GeorgePag Posted May 11, 2024 Posted May 11, 2024 Δεν ξέρω αν το κάνει συχνά, αλλά αυτή τη στιγμή το Νήσος Ρόδος περνάει από το στενό Άνδρου-Τήνου κατεβαίνοντας για Πειραιά. Λόγω καιρού να υποθέσω ;
Nick58 Posted May 17, 2024 Posted May 17, 2024 (edited) Είχε καιρό Β.Α ψήλωσε κόντρα στον καιρό και μετά καλύφθηκε για να περάσει ανάμεσα. Εξ άλλου ο cpt ξέρει καλλίτερα απ' όλους. Edited May 17, 2024 by polmyt quote
cyclades_shipping Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 Πραγματικά εντυπωσιακό αυτο που συμβαίνει ,αυτη την στιγμη 4 ταχύπλοα ταξιδεύουν ταυτοχρόνως από Μύκονο για Πάρο : Thunder ,Olympic Champion Jet ,Power Jet και Express Jet.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 Σαν να συνοδεύουν τα τρία πλοία της Seajets το Thunder είναι η εικόνα από το AIS. Το Olympic Champion Jet και το Express Jet πρέπει να ήταν κανονικά μπροστά από το Thunder και το Power Jet την ίδια ώρα με το Thunder.
cyclades_shipping Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 Περεπει να «βράζει» το Αιγαίο σήμερα ενδεικτική η πορεία του Worldchampion Jet από Συρο για Μύκονο δεν θέλω να φανταστω τι γίνεται στον Τσικνιά..
express adonis Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 Σε μια σελιδα στο φβ γραφουν για ενα ιστιοφορο αγκυροβολημενο επανω στην πορεια του bs patmos σε καποιο λιμανι χθες βραδυ...στην κω ηταν γνωριζει καποιος??
cyclades_shipping Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Συνάντηση 2 seajetοπλοίων ανοιχτά της Καρυστου αυτη τη στιγμη ,το Naxos Jet με προορισμό το Μαντούδι και το Superrunner Jet με προορισμό την Ραφηνα.
margaritis24 Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 (edited) Να παρουμε μια εικονα τι γινεται σημερα εξω με το βορια να μην αστειευται απο χτες,βλεπουμε το Πατμος να ψηλωνει μεχρι τη Γυαρο κ την Τηνο για να γυρισει κατι ασυνηθιστο για το πλοιο γιατι συνηθως παει γραμμη Edited June 20, 2024 by margaritis24
basilis89 Posted June 22, 2024 Posted June 22, 2024 2 πλοία του ομιλου αττικα έπιασαν χτες και σήμερα στα καταπολα της Αμοργου ωστόσο όμως πήραν διαφορετικές πορείες προς πειραια. Το μεν μεγάλο μπλου πάνω από Νάξο. Το δε Αριάδνη κατω από τις μικρές Κυκκαδες
cyclades_shipping Posted June 23, 2024 Posted June 23, 2024 Ακομα ένα τέτοιο γεγονός ,μόνο που σήμερα είναι ομόσταυλα σε δυάδες συγκεκριμένα : Express Jet & Power Jet πίσω και μπροστά το Fast Ferries Andros & Thunder ολα με προορισμό την Πάρο.
cyclades_shipping Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 Μια παρέκκλιση πορείας έκανε ο Θεολόγος από Τηνο για Μύκονο πάντως βλεπω πως πάνω στην κανονική πορεία των πλοίων από Τηνο για Μύκονο υπάρχουν ψαροκάικα
hayabusagr Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 δυστυχώς ειδικά τα καλοκαίρια είναι πάμπολλα τα φαινόμενα αυτά. εδώ σήμερα, στην Τήνο, το Fast Ferries Andros ήταν δεν ηταν σε απόσταση 2 λεπτών και από το λιμάνι ξεκίνησε εκείνη την ώρα να βγαίνει ένα τουριστικό σκάψος. Χαμός από κόρνες, φαντάζομαι θα μίλησαν και μέσω ασυρμάτου αλλά όπως και να έχει οι καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι στις γέφυρες κάθε χρόνο τέτοια εποχή είναι πέραν πάσης λογικής.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 (edited) Πως γκενεν αυτο? Οι λιμενικες αρχες τι κανουν? Βασικα ξερουμε... Edited July 22, 2024 by proud_ionian quote
cyclades_shipping Posted August 11, 2024 Posted August 11, 2024 Χαμός γίνεται στο στενό Τηνου-Μυκόνου (7 μποφόρ με 2 μέτρα κύμα) ενδεικτική και η πορεία του Jumbo Jet.
DIMOS95 Posted October 6, 2024 Posted October 6, 2024 To Blue Carrier 2 όπως κατεβαίνει από Βαθύ περνάει κάτω από τη Σύρο για να ανέβει Πειραιά. Στη περιοχή δεν υπάρχει αέρας. Έχει ξαναδεί κανείς αυτή τη πορεία απ'το βαπόρι;
Aqua_blue Posted October 7, 2024 Posted October 7, 2024 Μετά τον ερχομό του Blue Carrier 2,οι θέσεις στην Γ1 δεν επαρκούν ,έτσι κάποιο εκ των ήδη ελλιμενισμων αναγκάζονται να βγουν αγκυροβόλιο για διανυκτέρευση ,συνηθίζεται κάποιο εκ της ccl (Τάλως). Το bc2 λόγω του μεγάλου καταπέλτη και φάρδους (25.6m)μπορεί να δέσει μόνο στην 1 και 4 !! Χθες στην 2 θα έπεφτε το Πελαγιτης(εκεί ήταν το Τάλως δεμένο)και 1 το Bc2 Σε άμεση απάντηση λοιπόν του ανώτερο μηνύματος σου, η αλλαγή πορείας του bc2 ήταν για να μεγαλώσει το χρόνο ταξιδιού του και να δώσει χρόνο και αέρα στο Πελαγίτη ώστε να δέσει με ασφάλεια ,και μετά να πέσει δίπλα του στην 1
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 7, 2024 Posted October 7, 2024 Eντελώς πρωτόγονες οι συνθήκες γιά τα ΦΓ/ΟΓ εσωτερικού Τα βαπόρια πληθαίνουν,μεγαλώνουν κ ο χώρος γιά να δέσουν δεν επαρκεί Στη στεριά σε ώρες φορτοεκφόρτωσης επικρατεί το χάος!
DIMOS95 Posted October 7, 2024 Posted October 7, 2024 13 hours ago, Aqua_blue said: Μετά τον ερχομό του Blue Carrier 2,οι θέσεις στην Γ1 δεν επαρκούν ,έτσι κάποιο εκ των ήδη ελλιμενισμων αναγκάζονται να βγουν αγκυροβόλιο για διανυκτέρευση ,συνηθίζεται κάποιο εκ της ccl (Τάλως). Το bc2 λόγω του μεγάλου καταπέλτη και φάρδους (25.6m)μπορεί να δέσει μόνο στην 1 και 4 !! Χθες στην 2 θα έπεφτε το Πελαγιτης(εκεί ήταν το Τάλως δεμένο)και 1 το Bc2 Σε άμεση απάντηση λοιπόν του ανώτερο μηνύματος σου, η αλλαγή πορείας του bc2 ήταν για να μεγαλώσει το χρόνο ταξιδιού του και να δώσει χρόνο και αέρα στο Πελαγίτη ώστε να δέσει με ασφάλεια ,και μετά να πέσει δίπλα του στην 1 Ενδιαφέρον για πολλούς λόγους. Άραγε, συμφέρει να κάνει μεγαλύτερη απόσταση (άρα μεγαλύτερο κόστος) από το να περιμένει απλά έξω από το λιμάνι μέχρι να βγουν τα άλλα πλοία;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 8, 2024 Posted October 8, 2024 (edited) Ισως να αναπαυτει το πληρωμα απο το να ειναι stand by? Edited October 8, 2024 by proud_ionian quote
DIMOS95 Posted October 8, 2024 Posted October 8, 2024 (edited) Σωστό δεν το σκέφτηκα ! Edited October 8, 2024 by Nick the Greek Quote
BS CHIOS Posted November 22, 2024 Posted November 22, 2024 Πειραιάς - Ύδρα μέσω Πόρου για το Magic 1 χθες, χωρίς όμως να προσεγγίσει. Χωρίς να παρατηρώ τα πλοία του Σαρωνικού σε τακτική βάση στο AIS, ομολογώ πως μου κάνει μεγάλη εντύπωση η συγκεκριμένη πορεία.
Hengist_1972 Posted November 30, 2024 Posted November 30, 2024 Περίεργη πορεία ακολουθεί το Κίσσαμος εδω και κάτι ημέρες περνώντας πιο κοντά απο το Τσιρίγο και την Υδρα,και απο αλλα και προς Πειραιά.
Nikos_Chania Posted November 30, 2024 Posted November 30, 2024 Ανέκαθεν ακολουθεί διαφορετική πορεία από και προς Χανιά. Δεν είναι καινούριο φαινόμενο. Αν κρίνουμε ότι δεν έχει λογική να διατηρεί υψηλή ταχύτητα, διανύει μεγαλυτερες αποστάσεις για να προσαρμόσει την ώρα άφιξης. Το γιατί βέβαια δεν μπορεί να ταξιδέψει με κάτω από 20-21 κόμβους είναι αυτό που πρέπει να μάθουμε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now