Annivas Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 (edited) Έτσι ακριβώς, τα catamaran συνήθως στον πλευρικό και ψαρεύοντας τον , ταξιδεύουν καλύτερα σε αντίθεση με τα monohull που πάνε καλύτερα στη μάσκα . Πολλές φορές στον κάβο ντόρο είχαμε δει με ανάλογο με το σημερινό μελτέμι , τα Parosjet ή Superrunner να ψηλώνουν ενώ σήμερα το flyingcat4 που είναι και μικρό βαποράκι πέρασε στην μπάντα κάνοντας μονάχα μια μικρή βεντάλια (ένα μικρό χαμήλωμα). Από την άλλη αρκεί να δει κανείς την πορεία του από Νάξο για Μύκονο με τον καιρό στην πλώρη που αναγκαστικά ψήλωσε αρκετά παρόλο που στην περιοχή εκεί δεν νομίζω να έχει τις ρεματικές του κάβο ντόρο. Αλλά όπως είπε κι ο Neptune , όλα σχετικά είναι , εξαρτώνται πολύ από τις γάστρες και κυρίως από τα motion (σταθεροποιητικά συστήματα που έχουν). Edited July 9, 2021 by Annivas
margaritis24 Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 Αρκει να δει κανεις τις πορειες του Thunder κ του Hellenic Highspeed 2 διαφορετικων τυπων πλοιοων να ταξιδευουν με ιδιες πορειες απο την εξοδο του separation μεχρι τη Συρο
Champion Jet_2 Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 Και ειδικά στο Ικάριο το HHS ψήλωσε μέχρι το ύψος του Δύσβατου για να γυρίσει . Πρέπει να είναι εμπειρία ζωής το Ικάριο με monohull σε καλοκαιρινό μελτέμι...Θα φτάσει Ικαρία με 2 ώρες καθυστέρηση plus
Z.Gk. Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 1 hour ago, Champion Jet_2 said: Και ειδικά στο Ικάριο το HHS ψήλωσε μέχρι το ύψος του Δύσβατου για να γυρίσει . Πρέπει να είναι εμπειρία ζωής το Ικάριο με monohull σε καλοκαιρινό μελτέμι...Θα φτάσει Ικαρία με 2 ώρες καθυστέρηση plus Στις βουλευτικές εκλογές του 2007, είχα πάει Σάμο με το Corsica Express III. Ο καιρός ήταν 6-7 μποφόρ και κάτι ψιλά. Μετά τον Ταμέλο κρατήσαμε πορεία πάνω από τα Γιούρα, φτάσαμε μέχρι τη μέση της Άνδρου, όπου απαγκιάσαμε, μετά περάσαμε το Δύσβατο και ψηλώσαμε μέχρι λίγο πριν τη βραχονησίδα Καλόγεροι, τόσο όσο, δηλαδή, για να πάρουμε τον καιρό περίπου κατάπρυμα και να πιάσουμε Εύδηλο. Ευτυχώς, μετά κόπασε ο καιρός και πιάσαμε Καρλόβασι και Βαθύ χωρίς πολλά, πολλά. Είχα την τύχη να με φιλοξενήσουν στη γέφυρα. Τολμώ να πω ότι ήταν και το μοναδικό ταξίδι στο οποίο ζαλίστηκα κάπως. Ωραίες αναμνήσεις!
Strofalos Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 Το Corsica Express III δεν είναι το Paros Jet? Δεν το έχω δει ως τώρα να κάνει τέτοια ψιλώματα στο Καρπάθιο. Καρφί ευθεία πάει ή με μερικά ελαφρά ψιλώματα είναι η πορεία του. Και δε μου φαίνεται να είναι καλύτερη θάλασσα εκεί κάτω... Το ΗΗS νομίζω πως ταλαιπωρείται στην γραμμή του μετά την Μυκονο. Αν δεν στρώσει ο καιρός θα βγάλει κακό όνομα στα Δωδεκάνησα.
basilis89 Posted July 12, 2021 Posted July 12, 2021 Βλέποντας τις πορείες των πλοίων από Νάξο προς τα νότια, καταλαβαίνω ότι συμμορφώνονται με τις εντολές του λίμεναρχειου Νάξου. (Πάνε ανοικτα σχεδόν στο μέσο της παροναξιας)
margaritis24 Posted July 12, 2021 Posted July 12, 2021 Ολοι πηγαιναν μονο τα seajeτακια κ ο Σκοπελιτης πηγαιναν μεσα απο Φρουρο
basilis89 Posted July 17, 2021 Posted July 17, 2021 (edited) Ο αρμενιστης στο χθεσινό δρομολογιο του έπιασε και Μεστά Χιου και στο κεντρικό λιμάνι. Να φανταστώ λόγω επικίνδυνων φορτίων έπιασε Μεστα; Edited July 17, 2021 by basilis89
nomikos Posted August 21, 2021 Posted August 21, 2021 (edited) Αξίζει να δει κανείς τη πορεία του Άγιος Αντώνιος που είναι για σεμινάριο.Σήμερα λοιπόν με δυνατό Βοριά από Δωδεκάνησα για Κυκλάδες.Και λέω για σεμινάριο γιατί η επιλογή του πλοιάρχου να μη περάσει κάτω από την Ίο όπως φαινομενικά είναι σωστή αλλά Βόρεια αυτής είναι ολόσωστξ.Γιατί;Αν πέρναγε Νότια της Ίου μετά το Μαγγανάρι και πορεία προς Δυτικά θα έτρωγε πολύ μα πολύ θάλασσα και κατάπαντα δεδομένου ότι το στενό Ίου Σικίνου με Βοριά βγάζει φίδια.Ενώ έτσι όπως πέρασε τον προστάτευαν οι μικρές Κυκλάδες και μετά την Ίο έβαλε το καιρό πρύμα. Edited August 21, 2021 by nomikos
basilis89 Posted August 25, 2021 Posted August 25, 2021 2 παρατηρήσεις για να περνάει η ώρα.. 1ον μετά τη προσθήκη των Ψαρών και των Οινουσσών στο δρομολογιο της χιου Μυτιλήνης, λίγες έως καθόλου, είναι οι φορές που περνάει καράβι από το Δύσβατο. Και 2ον το Διαγόρας είναι νομίζω από τα λίγα καράβια τ οποίο, για πορεία προς την Λέσβο, περνάει ανατολικά από τις Οινούσσες και όχι δυτικά..
togias_k Posted August 27, 2021 Posted August 27, 2021 Εντύπωση μου κάνει πως το Sifnos Jet κάνει τον γυρο των Πεταλιων αντί να περνάει ανάμεσα που θεωρητικά μπορεί και γλυτώνει χρόνο και πετρέλαια.
nomikos Posted August 27, 2021 Posted August 27, 2021 Κατά τη γνώμη μου καλά κάνει.Το στενό έχει πολλά αβαθή.
rafina-lines Posted August 27, 2021 Posted August 27, 2021 13 minutes ago, togias_k said: Εντύπωση μου κάνει πως το Sifnos Jet κάνει τον γυρο των Πεταλιων αντί να περνάει ανάμεσα που θεωρητικά μπορεί και γλυτώνει χρόνο και πετρέλαια. Στο στενό των Πεταλιών υπάρχουν ιχθυοτροφεία. Δεν επιτρέπεται γενικά εκεί η διέλευση σκαφών, εκτός υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δεν τις ξέρω αυτές τις προϋποθέσεις, αλλά δεν είναι ελεύθερη θάλασσα εκεί, υπάρχουν πολλοί περιορισμοί. Επίσης κάποια απ'αυτά τα νησάκια είναι ιδιωτικά, πράγμα που περιορίζει κι άλλο τη διέλευση. Στην τελική δλδ μπορεί να μη γίνεται κιόλας πρακτικά....
basilis89 Posted August 31, 2021 Posted August 31, 2021 Παρατηρήστε το αριθμό των πλοίων που έχουν περικυκλώσει την Τένεδο... για την είσοδο στα Δαρδανέλλια..
togias_k Posted September 3, 2021 Posted September 3, 2021 Το Hellenic Highspeed έχει ψηλώσει μέχρι το Δυσβατο για να γυρίσει.
Champion Jet_2 Posted September 3, 2021 Posted September 3, 2021 Και ανεβαίνει κι άλλο πάνω.Εμένα μου κάνει περιέργεια που δεν το πάνε κάτω από Μύκονο που με βοριά απαγκιάζει να περάσουν κάτω και από τα χταπόδια,μετά να ψηλώσουν στο Ικάριο και μετά να γυρίσει για να πάρει τον καιρό δευτερόπρυμα
nomikos Posted September 3, 2021 Posted September 3, 2021 (edited) Μα για αυτό λέγεται ψήλωμα,αλλιώς θα λεγόταν χαμήλωμα.Μετά τα χταπόδια θα είχε όλο το καιρό στη μάσκα και θα ταλαιπωρούσε πολύ τους επιβάτες.Ενώ τώρα έφαγαν ταλαιπωρία λιγότερη μέχρι να βάλει το καιρό δευτερπυμτα.Έχοντας το καιρό δευτερόλεπτα ταξιδεύει πιο άνετα.Πιστεύω πως ακολουθεί την ενδεδειγμένη πορεία. Edited September 3, 2021 by nomikos
Champion Jet_2 Posted September 3, 2021 Posted September 3, 2021 Μα αν ανέβαιναν με πορεία 020-030(όπως η σημερινή του πορεία) από χταπόδια αντί να πηγαίνει και να ψηλώνει μεταξύ Τήνου και Μυκόνου μέχρι τη μέση του Ικάριου θα είχε τον καιρό λιγότερη ώρα στη μάσκα και ο χρόνος ταξιδίου θα ήταν κοντά στη 20 με 30 λεπτά λιγότερος.Επίσης θα απάγκιαζε ένα 20 λεπτο στη νότια πλευρά της Μυκόνου από το να ξεκινάει να τρώει τον καιρό από τον Τσικνιά μέχρι να γυρίσει.Σίγουρα ο καπτεν έχει τους λόγους του και επιλέγει αυτή την πορεία και εμείς δεν μπορούμε να τους γνωρίζουμε
Annivas Posted September 3, 2021 Posted September 3, 2021 Σίγουρα ο Καπτεν ξέρει καλύτερα το βαπόρι και τον καιρό απο εμάς . Αλλά κι εμένα μου φαίνεται παράξενο το γεγονός να φας όλο τον Τσικνιά στο κεφάλι αντί να τον γλυτώσεις πηγαίνοντας κατω απο μυκονο και χταπόδια . Ο καιρός είναι γραιγος κι όσο ανατολικότερα ξεμυτίσεις στο Ικαριο τόσο λιγότερη θάλασσα θα φας και για λιγότερη ωρα .
Nick the Greek Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Το Νήσος Σάμος απόψε προτίμησε το Δύσβατο στην πορεία του για Χίο και Μυτιλήνη ενώ το Νήσος Ρόδος πρός Πειραιά περνά τον Τσικνιά, πολύ κοντα στη ΝΑ ακτή της Τήνου. Νομίζω έχει ξαναγίνει αυτό αλλά δεν θυμάμαι συγκεκριμένα πότε.
Z.Gk. Posted September 7, 2021 Posted September 7, 2021 Παλαιότερα, ο Cpt Διαμαντής Παπαγεωργίου και ο Cpt Γιώργος Αρβανίτης πέρναγαν συχνά πυκνά από το Δύσβατο. Μάλιστα, σε ένα ταξίδι με το Αριάδνη, το 2016 αν θυμάμαι καλά, πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά απευθείας για Βαθύ και πλοίαρχο τον Γιώργο Αρβανίτη είχαμε περάσει πάλι από το Δύσβατο.
gtogias Posted September 7, 2021 Posted September 7, 2021 Το Δύσβατο ναι, είναι συχνό. Το πέρασμα μεταξύ Τήνου και Μυκόνου δεν μου έχει τύχει ως τώρα.
Champion Jet_2 Posted September 8, 2021 Posted September 8, 2021 (edited) Σήμερα το World στην αναχώρηση από Πειραιά δεν πήγε καθόλου στο separation και έπλευσε παραπλέυρως αυτού στο Inshore Traffic Zone!Αυτό έγινε με εντολή από το Traffic;Ο ΔΚΑΣ λέει ότι αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ασφαλώς ένα T.S.S δεν πρέπει να χρησιμοποιείς το I.T.Z Edited September 8, 2021 by Champion Jet_2
margaritis24 Posted September 8, 2021 Posted September 8, 2021 Πιστευω ειναι λαθος διατυπωση του Αις!εαν χρειαστει παντως να βγεις απο το συστημα για λογους αποφυγης ενημερωνεις το traffic Πρωτα κ μετα κροσαρεις τα παραπλεοντα πλοια
Panagia Ekatontapiliani Posted September 8, 2021 Posted September 8, 2021 Δεν είναι λάθος του AIS, απλώς ζήτησε άδεια να πλεύσει εκεί λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now