enas chiotis Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 Μάλλον άκυρον, αφού από τον Αγ. Ευστράτιο και μετά πάει σταθερά πάνω από 18.
proud_ionian Posted August 24, 2008 Posted August 24, 2008 αληθευει οτι το βαπορι για να εναρμονιστει με Eurosolas πρεπει να αλλαξει σχεδον το συνολο των καλωδιωσεων του; θα το κανει αυτο το εξοδο η εταιρεια του ή θα παει κατα ινδια μερια;
Panagia Ekatontapiliani Posted August 28, 2008 Posted August 28, 2008 Μάλλον ισχύει αυτό που αναφέρεις Proud Ionian. Πάντως το Εξπρές Λήμνος όπως και πέρυσι, μόλις τελειώσει τα καλοκαιρινά δρομολόγια του θα δέσει λογικά την 01 Σεπτεμβρίου. Το αγοράσανε για να ταξιδεύει μόνο 2 μήνες το χρόνο!!
Earl Granville Posted October 2, 2008 Posted October 2, 2008 Με το πλοίο και το πλήρωμά του γνωρίζει κανείς τι παίζει? Το τελευταίο διάστημα πέρασα από το Λαύριο 2-3 φορές η τελευταία πολύ πρόσφατη και είδα πολλούς εκ του πληρώματος στο βαπόρι. Δεν έχουν απολυθεί ή προσπαθούν να τους απολύσουν κι αυτοί αντιδρούν παραμένοντας στο πλοίο?
NHSOS XIOS Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Παρατηρωντας το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ να αλονιζει πανω κατω το αιγαιο,μου δημιουργηθηκε η απορια γιατι η ΣΑΟΣ να εχει επιλεξει αυτο για την αγονη και οχι το πολυ καλυτερο κατα γενικη ομολογια Ε.ΛΗΜΝΟΣ Εχει σχεση με το απληρωτο πληρωμα η τα προβληματα με αυτο?Υπαρχει καποια βλαβη που το κραταει στο Λαυριο και δεν την ξερουμε?Πραγματικα ειναι κριμα...Αν ισχυουν τα σεναρια περι Στριντζη που ακουμε,ελπιζω να ειναι το πρωτο που θα ανοιξει τον χορο των αλλαγων στην ΣΑΟΣ. ΥΓ.Τελικα ισως παιζει κι αυτο που λεει ο proud παραπανω για EUROSOLAS...δεν το ειχα δει,sorry!
Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Πιστεύω ότι είναι πολύ απλοί οι λόγοι. Πρώτο η προκήρυξη της άγονης γραμμής μιλάει για 280 κρεβάτια, που έχει το Σαμοθράκη και δεν έχει το Εξπρές Λήμνος (120 κρεβατια). Δεύτερον το γκαράζ του Εξπρές Λήμνος παίρνει μόνο 18 φορτηγά ενώ του Σαμοθράκη πάνω από 30 φορτηγά. Και τρίτον μου φαίνεται ότι έχει μικρότερη κατανάλωση το Σαμοθράκη. Ξενοδοχειακά είναι καλύτερο το Εξπρές Λήμνος, αλλά το Σαμοθράκη δεν υπολείπεται πολύ σε αυτό το τομέα. Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα για να το κρατάει δεμένο στο Λαύριο. Αλλά ούτε έχει σχέση εάν το πλήρωμα είναι απλήρωτο ή όχι (γιατί στα αλλά που ταξιδεύουν έχουν πληρωθεί τα πληρώματα??). Η προθεσμία για να προσαρμοστεί με της Eurosolas είναι μέχρι το 2010 Πιστεύω ότι είναι καθαρά μια επιλογή της εταιρείας, να δουλεύει ένα πλοίο πιο οικονομικό.
LEFTERIS68 Posted December 2, 2008 Posted December 2, 2008 Το χαρτί που παραδώθηκε σήμερα στο πλοίο σίγουρα δεν ήταν κάποια ευχαριστήρια επιστολή.Προερχόταν από μεγάλη εταιρεία πετρελαιοειδών και έλεγε "κατασχετήριο":(
ΘΕΤΙΣ Posted December 3, 2008 Posted December 3, 2008 Πιστεύω ότι είναι πολύ απλοί οι λόγοι. Πρώτο η προκήρυξη της άγονης γραμμής μιλάει για 280 κρεβάτια, που έχει το Σαμοθράκη και δεν έχει το Εξπρές Λήμνος (120 κρεβατια). Δεύτερον το γκαράζ του Εξπρές Λήμνος παίρνει μόνο 18 φορτηγά ενώ του Σαμοθράκη πάνω από 30 φορτηγά. Και τρίτον μου φαίνεται ότι έχει μικρότερη κατανάλωση το Σαμοθράκη. Ξενοδοχειακά είναι καλύτερο το Εξπρές Λήμνος, αλλά το Σαμοθράκη δεν υπολείπεται πολύ σε αυτό το τομέα. Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα για να το κρατάει δεμένο στο Λαύριο. Αλλά ούτε έχει σχέση εάν το πλήρωμα είναι απλήρωτο ή όχι (γιατί στα αλλά που ταξιδεύουν έχουν πληρωθεί τα πληρώματα??). Η προθεσμία για να προσαρμοστεί με της Eurosolas είναι μέχρι το 2010 Πιστεύω ότι είναι καθαρά μια επιλογή της εταιρείας, να δουλεύει ένα πλοίο πιο οικονομικό. Σιγά που η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ιδέα από οικονομικά πλάνα!!! Δυστυχώς , και το Εξπρές Λήμνος ένα ρημάδι έχει καταντήσει στα χέρια τους. Έχει πάρα πολλά μηχανικά προβλήματα τα οποία απαιτούν πολύ μεγάλο budget για να αποκατασταθούν, αλλά η ΣΑΟΣ δεν έχει να δώσει 30.000 ευρώ για τα οποία 2 εταιρείες έχουν στείλει κατασχετήριο για το Παναγία Αγιάσου, θα δώσει λεφτά να φτιάξει το Λήμνος;
PERIHGHTHS Posted February 22, 2009 Posted February 22, 2009 Σε επίσκεψή μου σήμερα στο λιμάνι του Λαυρίου, παρατήρησα ότι το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ έχει πάρει κλίση προς τα αριστερά και εγκαταλελειμμένο στη μοίρα του, έχοντας κλειστό τον καταπέλτη με σιδερόπορτα και κολλημένο ένα μεγάλο χαρτόνι που λέει: "Απαγορεύεται η είσοδος. Για ανάγκη καλέστε 693...."!! Κρίμα το βαποράκι! Υ.Γ: Πάντως, δεν υπήρχε κολλημένο κανένα κατασχετήριο!
Earl Granville Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Το μεγάλο μου αυτί έπιασε ότι πριν περίπου κανά μήνα ποντοπόρος εφοπλιστής (όχι ιδιαίτερα γνωστός) που σκέφτεται το ενδεχόμενο να εισέλθει στην ακτοπλοία εξέτασε το ενδεχομενο αγοράς του πλοίου αλλά τελικά δεν προχώρησε η δουλειά.
maniac Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 έλεος τα νησιά μας και το αιγαίο έχει ανάγκη από τέτοια βαπόρια και τι να πω έτσι όπως πάει χρόνο με τον χρόνο τόσο πιο δύσκολα μετά θα επανέλθει δεν είναι και μικρό πλέον οπότε ας κάνουν κάτι οι κύριοι γιατί δεν έχουν σκοπό να το κάνουν κάτι απ ότι βλέπω
Earl Granville Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 (edited) Παραταύτα από ότι πήρε το μεγάλο μου αυτί έντονο ενδιαφέρον έχει δείξει εσχάτως υποψηφιος αγοραστης.Δυστυχως δεν μπορώ να αποκαλύψω το όνομα της εταιρείας αλλά σε αυτή την ζωή όλα είναι ένας κύκλος κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Edited March 25, 2009 by proud_ionian copy στις φημες πωλησης (με move τα υπολοιπα ποστ)
NHSOS XIOS Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 σε αυτή την ζωή όλα είναι ένας κύκλος κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε. γι αυτο κ ξεφορτωθηκε ενα πλοιο του για να παρει παλι ενα δικο του πλοιο!!! Ενταξει,τωρα το καταλαβαν και οι πετρες ποιος ειναι ο ενδιαφερομενος Το πλοιο ομως δεν χρειαζεται αρκετα χρηματα για να εναρμονιστει με Eurosolas,οπως μας λεει ο proud παραπανω?Θελω να πω,συμφερει να αγοραστει τελικα απο καποιον?
TAXMAN Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ.ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΦΡΕΣΚΟ ΞΕΡΟΥΜΕ
Neptune Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 Αν εννοεις τη φημη για τη VSL που εχουμε γραψει και αλλου τοτε μαλλον εχει χαλασει η δουλεια. Τουλαχιστον στη βαση που συζητουσαν. Τωρα αν το ξανασυζητησουν με αλλα δεδομενα δεν το ξερω και δεν το αποκλειω.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Μετά το Παναγία Σουμελά, λογικά θα πάρει σειρά και το Εξπρές Λήμνος. Μιας και όπως είχα ακούσει τη προηγούμενη εβδομάδα και τα δυο ήταν να φύγουν αρχικά για τη Καβάλα αλλά μετά αποφασίστηκε να πάνε στην Αλεξανδρούπολη.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 18, 2009 Posted August 18, 2009 Η κατάσταση του Εξπρές Λήμνος που είναι παροπλισμένο στο Λαύριο, μάλλον δεν επιτρέπει αυτό το ταξίδι προς τα βόρεια. Όπως βλέπετε οι πείροι του καταπέλτη έχουν κοπεί και ο καταπέλτης κρέμεται με την υποστήριξη ενός παλάγκου. Η είσοδος στο καταπέλτη είναι φραγμένη με συρματόπλεγμα και για οποίον χρειαστεί κάτι αναγραφούν ένα κινητό σε μια ταμπέλα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2010 Posted February 16, 2010 Τη προηγουμένη Πέμπτη νομίζω ότι υπήρχε ένα μικρό θέμα με το Εξπρές Λήμνος στο Λαύριο. Εάν έπιασα καλά τους γλαρούς το πλοίο πήγε να πάρει δρόμο διότι κοπήκαν κάποιοι κάβοι.
opelmanos Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Θα το δούμε άραγε να ξανακαπνίζει το πλοίο όπως σε αυτή την φωτό??
Neptune Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Μπαααα. Δυστυχως μονο καμια φλογα οξυγονου θα ξανακαπνισει στο βαπορι. Καθε χρονος που περναει κανει ολο και ποιο ασυμφορη την επανενεργοποιηση του.
opelmanos Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 (edited) Δυστιχώς έτσι είναι και το μόνο που απομένει είναι το δούμε να φεύγει για το τελευταίο του ταξίδι.Τουλάχιστον δεν το πήρε η Νελ το 2007 όταν το πούλησε η ΗSW μια χαρά ήταν το βαποράκι τότε για την άγονη . Edited June 1, 2010 by proud_ionian
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Μιάς και σου έλειψε, δες το τότε που ακόμα κάπνιζε περήφανα, πριν ο άκαρδος κος Μάκης, το παραδώσει στην δούλεψη της ΣΑΟΣ.
NHSOS XIOS Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Ομορφη φωτογραφια και ομολογω οτι το προτιμω 1000φορες απο το αδερφο(σαν εμφανιση)γιατι ειναι πιο αυθεντικο Το σουπερκαρυδοτσουφλο πηγαν να το κανουν δηθεν πιο μοντερνο και εχασε την 'ταυτοτητα' του,οπως ο ΕΛΥΡΟΣ ας πουμε.Γενικα μ αρεσει πολυ σαν σκαρι τουτο εδω αλλα τωρα πια ειναι αργα ΥΓ.Μπορειτε τωρα ελευθερα να με κραξετε ολοι μαζι που εθαψα το super-υπερ-ferry σας
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 (edited) Χωρίς να είμαι σε θέση να γνωρίζω εάν είχε προβλήματα σαν πλοίο...πιστεύω ότι το βαποράκι ήταν άτυχο στη καριέρα του στην Ελλάδα. Τα οικονομικά προβλήματα του Βεντούρη, η σύντομη θητεία του στον Αγαπητό, μετά η ταραγμένη εποχή της MFD και της Hellas Ferries, κατόπιν η Hellenic και το δόγμα Στρίντζη για ανανέωση του στόλου...η ΣΑΟΣ...και τώρα κατά πάσα πιθανότητα η φλόγα. Όλα αυτά πιστεύω ότι δεν επέτρεψαν στο βαποράκι να στεριώσει και να δουλέψει όπως του άξιζε. Διαμετρικά αντιθέτα, με το αδελφό του που ευτύχησε να βρεθεί στα χέρια του κου Μάκη και κατόπιν της Blue Star. Πιστεύω ότι σαν πλοίο άξιζε και θα μπορούσε να έχει καλύτερη τύχη. Ευτυχώς, στο μυαλό μου θα παραμείνουν οι όμορφες τελευταίες αναμνήσεις από το πλοίο και όχι η μιζέρια και η παρακμή στο Λαύριο... ΥΓ Όπως βλέπεις, διατηρώ την ψυχραιμία μου...και αντιπαρέρχομαι τις προκλήσεις Edited June 2, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now