Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν ξέρω αν το κάνει συχνά, αλλά αυτή τη στιγμή το Νήσος Ρόδος περνάει από το στενό Άνδρου-Τήνου κατεβαίνοντας για Πειραιά. Λόγω καιρού να υποθέσω ;

  • Replies 573
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Είχε καιρό Β.Α ψήλωσε κόντρα στον καιρό και μετά καλύφθηκε για να περάσει ανάμεσα. Εξ άλλου ο cpt ξέρει καλλίτερα απ' όλους.

Edited by polmyt
quote
  • 2 weeks later...
Posted

Πραγματικά εντυπωσιακό αυτο που συμβαίνει ,αυτη την στιγμη 4 ταχύπλοα ταξιδεύουν ταυτοχρόνως από Μύκονο για Πάρο : Thunder ,Olympic Champion Jet ,Power Jet και Express Jet.

52EC21EF-A871-498C-9912-DAB25C0E00BA.jpeg

Posted

Σαν να συνοδεύουν τα τρία πλοία της Seajets το Thunder είναι η εικόνα από το AIS. Το Olympic Champion Jet και το Express Jet πρέπει να ήταν κανονικά μπροστά από το Thunder και το Power Jet την ίδια ώρα με το Thunder.

  • 3 weeks later...
Posted

Περεπει να «βράζει» το Αιγαίο σήμερα ενδεικτική η πορεία του Worldchampion Jet από Συρο για Μύκονο δεν θέλω να φανταστω τι γίνεται στον Τσικνιά..

B5B3D22A-6BEA-4241-BDCE-638CEE1255EA.jpeg

Posted

Σε μια σελιδα στο φβ γραφουν για ενα ιστιοφορο αγκυροβολημενο επανω στην πορεια του bs patmos σε καποιο λιμανι χθες βραδυ...στην κω ηταν γνωριζει καποιος??

Posted

Συνάντηση 2 seajetοπλοίων ανοιχτά της Καρυστου αυτη τη στιγμη ,το Naxos Jet με προορισμό το Μαντούδι και το Superrunner Jet με προορισμό την Ραφηνα.

Posted (edited)

Να παρουμε μια εικονα τι γινεται σημερα εξω με το βορια να μην αστειευται απο χτες,βλεπουμε το Πατμος να ψηλωνει μεχρι τη Γυαρο κ την Τηνο για να γυρισει κατι ασυνηθιστο για το πλοιο γιατι συνηθως παει γραμμη

PSX_20240620_174621.jpg

Edited by margaritis24
Posted

2 πλοία του ομιλου αττικα έπιασαν χτες και σήμερα στα καταπολα της Αμοργου ωστόσο όμως πήραν διαφορετικές πορείες προς πειραια.

Το μεν μεγάλο μπλου πάνω από Νάξο.

Το δε Αριάδνη κατω από  τις μικρές Κυκκαδες

Posted

Ακομα ένα τέτοιο γεγονός ,μόνο που σήμερα είναι ομόσταυλα σε δυάδες συγκεκριμένα : Express Jet & Power Jet πίσω και μπροστά το Fast Ferries Andros & Thunder ολα με προορισμό την Πάρο.

26BC3C92-95E3-421F-94CE-A4E1861B9C2C.jpeg

  • 5 weeks later...
Posted

Μια παρέκκλιση πορείας έκανε ο Θεολόγος από Τηνο για Μύκονο πάντως βλεπω πως πάνω στην κανονική πορεία των πλοίων από Τηνο για Μύκονο υπάρχουν ψαροκάικα

IMG_5741.jpeg

Posted

δυστυχώς ειδικά τα καλοκαίρια είναι πάμπολλα τα φαινόμενα αυτά. 

εδώ σήμερα, στην Τήνο, το Fast Ferries Andros ήταν δεν ηταν σε απόσταση 2 λεπτών και από το λιμάνι ξεκίνησε εκείνη την ώρα να βγαίνει ένα τουριστικό σκάψος. Χαμός από κόρνες, φαντάζομαι θα μίλησαν και μέσω ασυρμάτου αλλά όπως και να έχει οι καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι στις γέφυρες κάθε χρόνο τέτοια εποχή είναι πέραν πάσης λογικής. 

 

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

To Blue Carrier 2 όπως κατεβαίνει από Βαθύ περνάει κάτω από τη Σύρο για να ανέβει Πειραιά. Στη περιοχή δεν υπάρχει αέρας. Έχει ξαναδεί κανείς αυτή τη πορεία απ'το βαπόρι;

Posted

Μετά τον ερχομό του Blue Carrier 2,οι θέσεις στην Γ1 δεν επαρκούν ,έτσι κάποιο εκ των ήδη ελλιμενισμων αναγκάζονται να βγουν αγκυροβόλιο για διανυκτέρευση ,συνηθίζεται κάποιο εκ της ccl (Τάλως).

Το bc2 λόγω του μεγάλου καταπέλτη και φάρδους (25.6m)μπορεί να δέσει μόνο στην 1 και 4 !!

Χθες στην 2 θα έπεφτε το Πελαγιτης(εκεί ήταν το Τάλως δεμένο)και 1 το Bc2 

Σε άμεση απάντηση λοιπόν του ανώτερο μηνύματος σου, η αλλαγή πορείας του bc2 ήταν για να μεγαλώσει το χρόνο ταξιδιού του και να δώσει χρόνο και αέρα στο Πελαγίτη ώστε να δέσει με ασφάλεια ,και μετά να πέσει δίπλα του στην 1

Posted

Eντελώς πρωτόγονες οι συνθήκες γιά τα ΦΓ/ΟΓ εσωτερικού Τα βαπόρια πληθαίνουν,μεγαλώνουν κ ο χώρος γιά να δέσουν δεν επαρκεί
Στη στεριά σε ώρες φορτοεκφόρτωσης επικρατεί το χάος!

Posted
13 hours ago, Aqua_blue said:

Μετά τον ερχομό του Blue Carrier 2,οι θέσεις στην Γ1 δεν επαρκούν ,έτσι κάποιο εκ των ήδη ελλιμενισμων αναγκάζονται να βγουν αγκυροβόλιο για διανυκτέρευση ,συνηθίζεται κάποιο εκ της ccl (Τάλως).

Το bc2 λόγω του μεγάλου καταπέλτη και φάρδους (25.6m)μπορεί να δέσει μόνο στην 1 και 4 !!

Χθες στην 2 θα έπεφτε το Πελαγιτης(εκεί ήταν το Τάλως δεμένο)και 1 το Bc2 

Σε άμεση απάντηση λοιπόν του ανώτερο μηνύματος σου, η αλλαγή πορείας του bc2 ήταν για να μεγαλώσει το χρόνο ταξιδιού του και να δώσει χρόνο και αέρα στο Πελαγίτη ώστε να δέσει με ασφάλεια ,και μετά να πέσει δίπλα του στην 1

Ενδιαφέρον για πολλούς λόγους. Άραγε, συμφέρει να κάνει μεγαλύτερη απόσταση (άρα μεγαλύτερο κόστος) από το να περιμένει απλά έξω από το λιμάνι μέχρι να βγουν τα άλλα πλοία;

  • 1 month later...
Posted

Πειραιάς - Ύδρα μέσω Πόρου για το Magic 1 χθες, χωρίς όμως να προσεγγίσει.

Screenshot2024-11-21163201.thumb.png.965c8a1898fcdcd5717d629dff37010e.png   Screenshot2024-11-21163342.thumb.png.0a3d05506442152ac33e480fa7fe3a15.png

Χωρίς να παρατηρώ τα πλοία του Σαρωνικού σε τακτική βάση στο AIS, ομολογώ πως μου κάνει μεγάλη εντύπωση η συγκεκριμένη πορεία.

Posted

Περίεργη πορεία ακολουθεί το Κίσσαμος εδω και κάτι ημέρες περνώντας πιο κοντά απο το Τσιρίγο και την Υδρα,και απο αλλα και προς Πειραιά.

Screenshot_31.jpg

Posted

Ανέκαθεν ακολουθεί διαφορετική πορεία από και προς Χανιά. Δεν είναι καινούριο φαινόμενο. 

Αν κρίνουμε ότι δεν έχει λογική να διατηρεί υψηλή ταχύτητα, διανύει μεγαλυτερες αποστάσεις για να προσαρμόσει την ώρα άφιξης. 

Το γιατί βέβαια δεν μπορεί να ταξιδέψει με κάτω από 20-21 κόμβους είναι αυτό που πρέπει να μάθουμε. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...