nomikos Posted August 23, 2021 Posted August 23, 2021 Με 15-16 κόμβοι που να πάει σε μακρινή άγονη;Μόνο για Ρέθυμνο ταίριαζε,λόγω χαρακτηριστικών και λόγω του ότι έκαιγε ένα κουβά πετρέλαιο.Οικονομικό,ταχύτητα για νυχτερινό ταξίδι,πολύ καμπίνα,μέγεθος σχετικά μικρό.Πάντως ακόμα και σήμερα αυτό το Αρκάδι είναι καημός μεγάλος..Αγαπησιάρικο βαπόρι...
Lord Posted August 23, 2021 Posted August 23, 2021 Ούτε 15 δεν πήγαινε, 14.5 για την ακρίβεια. Θυμάμαι το 1996 το Μιλενα σε ταυτόχρονη αναχώρηση από τον Πειραιά να τα ρίχνει στο Αρκάδι άνετα κιόλας.Του είχαν κάνει πολύ ωραία μετασκευή και για το μέγεθος του έδειχνε μεγαλύτερο. Προσεγμένο βαπορακι τότε αλλα για σήμερα δεν θα έκανε για πουθενά.
Annivas Posted August 23, 2021 Posted August 23, 2021 Προσεγμένο βαποράκι, ήρθε στην Ελλάδα σε μικρή ηλικία , πολύ οικονομικό αλλά αυτο σήμαινε και αργό !!! Κι απο συμπεριφορά στη θάλασσα , δραμα ήταν !!
JTEDimandix Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Μια και συζητάμε για το πλοίο, το ναυάγιό του έχει βρεθεί;
Z.Gk. Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Πάντως, αξίζει να τονιστεί ότι άνθρωποι που ίδρυσαν τη Ρεθυμνιακή και δεν είχαν και τις κατάλληλες γνώσεις επέλεξαν ένα πλοίο, το οποίο με τη μετασκευή του ταίριαξε απόλυτα με τις ανάγκες της γραμμής του Ρεθύμνου την εποχή εκείνη. Και σε μένα άρεσε πολύ αυτό το βαποράκι, τουλάχιστον εξωτερικά, μια και δεν το ταξίδεψα ποτέ. Λίγο off topic εδώ, αλλά είχα την τύχη να γνωρίσω έναν εκ των ιδρυτών και πρόεδρο της Ρεθυμνιακής, τον αείμνηστο Γιάννη Χαλκιαδάκη το 1999. Ο άνθρωπος αυτός είχε μια "ολιστική" προσέγγιση για τα πράγματα, συμφωνούσες ή διαφωνούσες μαζί του. Έχω την αίσθηση ότι κάτι τέτοιοι άνθρωποι σπανίζουν στην εποχή μας. Παραθέτω και μια σύντομη συνέντευξή του στα "Νέα" το 2001.
ΚΡΗΤΗ Posted February 23, 2022 Posted February 23, 2022 Στο Ρεθυμνο αρχες της δεκαετιας τπυ '90 , cart postal που αγορασα πριν 2 χρονια αππ το Ρεθυμνο
Nikos_Chania Posted March 3, 2022 Posted March 3, 2022 Το εξώφυλλο του περιοδικού Safety at sea, όπως ανασύρθηκε από τα σεντούκια δέκα χρόνια μετά, και μία λήψη από αέρος στο άρθρο του εκείνη την εποχή, αναφερόμενο στην φωτιά του πλοίου.
Petros P Posted March 3, 2022 Posted March 3, 2022 Κάποιες φωτογραφίες απο το ναυάγιο και ένα ...καλαμάρι
polmyt Posted April 20, 2023 Posted April 20, 2023 Να το και στον Πειραια με τα χρωματα της ΑΝΕΚ το καλοκαιρι του 2000 Αρκετα ομορφο απο τη συγκεκριμενη γωνια
Neptune Posted April 21, 2023 Author Posted April 21, 2023 Οτι πρεπει για τη γραμμη που αγοραστηκε και μετασκευαστηκε. Αν δεν ειχε αγοραστει το Πρεβελη τοτε ισως δεν χρειαζοταν μετα να πουληθει η εταιρια.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 21, 2023 Posted April 21, 2023 20 hours ago, polmyt said: Να το και στον Πειραια με τα χρωματα της ΑΝΕΚ το καλοκαιρι του 2000 Αρκετα ομορφο απο τη συγκεκριμενη γωνια Όχι ότι ήταν άσχημο αλλά η πλώρη το χάλαγε λίγο.
Neptune Posted April 21, 2023 Author Posted April 21, 2023 Οντως ειχε κλειστει λιγο προχειρα η πλωρια πορτα που ειχε στην Ιαπωνια. Χαμηλα ηταν σχεδον φλατ και οσο ανεβαινε επαιρνε καμπυλη. Στις φωτο δεν φαινοταν τοσο εντονα οσο απο κοντα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 22, 2023 Posted April 22, 2023 (edited) Eίχε καταπέλτη πλώρα αντί visor όπως συνηθίζεται στην Ιαπωνία Πρόχειρα δεν θα έλεγα,απλώς αντί φλατ έδωσαν κούρμπα όπως το περιγράφεις Δεν βοηθούσε κ η πλώρη γιά κάτι καλύτερο Διαφορετικά θα μπορούσε να γίνει όπως ο Δ ΣΟΛΩΜΟΣ. Edited April 22, 2023 by polmyt quote
proud_ionian Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 On 12/30/2023 at 11:43 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: BIZAN MARU επιβατηγό/οχηματαγωγό Κyodo Kisen,Ιαπωνία Κochi Jyuko,Kochi 1983 4097 grt 123.1x20.0x5.0 m 2 Pielstick 5582 kw 17.0 kts 700 επιβάτες 180 ΙΧ γραμμή Osaka- Komatsushima 1988 πώληση ΡΕ.ΝΑ.ΤΟΥΡ. όνομα ΑPKAΔΙ επίσημη κάρτα και εδώ
JTEDimandix Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 On 12/30/2023 at 11:43 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: 2 Pielstick 5582 kw 17.0 kts Φαντάζομαι 17 ήταν η μέγιστη. Δυστυχώς η ταχύτητα δεν ήταν το ατου του. On 8/23/2021 at 1:53 PM, nomikos said: Με 15-16 κόμβοι που να πάει σε μακρινή άγονη; Λίγο καθυστερημενα (έως πολύ😂) αλλά πιστεύω ότι θεωρητικά μπορούσε να βγάλει την άγονη των Κυθήρων. Χωρούσε σε όλα τα λιμάνια της γραμμής, όχι ιδιαίτερες απαιτήσεις για ταχύτητες (Τόσους πήγαινε το Ιονίς περίπου), πολύ πιο άνετο από όσα πέρασαν τα τελευταία χρόνια. Παντως συμφωνώ ότι για το Ρέθυμνο ήταν κομμένο και ραμμένο. Μακάρι να μην είχε πουληθει ποτέ...
iord Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 (edited) 44 minutes ago, JTEDimandix said: Παντως συμφωνώ ότι για το Ρέθυμνο ήταν κομμένο και ραμμένο. Μακάρι να μην είχε πουληθει ποτέ... Ηταν κομμενο και ραμμενο για την εποχή της οποια ηρθε, αλλα θεωρώ οτι εφυγε κιολας την καταλληλη εποχή. Το πλοιο δυσκολα μπορουσε να σταθει στις απαιτησεις που υπηρχαν στις αρχες του 2000 και επειτα κυριως λογο ταχυτητας αλλα και ελειψης γκαραζ. Σιγουρα θα ηταν οτι επρεπε για γραμμες οπως κυθηρα η αγονη Β.Α αιγαιου (αυτη του ιεραπετρα)που οι 16 κομβοι ειναι πολυτελεια αλλα τα δεδομενα στην κρητη πλεον ειναι άλλα. Και αυτο φανηκε νομιζω απο το ποσο πιο ανταγωνιστικη ηταν η γραμμη με το διδυμο απτερα πρεβελη, που ''κοντραρε στα ισια'' το αντιστοιχο των χανιων εκεινη την εποχη (λατο λισσος). Edited January 2, 2024 by iord
Neptune Posted January 2, 2024 Author Posted January 2, 2024 Δε συμφωνω και τοσο. Απο θεμα εξοδων ειναι το μοναδικο που ισως μπορουσε να μακροημερευσει στο Ρεθυμνο την πρωτη δεκαετια του 2000 σαν μοναχοβαπορο. Το Πρεβελης ας πουμε δε μπορουσε να σταθει. Και αποδειξη οτι δεν πηγε ποτε, οπως και το οτι οποιος πηγε στο Ρεθυμνο μετα το καλοκαιρι την εκανε με ελαφρα
iord Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 (edited) ισως η απαντηση μου να ειναι ειναι πιο σχετικη με το τοπικ της γραμμης, ωστοσο δεν συμφωνώ τοσο σε αυτο. Το οτι εφυγε μετα το πρεβελη εχει να κανει με την στοχοθεσια της ΑΝΕΚ και οχι με την γραμμη (τα νουμερα της σεζον 2007 που υπηρχε συμβατικο ΚΑΙ ταχυπλοο στο ρεθυμνο ειναι χαρακτηριστικα). Τα νουμερα που ειχε κανει το ελλη τ. το 2012, για το λιγο διαστημα που εμεινε (παροτι λογο εκπροθεσμης δρομολογησης εχασε το 30% της κινησης εκεινη την σεζον) δειχνουν τον τυπο πλοιου που ταιριαζει στην γραμμμη, ενω η δρομολογιση του ιδιου πλοιου καποια χρονια αργοτερα σε δρομολογιο σιδηροδρομο δειχνουν οτι οι επιβατες θα προτιμησουν να πανε ηρακλειο η χανια απο το να κανουν 12-14 ωρες ταξιδι. δεδομενο οτι το αρκαδι επαιζε μεταξυ 11-11:30 ωρων στα δρομολογια του, ενω δεν θα μπορουσε να μεταφερει ιδιατερα πολλα φορτηγα, δεν θεωρω οτι θα μπορουσε να σταθει ανταγωνιστικα. Edited January 2, 2024 by polmyt quote
polmyt Posted February 24, 2024 Posted February 24, 2024 Φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ, απο την πρωτη του χρονια στη χωρα μας θα δουμε σημερα Το βλεπουμε μαλιστα χωρις τα σινιαλα της Ρεθυμνιακης στο πλαι.Αρκετα ομορφες και οι γραμμες που εχει στο πλαι
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Noμίζω το Cretan Ferries γιά την ακρίβεια, μπήκε μετά την αγορά του ΠΡΕΒΕΛΗΣ
nomikos Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Της κούτας νεότευκτο τότε μόλις 6 ετών.Το νεότερο μέσα στο Πειραιά.
JTEDimandix Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 (edited) Μια σπάνια φωτογραφία στο shipspotting του Αρκάδι σε αναχώρηση ρουτίνας για Ρέθυμνο λίγες μέρες πριν την πώλησή του. Μάλιστα, -spoiler alert-βλέπουμε ότι φοράει διαφορετικά σινιάλα, με την κανονική γραμματοσειρά της ΑΝΕΚ και όχι την λεπτεπίλεπτη που είχε αρχικά. Ήθελα να 'ξερα πως της ήρθε της ΑΝΕΚ να το βάψει αφού ούτως ή άλλως θα το πουλούσε, η πιο λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω ήταν για να είναι πιο ελκυστικό σε υποψήφιο αγοραστή. Edited August 6, 2024 by JTEDimandix
JTEDimandix Posted August 7, 2024 Posted August 7, 2024 Αν μιλούσαμε για σήμερα, θα έλεγα ότι όντως δεν κατάλαβα. Μόνο που εδώ μιλάμε για 2002 και με άλλη δοιήκηση.🤣
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now