Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Δε πιστεύω ότι είναι το Ποσειδών Ελλάς. Διότι ήταν το πρώτο σε κίνηση το καλοκαίρι από τα πλοία της HSW, είναι νεότερο, το γρηγορότερο από τα υπόλοιπα της εταιρείας, μεταφέρει τα καύσιμα (σημαντικό αβαντάζ). Το κυριότερο μειονέκτημα του είναι το μικρό γκαράζ του και ίσως η λιγότερη πολυτέλεια στο ξενοδοχειακό από τα υπόλοιπα
PERIHGHTHS Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Μ'αρέσει που τελικά έχει γυρίσει η είδηση σε κουιζ! Το μόνο που θα πώ είναι ότι κάποιος απο σας, έπεσε μέσα Η απάντηση τη Δευτέρα που θα τακτοποιηθούν τα "περιτυλίγματα" για την πώληση του!!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 ...Το μόνο που θα πώ είναι ότι κάποιος απο σας, έπεσε μέσα Eεεεεεεεέλα !!! Μα δεν αφήσαμε και κανένα που δεν το είπαμε καλέ μου φίλε !!!
PERIHGHTHS Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Eεεεεεεεέλα !!! Μα δεν αφήσαμε και κανένα που δεν το είπαμε καλέ μου φίλε !!! ΣΩΣΤΑ!!!:D Γι αυτό λέω οτι κάποιος έπεσε μέσα, γιατί όλα τ'αναφέρατε!! Πάντως, μόλις βγει στην "επίσημη" αγορά (λογικά τη Δευτέρα), θα έχετε την απάντηση! Πληροφοριακά, η σωστή απάντηση κρίνεται ανάμεσα σε σένα και του δαιμόνιου Π100!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Είμαι αρκετά δαιμόνιος αλλά από ότι φαίνεται δεν έπεσα μέσα. Εάν οι νεότερες πληροφορίες είναι σωστές, τότε σωστότερος είναι ο Σείριος, που ψήφισε τον Άγιο Νεκτάριο Αίγινας. Γιατί σήμερα εθεάθηκαν κύριοι με αυτοκίνητο πολυτελείας να περιεργάζονται τον Άγιο Νεκτάριο Αίγινας. Που θέλουν να αγοράσουν πλοίο μικρό σε μέγεθος για να κτυπήσουν σε διαγωνισμό τη πρόσφατα χηρεύουσα γραμμή??
PERIHGHTHS Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Είμαι αρκετά δαιμόνιος αλλά από ότι φαίνεται δεν έπεσα μέσα. Εάν οι νεότερες πληροφορίες είναι σωστές, τότε σωστότερος είναι ο Σείριος, που ψήφισε τον Άγιο Νεκτάριο Αίγινας. Γιατί σήμερα εθεάθηκαν κύριοι με αυτοκίνητο πολυτελείας να περιεργάζονται τον Άγιο Νεκτάριο Αίγινας. Που θέλουν να αγοράσουν πλοίο μικρό σε μέγεθος για να κτυπήσουν σε διαγωνισμό τη πρόσφατα χηρεύουσα γραμμή?? Αν και ήθελα να κάνω φαντασμαγορική παρουσίαση του πλοίου, ο πανταχού παρών Π100 με πρόλαβε!! Πράγματι ο Αγ. Νεκτάριος είναι που πωλείται-όπως μάντεψε και ο ΣΕΙΡΙΟΣ-και μάλιστα μου κάνει εντύπωση που η πλοιοκτήτρια εταιρεία διαπραγματεύεται την τιμή! Δηλαδή έχει ειπωθεί ένα αρχικό ποσό,αλλά το τελικό θα κριθεί απο την διαπραγμάτευση, μεταξύ πωλητή-αγοραστή! Αλλά για να θέσω κι άλλο ένα πλοίο που πωλείται-αυτή τη φορά κρουαζιερόπλοιο-που όταν το αγόρασε ο σημερινός του πλοιοκτήτης, όλοι λέγαμε οτι θα έχει ένα καλό μέλλον, αλλά τελικά ούτε το ίδιο το πλοίο (που λέει ο λόγος) δεν ξέρει το τι μέλει γενέσθαι!?!
Earl Granville Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Tελικά η μπίλια μάλλον έκατσε στο ΠΑΣΙΦΑΗ
PERIHGHTHS Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Υπερίσχυσε τελικά το ΠΑΣΙΦΑΗ με αρκετή διαφορά στην τιμή πώλησής του, έναντι του BS1 και SFVI και με μία κίνηση ματ, έκλεισε η συμφωνία μεταξύ ΜΙΝΟΑΝ και SNCM! Ενδεικτικά η τιμή του ΠΑΣΙΦΑΗ ήταν 76,300,000Ε - στα περίπου 82,000,000Ε το Blue Star, ενώ το Superfast ξεπερνούσε ελαφρώς τα 90,000,000Ε!
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Η είδηση για την Πασιφάη έχει επιβεβαιωθεί από άλλη πηγή? Δεν θα έπρεπε να βγάλουν ανακοίνωση οι Μινωικές προς το ΧΑΑ? update Πάντως, το shippax.se αναθεώρησε τους τίτλους και μιλάει για "indications".
George Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Προσωπική μου άποψη είναι ότι τα Δωδεκάνησα αυτή τη στιγμή πλοίο σαν το ΙΚΑΡΟΣ δεν το σηκώνουν. Με καθημερινές αναχωρήσεις των μεγάλων BLUE STAR, του ΔΙΑΓΟΡΑ και ενδεχομένως μελλοντικά και του καπτα Μάκη νομίζω θα είναι ταφόπλακα. Επίσης θεωρώ πως τα HIGHSPEED 2 και 3 θα είναι τα τελευταία που θα φύγουν μιας και μετά το SEA RUNNER είναι τα πιο οικονομικά ταχύπλοα αυτής της κατηγορίας. Ότι σκηνικό είναι να παίξει πιστεύω θα γίνει μεταξύ των ήδη υπαρχόντων γραμμών δηλαδή Αγκώνα - Βενετία - Ηράκλειο. Τώρα το ποια ετιαρεία θα παίξει μπάλα και που μόνο τα μεγάλα κεφάλια το ξέρουν και αν το ξέρουν και αυτοί. Μέχρι το μεσημέρι πίστευα ότι θα μείνει το EUROSTAR BARCELONA παρέα με τον ΙΚΑΡΟ όμως τώρα βλέπω ότι προορίζεται για αλλού. Πάντως σήμερα είχαμε την πρώτη κίνηση στη σκακιέρα που μάλλον σηματοδοτεί εξελήξεις στο μέλλον.
proud_ionian Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 μηπως το shippax (το εχουμε ξαναπει και αλλη φορα) δεν εχει δικες του πηγες και απλα παπαγαλιζει αλλα ΜΜΕ (ειδικα για περιφερειακες χωρες).? το marine news το μεσημερι μιλα για σιγουρη πωληση (το ιδιο και το shippax) Ώρα 14.15 μ.μ.Στην πώληση του <Πασιφάη> προχώρησαν οι Μινωϊκές σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Marinews.gr. Το πλοίο πωλήθηκε σε εταιρεία γαλλικών συμφερόντων, την SNCM. Σύμφωνα πάντοτε με τις ίδιες πληροφορίες το πλοίο πουλήθηκε έναντι, περίπου, 75 εκ.ευρώ. το απογευμα ομως, 3 ωρες μετα, κανουμε και μια προπελια αναποδα για να κερδιζουμε μονα-ζυγα Ώρα 17.15 μ.μ.Αίσθηση προκάλεσε το θέμα του Marinews για το ε/γ-ο/γ ΠΑΣΙΦΑΗ. Κύκλοι επεσήμαναν στο Μarinews.gr ότι δεν έχουν μπει οι τελικές υπογραφές και ότι το θέμα είναι υπό συζήτηση: <Ενδέχεται να πουληθεί>.Οι πληροφορίες μας όμως επιμένουν ότι η κίνηση έχει γίνει. Θα περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας. ανεξαρτητα απο το ποιο βαπορι τελικα παρει η SNCM (το μονο σιγουρο ειναι οτι ψαχνουν βαπορι), ολοι μπορουν να ειναι ευχαριστημενοι
Neptune Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Απο σημερα το πρωι εχω ενα κακο προαισθημα οτι το Ικαρος δε θα μενει για πολυ μονο του στη Βενετια.. Βασικα εχω το προαισθημα οτι δε θα μεινει καθολου Βενετια. Ουτε και με ελληνικη σημαια..
PERIHGHTHS Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Με την πώληση του ΠΑΣΙΦΑΗ, ξέχασα να δώσω και την απάντηση (μιας και δεν είχε ενδιαφέρον όπως το Αγ. Νεκτάριος) Αλλά για να θέσω κι άλλο ένα πλοίο που πωλείται-αυτή τη φορά κρουαζιερόπλοιο-που όταν το αγόρασε ο σημερινός του πλοιοκτήτης, όλοι λέγαμε οτι θα έχει ένα καλό μέλλον, αλλά τελικά ούτε το ίδιο το πλοίο (που λέει ο λόγος) δεν ξέρει το τι μέλει γενέσθαι!?! Είναι το AEGEAN I στην τιμή των 14,500,000USD!
giorgosz Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Mε την κρίση που αγγίζει και την κρουαζιέρα, δεν ακούγεται παράλογο! Βέβαια προοριζόταν για την υψηλότερη κατηγορία επιβατών, οι οποίοι λίγο επηρεάζονται απο την κρίση, σε σχέση με τον μέσο επιβάτη.
proud_ionian Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 εκεινο το ερμο το κομματι για την πωληση του πασιφαη εχει αλλαξει πανω απο 10 φορες, παντα βεβαια με την αρχικη ημερομηνια αρχικα το πασιφαη πουληθηκε, μετα ισως να πουληθηκε μετα ξαναειμαστε σιγουροι οτι πωληθηκε, αλλα το αντικαθιστα το barcelona που ο μανωλης το στελνει στην τυνησια
PERIHGHTHS Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Αγοραστικό ενδιαφέρον για πλοία είχαμε αργά τ'απόγευμα σήμερα, στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και ειδικά στα ναυπηγεία που βρίσκοντε πολύ κοντά απο την προβλήτα των Κουλουριώτικων πλοιαρίων....!! Και πολύ φοβάμαι, μήπως σε λίγο χρονικό διάστημα αποχαιρετάμε κι άλλο καλό πλοίο!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Τώρα φίλε μου μας τα μπερδεύεις λίγο. Στην πρώτη φράση μιλάς για "πλοία" και στην δεύτερη για "πλοίο". Βέβαια όσον αφορά το "καλό", περί ορέξεως..... Πάντως κατά σειρά ...κοντινότητας στα Κουλουριώτικα, βρίσκονται το ΠΗΓΑΣΟΣ το οποίο πωλείται εδώ και πολλάαααα πολλά χρόνια (κατέβηκε αλήθεια από την δεξαμενή ?), το ΙΟΝΙΑΝ ΚΙΝΓΚ, το ΕΛΕΝΙΚ ΣΠΙΡΙΤ, το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, το ΕΛΛΗ Τ. και το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (αναφέρω μόνο τα "καλά"). Διαλέγετε και ποντάρετε.
PERIHGHTHS Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Τώρα φίλε μου μας τα μπερδεύεις λίγο.Στην πρώτη φράση μιλάς για "πλοία" και στην δεύτερη για "πλοίο". Αγαπητέ μου φίλε ΣΕΙΡΙΟΣ, όταν είναι τα πλοία κοντά κοντά και ανήκουν στην ίδια εταιρεία, δε μένουμε σε ένα μόνο. Κοιτάμαι γενικά και κατόπιν κάνουμε και τις αντιπροσφορές μας...!!! Εξάλλου, είναι πολύ ευκολο σήμερα-αν έχεις φυσικά και την οικονομική δυνατότητα-να αγοράσεις όποιο πλοίο σου αρέσει! Πάντως το ανέφερα εδώ, γιατί αυτοί που το(α) κοιτάζαν ήταν απο πολύ γνωστό ναυλομεσιτικό γραφείο του εξωτερικού και τα ταξίδια τους προς την Ελλάδα,σηματοδοτούν πάντα ναυλο-αγοραπωλησία πλοίων!! Ίδωμεν!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Αγαπητέ μου φίλε ΣΕΙΡΙΟΣ, όταν είναι τα πλοία κοντά κοντά και ανήκουν στην ίδια εταιρεία, δε μένουμε σε ένα μόνο. Από συμφραζόμενα βγάζω ότι πρόκειται για κάποιο πλοίο της ΑΝΕΚ ή της Agoudimos Lines. Όποτε οι ενδιαφερόμενοι κοίταξαν το Hellenic Spirit & το Ελ. Βενιζέλος ή το Ionian King & Ionian Spirit. Εξάλλου, είναι πολύ εύκολο σήμερα-αν έχεις φυσικά και την οικονομική δυνατότητα-να αγοράσεις όποιο πλοίο σου αρέσει! Και πολύ φοβάμαι, μήπως σε λίγο χρονικό διάστημα αποχαιρετάμε κι άλλο καλό πλοίο! Εάν μιλάμε για καλά πλοία, φαντάζομαι ότι μιλάμε για το Hellenic Spirit, Ionian King & Ελ. Βενιζέλος. Επειδή δεν έχω ακούσει τίποτα ψίθυρους για το Ionian King, όποτε το αποκλείω αυτό. Το Hellenic Spirit το κόβω χλωμό γιατί δε έχει άλλο πλοίο η ANEK για να βγάζει μέσα σε μια ημέρα το δρομολόγιο της Αγκώνας. Όποτε η ψήφος μου πέφτει στον Ελ. Βενιζέλο, που τα τελευταία χρόνια η ΑΝΕΚ το ναυλώνει στο εξωτερικό το καλοκαίρι, και το χειμώνα συνήθως δούλευε σε κάποια γραμμή της Κρήτης. Ενώ φέτος παραμένει δεμένο στο Πέραμα. Όποτε φαίνεται ότι «περισσεύει» αυτή τη στιγμή από τα σχέδια της εταιρείας.
PERIHGHTHS Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Όποτε η ψήφος μου πέφτει στον Ελ. Βενιζέλο, που τα τελευταία χρόνια η ΑΝΕΚ το ναυλώνει στο εξωτερικό το καλοκαίρι, και το χειμώνα συνήθως δούλευε σε κάποια γραμμή της Κρήτης. Ενώ φέτος παραμένει δεμένο στο Πέραμα. Όποτε φαίνεται ότι «περισσεύει» αυτή τη στιγμή από τα σχέδια της εταιρείας. Οσο πειστικός και να 'σαι φίλτατε, απο μένα δεν παίρνεις απάντηση για το πλοίο, καθώς δεν ξέρω την περαιτέρω εξέλιξη! Πάντως σωστά προβλεψες την εταιρεία!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 ...Πάντως σωστά προβλεψες την εταιρεία! Ε αφού η μαντεψιά ήταν σωστή, ας βάλουμε και μία φωτογραφία των δύο πλοίων για να ξέρουμε για τι συζητάμε, και για να διευκολύνουμε στην επιλογή τους και τους υποψήφιους αγοραστάς. ;)
Hellenic Spirit Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Επειδή δεν έχω ακούσει τίποτα ψίθυρους για το Ionian King, όποτε το αποκλείω αυτό. Το Hellenic Spirit το κόβω χλωμό γιατί δε έχει άλλο πλοίο η ANEK για να βγάζει μέσα σε μια ημέρα το δρομολόγιο της Αγκώνας. Δύσκολο να φύγει το Spirit από την Ancona, εάν γινόταν κάτι τέτοιο θα έχανε σημαντικη πίτα η ΑΝΕΚ από εκεί ...
PERIHGHTHS Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Για να δούμε και τις νεώτερες πωλήσεις πλοίων! Ο Απόλλωνας του Αρκουμάνη βγήκε στην αγορά έναντι 3.400.000Ε Το Regent Sky μισοτελειωμένο με 12 καταστρώματα και τιμή στα 15.000.000USD Και τέλος, κάνουν "ντροπαλές εμφανίσεις":p αρκετά κρουαζιερόπλοια και ειδικά-αν τελικά οριστικοποιηθεί η πώλησή τους-την τιμητική του θα έχει ο Louis!! Νεότερα στο προσεχές μέλλον!
PERIHGHTHS Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Ας βγάλουμε και 2 κρουαζιερόπλοια που είναι προς πώληση έτσι για αρχή Το Ivory της Louis έναντι 10,000,000USD Kαι το The Iris έναντι 20,000,000USD περίπου! Υ.Γ.: Παρεπιμπτόντως, στη διεθνή αγορά, έχουν βγεί προς πώληση πάρα πολύ καλά κρουαζιερόπλοια, απο μεγάλες και σοβαρές εταιρείες, όπως η Costa και η NCL, γι αυτό το επόμενο διάστημα αν βγούν προς πώληση και "δικά μας" καλά κρουαζιερόπλοια,μην σας φανεί παράξενο!
Neptune Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Ολα τα βαπορια ειναι προς πωληση αρκει να βρεθει η σωστη τιμη. Δε λεει κατι αυτο. Ουτε καποιο που δεν ειναι προς πωληση θα τη γλιτωσει ουτε καποιο που ειναι προς πωληση σημαινει οτι το χασαμε κιολας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now