KARAVI Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Συγνώμη αλλά οι πέτρες μπορεί να κατάλαβαν αλλά εγώ όχι.Εαν δεν μπορείτε να πείτε τον ενδιαφερόμενο ρίξεται κανένα άλλο συνθηματικό γιατί έχω κολήσει ,με το συμπάθιο.
Artevelde Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Κάτι ειπώθηκε πριν για κύκλους...Ο κύκλος συνήθως κλείνει στο ίδιο σημείο με εκείνο που άνοιξε...
KARAVI Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Κάτι ειπώθηκε πριν για κύκλους...Ο κύκλος συνήθως κλείνει στο ίδιο σημείο με εκείνο που άνοιξε... Δόξα σοι ο Θεός κατάλαβα,μακάρι να επανέλθει σε δόξες όπως πρωτοήλθε;)
margaritis24 Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 τουλαχιστον ο κυκλος να κλεινει σωστα κ οχι με αυτον τον τροπο!δεν στελνουμε τον θρυλο του αιγαιου για σκραπ για να πληρωσουμε την προκαταβολη του αλλου πλοιου...
George Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 (edited) κ μενα το πηρε το αυτακι μου για τον αγοραστει... γι αυτο κ ξεφορτωθηκε ενα πλοιο του για να παρει παλι ενα δικο του πλοιο!!! Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, θα είναι ένα γενναίο βήμα για την ανανέωση του στόλου του αγοραστή. Ο κύκλος συνήθως κλείνει στο ίδιο σημείο με εκείνο που άνοιξε... τουλαχιστον ο κυκλος να κλεινει σωστα κ οχι με αυτον τον τροπο!δεν στελνουμε τον θρυλο του αιγαιου για σκραπ για να πληρωσουμε την προκαταβολη του αλλου πλοιου... Συγνώμη ρε παίδες αλλά επειδή τη βαριέμαι όλη αυτή η κολοκυθιά κάθε φορά που βγαίνει ένα νέο στη φόρα ακόμα και με τη μορφή φήμης, είναι προφανές ότι αν μιλάμε για κύκλο, μιλάμε για την VENΤOURIS SEA LINES, κάτι που πολύ θα με χαροποιούσε καραβολατρικά ομολογουμένως. Ο φίλος margaritis προφανώς μιλάει για το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ (που κακά τα ψέμματα η μοίρα του ήταν προδιαγεγραμένη και αμφιβάλω αν οι περισσότεροι το θεωρούσαν ακόμα στον στόλο του Βεντούρη) αλλά για ποια γραμμή να το θέλει; Για να σας πω την αλήθεια μου το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ είτε χθες, είτε σήμερα είτε αύριο θα έφευγε. Και από το να μένει το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ δεμένο μια ζωή στου Σάββα και να σαπίζει και το ΑΘΗΝΑ καλύτερα έτσι τα πράμματα ώστε να δουλέψει και κανα βαπόρι ακόμα, να δουλέψει και κανας άνθρωπος ακόμα. Edited March 25, 2009 by George
giorgosz Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Μήπως δε φύγει το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ όμως και η εταιρία το διπλώσει με το ΑΘΗΝΑ ή μπει και σε κάποια άλλη γραμμή? Αν δε κάνω λάθος η εταιρία τα τελευταία 1-2 χρόνια κοίταζε και για άλλα καράβια. Όπως και να έχει, θα 'θελα να μάθω τί χρειάζεται το πλοίο και πόσο θα κρατήσει η απαραίτητη επισκευή-μετασκευή ώστε να δρομολογηθεί και να μην μας αφήσει τον Ιούνιο του 2010.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 (edited) Ας όψεται ο Κεφαλογιάννης που φθάσαμε να μιλάμε για αγοραπωλησίες πλοίων 36-37 ετών. Με ποιά προοπτική? Τα 40, τα 45, ή τα 50? Edited March 25, 2009 by ΝΗΡΕΑΣ
LEFTERIS68 Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 Πλοίο του 1975, 153 μέτρα, 1200 επιβάτες, 20 μίλια , 280 ΙΧ ,αλλοδαπής καταγωγής αγοράστηκε από Ελληνική εταιρεία για διεθνείς πλόες...Ποιό είναι???
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 Σε πρώτη ματιά, θα μπορούσε να είναι το JULIA και η Χαλκηδών που λέμε παραπάνω, αλλά δεν ταιριάζουν όλα τα στοιχεία.
LEFTERIS68 Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 Εύγε Νηρέα 50% σωστός...Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να βρώ έστω κατά το ήμισυ σωστές απαντήσεις...Όσο για μερικούς που μου λένε ότι βάζω quiz για παιδιά , θα παρατείνω την αγωνία σας για 30 λεπτά ακόμα...
Neptune Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 Μετα απο 49 τηλεφωνηματα μεσα σε 5 λεπτα 23 αναζητησεις σε brokers και κυριως τη βοηθεια του κοινου καταληγω σε ενα πολυ ομορφο ευρωπαικο σκαρι που ειναι παροπλισμενο εδω και λιγες μερες στη Μαλαισια με σκοπο την πωληση του Wasa Queen Λευτερη ? ? ?
LEFTERIS68 Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 Καλά εσείς δεν παίζεστε με το τίποτα...Ουδέν κρυπτόν... Πολύ σωστός ο Neptune...Ρε μπας και βάζω εύκολα???Την επόμενη φορά θα δίνω πιο λίγα στοιχεία...Νομίζω πάντως πως το πλοίο αυτή τη στιγμή είναι Σιγκαπούρη.Θα γίνουν κάποιες δουλίτσες και μετά θα ξεκινήσει για μας...
Earl Granville Posted March 27, 2009 Posted March 27, 2009 Το οποίο είναι αδελφό του αείμνηστου ΠΗΓΑΣΟΣ της Ηπειρωτικής. Πραγματικά πανέμορφο σκαρί.
thanosp Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 Τα πράγματα είναι ζόρικα για την εταιρεία και ακούγονται διάφορα σενάρια. Το τελευταίο σενάριο θέλει το νέο τους καμάρι να βγαίνει σε πώληση..κοψοχρονιά, ευκαιρία 10 μύρια, μπας και καλύψουμε τίποτα και μας εξασφαλίσει το μέλλον. Υπάρχει γενικά μια ένταση οπότε πολλά μπορεί να λέγονται και τίποτα να μην γίνει.
Neptune Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Κρητικη εταιρια με 4 κεφαλαια γραμματα που μας εχει συνηθισει σε μεγαλες μετασκευες μεγαλων γιαπωνεζικων βαποριων ετοιμαζεται να μας προσφερει αλλη μια. Συντομα περισσοτερα νεα φυσικα αποκλειστικα και μονο απο το shipfriends. Για να δουμε για να δουμε. Να αποκτησει ενδιαφερον ο επομενος χειμωνας...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα προ ημερών κάτι πήρε το αυτί μου...αλλά δεν έδωσα σημασία. Τώρα όμως που το λες κι εσύ, αλλάζουν τα πράγματα.
Neptune Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Αλλα το θεμα ειναι στις φημες οποτε ας περιμενουμε λιγο ακομα πριν χαρουμε. Μην κανουμε και καμια πατατα γιατι ειναι αληθεια οτι η Ανεκ φερνει βαπορι καθε βδομαδα απο τα εγκαινια του Ελυρου και μετα.
NHSOS XIOS Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Δεν μπορεις να μας πεις τιποτα παραπανω για το φημολογουμενο βαπορι?Οχι τιποτα αλλο,αλλα να δουμε κατα ποσο ειναι εφικτο να αλλοιωθει η ταυτοτητα του με την μετασκευη...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Εγώ τώρα για να είμαι ειλικρινής (με το όποιο ρίσκο προυποθέτει αυτό ), διαβάζοντας τον ..χρησμό του Neptune το μυαλό μου πήγε σε πλοίο που μάλλον δεν θα κροσάρει τον Ινδικό μιας και βρίσκεται ήδη στα νερά μας. Και μιλάω βέβαια για την έτοιμη λύση του ΑΡΙΑΔΝΗ που με μία όχι και τόσο μεγάλη και πολυδάπανη μετασκευή (δύσκολοι καιροί...), μπορεί να έρθει εύκολα στα μέτρα και γούστα των διοικούντων την εταιρεία με τα 4 κεφαλαία γράμματα... Κρητικη εταιρια με 4 κεφαλαια γραμματα που μας εχει συνηθισει σε μεγαλες μετασκευες μεγαλων γιαπωνεζικων βαποριων ετοιμαζεται να μας προσφερει αλλη μια.
Earl Granville Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Το ΑΡΙΑΔΝΗ θα ήταν μια εξαιρετική λύση για την ΑΝΕΚ και πιθανόν πιο οικονομική από την αγορά και την μετασκευή ενός πλοίου τυπου ΕΛΥΡΟΣ. Το μόνο που θέλει είναι 200 κρεβατάκια παραπάνω. Αλλά δυστυχως δεν το θέλουν στην ΑΝΕΚ. Πολλοί λόγοι φαντάζουν να μην το θέλουν.Ενας από αυτούς είναι ότι αγοράζοντας το πλοίο από την hsw μείωνεται σημαντικά η προίκα της εταιρείας ΄και πέφτει πολύ σημαντικά η τιμή της μετοχής από το τελευταίο deal που έκανε η sea star κάτι που δεν θα το ήθελε σε καμια περίπτωση η τελευταία μιας και είναι μεγαλομέτοχος. Ένας αλλος λόγος είναι ότι με μια μεγάλη μετασκευη θα πέσουν πολλά λεφτά θα δώσουν δουλεια σε πολλα συνεργεία του περάματος , θα ανεβει κι άλλο το προφίλ της εταιρείας και θα...άστο καλύτερα Οπότε κατόπιν αυτών το πλοίο για το αοποίο αναφέρθηκε ο φίλος Neptune θα προέρχεται από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.
Neptune Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Λογικα τα επιχειρηματα και των δυο αλλα μεσα επεσε ο Earl Το πλοιο θα ερθει απο την Ανατολη και ισως να ειναι εδω και συντομα (πριν το καλοκαιρι)
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Με καθυστέρηση 2 ετών... λέγεται ότι ο αντικαταστάτης θα είναι το JULIA. το ενδιαφερον της Swansea Cork Ferries ειναι μαλλον φιλολογικο και παιζουν παιχνιδια για να ακουστει το βαπορι και να ανεβει η τιμη. Φιλολογικό-ξεφιλολογικό, οι Ιρλανδοί το πήραν το βαποράκι και τον Ιούνιο ξεκινάει δρομολόγια Swansea-Cork.
proud_ionian Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Ας δούμε και τι γίνεται εις την αλλοδαπήν. Φήμες φέρνουν την Stena να πουλάει (άντε και στα δικά μας) τα HSS STENA EXPLORER και DISCOVERY...μάλλον στη Βενεζουέλα...που διαθέτει και πετρελαιοπηγές. Επίσης, (και εδώ μας ενδιαφέρει) θα αντικαταστήσει το HSS STENA VOYAGER και το STENA CALEDONIA (μακριά από εμάς)...με 2 μεγάλα ropax. Τα οποία προτείνονται να έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:• Speed – 21 - 24 knots • Lane metres – 1800-2200 • Passengers - 1200-1500 • Length – 200-214 metres • Drive through • Twin Decks • Passenger facilities similar to an HSS Οπότε, ό,τι παρόμοιο ελληνικό πλοίο πουληθεί...μη πέσετε από τα σύννεφα. Πάντως, προ μηνών η Stena είχε επιθεωρήσει το SFV, όπως μας είχαν μεταφέρει έγκυροι shipfriends. Οι αποκλειστικές πληροφορίες...από το Irish S.S. στο ξενογλωσσο internet αναφερεται οτι στον ισολογισμο της Stena αναφερεται η πωληση των δυο (παροπλισμενων) ταχυπλοων.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Περισσότερα για την πώληση εδώ (μόνο για Ισπανόφωνους) Το ενδιαφέρον είναι ότι ως αγοράστρια αναφέρεται η Albamar S.A και με αυτό το όνομα υπάρχει ναυτιλιακή εταιρεία στον Παναμά, αλλά και Ελληνική στον Πειραιά. Βέβαια δεν αποκλείεται και η συνωνυμία...
HIGHSPEED 4 Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Παντως τα συγκεκριμενα ταχυπλοα ειναι φοβερα και πρωτοπωρα για το ειδος τους. Ογκωδη, με πλατος tanker, μεγαλες χωρητικοτητες και καλη συμπεριφορα στον καιρο. Πολυ προσεκτικα μελετημενα και με τρομερες δυνατοτητες. Το εσωτερικο τους θυμιζει περισσοτερο ποσταλι παρα HS οπως εμεις εχουμε μαθει, με εστιατοριο, σαλονια και τεραστια παραθυρα που θυμιζουν τις τζαμαριες stbd side των fossen, με εκπληκτικη θεα. Το βασικο μειονεκτημα τους, τι αλλο οι τουρμπινες και οι μεγαλες καταναλωσεις.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now