polman Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Δεν νομίζω να έχει αναφερθεί, αλλά στην πρόσφατη επίσκεψη μου στο Λαύριο το Εξπρές Λήμνο δεν είχε καθόλου πια τον καταπέλτη. Είχαμε δει ότι τον στηρίζαν με πατέντα. Από ότι μου είπαν λόγω ανέμων έσπασε τελείως και έπεσε στη θάλασσα
Nils Holgersson Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 πότε θα φύγει όλο το πλοίο κάτω ακόμα δεν ξέρω..έλεος....
kyr1 Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Δεν νομίζω να έχει αναφερθεί, αλλά στην πρόσφατη επίσκεψη μου στο Λαύριο το Εξπρές Λήμνο δεν είχε καθόλου πια τον καταπέλτη. Είχαμε δει ότι τον στηρίζαν με πατέντα. Από ότι μου είπαν λόγω ανέμων έσπασε τελείως και έπεσε στη θάλασσα Πλάκα κάνεις!!!!! Αφενός θλιβερός γιατί δεν είναι ωραίο να βλέπεις οποιοδήποτε βαπόρι να ρημάζει έτσι, αφετέρου που θα πάει πια αυτή η κατάσταση;
captain81 Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Το πλοιο βγαινει σε πλειστηριασμο απο τον Οργανισμο Λιμενος Λαυριου. Η τιμη εκκινησης ειναι 550.000euro!!! Ακουει η ΝΕΛ??????? http://www.oll.gr/images/stories/prokirixeis2011/2-11.pdf
Earl Granville Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Το πλοίο για το μόνο που κάνει πλέον είναι για σκραπ.Με διαλυμένες ηλεκτρομηχανές, με πολύχρονο παροπλισμό με ανύπαρκτο γκαράζ για φορτηγά δεν έχει πλέον κανένα μέλλον.
George Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 Αλήθεια, όσοι διαλαλούν αλλά και όσοι αναπαράγουν πρωταπριλιάτικες αποκλειστικές δηλώσεις επαναδρομολόγησης του πλοίου, θυμούνται τα παρακάτω; αληθευει οτι το βαπορι για να εναρμονιστει με Eurosolas πρεπει να αλλαξει σχεδον το συνολο των καλωδιωσεων του; Το χαρτί που παραδώθηκε σήμερα στο πλοίο σίγουρα δεν ήταν κάποια ευχαριστήρια επιστολή.Προερχόταν από μεγάλη εταιρεία πετρελαιοειδών και έλεγε "κατασχετήριο"
gpap2006 Posted September 15, 2011 Posted September 15, 2011 (edited) Ο Μανούσης μπλοφάρει για ακόμα μια φορά και κακώς τον παίρνουμε στα σοβαρά. Εδώ έλεγε κάποτε πως το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ θα γίνει εφάμιλλο επιβατηγό του ΜΥΤΙΛΗΝΗ και τελικά ταξίδεψε ένα μήνα μόνο ως φορτηγό με βλάβες συνεχόμενες. Αυτού του τύπου οι τσαρλατάνικες εξαγγελίες στην ακτοπλοία καιρός είναι να εκλείψουν εν ετει 2011.. Edited September 15, 2011 by gpap2006
proud_ionian Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 θυμούνται τα παρακάτω; για να πεις ότι θα ξαναταξιδέψει θέλιε καινούριες ηλεκτρομηχανές κι όχι μόνο.Πολλά λεφτά.Χώρια που είχε γίνει αιμοδότης για όσο δούλευε το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ Το πλοίο για το μόνο που κάνει πλέον είναι για σκραπ.Με διαλυμένες ηλεκτρομηχανές, ο george ουτε εσυ τα θυμηθηκες ολα πριν αλλαξει καλωδιωσεις θελει ηλεκτρομηχανες . ασε τον κανιβαλισμο για τη σουμελαρα
Panagia Ekatontapiliani Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Το Εξπρές Λήμνος, όπως και το Superferry II εξανακαθεν είχαν προβλήματα με τις ηλεκτρομηχανές τους (ειδικά με τις ABC)!! Δεν είναι απαραίτητο ότι θέλει καινούργιες ηλεκτρομηχανές, μπορεί να βρει κάποια μεταχειρισμένη και να την βάλει (όπως κάνουν σχεδόν σε όλα τα πλοία)!! Ο κανιβαλισμός για το Παναγία Σουμελά ήταν σε αναλώσιμα και ανταλλακτικά που έχουν spare όλα τα βαπόρια!!!
KARAVI Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Υπάρχει περίπτωσει το πλοίο να το δούμε να ξαναταξιδεύσει στα ελληνικά νερά;
proud_ionian Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 γιατι τα θεματα με το eurosolas που τα εχει λυσει;
margaritis24 Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Το θεματακι με την KAMEWA το εχει λυσει που ειχε
enas chiotis Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Μιλάμε για τη δρομολόγηση ενός πλοίου που δεν υπάρχει, σε μια γραμμή που δεν υπάρχει (είναι επιδοτούμενη / καπαρωμένη από τον Τεό). Τι άλλο πρέπει να ακούσουμε για να πεισθούμε;
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Δεν νομίζω να έχει αναφερθεί, αλλά στην πρόσφατη επίσκεψη μου στο Λαύριο το Εξπρές Λήμνο δεν είχε καθόλου πια τον καταπέλτη. Είχαμε δει ότι τον στηρίζαν με πατέντα. Από ότι μου είπαν λόγω ανέμων έσπασε τελείως και έπεσε στη θάλασσα Έχω την εντύπωση ότι μετά από αυτό το μήνυμα δεν μπορούμε να μιλάμε για επαναδρομολόγηση του πλοίου...χωρίς να χάνουμε την σοβαρότητά μας.
nomikos Posted September 16, 2011 Posted September 16, 2011 Σε παλαιοτερο αρθρο γνωστου ναυτιλιακου περιοδικου ειχαν αναφερει πως το βαπορι στα σωθικα του εχει λεει κατι κρυφες πορτες που εκρυβαν ανταλλακτικα για αλλα πλοια της εταιρειας του Βεντουρη.Ισως αυτα να επερναν για το Σουμελα.Παντως στις 27-5-11 το βαπορι δεν εχει καταπέλυη οπως φαινεται στην φωτογραφια στο δελτιο Λαυριου
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 25, 2011 Posted September 25, 2011 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Μιάς και βρέθηκα στο Λαύριο έριξα και μια ματιά στις εργασίες που συνεχίζονται με "πυρετώδεις ρυθμούς από πολυάριθμα συνεργεία" . Όλα είναι έτοιμα για την δρομολόγηση, και το μόνο που μένει είναι να κοτσάρουμε απάνω τον καταπέλτη και φύγαμε.
Earl Granville Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Προχτές πέρναγα μια βόλτα από το βαπόρι και μετά από χρόνια είδα να υπάρχει κινητικότητα. Τώρα ή που το ετοιμάζουν για την δηλωμένη ανοιξιάτικη δρομολόγηση ή που το γδύνουν και το ετοιμάζουν για το γνωστό one way δρομολόγιο.
rafina-lines Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 (edited) Νάτα, νάτα, νάτααααα! Έτσι εξηγούνται οι δύο αναλαμπές σημάτων AIS που είδαμε προχτές... ;-) Ευχαριστούμε πολύ, Earl!!! ;-) ;-) Edited October 22, 2011 by proud_ionian quote
enas chiotis Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 O καιρόc εγγυc σύμφωνα με τις αποφάσεις του οργανισμού λιμένα Λαυρίου: 26/09/2011Θέμα 1ο Αναστολή κατακύρωσης διαγωνισμού 2/2011 Απόφαση Μετά την εισήγηση του Προέδρου & Δ/ντος Συμβούλου, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα: - την αναστολή της κατακύρωσης του ανοικτού πλειοδοτικού διαγωνισμού με αρ. 2/2011 για την εκποίηση και απομάκρυνση εκτός λιμένα Λαυρίου του επικίνδυνου & επιβλαβούς Ε/Γ- Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ, μετά την άσκηση του δικαιώματος του Ν. 2881/2001, Άρθρο 2, παρ. 8 από την πλοιοκτήτρια εταιρεία με την επωνυμία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΝΕ. - Την αποδοχή της εγγυητικής επιστολής της παραπάνω εταιρείας, αξίας 400.622,00€ , με την οποία βάσει του Ν. 2881/2001, Άρθρο 2, παρ. 8 η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΝΕ έχει το νόμιμο δικαίωμα απομάκρυνσης του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ, εντός προθεσμίας ενός μηνός από την ημερομηνία κατάθεσης της εγγυητικής επιστολής, δηλαδή το αργότερο μέχρι και τις 22 Οκτωβρίου 2011. 13/10/2011Μετά την εισήγηση του Προέδρου & Δ/ντος Συμβούλου και σε συνέχεια της απόφασης με αρ. 1/153/26-9-11, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα και λόγω ανωτέρας βίας το αίτημα της εταιρείας ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΝΕ, δηλαδή την παράταση της προθεσμίας για την απομάκρυνση του Ε/Γ - Ο/Γ ΛΗΜΝΟΣ κατά δέκα ημέρες, με τελική ημερομηνία απομάκρυνσης την Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011. Η αναστολή κατακύρωσης του διαγωνισμού 2/2011, ισχύει μέχρι την παραπάνω ημερομηνία.
enas chiotis Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Κατεβαίνει και το Lucky Star για το Λαύριο...
gpap2006 Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Φεύγει για τόπο χλοερό εντός ολίγου. Είναι που θα το δρομολογούσε άμεσα ο 'παραμυθάς' Μανούσης..
maniac Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 και μάλιστα απ ότι μου είπε άνθρωπος από μέσα θα είναι γεμάτο !!! οπότε όσοι δεν έβγαλαν εισιτηριο κρίμα στο επόμενο......δρομολόγιο
George Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Το Ρ/Κ LUCKY STAR φαίνεται ότι ξεκίνησε από το λιμάνι του Λαυρίου πριν λίγα λεπτά. Αν δεν άλλαξε τραγικά κάτι, το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ φεύγει για πάντα από την Ελλάδα. Στην κυριολεξία είναι αυτό που λέμε "Έφυγε νύχτα"¨!
gpap2006 Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Ο βάπορας δεν είναι ο μόνος που φεύγει νύχτα απόψε...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now