karavolatris Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 Και ποια ειναι τα υποψηφια πλοια?? Η΄εστω περιγραφικα να παρουμε μια ιδεα.....
Ariadne Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 Μα κανένα ... Λόγια του αέρα είναι. Ειδικά αυτά του Λυκούδη. Εάν δε δω τό/τα νέο/α πλοίο/α στον Πόρο ή τη Σάμη, δεν πιστεύω τίποτα!
MILTIADIS Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Το Albayzin(πρωην Maria Grazia On)αδερφακι των Sorento,Catania,Norman Atlantic κλπ το οποιο ανηκει στη Moby αλλα τα τελευταια χρονια ταξιδευε ναυλωμενο με τα σινιαλα της Acciona φερεται να ειναι ετοιμο προς πωληση σε ελληνικα χερια(Τransmed Shipping).Η εταιρεια αυτη ειναι συμφεροντων της οικογενειας Μυλωνα,εχει την εδρα της στη Νεα Ερυθραια Αττικης και δραστηριοποιειται στην ποντοπορο ναυτιλια με μεγαλο αριθμο πλοιων μεταφορας ξηρου φορτιου και τανκερ. The ro-pax Albayzin would be transferred to the Greek company Transmed Shipping Looking for cash to finance the recent acquisition of a ferry and rental with purchase option of two ro-ro, or perhaps simply tempted by a good opportunity, Moby would give the ro-pax Maria Grazia On the company Transmed Shipping. According to market sources - the group led by Vincenzo Onorato has not made any comments about it - the means, built by Visentini shipyard in 2004 and can accommodate 1,000 passengers and 2,000 linear meters of rolling cargo, would change hands for the remarkable figure of EUR 40 million. The ferry sailed from 2010 under the banner of the Iberian Acciona Trasmediterranea shipping company, who used it on several lines in the Mediterranean over the last few years as the Albayzin, but as reconstructed in previous weeks, the charter contract with Spanish counterpart It would now come to an end. Why it appears more likely that the hypothesis of the sale of half that in the past had tried to sell Moby, maybe not finding the right buyer, as it seems to be successful these days. Hard to know if the price paid by the buyers (who should be Greek, but even on this there are no official information) is or is not in line with the market, as well as a comparison with the original value of this ship, commissioned by Lloyd Sardegna with Visentini name of Golfo Degli Angeli and passed the fleet of Moby only in 2006, when Onorato took over the ferry company and ro-ro active between Tuscany and Sardinia shipowner Carlo Andrea Marsano. ship2shore.it
Petros P Posted December 17, 2015 Posted December 17, 2015 Το ειδα και γω αλλα θεώρησα οτι ειναι η Transmed(iteranea) ουσιαστικά ... Δε το βλέπω για Ελλαδα πάντως
SeajetSpyros Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Δεν ήξερα πού να το ποστάρω και το έβαλα εδώ.....Η panteleos cruises έχει ανεβάσει στο φβ της αυτή τη φωτογραφία με περιγραφή ''The future is coming very soon''....Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με τρώει η περιέργεια Το ποστ είναι από τις 17/12/15
Petros P Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Κατασκευή της Damen είναι, και ηδη κυκλοφορουν μερικα
HIGHSPEED 4 Posted February 15, 2016 Posted February 15, 2016 Προς πώληση το πρώην Ishikari, νυν ‘Grand Spring’ (IMO 8922163). Υπό άλλες συνθήκες και άλλες εποχές πιστεύω θα μας ερχόταν… http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=1349748
Molmed Posted February 15, 2016 Posted February 15, 2016 (edited) Το παλιό ISHIKARI ήταν το ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ. http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=1349748 Edited February 15, 2016 by proud_ionian quote
margaritis24 Posted February 15, 2016 Posted February 15, 2016 Οι ιαπωνες ειχαν την συνηθεια σε καθε νεα γενια πλοιων να δινουν το ιδιο ονομα με το παλιο πλοιο!οπως κ στο kiso αλλα κ στο varuna κ στα περισοοτερα
kerkini Posted February 28, 2016 Posted February 28, 2016 και ο θεοδοσης "φερνει" πλοιο απο την απο ανατολη. θα "ερθουν" πολλα στο ιονιο Αυτό ξανά παίζει πάντως τώρα που η γραμμή είναι ορφανή. Είτε νέο καναρινί είτε πρώτη υποψηφιότητα για φιδέμπορα
.voyager Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Κι άλλοι για Μεσόγειο τραβούν... Στο επόμενο διάστημα θα έχουμε μια αντίστροφη μετακίνηση.
Petros P Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 (edited) Το ειδα και γω αλλα θεώρησα οτι ειναι η Transmed(iteranea) ουσιαστικά ... Δε το βλέπω για Ελλαδα πάντως Δεν ανήκει σε χέρια Ελληνικά το Albayzin τελικα.Η λογική έλεγε Transmediterranea και έτσι είναι τελικά σύμφωνα με το equasis. Registered owner ACCIONA TRASMEDITERRANEA planta 2, Edificio D, Calle de Anabel Segura 11, 28108 Alcobendas (Madrid), Spain.since 19/01/2016 Beneficial OwnerACCIONA TRASMEDITERRANE Aplanta 2, Edificio D, Calle de Anabel Segura 11, 28108 Alcobendas (Madrid), Spain.since 19/01/2016 Ship manager/Commercial managerACCIONA TRASMEDITERRANEAplanta 2, Edificio D, Calle de Anabel Segura 11, 28108 Alcobendas (Madrid), Spain.since 19/01/2016 Edited March 3, 2016 by Petros P
nomikos Posted March 6, 2016 Posted March 6, 2016 Στο γνωστό ναυτιλικακό περιοδικό γράφεται ότι η ΑΝΕΚ μάλλον κλείνει βαπόρι για το Αιγαίο από Νότια Κορέα.Ξέρουμε κάτι;
Cruise Europa Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Στην Ασία έχουν βγει προς πώληση αρκετά ευρωπαϊκά πλοία και φυσικά και Ελληνικά! Αυτά που ξεχώρισα είναι ο Βενιζέλος στα 9 εκατ. euro Anna Maru στα 5,6 εκατ. euro Πλατυτέρα των Ουρανών στα 5 Speed cat στα 2,3 Και τα SR III // SR IV, που όταν ρώτησα για τιμή, μου είπαν σε συνεννόηση με τον πλοιοκτήτη. Επίσης, σήμερα είδα ένα φάκελο σε ναυλομεσιτικό γραφείο με κάποια πλοία της ΝΕΛ και παραξενεύτηκα αρκετά, αλλά με τον Κινέζο δυστυχώς δεν βρήκα κάποια άκρη (αυτός δεν μιλούσε Αγγλικά, εγώ δεν μιλάω Κινέζικα, οπότε συνεννόηση γιόκ), για να μάθω το λόγο!
Petros P Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Anna Maru στα 5,6 εκατ. euro Πλατυτέρα των Ουρανών στα 5 Oύτε καν Στο Maru είναι λιγοτερο
Cruise Europa Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Πέτρο μιλάω για σημερινές τιμές που είδα στην Κίνα!!
Petros P Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Στο Maru είχα ακουσει ιδιοίς ώτοις τι ζητούσε πριν 3 χρόνια και πάλι δεν έφευγε... Και ηταν πολυ λιγοτερο απο τα 5,6...
MILTIADIS Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Οπως και για τον Βενιζελο τοτε πολυ πιο πανω απο 9.
Neptune Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Στα 9 ειναι και το Wawel (alkmini a) Γενικα οι τιμες στα φερρυ ειδικα στα μικρομεσαια εχουν παρει λιγο τον ανηφορο παντως
Cruise Europa Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Δεν ξέρω τι είδατε και που, εγώ σας λέω σήμερα στην Κίνα οι τιμές σε γραφείο που πήγα για προσωπική μου υπόθεση, ήταν αυτές και μπορώ να έχω και αντίγραφο για τους "άπιστους Θωμάδες"!
MILTIADIS Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 Βρε δεν λεμε οτι δεν σε πιστευουμε Λεμε ποσο αλλαξαν οι τιμες
.voyager Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Εντός Ελλάδας η Αδριατικη? Είναι προφανές πως αναφέρεται σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στο εσωτερικό και είναι εύλογο δεδομένου του ότι το πλοίο είναι καθαρά ημερόπλοιο και κάτι παραπάνω από αξιοπρεπές. Οι εσωτερικοί του χώροι είναι πολύ καλοί, και στη Levante θα ταίριαζε για ΠΣΙ.
polmyt Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Για να λυσω την απορια ακουσα ότι το γλυκοκοιταει η Blue Star. Τωρα για εδώ,για εξω θα σας γελασω
Petros P Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Μαλλον για εξω μιας και ειχε ακουστεί η ναύλωση του τον πρώτο καιρο που μας ήρθε
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now