margaritis24 Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Με την θαλασσα που ειχε σημερα το blue star 1που πηγαινε Κω περασε κατω απο την παρο κ την ναξο απαγκιασε στην αμοργο κ περασε για να παει για την κω!αντιστροφως κ το superfast xii προερχομενο απο κω για πειραια αλλα κ το blue star patmos απο καλυμνο για πειραια ακολουθησαν την ιδια διαδρομη
georgios express Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Την ρότα του «Πρέβελης» από Ηράκλειο για Σητεία την είδατε; Παραλίγο να φτάσει στην Αστυπαλιά...
basilis89 Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Καλησπέρα! Η πορεια του Bari από Μπάρι προς κερκυρα λίγο πιο φτάσει στο νησί ήταν λίγο περίεργη. εκανε πολλους ελιγμους
basilis89 Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 (edited) Η πορεια του Blue star Paros ερχομενο απο ικαρια τα λεει ολα για την κακοκαιρια που συνάντησε Edited September 25, 2018 by basilis89
Nick the Greek Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Έτσι είναι, το παρακολουθούσα όλο το μεσημέρι. Ξεμύτισε από τον Παππα(ερχόμενο από Άγιο Κήρυκο), έφτασε μέχρι το μέσον της απόστασης για τα βορνά της Μυκόνου και μετά γύρισε αριστερά κι έβαλε γραμμή για Σταπόδι. Πέρασε νοτίως της Μυκόνου, της Δήλου, της Ρήνειας και της Σύρου για ν' απαγγειάσει, ψήλωσε στα Γιούρα, στη Τζιά κι από εκεί κανονικά. Ανάλογη πορεία και για το Νήσος Χίος από Εύδηλο για Μύκονο, πέρασε νοτινά και ανέβηκε για Μύκονο από το στενό Δήλου - Μυκόνου. Ταξίδεμα ανάγκης και για το Καπετάν Χρήστος από Πάρο για Πειραιά. Φεύγοντας από Πάρο καρφί για Κύθνο, απάγγειασε και συνέχισε κόστα-κόστα όλη την Κύθνο μέχρι να κάνει το συντομότερο πέρασμα πρός Τζιά και να παραλλάξει το Ταμελο.
pie Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Σε μια πολυ ασυνηθιστη πορεία το Ν.Χίος σημερα. Απο Ικαρία προς Μύκονο , προσέγγισε το λιμανι από τη κάτω πλευρά (νότια) και περασε απο το στενό Δήλου-Μυκόνου για να προσεγγίσει το λιμάνι.
polmyt Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Ολοι λιγο πολύ ταλαιπωρουνται σημερα. Αξιζει να δει κανεις τη πορεια του ΝΕΑΡΧΟΣ ειδικα από Ναξο για Παρο
basilis89 Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Ενα απο τα πλοια που δεν αλλαζουν -σχεδον - πορεια παντως καιρου ειναι του Delos.
georgios express Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 1 hour ago, Nick the Greek said: Ανάλογη πορεία και για το Νήσος Χίος από Εύδηλο για Μύκονο, πέρασε νοτινά και ανέβηκε για Μύκονο από το στενό Δήλου - Μυκόνου. Copy/paste πορεία του αείμνηστου "Μαρίνα" όταν είχε καιρό (μελτέμι/μαΐστρο καλοκαιρινό εννοώ, για χειμώνα δεν γνωρίζω).
Agrino Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Και από ότι φαίνεται, δεν θα είναι οι μόνες αλλαγές πορείας αυτές τις μέρες.
nomikos Posted September 26, 2018 Posted September 26, 2018 Αξίζει να δει κανείς τη πορεία του Τάλως!
basilis89 Posted September 26, 2018 Posted September 26, 2018 (edited) μολις πηγα να γραψω το ιδιο! πρεπει οι ναυτικοι του να τα εχουν δει ολα!!! Απογορευτικο να φανταστω δεν τα πιανει? Edited September 26, 2018 by proud_ionian quote αντί reply
Nikos_Chania Posted September 26, 2018 Posted September 26, 2018 8 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Αξίζει να δει κανείς τη πορεία του Τάλως! Το οποίο πέρασε την Μακρόνησο και συνεχίζει προς τα πάνω. Που κατευθύνεται;
Nikos_Chania Posted September 26, 2018 Posted September 26, 2018 Πολύ σκούρα τα έχει βρει το FATIH στον Καφηρέα. Με ταχύτητα ίσα που προχωράει. Κάπου στο FB γράφτηκε και για βλάβη, αλλά ο καιρός που επικρατεί εκεί, σε σύγκριση με το μέγεθος του πλοίου, και τις ταχύτητες των υπολοίπων πλοίων που ανηφορίζουν, δεν μοιάζει για βλάβη, αλλά για γερά....χαστούκια
Nick the Greek Posted September 26, 2018 Posted September 26, 2018 Παρακολουθώ από το πρωί τον πορεία του Τάλως στο Αιγαίο και πραγματικά έχω μείνει άφωνος. Για λόγους αρχείου κι επειδή δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο, να ένα print screen: Τις Τετάρτες το πλοίο αναχωρεί στις 0100 από την Κώ για Μύκονο και Πειραιά, σε κανονικές συνθήκες, στη Μύκονο φτάνει συνήθως γύρω στις 0900 το πρωί και από εκεί καρφί για Δραπετσώνα, τις ημέρες που το είδα στη Μύκονο ήταν πίτα στις νταλίκες, πάνω-κάτω γκαράζ. Αν η εικόνα του ήταν ίδια και σήμερα από πλευράς φόρτωσης, τότε προφανώς έχει και αυτό στο μυαλό του. Έφτασε στα νοτινά της Ικαριάς για να γύρίσει πρός Νότο και με κρυφτούλι κάτω απ' την Αμοργό, τη Νιό, τη Σίκινο, τη Φολέγανδρο, τη Σίφνο, τη Σέριφο και τη Τζιά, έφτασε κοντά στις ακτές της Αττικής. Έχουν πια συμπληρωθεί 24 ώρες από τον απόπλου του από την Κώ, το πλοίο πλέει ανατολικά της Μακρονήσου και ανεβαίνει με κατεύθυνση τη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ραφήνας και Μαρμαρίου με ταχύτητα 9.5 κόμβους. Να πάει για Ραφήνα να αδειάσει? Να πάει να απαγγιάσει και να ρίξει άγκυρα δε νομίζω, θα μπορούσε να είχε κάνει το ίδιο σε κάποιο από τα νησιά που πέρασε. Να πάει για να κάνει στροφή, να βάλει τον καιρό στην πλάτη και να κατέβει ανατολικά της Μακρονήσου για Πειραιά? Οψόμεθα. Όπως και να έχει το πράμα, αγάντα και κουράγιο στον Κώστα Βελαλόπουλο και το πλήρωμά του. 4 minutes ago, Nikos_Chania said: Πολύ σκούρα τα έχει βρει το FATIH στον Καφηρέα. Με ταχύτητα ίσα που προχωράει. Κάπου στο FB γράφτηκε και για βλάβη, αλλά ο καιρός που επικρατεί εκεί, σε σύγκριση με το μέγεθος του πλοίου, και τις ταχύτητες των υπολοίπων πλοίων που ανηφορίζουν, δεν μοιάζει για βλάβη, αλλά για γερά....χαστούκια 1) Ποστάραμε σχεδόν μαζί για το Τάλως, τα μετέφερα εδώ. 2) Το Fatih είναι και άδειο, προφανώς πάει να φορτώσει Black Sea. Φαίνεται να έχει βάλει και μπάντα τον καιρό, δύσκολη νύχτα.
Nick the Greek Posted September 26, 2018 Posted September 26, 2018 41 minutes ago, Nick the Greek said: Έχουν πια συμπληρωθεί 24 ώρες από τον απόπλου του από την Κώ, το πλοίο πλέει ανατολικά της Μακρονήσου και ανεβαίνει με κατεύθυνση τη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ραφήνας και Μαρμαρίου με ταχύτητα 9.5 κόμβους. Να πάει για Ραφήνα να αδειάσει? Να πάει να απαγγιάσει και να ρίξει άγκυρα δε νομίζω, θα μπορούσε να είχε κάνει το ίδιο σε κάποιο από τα νησιά που πέρασε. Να πάει για να κάνει στροφή, να βάλει τον καιρό στην πλάτη και να κατέβει ανατολικά της Μακρονήσου για Πειραιά? Οψόμεθα. Γύρισε ο Τάλως όπως είπαμε παραπάνω, πορεία για να περάσει ανάμεσα σε Λαύριο και Μακρόνησο, με αυτήν την ταχύτητα θα είναι σε κανένα 5ωρο στη Δραπετσώνα. Ασύλληπτη περιπέτεια.
nomman Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Ήταν Φλεβάρης 2008 όταν βρέθηκα ένα πολύ άσχημο καιρικά σ/κ στην Νεάπολη. Πολύ ισχυροί άνεμοι, βροχή και κρύο ήταν για 3 μέρες συνέχεια μαζί μας. Το πρώτο πρωινό λοιπόν αντικρίζω τη παρακάτω εικόνα https://9fbxag.am.files.1drv.com/y4mMriWte83mQblG3J-r2HaAewlNYI29PpLi3H4Bu4Sb7XYnyR1v9Z6OyEq6lD5BkxZXH8YSmfAhZGEzmd4N0nMTdzPFUDkNG9C_a6WiLZtNOXT6QTQ7iOAjnFwqiDwJ5H9TcUb1AiXIS04pD-BWyQqWoFlQYWeC91T4dV0mN_PaBCgy-fY3Bj1wN2KAFHa7aVkiRxJEQbSuDfUQpXwy1JrMw?width=660&height=495&cropmode=none Το δεύτερο πρωινό όμως αντίκρισα τα παρακάτω: https://kpamsa.am.files.1drv.com/y4mlabyakjy_d_yM7UEYLGr1HLn1P5-x-aI0zfYCC80Z2YS54BofnfXq9QZ17CWlk9OPebeI1RP0X6ZDQPOXq9AMRjH-P9uy3_eRTwXYi3nxhJgg3tzCv5OqXqAAZUGcmKJ_0FQKJpGf997VoArXpqBcg0NY5eqUJg4RIJjnIlJ4RfeUrwFt2BNcmvtyzQVBdPpPM-PxNhPFPRRntwVGMJnIg?width=660&height=495&cropmode=none https://xltoug.am.files.1drv.com/y4mDTxaE1oiMNoDBIV5v6MbOGl8OrjOBVWr0NrSYo83k7IneMI82blih0gwU03B6FrS5qiGd0W0Rcjds9_SI1M1vZra6YDeI2cqjFVKYfZg4xsahFOdm0pJMeewmlEn7gw4BYUzXnGScy0brnuaQWC8Aa1VBeE_hLTXOwbuzXSY3QLd5dB1OF1WT2MSHC09TnoEIw3E2LWnHYgZEyT7QTkHkQ?width=660&height=440&cropmode=none Στο βάθος διακρίνεται η Ελαφόνησος. Ήταν περίπου 10 πλοία, μα λιμάνι για όλα αυτά κανένα🤷♂️. Από ντόπιους έμαθα πως έχουν υπάρξει και μεγαλύτερα απάγκια από αυτό που αντίκρισα ( μέχρι και 30 φορτηγά-τάνκερ στο κόλπο). Πως κρίνεται αν ένα καράβι θα σταματήσει σε ανάλογο σημείο? Πόσο και αν κοστίζει , έχει κάποιος γνώσεις να μοιραστεί μαζί μας?
Nick the Greek Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Εν συντομία θα σου πώ πως το αν ένα πλοίο που δεν υπόκειται σε απαγορευτικά σταματήσει για να προφυλαχθεί από τον καιρό, σε τελική ανάλυση είναι απόφαση Πλοιάρχου. Βέβαια, κατά πάσα πιθανότητα το πλοίο είναι επίσης εγγεγραμμένο σε κάποια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες πρόγνωσης καιρού και συμβουλές για routeing, είτε ο πλοιοκτήτης το πληρώνει αυτό, είτε ο χρονοναυλωτής. Οπότε μπορεί και αυτή η εταιρεία να δώσει τη συμβουλή στο πλοίο να "κρυφτεί" μέχρι να περάσουν τα χειρότερα. Σε μεγαλύτερα μεγέθη δε συμβαίνει συχνά αυτό, προτιμούν το πλοίο να παρακάμψει τον άσχημο καιρό και να συνεχίσει να κινείται εάν αυτό είναι δυνατόν, αλλά συμβαίνει πάντως. Το που θα πάει να απαγγιάσει το πλοίο, είναι συνάρτηση της γεωγραφίας της περιοχής και της κρίσης του Πλοιάρχου. Όσον αφορά το κόστος, αν εκεί που πας να κρυφτείς δεν χρειαστεί να κάνεις διατυπώσεις με Λιμεναρχεία, Τελωνεία κλπ, δεν υπάρχει κάποιο κόστος προσέγγισης. Υπάρχει όμως προφανώς χάσιμο χρόνου, κι αυτό εξαρτάται πως το μετράς. Αν είσαι πλοιοκτήτης και κάνεις ένα ταξίδι για λογαριασμό σου, τότε η χασούρα σου είναι το καθημερινό operating cost του πλοίου σου, αναλογικά με το χρόνο που θα χάσεις. Αν το πλοίο είναι σε χρονοναύλωση και ο χρονοναυλωτής πληρώνει ημερήσιο ναύλο, το χάσιμο χρόνου περνά στο ναυλωτή και ισούται με το συμφωνηθέν ποσό της ημερήσιας ναύλωσης, και πάλι αναλογικά με το χρόνο που θα χάσεις. Υπάρχουν κι άλλες απόψεις για το πως μετριέται αυτός ο χρόνος, αλλά ας το κρατήσουμε απλό.
pathfinder Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Πέρα από γνωστός αντιρρησίας είμαι και γνωστός "καβούριας". Κατά συνέπεια και σε voyage δεν θα θεωρούσα σαν χασούρα μόνο τα operating costs αλλά και τα "διαφυγόντα κέρδη" . 🤑
margaritis24 Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 Δυσκολιες για τα ταχυπλοα που ξεκινησαν το πρωι μιας κ εχει χοντρο κυμα εξω!κ το hs4 αλλα κ το champion 1 την ακουσαν αλλα λ το tera βοριοτερα!!!αυτοβου τα παει περιφημα ειναι το Σαμος μιας κ εβγαλε με το καιρο πρυμα κοντα στους 22 κπμβους στο κατεβασμα του🙂🙂🙂
Stratos Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 Το Ροδος για να γλυτωσει το πολυ ξυλο, ανεβηκε απο κατω..
bas Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 O Αχιλλέας από Σκύρο αντί να ακούσει πορεία Νοτιοδυτικά προς Κύμη , ανέβηκε Βορειοδυτικά μέχρι να φτάσει την ευθεία του κάβου της Κύμης και μετά κατέβηκε ΝΝΑ κάνοντας μια μεγάλη βολτίτσα ... Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το νυκτερινό ταξίδι ενός μικρού φορτηγού που έφυγε από τον Βόλο και αφού πέρασε κολλητά από όλες τις Βόρειες Σποράδες μέχρι τις νησίδες Αδέλφια , μετά κατέβηκε προς Κύμη , περνώντας κοντύτερα από την συνηθισμένη ρότα στην στεριά .
nomikos Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 Ζενίθ Βόλου από Ρόδο για Μήλο ξεφόρτωτο με πολλά ψηλώματα.
Nick the Greek Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 12 hours ago, pathfinder said: Πέρα από γνωστός αντιρρησίας είμαι και γνωστός "καβούριας". Κατά συνέπεια και σε voyage δεν θα θεωρούσα σαν χασούρα μόνο τα operating costs αλλά και τα "διαφυγόντα κέρδη" . 🤑 Χάχα, δεν είσαι καθόλου καβούριας. Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν όταν έλεγα πως υπάρχουν κι άλλες απόψεις. Και να για γίνουμε πιο κατανοητοί: Ας πούμε πως ένα πλοίο ξεφορτώνει ζάχαρη στην Αλγερία και μετά ξεκινάει άδειο για να πάει στη Μαύρη Θάλασσα να φορτώσει στάρι για τη Jeddah για παράδειγμα. Αν η αγορά για το συγκεκριμένο ταξίδι(Μαύρη Θάλασσα - Jeddah) είναι ένα Χ ποσό την ημέρα(μετατρέποντας τον voyage ναύλο σε ημερήσιο αντίτιμο), τότε θεωρητικά στο κόστος ακινησίας λόγω κακοκαιρίας μπορεί να περιληφθεί και το γεγονός πως έχασες 3 μέρες στις οποίες θα μπορούσες να έχεις αυτό το εισόδημα. Ή σε μια άλλη θεώρηση που θα αναγκαζόσουν να περιμένεις πολλές μέρες για να φορτώσεις ή να ξεφορτώσεις, μπορεί να θεωρηθεί σαν χασούρα και το ποσό του ημερησίου demurrage rate που θα εισέπραττες αν είχες φτάσει στο λιμένα φόρτωσης/εκφόρτωσης.
Neptune Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 Κανενας ομως δε σκεφτεται το φουκαρα τον πλοιοκτητη που θα βαλει το βαπορι του να ορτσαρει τον καιρο, και θα του κανει το καμπουνι καλοκαιρινο... Εκει ποιος πληρωνει?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now