Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και πάλι στα νέα ο πρεζιντέντε, με αφορμή την επικείμενη λειτουργία του πρώτου στην Ευρώπη Extended Reality (XR) Full Mission Bridge, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Το συγκεκριμένο θα λειτουργήσει στην Χίο τη Χαριτωμένη, μέσα στις εγκαταστάσεις του ιδιωτικού κέντρου εκπαίδευσης και επιμόρφωσης της εταιρείας, που θα εγκαινιαστεί στο νησί μέσα στο 2025. Να σημειώσω πως η πρωτιά έγκειται στον τεχνολογία του εξομοιωτή, παρόμοια κέντρα και τεχνολογία διαθέτουν πολλοί Έλληνες πλοιοκτήτες για την επιμόρφωση των πληρωμάτων τους, ξεχωρίζω αυτό του Τσάκου το οποίο είναι εντυπωσιακότατο. 

  • 1 month later...
Posted

Ο πρόεδρος προφανώς δεν μένει στάσιμος και προβαίνει σε μιά ακόμη παραγγελιά. Αυτήν τη φορά είναι 2+1 VLCC των 320,000 χιλιάδων τόνων με παράδοση το 2027. Ναυπηγός θα είναι η Hanwa Ocean της Νοτίου Κορέας(το πιάσατε το υποννοούμενο). Οι Clarksons λένε πως η τιμή τους είναι 128.1 εκατομμύρια το καθένα, κατά 3 εκατομμύρια λιγότερα έκαστο από την τελευταία παραγγελία της εταιρείας. Συνολικά το orderbook μόνο σε VLCC φτάνει τα 6 x 307,000dwt LNG Dual Fuel σύν τα 2+1 που αναφέρουμε σήμερα, τα οποία θα καίνε συμβατικό καύσιμο και θα φέρουν scrubber κατά τα φαινόμενα.

  • 2 weeks later...
Posted

Έχει πιαστεί ο καρπός κι ο αντίχειρας του Βαγγέλη Μαρινάκη να υπογράφει συμβόλαια για νεότευκτα. Μετά από τα LNG και τα tankers που έχουμε περιγράψει σε προηγούμενα post, η Tradewinds σήμερα γράφει ότι οσονούπω ολοκληρώνονται τα συμβόλαια για τα ακόλουθα πλοία:

6 x 8,800 TEU dual fuel(LNG) για 140 εκατομμύρια δολλάρια έκαστο από την Hyundai Samho

8 x 2,800 TEU συμβατικού καυσίμου με scrubber για 55 εκατομμύρια δολλάρια έκαστο από την Hyundai Mipo

6 x 1,800 TEU συμβατικού καυσίμου χωρίς scrubber για 45 εκατομμύρια δολλάρια έκαστο από την Hyundai Mipo

 

Συνολικά μιλάμε για 20 πλοία με κόστος 1.55 δισεκατομμύρια δολλάρια με τις παραδόσεις να προσδιορίζονται χρονικά για το 2027 και το 2028. Η εταιρεία διαβλέπει πως υπάρχει έλλειψη μοντέρνου τοννάζ σε αυτά τα μεγέθη ενώ αξιοσημείωτο είναι πως τα μικρότερα πλοία θα έχουν υποδοχές για την εφαρμογή carbon capture τεχνολογίας. Υπενθυμίζω πως η εταιρεία έχει ήδη υπό παραγγελία 10 x 8,800 TEU στο New Times ενώ φήμες αναφέρουν πως δεν θα είναι το τέλος των παραγγελιών σε επίπεδο containers, μια και η εταιρεία ψάχνεται για νεότευκτα στα μεγέθη των 4,300 και 7,000 TEU.

 

Αναμένουν όμως όπως και όλοι τι μέλλει γεννέσθαι με τις κυρώσεις του βαψομαλλιά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...