Annivas Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 Εχτές βράδυ το Ικάριο πρέπει να ήταν κεφάτο κι έτσι το Blue Star Myconos ακολούθησε την πορεία που συνηθίζεται σε ανάλογες περιπτώσεις . Πήγε κάτω από την Μύκονο , κάτω από τα Σταποδια και έτσι γλύτωσε τον αρμενιστη της Μυκόνου όπου γίνεται χαλασμός κυρίου σε τέτοιες περιπτώσεις, γλύτωσε πολύ μπουγαζι αφού τον απαγκιασε η Μύκονος το τραγονησι και τα σταποδια και το ψήλωμα βγήκε σε λογικά πλαίσια . Εαν είχε ακολουθήσει κανονική πορεία θα είχε φάει πολύ περισσότερη θάλασσα και μπορεί να έφτανε ως το βενετικο για να γυρίσει. .
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 13 Posted January 13 Το Νησος Σαμος πηγαινει απο το Δυσβατο...Εχει τοσο καιρο τωρα? Στα Βορεια χτυπαει 9αρι τωρα που βρισκομαι αλλα χαμηλοτερα δεν εχει πιασει...τουλαχιστον ακομα...
Aqua_blue Posted January 14 Posted January 14 O Καφηρέας βράζει ,από το Δύσβατο το κομμάτι Άνδρο -Χίο το ταξίδεψε με το καιρό στην αρ.μάσκα , αντιθέτως αν πήγαινε από Καφηρεα θα είχε γύρισμα πάνω στο κάιρο και τον καιρό για ένα 3ωρο στην μπάντα, συμπεριλαμβάνοντας την υψηλή συχνότητα διατοιχισμων,μιλαμε και φυσικά για επιβατηγό σκάφος ... επομένως ορθώς έπραξαν !
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 14 Posted January 14 (edited) Βςβαιως τα γνωριζω αυτα .Απλα τουλαχιστον στους χαρτες εδειχνε 5αρι και ουτε. και ψηλα 8-9 οπως πραγματικα εχει....Φυσικα και ορθως πρατουν οι πλοιαρχοι μας... Edited January 14 by polmyt quote
nomikos Posted January 14 Posted January 14 Αυτό που πρέπει να κοιτά κανείς στους χάρτες είναι οι ριπές. Από την εμπειρία μου εγώ πριν ταξιδέψω πάντα κοιτάω τις ριπές. Και αν κάποιος κοιτάει έναν άνεμο εντάσεως χ η πραγματική ένταση του είναι 2+χ μποφώρ παραπάνω..
pkos Posted January 14 Posted January 14 Το δύσβατο χρησιμοποιούνταν παλιά από το Αριάδνη επι πλοιαρχίας καπτα Διαμαντή Παπαγεωργίου. Από οτι είχα ακούσει σε μια συνέντευξή του είναι λιγότερα μίλια και καλύτερο ταξίδεμα στους καιρούς οπότε πιο γρήγορα και δε ταλαιπωρούνται κι οι επιβάτες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 14 Posted January 14 (edited) 3 μίλια λιγότερο είναι κ δεν έχει τον βοριά στην πάντα Edited January 14 by polmyt quote
polmyt Posted January 16 Posted January 16 (edited) Βασικα φαινεται σαν να πηγαινε να περασει αναμεσα σε Χιο και Οινουσσες και τελικα γυρισε και πηγε αναμεσα σε Οινουσσες και Τουρκια. Θεωρω παντως πως οταν αναφερουμε μια πορεια που μας κανει εντυπωση ,καλο θα ηταν να βαζουμε και ενα screenshot ωστε να μην ψαχνουμε στο AIS Edited January 16 by polmyt
SAMAINA Posted January 16 Posted January 16 Σιγά την αλλαγή πορείας. Από εκεί πέρναγε και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ με καπετάνιο τον Τάσο Πουκαμισά.
pkos Posted January 16 Posted January 16 Το έχει κάνει το Διαγόρας και το Θεοφιλος Μυτιληνη παλιά περνάγανε. Νομίζω οτι είναι και πιο λίγα μίλια απόσταση.
BS CHIOS Posted January 16 Posted January 16 (edited) Χίος - Μυτιλήνη μέσω στενού Χίου-Οινουσσών: 53 νμ Χίος - Μυτιλήνη μέσω στενού Οινουσσών-Τουρκίας: 53 νμ Καμία απολύτως διαφορά ανάμεσα στα δύο περάσματα, όποια πορεία και να ακολουθήσει ο πλοίαρχος καλώς πράττει. Τίποτα το εντυπωσιακό εν ολίγοις. Edited January 16 by BS CHIOS
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 16 Posted January 16 Καλά είναι δυνατό να υπάρχει διαφορά απόστασης σε αυτές τις 2 πορείες;;
nomikos Posted January 16 Posted January 16 Όντως είναι ίδια αποσταση. Ένας καπετάνιος θα διαλέξει τη καλύτερη πορεία ανάλογα με τον εκάστοτε καιρό,τη μορφολογία της περιοχής(ξερες νησια),τα ρεματα και το μέγεθος του πλοίου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πιο ορθή πορεία κατά τη γνώμη μου είναι Ανατολικά των Οινουσών και της νησίδας Παναγίας. Πλησιον της άλλης πορείας Δυτικά των Οινουσών υπάρχουν ξέρες πολλές,το στενό χρειάζεται προσοχή και μη ξεχνάμε εκεί είχε πέσει και το Θεόφιλος το 2008.
polmyt Posted January 17 Posted January 17 Στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν εχει καμια σημασια,ουτε νομιζω οτι ειναι πιο επικινδυνο να πας αναμεσα σε Χιο και Οινουσσες Παντα τα ΝΕΛοπλοια απο εκει πηγαινανε οπως και το 90% των πλοιων , χωρις κανενα προβλημα. Το να στουκαρεις στις Οινουσσες οπως εκανε το ΘΕΟΦΙΛΟΣ το 2008 ,θελει μεγαλη προσπαθεια
BS CHIOS Posted January 19 Posted January 19 On 1/16/2025 at 9:10 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Καλά είναι δυνατό να υπάρχει διαφορά απόστασης σε αυτές τις 2 πορείες;; Εντάξει, μισό με ένα μίλι διαφορά θα μπορούσε να υπάρχει. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση η απόσταση είναι εντελώς ίδια, καμία απολύτως διαφορά. Πάντως χάνεται το νόημα, και 5 μίλια παραπάνω να έκανε το πλοίο, λόγω καιρού ή οποιασδήποτε άλλης ειδικής συνθήκης, είναι απολύτως σωστό και όχι και τόσο ιδιαίτερο κατά τη γνώμη μου, από τη στιγμή που ο καπετάνιος το έκρινε ως ορθή επιλογή.
Nick the Greek Posted January 27 Posted January 27 Η σφοδρότατη κακοκαιρία που χτυπά τη Βόρειο Ευρώπη συνεχίζεται, αξίζει να δείτε επί παραδείγματι τη ρότα του Stena Adventurer από το Δουβλίνο για το Holyhead με 10άρι Ν-ΝΔ στην Ιρλανδέζικη Θάλασσα αυτήν την ώρα. Δέστε και πόσα άλλα πλοία απλά driftάρουν στην περιοχή και ειδικά πόσα κρύβονται πίσω από τη χερσόνησο του Anglesey. Stena Nordica και Isle of Innisfree έχουν μείνει δεμένα και δεν έκαναν δρομολόγιο σήμερα το πρωί νομίζω. Δείτε επίσης πόσα πλοία κρύβονται στον κόλπο του Saint-Brieuc(ανατολικά του Saint Malo) αλλά κυρίως μέσα στο Baie de la Seine, ανάμεσα σε Χερβούργο και Χάβρη. Ούτε ψαρόβαρκα δε χωράει. Αυτό που ξεχωρίζει είναι βέβαια το roro Celine της Cobelfret το οποίο ανεχώρησε χτές αργά τη νύχτα από το Δουβλίνο με προορισμό το Zeebrugge του Βελγίου. Μόνο που αντί να πάει μέσω Μάγχης όπως πάντα, προτίμησε να κατευθυνθεί πρός βορρά, πλέοντας ανάμεσα στις Εβρίδες αυτήν τη στιγμή. Στη συνέχεια θα αγκαλιάσει τη βόρειο Σκωτία, περνώντας από το Pentland Firth(πέρασμα Σκωτίας – Νήσων Όρκνευ) προτού πάρει πορεία πρός το νότο μέσω της ανατολικής πλευράς Σκωτίας και Αγγλίας.
Nick the Greek Posted January 29 Posted January 29 Στα 10-11 μποφώρ απόψε ο Μπέης, κοντά 9 μέτρα κύμα και 3-4 μέτρα σουέλ. Αξίζει να δείτε στη βόρειο ακτή της Ισπανίας ποντοπόρα πλοία που είτε περιμένουν να περάσει το κακό, είτε είναι στην άγκυρα. Έχουν πάρει άγκυρες, πλώρη στον καιρό και drifting με 2-3 κόμβους. Άγριες καταστάσεις.
Nikos_Chania Posted February 19 Posted February 19 Λόγω καιρού, για καλύτερο ταξιδεμα, ο Διαγορας από Χιο Κατεβαινει στο στενό Τήνου Μυκόνου, ενώ δείγμα των συνθηκών που επικρατούν είναι η μειωμένη ταχύτητα του Νησος Σαμος που ανεβαίνει για Χίο από το Δύσβατο.
nomikos Posted March 4 Posted March 4 Αξίζει να δει κανείς τη πορεία του Πρέβελη από Πειραιά για Σαντορίνη. Για σεμινάριο.
margaritis24 Posted March 4 Posted March 4 47 minutes ago, nomikos said: Αξίζει να δει κανείς τη πορεία του Πρέβελη από Πειραιά για Σαντορίνη. Για σεμινάριο. Καικισιο
nomikos Posted March 4 Posted March 4 Όλα ψήλωσαν χθες.Δείτε και τη πορεία του Χίος από Ικαροσαμία.Και το Σάμος πέρασε από Δύσβατο ενώ ο Διαγόρας Νότια της Τήνου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now