ΝΗΡΕΑΣ Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 Το νέον έργον είναι "Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Καβάλας-Τσανάκαλε". Τώρα τι να σας πω...ότι το πιστεύω? Πρώτα να το δω...και βλέπουμε.
enas chiotis Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 Να τα πάρουμε με την σειρά: ...Οι υποψήφιοι επενδυτές είναι σε ετοιμότητα με πλοίο χωρητικότητας 40 φορτηγών, 80 επιβατικών και 140 περίπου επιβατών. Βασικός σκοπός της επίσκεψης ήταν η ενημέρωση του Επιμελητηρίου για την ανεύρεση επενδυτών στην Ελλάδα και τη γενικότερη πρόοδο του εγχειρήματος. Σύμφωνα με την ενημέρωση που του έκαναν, ένας Έλληνας κι ένας Τούρκος επιχειρηματίας, ιδιοκτήτες του παραπάνω πλοίου, έχουν ήδη βρει πράκτορα στην Καβάλα για το εγχείρημά τους... Το Έλληνας με Τούρκος και τα χαρακτηριστικά του πλοίου υποδηλώνουν παντόφλα. ...Ο τουρκικός οργανισμός, που έχει ιδιωτικοποιηθεί, διαθέτει μεταξύ άλλων 8 εμπορικά πλοία και ένα επιβατικό. Το τελευταίο, ηλικίας 30 ετών, αναπτύσσει ταχύτητες μέχρι 18 μίλια ανά ώρα, και μπορεί να κάνει τη διαδρομή Καβάλα-Τσανάκαλε σε 18 ώρες. Εχει δυνατότητα μεταφοράς 1.100 επιβατών, 80 ΙΧ αυτοκινήτων, 10 φορτηγών και 16 λεωφορείων. Όμως χρήζει ανακαίνισης η οποία προϋπολογίστηκε ότι θα κοστίσει 1 εκατομμύριο δολάρια ενώ οι εργασίες θα διαρκέσουν περίπου 4 μήνες. Τα χαρακτηριστικά του πλοίου ταιριάζουν σε μεγάλο βαθμό με το τουρκικό BANDIRMA, αλλά ο Σουηδός αναφέρει ότι πουλήθηκε για διάλυση τον Μάη. Σαν να μας λένε δηλαδή δώστε μας λεφτά για να εναρμονίσουμε - ανακαινίσουμε το πλοίο για να κάνει δρομολόγια. ...Υπάρχει ήδη μεγάλη κίνηση καϊκιών από Τσανάκαλε προς ελληνικά λιμάνια Έχει δει κανείς κανένα τουρκικό καίκι σε Ελληνικό λιμάνι να κάνει εμπόριo;
thanosp Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 Γενικώς πολλά σχέδια βγαίνουν στην επιφάνεια για τον νομό Καβάλας και στην τελική τίποτα δεν γίνεται. Πέρυσι ξεκίνησε μια φιλόδοξη προσπάθεια για αεροπορική σύνδεση Καβάλας - Κωνσταντινούπολη για να έρχονται τούρκοι στο καζίνο της Ξάνθης. Έληξε σύντομα και άδοξα! Ελπίζω να μην είναι παλι καμια προχειροδουλιά των τοπικών παραγόντων επειδή τα συνηθίζουν κάτι τέτοια. ..Δεδομένης και της εμπορικής κίνησης που θα έχει, προτάθηκε από τον ΟΛΚ να μη χρησιμοποιηθεί το λιμάνι της Καβάλας, για να μην επιβαρυνθεί με περισσότερη κίνηση οχημάτων, αλλά το λιμάνι της Νέας Περάμου. Είναι σωστή η παρατήρηση τους. Δεν μπορώ να φανταστώ να φτάνει το πλοίο ώρες που είναι ανοιχτή η αγορά. Θα γίνεται το απόλυτο μποτιλιάρισμα. Οι Τούρκοι επισκέφθηκαν και το λιμάνι αυτό, παρουσία εκπροσώπου του Δήμου Ελευθερών, και διαπίστωσαν καλό επίπεδο υποδομών αλλά και πολύ μικρή απόσταση με την Εγνατία Οδό. Που τις είδαν τις υποδομές θα ήθελα να ήξερα.. Η μόνη αλήθεια είναι η πολυ βολική θέση του σχετικά με την Εγνατία αφου θα βολέυει πολυ τα φορτηγά. Υπάρχει κόμβος της Εγνατίας στα 3 χλμ.
thanosp Posted October 8, 2008 Posted October 8, 2008 Μια σύντομη ενημέρωση για το θέμα απο την τοπική εφημερίδα Εβδόμη . Ερωτηθείς σχετικά με την πορεία υλοποίησης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Καβάλας - Τσανάκαλε Τουρκίας ο κ. Παναγιώτου σημείωσε πως «έχω ξεκινήσει μια πίεση προς το υπουργείο, το οποίο είναι θετικό. Πρώτα όμως πρέπει να χαρακτηρισθεί το λιμάνι της Νέας Περάμου ως «πύλη». Η δυσκολία έγκειται στην γραφειοκρατία. Όταν χαρακτηριστεί ως πύλη, από εκεί και έπειτα θα γίνουν οι πιέσεις για προσωπικό κλπ. Η αστυνομία ξεκίνησε και ζητάει κάλυψη για το θέμα και φαντάζομαι ότι το ίδιο θα έχει ξεκινήσει και το τελωνείο».
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now