VILLY Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Απο οτι εμαθα το προβλημα μαλλον λυθηκε και θα κανει σημερα το δρομολογιο. Όντως το πρόβλημα λύθηκε επί του παρόντος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΛΑΝΕ επικοινώνησε μαζί μας σήμερα το απόγευμα και μας έστειλε και ακολούθως το σχετικό Δελτίο Τύπου που απέστειλε η εταιρία νωρίτερα, στις συναρμόδιες υπηρεσίες. Ακολούθως το δημοσίευμα: http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=1173
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 Και ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ στον νέο μόλο. Μικρή "ανάπαυλα", για λίγες μόλις ημέρες για το πλοίο, μιας και (σύμφωνα με το OPENSEAS) επιστρέφει στα δρομολόγια του στις 11 Νοεμβρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 26, 2009 Author Posted December 26, 2009 (edited) Το Βιτσεντζος Κορνάρος ηταν δεμένο από χθες σε μια όχι τόσο γνώριμη θέση για αυτόν στο λιμάνι του Πειραιά, ηταν δεμένο στα Λεμονάδικα δίπλα από το Highspeed 1 Edited December 26, 2009 by Panagia Ekatontapiliani
George Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 (edited) Μια μικρή σύνοψη των δρομολογίων του πλοίου: ΔΕΥΤΕΡΑ από Πειραιά στις 19:30 για Μήλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Ίο, Σαντορίνη, Ανάφη ΤΡΙΤΗ από Ανάφη στις 16:00 για Σαντορίνη, Ίο, Σίκινο, Φολέγανδρο, Μήλο, Πειραιά ΤΕΤΑΡΤΗ από Πειραιά στις 13:30 για Κύθηρα, Αντικύθηρα, Κίσσαμο ΠΕΜΠΤΗ από Κίσσαμο στις 06:00 για Αντικύθηρα, Κύθηρα, Γύθειο από Γύθειο στις 13:00 για Κύθηρα, Αντικύθηρα, Κίσσαμο από Κίσσαμο στις 19:30 για Αντικύθηρα, Κύθηρα, Πειραιά ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ από Πειραιά στις 19:00 για Κύθηρα, Ρέθυμνο ΣΑΒΒΑΤΟ διανυκτέρευση στο Ρέθυμνο ΚΥΡΙΑΚΗ από Ρέθυμνο στις 18:00 για Κύθηρα, Πειραιά Edited December 29, 2009 by polmyt
gpap2006 Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Από την Παρασκευή και μετά δεν έχει περασμένα στο openseas δρομολόγια του ΚΟΡΝΑΡΟΥ. Αντιθέτως έχει δρομολόγιο του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ προς Κύθηρα Παρασκευή απόγευμα 19,30!!!!Δένει για δεξαμενή μήπως?
gpap2006 Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Έκτακτη προσέγγιση τα ξημερώματα του ΚΟΡΝΑΡΟΥ σε Καμάρες και Σέριφο λόγω του γνωστού συμβάντος του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στον Αθινιό. Τί αναστάτωση μπορεί να προκαλέσει ένα ρήγμα...40 cm!!!
Neptune Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 Έκτακτη προσέγγιση τα ξημερώματα του ΚΟΡΝΑΡΟΥ σε Καμάρες και Σέριφο Πες μας Σιφνο. Που να ξερουμε εμεις οι ασχετοι που ειναι οι Καμαρες?
nomikos Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Αν και ο Πρεβελής είναι νεότερος,μεγαλύτερος και ταχύτερος από τον ΚΟΡΝΑΡΟ στην Κάσο και στην Κάρπαθο το πλοίο της ΛΑΝΕ δεν έχει ξεχαστεί.Χαρακτηριστηκά να σας αναφέρω πως ένας φοιτητής από αυτά τα ακριτικά μέρη μου είπε.'Τον Κορνάρο θα τον αγαπάμε για πάντα'.Απο αυτή τη φράση καταλαβαίνει κανεις πόσο στενά είναι δεμένοι οι νησιώτες με τα πλοία που τους φέρνουν σε επαφη με τον έξω κόσμο.Ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ εξυπηρέτησε αξιοπρεπως την δύσκολη άγονη της Κάσου και της Καρπάθου.Με πολύ καλή πλεύση στον καιρό και μεγάλες δυνατότητες ελιγμων ταλαιπώρησε ελάχιστα τους νησιώτες.Ισως το ιδανικότερο πλοίο που πέρασε από τη γραμμή.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2010 Author Posted March 21, 2010 Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Θυμάμαι μια φορά που ταξίδευα με το Ιεράπετρα Λ, ταξιδευαν κάποια μέλη του πληρώματος του Βιτσεντζος Κορνάρος και σε συζήτηση με τους επιβάτες, έλεγαν ότι το Βιτσεντζος Κορνάρος ήταν το πιο καλοτάξιδο πλοίο της γραμμής (έχει και stabilizer σε αντίθεση με τα αλλά) αλλά και πιο ιδανικό για τα δύσκολα λιμάνια της άγονης γραμμής.
Neptune Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Να λοιπον που υπαρχουν και λιγοστοι επιβατες που εχουν σωστη κριση. Σωστοτερη ακομα και απο ορισμενους ειδικους σε γραφεια που αποφασιζουν με αλλα κριτηρια καθολου ναυτικα για ορισμενες εξελιξεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2010 Author Posted March 22, 2010 Όπως και τα αλλά πλοία της σειράς του (Σαμοθράκη, Ρομιλντα, Ανθή Μαρίνα) έχει 3 προπέλες και 1 τιμόνι
pantelis2009 Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Το Βιτσέντζος Κορνάρος την ώρα που φεύγει απο Σαντορίνη στις 20/04/2010
proud_ionian Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 ταξιδακι στο ρεθυμνο με τον κορναρο. πρωτο ταξιδι με το πλοιο και οι εντυπωσεις αναμεικτες. πλοιο αλλης εποχης, με πολλες περατζαδες και πολλα ομορφα σημεια. ολα τα λεφτα το πλωριο μπαλκονι με θεα την πλωρη και το πελαγος, οι τσιμινιερες με τα... καλλιτεχνικα σινιαλα της ΛΑΝΕ και πολλα σημεια για να φωτογραφησεις το πλοιο. αλλο καραβολατρικο σημειο, το στεγασμενο deck πανω απο το πρυμνιο ρεμετζο. δεν εχει προσβαση απο μεσα (μονο με σκαλες απο το απο πανω deck) και δεν το προτιμουν πολλοι. εξωτερικα το πλοιο ειναι καθαρο και γενικα δεν δειχνει παραμελημενο. μεσα το βαπορι ειναι ακριβως οπως το εφτιαξε η μανουλα του. με εξαιρεση εξωτερικες μικροαλλαγες και καποιες ελαχιστες παρεμβασεις μεσα (μπανια en suite κλπ) δεν εχει γινει καμια ουσιαστικη αλλαγη. (μονο οι προσθηκες αεροπορικων εκει που παλια ηταν σαλονι) και οι μοκετες σε ελαχιστα σημεια. παρολο που το πληρωμα φροντιζει το πλοιο και ειναι προσεγμενο, η φθορα του χρονου και η ιδια η κατασταση των υλικων προδιδει την ηλικια του. στο χωρο πανω απο τη reception, ειναι απαραιτητο να αλλαξει η μοκετα, οπως και σε ορισμενα αλλα σημεια. στο self service επισης ο εξοπλισμος (προθηκες κλπ) θελει ενα φρεσκαρισμα και το φαγητο περισσοτερη ποικιλια. μου αρεσαν ιδιαιτερα. οι αεροπορικες πανω απο το self service. ειναι απο το UK και αρκετα εξελιγμενες για την εποxη τους. ειναι ανετες και εχουν και "μαξιλαρακι" για τα ποδια. δε μου αρεσε που εχει μονο τετρακλινες καμπινες. αλλο μελανο σημειο, οτι τα καυσαερια του ανω γκαραζ μπαινουν κατ'ευθειαν στο χωρο της reception και κατα την αφιξη στα λιμανια γινεται του νεφους. ισως να μην επρεπε να κλεισουν τα πλαινα "ανοιγματα" του ανω γκαραζ. (στο σαμοθρακη ειναι ανοικτα). το πλοιο εχει την οικογενειακη ατμοσφαιρα αλλων εποχων, αλλα με τπτ δεν δειχνει (σαν εικονα πλοιου) οτι ανηκει στον ομιλο της ΑΝΕΚ. το πληρωμα του ειναι ευγενικο και γενικως συντονισμενο. αυτο φαινεται και στη φορτωση και στη μανουβρα. (ωραιες by the way και στα κυθηρα και στο ρεθυμνο). Must σημειο η γεφυρα. κλασσικη γεφυρα 70s, που ολα τα αρχικα οργανα παραμενουν (χωρις εμφανη ιχνη φθορας) και εχουν προστεθει επιπλεον οσα εχει φερει η τεχνολογια. για οσους θυμομαστε τα πλοια του τοτε ειναι μια ωραια εκπληξη. εκει θα δειτε και ποιος εφτιαξε το πλοιο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Καθυστέρηση απόπλου Ε/Γ–Ο/Γ «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» στον Πειραιά. Πηγή ΥΕΝΜε καθυστέρηση απέπλευσε, σήμερα στις 18.25 αντί της προγραμματισμένης 15.30, από το λιμάνι του Πειραιά, προς εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου για Κύθηρα – Κίσσαμο, με 82 επιβάτες, το Ε/Γ– Ο/Γ «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» Ν.ΑΓ.ΝΙΚ. 05, λόγω έκτακτης επιθεώρησης από Κλιμάκιο Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων. Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα. Τρεις ολόκληρες ώρες καθυστέρηση στην αναχώρηση του πλοίου ??? Καλά, και στους 82 επιβάτες τι είπανε ??? Αντί για τις 15.30 θα φύγετε στις 18.30 γιατί θέλουμε να επιθεωρήσουμε το πλοίο ??? Άλλη ώρα δεν υπήρχε για αυτήν την δουλειά ???
Earl Granville Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Πως δεν υπήρχε το βαπόρι από το πρωί ήταν στον Πειραιά αλλά φαίνεται θυμηθηκαν να κάνουν επιθεώρηση την τελευταία στιγμη.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 14, 2010 Author Posted October 14, 2010 Εκτός εάν υπήρχε καμία καταγγελία??
polmyt Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 (edited) Τετοια εποχη για ποιο πραγμα θα μπορουσε να κανει καποιος καταγγελια?Υπεραριθμους που ειανι και το πιο συνηθισμενο δυσκολα θα βρισκανε Αυτο που ακουσα απο φιλο που πηγε Κυθηρα φετος ειναι πως το πλοιο εσωτερικα δεν ειανι μεν στην καλυτερη κατασταση αλλα παρολαυτα το θεωρουν σαφως αναβαθμιση σε σχεση με το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ Ας δουμε το βαπορι και σε μια αναχωρηση του πλοιου απο Πειραια ακολουθουμενο απο το VENUS I. Και μια κοντινη στη τσιμινιερα του Edited October 14, 2010 by polmyt
proud_ionian Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Αυτο που ακουσα απο φιλο που πηγε Κυθηρα φετος ειναι πως το πλοιο εσωτερικα δεν ειανι μεν στην καλυτερη κατασταση μεσα το βαπορι ειναι ακριβως οπως το εφτιαξε η μανουλα του. με εξαιρεση εξωτερικες μικροαλλαγες και καποιες ελαχιστες παρεμβασεις μεσα (μπανια en suite κλπ) δεν εχει γινει καμια ουσιαστικη αλλαγη. (μονο οι προσθηκες αεροπορικων εκει που παλια ηταν σαλονι) και οι μοκετες σε ελαχιστα σημεια. παρολο που το πληρωμα φροντιζει το πλοιο και ειναι προσεγμενο, η φθορα του χρονου και η ιδια η κατασταση των υλικων προδιδει την ηλικια του. στο χωρο πανω απο τη reception, ειναι απαραιτητο να αλλαξει η μοκετα, οπως και σε ορισμενα αλλα σημεια. ακου ρε φιλε, η επιθεωρηση δεν νομιζω οτι ελεγχει υπεραριθμους, αυτο το κανει το ΛΣ. η επιθεωρηση για αλλο θεμα (σοβαροτερο) θα πηγε και οχι για τσι μοκετες και τσι κουβερτες.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2010 Author Posted October 15, 2010 Το πλοίο στα μέσα Νοέμβριου αναμένεται να δέσει για την ετήσια του για 20 ήμερες. Έχει προγραμματιστεί πρώτα να ανέβει στη δεξαμενή του Βασιλειάδη για 7 ήμερες (άρα θα έχει να κάνει αρκετή δουλειά εκεί) και μετά να συνεχιστούν οι εργασίες σε ντοκο της ζώνης.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Δεύτερη καθυστέρηση μέσα σε διάστημα τεσσάρων ημερών (αυτή την φορά σχεδόν πέντε ωρών) αναχώρησης του πλοίου από τον Πειραιά χθες το βράδυ. Πολύ πιθανόν να σχετίζεται με αυτή της περασμένης Τετάρτης. Με καθυστέρηση απέπλευσε το Ε/Γ– Ο/Γ «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» Ν. ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ 05, χθες στις 22.40 αντί της προγραμματισμένης 18.00, από το λιμάνι του Πειραιά προς εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου για Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμο, με 114 επιβάτες.Στο πλοίο αρχικά είχε απαγορευθεί ο απόπλους από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα του Πειραιά, κατά τον κατάπλου χθες στις 09:25, λόγω παρατήρησης που υπήρχε στο Η.Ε.Γ. (Ημερολόγιο Επιθεωρήσεων Γυμνασίων) του πλοίου, κατόπιν όμως αποκατάστασής της και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη ο απόπλους του. Πηγή : YEN
Panagia Ekatontapiliani Posted November 15, 2010 Author Posted November 15, 2010 Από το πρωί το Βιτσεντζος Κορνάρος είναι στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη.
margaritis24 Posted November 15, 2010 Posted November 15, 2010 (edited) μπορουν οι μηχανικοι μας να μας πουνε τι βλεπουμε εδω! Edited November 15, 2010 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted November 16, 2010 Author Posted November 16, 2010 Βλέπουμε τα καπάκια της Κύριας Μηχανής (STORK WERKSPOOR 9TM410L) του Βιτσεντζος Κορνάρος
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now