Nikos_Chania Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 Ε ναι, όπως και εδώ βλέπουμε αδυναμία προσέγγισης σε άλλο λιμάνι της επικράτειάς μας...
nomikos Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 Με τέτοιο καιρό πιστεύω πως έπρεπε να εκτελέσουν αριστερή μανούβρα ώστε να φουνταρουν πάνω στο καιρό.Έτσι δε θα τους ξέσερνε. Σίγουρα όμως,είχε πολύ αέρα και σίγουρα τα πλοία είναι πολύ μεγάλα. Εκείνοι θα ξέρουν καλύτερα.
Nikos_Chania Posted December 27, 2024 Posted December 27, 2024 Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα. Quote Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Μήλου από τον Πλοίαρχο του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου ¨ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ¨ Ν.Η. 46, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από τον Πειραιά προς Μήλο-Ηράκλειο, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμάνι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν. Το πλοίο συνέχισε το δρομολόγιο του για Ηράκλειο. Στο λιμάνι της Μήλου ανέμεναν προς επιβίβαση έντεκα επιβάτες και δύο Ι.Χ.Ε. οχήματα, ενώ επρόκειτο να αποβιβαστούν ενενήντα επιβάτες, επτά Ι.Χ.Ε. οχήματα και ένα δίκυκλο. Οι εν λόγω επιβάτες πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Επίσης, τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Μήλου από τον Πλοίαρχο του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου ¨ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ¨ Ν.Η. 44, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το Ηράκλειο προς Μήλο-Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμάνι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν. Το πλοίο συνέχισε το δρομολόγιο του για Πειραιά. Στο λιμάνι της Μήλου ανέμεναν προς επιβίβαση εκατό σαράντα δύο επιβάτες, τριάντα ένα Ι.Χ.Ε. οχήματα και ένα δίκυκλο, ενώ επρόκειτο να αποβιβαστούν έξι επιβάτες και δύο Ι.Χ.Ε. οχήματα. Οι εν λόγω επιβάτες πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Expand Για την ιστορία να πούμε ότι ΚΑΙ τα δύο πλοία, κατά τις 23:00 εχθές μείωσαν ταχύτητα και ούτε που μπήκαν Αδάμαντα. Εκατοντάδες επιβάτες δέσμιοι μιας πολιτικής που ταλαιπωρεί. Και είναι κρίμα να μην το ξέρει τόσος κόσμος. Ότι λάμπει, ΔΕΝ είναι χρυσός.
CptAris Posted December 27, 2024 Posted December 27, 2024 Δε μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα... Και τα δύο πλοία μείωσαν ταχύτητα, επικοινώνησαν οι πλοίαρχοι τους με τον πράκτορα και τη λιμενική αρχή και αφού έμαθαν τι καιρικές συνθήκες επικρατούσαν στον Αδάμαντα έκριναν ότι δε θα μπορούσαν να δέσουν και συνέχισαν το ταξίδι τους. Που είναι το παράξενο σε αυτό δηλαδή;;; 🤔 Και όσο για το "εκατοντάδες επιβάτες δέσμιοι μιας πολιτικής που ταλαιπωρεί" τι πάει να πει αυτό πάλι; ποια ακριβώς είναι η πολιτική που ταλαιπωρεί;;;
nomikos Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 (edited) Λες με Γαρμπή εντάξει είναι δύσκολο να πιάσουν στον Αδάμαντα επειδή δεν έχουν πολύ περιθώριο να φουντάρουν και το δέχεσαι.Αλλά να μη μπουν καθόλου μέσα στη Μήλο με Βοριά;Που η προβλήτα είναι προσανατολισμένη ακριβως στον άξονα Βορά Νότος..Να θυμίσω η Μήλος θεωρείται ένα από τα ασφαλέστερα λιμάνια της Μεσογείου. Και αν δεν ήθελε να πιάσει,ας μην τους φόρτωνε. Ο Πρέβελης όταν έπιανε Μήλο όταν κατέβαινε Κασοκαρπαθία,πάντα έπιανε και νομίζω πως ποτέ δεν έχασε προσέγγιση.Ποιος;Το Πρέβελης..Θα μου πείτε άλλο μέγεθος,όμως ο κόλπος της Μήλου είναι πολύ μεγάλος!και προστατευμένος από όλους τους καιρούς. Edited December 28, 2024 by nomikos
Annivas Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ έχει κάτσει αρκετές Φορές στην Μήλο δεμένο και με απαγορευτικό του βοριά.
Strofalos Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 On 12/27/2024 at 11:22 PM, CptAris said: ποια ακριβώς είναι η πολιτική που ταλαιπωρεί Expand Το ότι πάμε Μήλο, όχι τόσο για να εξυπηρετήσουμε, όσο για να γλιτώσουμε το ETC. On 12/22/2024 at 4:12 PM, Diagoras said: Ένα βιντεάκι που δείχνει την αδυναμία προσέγγισης των δύο πλοίων. Μεγάλη η ταλαιπωρία για τους επιβάτες, 223 ανέβαιναν Πειραιά... Expand Ένας που είναι στην απ'έξω, θα έλεγε πως έπρεπε να έρθει ανοιχτά του κόλπου, να δώσει αριστερά τιμόνι, να περάσει ανοιχτά της προβλήτας από αριστερά προς τα δεξιά, να πάει δεξιά στην μια καραβιά, να φουντάρει την αριστερή να έρθει να φασκιώσει την καρίνα, όσο θα έρχεται προς τον ντόκο να φουντάρει και την δεξιά, και να έρθει να δέσει υπό γωνιά με τον καιρό στην δεξιά μάσκα με τον δεξί καταπελτη μόνο ανοιχτό. Ένας άλλος όμως που είναι στην γέφυρα και γνωρίζει παραπάνω πράγματα και καταστάσεις, θα σηκωνόταν να φύγει. On 12/27/2024 at 9:10 PM, Nikos_Chania said: Εκατοντάδες επιβάτες δέσμιοι μιας πολιτικής που ταλαιπωρεί. Και είναι κρίμα να μην το ξέρει τόσος κόσμος. Expand Δες το ανάποδα. Εκατοντάδες επιβάτες λούζονται τις επιλογές τους. Όταν όλοι τρέχουν με τις Μινωικές γιατί είναι το καινούργιο και το μεγάλο κτλ, και τα άλλα πλοία που εξυπηρετούν ουσιαστικά το νησί δεν έχουν στην ουσία μεταφορικό έργο και κόβουν τις προσεγγίσεις, μετά γκρινιάζουν εάν δεν πιάνει το Κνωσσός στον Αδάμαντα με ένα εφτάρι για να φύγουν από την Μήλο για Χριστουγεννα στην Αθήνα.
nomikos Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 On 12/28/2024 at 8:45 AM, Annivas said: Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ έχει κάτσει αρκετές Φορές στην Μήλο δεμένο και με απαγορευτικό του βοριά. Expand Ναι ήμουν και εγώ μέσα δυο φορές και το έχω βιώσει πολύ καλά. Έβγαινε απαγορευτικό. Όμως εγώ άλλο έγραψα πιο πάνω. Ότι ο Πρέβελης δεν έχανε προσεγγίσεις στη Μήλο.Έδενε. Και γράφω για τον Πρέβελη γιατί,την κίνηση της Μήλου που έχουν τώρα τα παλάτια την είχε ο Πρέβελης. Ο τελευταίος εξυπηρετούσε τη Μήλο δυο φορές την εβδομάδα απευθείας από και προς Πειραιά με ικανοποιητική κίνηση.Ομοίως υπήρχε μια μικρή κίνηση με το Ηράκλειο κάθε Παρασκευή. Τώρα για τους επιβάτες. Δε προτιμήσαν τον Άνεμο ή το Σολωμό που είναι τακτικά όλο το χρόνο στις Δυτικές. Προτιμήσαν το μεγάλο και το γρήγορο. Ε πήγαν στη Κρήτη κρουαζιέρα. Επιλογές είναι αυτές..
polmyt Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 (edited) Οκ όλα αυτά αλλά ο μέσος επιβάτης προφανώς και θα προτιμησει το μεγάλο και το γρήγορο πάρα να κάνει έτσι κι αλλιώς κρουαζιέρα στο Αιγαιο.Οπως παλαιότερα ήταν λογικό κάποιος να προτιμησει το γρηγορότερο ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε σχέση με τα υπολοιπα Το ότι τώρα με τον καιρό δεν πιάσανε τα ΠΑΛΑΤΙΑ δεν σημαίνει ότι το λογικό είναι να μην προτιμούνται τα ΠΑΛΑΤΙΑ. Δεν χάνουν και κάθε μέρα τη προσέγγιση τη Μήλο,ούτε υπέγραψε κάνεις συμβόλαιο όταν έκλεινε τα εισιτήρια ότι θα έχει 8-9 χτες και υπάρχει πιθανότητα να χαθεί η προσεγγιση Edited December 28, 2024 by polmyt
Villandry Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 On 12/28/2024 at 10:31 AM, nomikos said: Ναι ήμουν και εγώ μέσα δυο φορές και το έχω βιώσει πολύ καλά. Έβγαινε απαγορευτικό. Όμως εγώ άλλο έγραψα πιο πάνω. Ότι ο Πρέβελης δεν έχανε προσεγγίσεις στη Μήλο.Έδενε. Και γράφω για τον Πρέβελη γιατί,την κίνηση της Μήλου που έχουν τώρα τα παλάτια την είχε ο Πρέβελης. Ο τελευταίος εξυπηρετούσε τη Μήλο δυο φορές την εβδομάδα απευθείας από και προς Πειραιά με ικανοποιητική κίνηση.Ομοίως υπήρχε μια μικρή κίνηση με το Ηράκλειο κάθε Παρασκευή. Τώρα για τους επιβάτες. Δε προτιμήσαν τον Άνεμο ή το Σολωμό που είναι τακτικά όλο το χρόνο στις Δυτικές. Προτιμήσαν το μεγάλο και το γρήγορο. Ε πήγαν στη Κρήτη κρουαζιέρα. Επιλογές είναι αυτές.. Expand O mr Hannibal δε νομίζω πως γράφει κάτι αντίθετο με τα γραφόμενα σας. Αναφέρει σαν ασφαλή λιμένα τον Αδάμαντα της Μήλου. Είναι απόλυτα κατακριτέο αυτό που κάνουν οι μινωικές και αυτό το λέω εγώ που τις έχω επαινέσει πολλές φορές. Όσον αφορά τις δύο εταιρείες που εξυπηρετούν τη Μήλο, θεωρώ πως πάντα την είχαν τελευταία, συνεπώς πρόσφεραν οικονομικά και χρονικά μη ανταγωνιστικές συνδέσεις. Προϊόν αυτού η πτώση της κίνησης και η μετατόπιση αυτής στα απευθείας δρομολόγια και στο αεροπλάνο. Κάτι το οποίο είδε η νέα εταιρεία που πήρε την προίκα της παλιάς και γι αυτό το λόγο δεν υπάρχουν συχνές προσεγγίσεις σε αυτό το νησί.
CptAris Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 Νομίζω ότι σε όλη αυτή τη συζήτηση έχουμε παραβλέψει το πιο σημαντικό κομμάτι: τι είδους βαπόρια είναι τα παλάτια. Βαριά βαπόρια (30+ χιλ.τόνοι), με τεράστια έξαλλα που τα κάνουν φτερό στον άνεμο, μονοτίμονα και με ελικτικές ικανότητες που δεν διεκδικούν βραβείο Όσκαρ. Οπότε το γεγονός ότι δε κατάφεραν να πιάσουν στη Μήλο δε νομίζω να οφείλεται σε καμία "πολιτική" αλλά αποκλειστικά και μόνο στις αποφάσεις των καπεταναίων τους που είναι και οι μόνοι αρμόδιοι να αποφασίσουν. Στο κάτω κάτω ας μη ξεχνάμε πόσες φορές περιμένουν επί ώρες έξω από το Ηράκλειο για να δέσουν λόγω του αέρα ή χρησιμοποιούν ρυμουλκό
Annivas Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 (edited) Εγώ προσωπικά δεν κατακρίνω την απόφαση των πλοίαρχων να μην πιάσουν στη Μήλο παρόλο που με βόρειους ανέμους θεωρείται αρκετά καλό λιμάνι . Άλλωστε στα ελληνικά λιμάνια υπάρχουν 1000 λόγοι για να μην προσεγγίσει ένα πλοίο με δυσμενείς Καιρικές συνθήκες ή ο πλοίαρχος να μην αναλάβει ένα μεγάλο ρίσκο . Απο ότι φαίνεται όμως , τα πλοία αυτά με δυσμενείς καιρικές συνθήκες είτε με νότια είτε με βοριά αδυνατούν να προσεγγίσουν και θα πρέπει η εταιρεία σε ανάλογες περιπτώσεις να μεριμνεί από πριν να ακυρώνει την προσέγγιση στη Μήλο και ο κόσμος να προωθείται με άλλα βαπόρια . Ειναι κρίμα να φορτώνεται ο κόσμος από τον Πειραιά και να κάνει κρουαζιέρα στο Αιγαίο ή να μένουν αμανάτι στην προβλήτα του αδάμαντα και το πλοίο να μην πλησιάζει καν . Ξέρουν τις δυνατότητες των πλοίων τους , υπάρχει πρόγνωση οπότε σε συνεννόηση με τους πλοίαρχους τους ας μεριμνούν εγκαίρως . Edited December 28, 2024 by Annivas
Nikos_Chania Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 On 12/28/2024 at 1:35 PM, CptAris said: Βαριά βαπόρια (30+ χιλ.τόνοι), με τεράστια έξαλλα που τα κάνουν φτερό στον άνεμο, μονοτίμονα και με ελικτικές ικανότητες που δεν διεκδικούν βραβείο Όσκαρ. Οπότε το γεγονός ότι δε κατάφεραν να πιάσουν στη Μήλο δε νομίζω να οφείλεται σε καμία "πολιτική" αλλά αποκλειστικά και μόνο στις αποφάσεις των καπεταναίων τους που είναι και οι μόνοι αρμόδιοι Expand Πες μας και τι ιπποδύναμη έχουν τα παλάτια όμως. Με προπελάκια πλωρα-πρύμα και 4 μηχανές και τα βλέπουμε να αποπλέουν από Πειραιά με ΡΚ ενώ ο Βενιζέλος (επίσης τεράστια πλευρική επιφάνεια) να φεύγει χωρίς βοήθεια. Η κρίση του Πλοιάρχου είναι η μόνη που δεν μπορεί να κριθεί ούτε από την ίδια του την εταιρεία παρά μόνον από τα δικαστήρια. Όμως όταν βλέπουμε ταυτόχρονη αλλαγή πλάνων χωρίς καν τα πλοία να μπουν στον Αδάμαντα, ε με συγχωρείτε αλλά δεν με πείθει ότι έτσι αποφάσισαν οι Πλοίαρχοι των δύο πλοίων. On 12/28/2024 at 2:21 PM, Annivas said: Απο ότι φαίνεται όμως , τα πλοία αυτά με δυσμενείς καιρικές συνθήκες είτε με νότια είτε με βοριά αδυνατούν να προσεγγίσουν και θα πρέπει η εταιρεία σε ανάλογες περιπτώσεις να μεριμνεί από πριν να ακυρώνει την προσέγγιση στη Μήλο και ο κόσμος να προωθείται με άλλα βαπόρια . Ειναι κρίμα να φορτώνεται ο κόσμος από τον Πειραιά και να κάνει κρουαζιέρα στο Αιγαίο ή να μένουν αμανάτι στην προβλήτα του αδάμαντα και το πλοίο να μην πλησιάζει καν . Ξέρουν τις δυνατότητες των πλοίων τους , υπάρχει πρόγνωση οπότε σε συνεννόηση με τους πλοίαρχους τους ας μεριμνούν εγκαίρως . Expand Οι δυνατότητες των πλοίων είναι περισσότερες από όσες τα βλέπουμε μόνο και μόνο από τα χαρακτηριστικά τους. Ωστόσο έρχεσαι στα λόγια μου. Είναι προαποφασισμένη ενέργεια και είναι κρίμα να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες. Ας μην τους επιβίβαζε. Θα έφταναν νωρίτερα παίρνοντας άλλα βαπόρια από Πειραιά ή αεροπλάνα ή θα άλλαζαν τα πλάνα τους τελοσπαντων χωρίς την περιττή κρουαζιέρα. Να θυμίσω τι είχε γίνει στο Πρέβελης στην Κάρπαθο; Και επειδή δεν μπορούμε όλα να τα κρύβουμε κάτω από την κρίση του Πλοιάρχου, ποιός θα μας πει πότε έφτασε ο κάθε επιβάτης στον προορισμό του τελικώς; Διότι προφανώς και θα μεριμνήσει η εταιρεία για την προώθηση των επιβατών. Πότε όμως φτάσανε εκεί που πρέπει;
CptAris Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 Ας έχουν 40 προπελάκια και 15 μηχανές. Γνωρίζεις αν έχουν όλη την ιπποδύναμη διαθέσιμη στο stby; ξέρουμε αν το "ανάποδα" τους είναι τόσο ισχυρό όσο το "πρόσω";;; δε ξέρουμε τίποτε από αυτά, όχι. Όσο για το "προαποφασισμένη απόφαση", για να επιμένεις τόσο πολύ μάλλον έχεις πληροφόρηση εκ των έσω από την εταιρεία, δεν εξηγείται διαφορετικά
nomikos Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 (edited) Για την ιστορία χθες το απόγευμα με τον πολύ δυνατό Βοριά μπήκε και φούνταρε στο κόλπο της Μήλου ένα μεγάλο Bulk carrier το Mgd Joy.Με 160 μέτρα μήκος και περίπου 16000tn GT. Edited December 28, 2024 by nomikos
Annivas Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 On 12/28/2024 at 3:46 PM, CptAris said: Ας έχουν 40 προπελάκια και 15 μηχανές. Γνωρίζεις αν έχουν όλη την ιπποδύναμη διαθέσιμη στο stby; ξέρουμε αν το "ανάποδα" τους είναι τόσο ισχυρό όσο το "πρόσω";;; δε ξέρουμε τίποτε από αυτά, όχι. Όσο για το "προαποφασισμένη απόφαση", για να επιμένεις τόσο πολύ μάλλον έχεις πληροφόρηση εκ των έσω από την εταιρεία, δεν εξηγείται διαφορετικά Expand Αγαπητέ φίλε προφανώς και δεν γνωρίζουμε τίποτα από αυτά και δεν κατακρίνουμε τους πλοίαρχους για το γεγονός ότι δεν έδεσαν στο λιμάνι . Εγώ προσωπικά λέω ότι εφόσον τα πλοία δεν δένουν με δυσμενείς καιρικές συνθήκες για τον Α ή Β λόγο θα πρέπει η εταιρεία να ορίσει σε συνεννόηση με τους πλοίαρχους της ένα ταβάνι και όταν υπάρχει πρόγνωση πάνω από αυτό να ακυρώνει την προσέγγιση εγκαίρως και να μην κάνουν οι επιβάτες κρουαζιέρα για πεθερές . On 12/27/2024 at 11:22 PM, CptAris said: Δε μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα... Και τα δύο πλοία μείωσαν ταχύτητα, επικοινώνησαν οι πλοίαρχοι τους με τον πράκτορα και τη λιμενική αρχή και αφού έμαθαν τι καιρικές συνθήκες επικρατούσαν στον Αδάμαντα έκριναν ότι δε θα μπορούσαν να δέσουν και συνέχισαν το ταξίδι τους. Που είναι το παράξενο σε αυτό δηλαδή;;; 🤔 Expand Συνεπώς Και σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, τα πλοία δεν προσέγγισαν κατά την κρίση του πράκτορα και του χ λιμενικού που εκτελούσε βάρδια Α/Φ . όχι πάντως των πλοίαρχων . Η μη είσοδος στο κόλπο του αδάμαντα και η μη προσπάθεια διαπίστωσης από τους ίδιους τους πλοίαρχους της αδυναμίας προσέγγισης, εγείρει ερωτηματικά και ενισχύει την υποψία του προαποφασισμένου της υπόθεσης . Μπαίνεις βλέπεις κι αν διαπιστώνεις αδυναμία φεύγεις . Αυτό τουλάχιστον μπορούσαν να το κάνουν τα πλοία αυτά . Στο κάτω κάτω μιλάμε για τον Αδάμαντα με βοριά δεν μιλάμε για την Φολεγανδρο ή την Σχοινούσα που αν ένα πλοίο μπει και δεν δέσει θα γίνει ζημιά .
Hengist_1972 Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 Ο Κόλπος και το λιμάνι της Μήλου φημίζονται απο τα αρχαία κι όλας χρόνια ώς τα ασφαλέστερα καταφύγια για κάθε είδος πλεούμενο που κυκλοφορεί στη Μεσόγειο Θάλασσα,με πολλές αναφορές απο περιηγητές ανα την ιστορία να το αναφέρουν στις περιγραφές τους. Εγώ υποψιάζομαι πως η χτεσινή απόφαση για μή προσέγγιση,είχε να κάνει με την στροφή που παίρνουν τα παλάτια στο ακρωτήριο Βάνι,στο οποίο συναντιούνται τα δύο πλοία καθημερινά το ένα κατα την έξοδό του για κάθοδο προς Ηράκλειο,και το άλλο κατα την είσοδό του στον κόλπο,οπου περνάνε απο πολύ κοντινή απόσταση και μεταξύ τους αλλα και με το ακρωτήριο,πράγμα που για να γινόταν περισσότερο ασφαλές χτές,θα έπρεπε το ένα απο τα δύο να πάει απο τη βόρεια πλευρά της Αντίμηλου και ύστερα να εισέλθει στον κόλπο,το οποίο όπως καταλαβαίνουμε και χρονοβόρο θα ήταν και θα έτρωγε φυσικά και πολύ κούνημα. Οι Μηλιοί το γνωρίζουμε,ποτέ δεν θα μάθουμε ακριβώς τι είχαν στο μυαλό τους οι πλοίαρχοι η η διοίκηση ίσως,ολοι κάνουμε ικασίες ως ανειδίκευτοι καραβολάτρες.
Nikos_Chania Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 Μόνο ως αστείο μπορώ να εκλάβω την δικαιολογία του στενού Μήλου Αντίμηλου. Με απόσταση στεριά από στεριά 4,3 μίλια, εκεί μέσα κάνουν κύκλο στροφής μέχρι και suezmax γκαζάδικα. On 12/28/2024 at 3:46 PM, CptAris said: Ας έχουν 40 προπελάκια και 15 μηχανές. Γνωρίζεις αν έχουν όλη την ιπποδύναμη διαθέσιμη στο stby; ξέρουμε αν το "ανάποδα" τους είναι τόσο ισχυρό όσο το "πρόσω";;; δε ξέρουμε τίποτε από αυτά, όχι. Όσο για το "προαποφασισμένη απόφαση", για να επιμένεις τόσο πολύ μάλλον έχεις πληροφόρηση εκ των έσω από την εταιρεία, δεν εξηγείται διαφορετικά Expand Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις τόσο. Με λίγα λόγια επιβεβαιώνεις πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. Τι να τα κάνω τα πρώτα οικολογικά και γρήγορα βαπόρια της μεσογείου όταν δεν μπαίνουν καν στον Αδάμαντα, στον κόλπο που έχει μπει για περιηγητικό πλου το Mein Schiff 6 των 295 μέτρων με 5-6άρι. Και ναι, όταν έχεις ιπποδύναμη που ξεπερνάει τις 70χιλιάδες, είναι περίεργο που δεν μπήκαν καν στην Μήλο, ακυρώνοντας τις προσεγγίσεις 2 ώρες μετά τον απόπλου τους. Γενικά, αν αναλογιστείς όλο το παρελθόν συμπεριφοράς των Μινωικών γραμμών από το 2018 και έπειτα, θα καταλάβεις τι και πως. Δεν είναι δύσκολο.
Strofalos Posted December 28, 2024 Posted December 28, 2024 On 12/28/2024 at 5:06 PM, Annivas said: Εγώ προσωπικά λέω ότι εφόσον τα πλοία δεν δένουν με δυσμενείς καιρικές συνθήκες για τον Α ή Β λόγο θα πρέπει η εταιρεία να ορίσει σε συνεννόηση με τους πλοίαρχους της ένα ταβάνι και όταν υπάρχει πρόγνωση πάνω από αυτό να ακυρώνει την προσέγγιση εγκαίρως και να μην κάνουν οι επιβάτες κρουαζιέρα για πεθερές Expand Εκεί ακριβώς είναι το σημείο καμπής..! Λένε πχ οι Μινωικές στους πλοιάρχους της γραμμής, "αυτό είναι το λιμάνι (Αδάμαντας) αυτό είναι το πλοίο (Κνωσσός/Φαιστός), με πόσα μποφόρ μπορείτε να μπείτε και να δέσετε ασφαλώς στο λιμάνι? Με 1? Με 2?? κ.ο.κ. Μέχρι 6 chief. Οκ, μέχρι τα 6 κόβουμε εισητήρια. Από εκεί και πάνω στοπ. Έχει 7 μποφόρ?? (όπως λ.χ. τώρα?) Πάτε με άλλο πλοίο." Το ίδιο και στην Κάλυμνο κτλ... Λέει πχ η Άττικα στους πλοιάρχους της γραμμής, "αυτό είναι το λιμάνι (Καλύμνου) αυτό είναι το πλοίο (Μπλού Σταρ 1/2), με πόσα μποφόρ μπορείτε να μπείτε και να δέσετε ασφαλώς στο λιμάνι? Με 1? Με 2?? κ.ο.κ. Μέχρι 5-6 chief. Οκ, μέχρι τα 5-6 κόβουμε εισιτήρια. Από εκεί και πάνω στοπ. Έχει 6-7 μποφόρ?? Πάτε με αεροπλάνο ή άλλη μέρα ή άλλο πλοίο (πχ Πάτμος)".
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now