Captain Argy Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Ναι έτσι είναι όπως τα λέει ο Neptune.Για παράδειγμα το Ivory το θυμάμαι να είναι τουλάχιστον 3-4 χρόνια προς πώληση και αν βρισκόταν κάτι καλό θα το πουλούσε.
giorgosz Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Μονο να συνυπολογίσουμε ότι για το IVORY υπάρχει το αδιέξοδο του 2010 και δεν ξέρω κατά πόσο θα ενδιαφερθεί κανείς να το αγοράσει για να το δουλέψει. Ακούγεται πάντως ότι μέχρι στιγμής, δεν έχει μπει στο πρόγραμμα τις εταιρίας.
PERIHGHTHS Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Να σας ενημερώσω ότι όταν γράφω κάποια είδηση για πώληση πλοίου, σημαίνει ότι όλο και κάποιος έχει ενδιαφερθεί, ασχέτος αν τελικά τ'αγοράσει ή όχι!! Όσο για το τί θα γίνουν-λόγω SOLAS-να ενημερώσω τον αγαπητό giorgosz και όποιον ενδιαφέρεται, ότι οι ενδιαφερόμενοι που κοιτούν κατά καιρούς πλοία, δεν σημαίνει οτι θέλουν να τα ταξιδέψουν κιόλας! Έχω συναντήσει αρκετούς πελάτες, που ενδιαφέρονταν για πλοία που να μπορούν να τα μετατρέψουν σε εστιατόρια, σε καζίνο, κλπ!!
giorgosz Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Έχεις δίκιο, αλλά όλο φαίνεται να ξεχνάω αυτού του είδους τις χρήσεις για πλοία, γιατί δυστυχώς δεν λαμβάνουν χώρα στη χώρα μας...
PERIHGHTHS Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Πλοιοκτήτης που δραστηριοποιείται στον τομέα της κρουαζιέρας στον Ελλαδικό χώρο (και όχι μόνο), στέλνει εντός του Φεβρουαρίου άτομα να επιθεωρήσουν το Costa Marina, προκειμένου-αν συμφωνηθεί-να προβούν στην αγορά του, με βλέψεις 7ήμερες κρουαζιέρες με Home port τον Πειραιά!! Mακάρι να το δούμε κοντά μας!
Nick the Greek Posted January 29, 2009 Author Posted January 29, 2009 (edited) Φιλε μου, ενα παλιο μετασκευασμενο κοντεινεραδικο δεν θα το ελεγα ακριβως αναβαθμιση αλλα τελος παντων οπως ειναι η αγορα, μακαρι να ερθει τελικα για να δουλεψει ο κοσμος εντος και εκτος πλοιου. Edited January 29, 2009 by Nick the Greek
PERIHGHTHS Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 PIRAEUS SHYPYARD (1977) Code xxxx:confused: Type CAR PASSENGER FERRY Speed: 18 knots Loa Beam Draft mt 96,30 ft 315,94 mt 15,00 ft 49,21 mt 5,30 ft 17,39 Guests 1031; cabins: 10 Engines Quantità: 1; potenza: 4000 Hp; marca: STORK Generatori n°: 3; power:525 Kw Services * Self Service * Cafeteria Price xxxx:confused: Για να σας δώ τώρα ποιός θα βρεί το ανωτέρο πλοίο, που τόσο πολύ έχει αγαπηθεί απο κάποιους νησιώτες και λέγανε ότι δεν πρόκειται να πωληθεί αλλά τελικά βγήκε απο μεγάλο ιταλικό οίκο που αναλαμβάνει αγορές πλοίων απο Ελλάδα αυτού του μεγέθους και συνεργάζεται και με ελληνικά γραφεία (εξ'ού και βγάζουμε την είδηση;))
proud_ionian Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 PIRAEUS SHYPYARD (1977)Engines Quantità: 1; potenza: 4000 Hp; marca: STORK Για να σας δώ τώρα ποιός θα βρεί το ανωτέρο πλοίο, 1977, 96 μετρα, μηχανες στορκ ειναι το ιονις. δεν ειναι κατι καινουργιο. απο οτι ξερω ειναι μονιμως σε brockers την τελευταια 10ετια.
94867 Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 PIRAEUS SHYPYARD (1977)Code xxxx:confused: Type CAR PASSENGER FERRY Speed: 18 knots Loa Beam Draft mt 96,30 ft 315,94 mt 15,00 ft 49,21 mt 5,30 ft 17,39 Guests 1031; cabins: 10 Engines Quantità: 1; potenza: 4000 Hp; marca: STORK Generatori n°: 3; power:525 Kw Services * Self Service * Cafeteria Price xxxx:confused: Για να σας δώ τώρα ποιός θα βρεί το ανωτέρο πλοίο, που τόσο πολύ έχει αγαπηθεί απο κάποιους νησιώτες και λέγανε ότι δεν πρόκειται να πωληθεί αλλά τελικά βγήκε απο μεγάλο ιταλικό οίκο που αναλαμβάνει αγορές πλοίων απο Ελλάδα αυτού του μεγέθους και συνεργάζεται και με ελληνικά γραφεία (εξ'ού και βγάζουμε την είδηση;)) Συγνώμη αλλά στα στοιχεία αναγράφεται 1 μηχανή 4000 hp (engines quantita 1)
Earl Granville Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 (edited) προφανώς έχει γίνει λάθος φίλε 94867 και γενικότερα σε πολλά site των brockers τα στοιχεία πλοίων που αναρτώνται είναι στο περίπου. Αλλά όπως είπε κι ο φίλος proud ionian το ΙΟΝΙΣ είναι πάντα σε brockers τα τελευταία χρόνια όπως και το σύνολο σχεδόν των πλοίων του Ιονίου. Όλα έχουν την τιμή τους κι από την στιγμή που μια πρόταση θα είναι άκρως δελεαστική δεν αποκλείεται να πουληθεί το οποιωδηποτε βαπόρι. Edited January 31, 2009 by Earl Granville
PERIHGHTHS Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 1977, 96 μετρα, μηχανες στορκ ειναι το ιονις. δεν ειναι κατι καινουργιο. απο οτι ξερω ειναι μονιμως σε brockers την τελευταια 10ετια. Μιας κι έλειπα σε επαγγελματικό ταξίδι το σαββατοκύριακο, ας απαντήσω έστω και καθυστερημένα! Όταν πήγε το βαπόρι φίλε proud ionian για επισκευή-προσαρμογή στα ναυπηγεία, είχε βγεί απ'τα brockers και τώρα το ξαναβάλαν μετά απο καιρό παράθεση: προφανώς έχει γίνει λάθος φίλε 94867 και γενικότερα σε πολλά site των brockers τα στοιχεία πλοίων που αναρτώνται είναι στο περίπου. Σωστά! Πάντα τα στοιχεία είναι στο περίπου και ο λόγος είναι πρακτικός κυρίως!
polmyt Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Απο τη στιγμη που αλλαξαν βασικες προδιαγραφες στο πλοιο ειναι λογικο να βγηκε απο τους brokers.Σε αρκετους αξιολογους brokers τα στοιχεια αλλαξαν μεσα στο πρωτο μηνα απο τις αλλαγες
PERIHGHTHS Posted February 5, 2009 Posted February 5, 2009 Άλλο ένα βαποράκι που τίθεται προς πώληση: Το Γεώργιος Μπρούφας έναντι 600,000Εuro!
PERIHGHTHS Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 Aς ρίξουμε και μια ματιά σε 2 πλοία που κάποτε μας αφορούσαν! AKATUKI: Κάποτε μας είχε πληροφορήσει ο αγαπητός NHSOS XIOS ότι το πλοίο που θα ερχόταν για λογαριασμό της SAOS, βάφεται και ότι μάλλον πωλήθηκε. Να ενημερώσω οτι το πλοίο βρίσκεται ακόμα προς πώληση (μάλιστα κάποια Βορειοευρωπαική εταιρεία έδειξε κάποια στιγμή ενδιαφέρον) έναντι 15,000,000$USD REGENT SKY: Για την πώληση του πλοίου, μεγάλος οίκος του εξωτερικού προσφέρει και τα σχέδια για το πώς θα γίνει το πλοίο όταν τελειώσει Ανάλογη φωτό έχω ανεβάσει στη Gallery για να πάρετε μια πρώτη ιδέα απ'το Regent Sky του μέλλοντος (αν-όταν και όποτε γίνει φυσικά) Αυτά για την ώρα
PERIHGHTHS Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Οι φήμες που μας ανέφερε ο Π100 ότι θέλουν την SAOS να αρχίζει να πληρώνει εκτός από τα πληρώματα και διάφορους πιστωτές της, είναι γεγονός και γι'αυτό το λόγο από σήμερα πωλείται και επίσημα στην διεθνή αγορά και το πλοίο της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ έναντι 12,600,000$USD + κάτι γραφειοκρατικά! Επίσης, εαν βρεθεί αγοραστής και δώσει στη Louis 70,000,000$USD περίπου, τότε-δυστυχώς-θα αποκτήσει ένα απο τα πολύ καλά της πλοία το Cristal!!
Neptune Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 (edited) Οπως εχουμε ξαναπει το Θεσσαλονικη πωλειται εδω και πανω απο χρονο και μαλιστα ειχε επιθεωρηθει απο ανθρωπους της Baja Ferries πριν αυτοι καταληξουν στο Chihuaoua Star Edited February 9, 2009 by Neptune link
PERIHGHTHS Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Πολύ σωστά φίλε Neptune, αλλά όταν είχε τα γνωστά προβλήματα η εταιρεία του, είχε αποσυρθεί απο την αγορά! Γι αυτό και το ξανάβαλα στο thread!
TASOS37 Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 κατι ακουστικε οτι το ELLI T ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ
Neptune Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 Δε ξερω αλλα δε θα μου κανει και εντυπωση..
PERIHGHTHS Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 κατι ακουστικε οτι το ELLI T ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ H αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο μήνα, έχουν επιθεωρήσει τα πλοία της εταιρείας κάποιοι εκ του εξωτερικού, χωρίς-ακόμα-να έχουν κλείσει καμία συμφωνία για αγορά πλοίου! Όσο για το PRINCESS T., οι φήμες που ακούγοντε το θέλουν να φέρει πολλές γυάλινες επιφάνειες πρύμα, τύπου Έλυρος και Εsmeralda, δίνοντας επίσης πολύ μεγάλη προσοχή στους εσωτερικούς του χώρους!!
George Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 Γυάλινες επιφάνειες πρύμα (μεγάλη μετασκευή / πολύ χτίσιμο δηλαδή) συν τα μαγουλάκια για φίλιμα πλώρα, δόκιμο θα ήταν να δώσουν μεγάλη προσοχή και στο ταξίδεμα
TASOS37 Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΤΗΣ ΠΛΩΡΗΣ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗ ΘΑ ΠΑΡΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ 15 ΜΑΡΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ
coyote Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 Το Παναγία Τήνου πουλήθηκε σε Τούρκικη εταιρία για δρομολόγια στην Μαύρη Θάλασσα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 14, 2009 Posted February 14, 2009 Αν αληθεύει η πληροφορία που μας μεταφέρει ο coyote (μιας και το στο συγκεκριμμένο thread "ομιλούμε" περί φημών), και μιας και κανείς μας δεν νομίζω να πίστευε ότι υπήρχε οιαδήποτε πιθανότητα η ΝΕΛ να το εναρμονίσει με τους νέους κανονισμούς, χίλιες φορές καλύτερα να συνεχίσει να ταξιδεύει στην Μαύρη θάλασσα, παρά να το βλέπουμε στα ..."μαύρα" νερά της Ελευσίνας να σαπίζει για τα επόμενα δέκα χρόνια. Μακάρι και το Χοζοβιώτισσα να έχει μία παρόμοια τύχη, από την στιγμή που είναι δύσκολο έως αδύνατο να το ξαναδούμε να ταξιδεύει στα νερά μας.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Όταν είχαν μεθορμίσει οι δυο δυο Παναγίες στην Ελευσίνα, είχα πει ότι κάποιο από τα δυο θα μας αποχαιρετούσε σύντομα. Φαίνεται ότι ο κλήρος έπεσε στο Παναγία Τήνου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now