαραζ κλπ).

 

  • 7 months later...
Posted

Για το βαπόρι τα έχετε πει όλα, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του και την ιστορία του στο Αιγαίο μας.

Πέρα από το πολυτελές εσωτερικό του, αυτό που θυμάμαι, την περίοδο που πρωτοδρομολογήθηκε Συροτηνομυκονία, είναι ότι το κατάστρωμα στο πλωριό μπαλκόνι ήταν επενδυμένο με πλαστικό χλοοτάπητα και έτσι μπορούσες να κάτσεις και κατάχαμα, ειδικά αν ήθελες να απαγκιάσεις λίγο. 

Έχω την αίσθηση ότι αυτά τα σινιάλα της Hellas Ferries δεν πήγαιναν σε κανένα πλοίο.

  • 1 year later...
Posted

Το Exprees Athina  το πηρε ο Μανουσης ενω το ειχε κλεισει ο Αγουδημος για να διπλωσει το Πηνελοπη στη Ραφηνα!

Ο μυθος λεει οτι εδωσε 200χιλ.παραπανω επειδη ηταν μπλε βαμμενο κ δε θα χρειαζοταν βαψιμο απλα θα παταγε το Saos στις μπαντες

Posted (edited)

Πραγματικά αν το πλοίο πήγαινε στον αγουδημο η ιστορία ίσως ήταν πολύ διαφορετική... Όχι μόνο για το πλοίο (που θα μπορούσε να υπήρχε και σήμερα) αλλά και για τον ίδιο τον Μίμη αγουδημο και την εταιρεία του...

Edited by polmyt
Quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...