foxman Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Πάντως δύο ίδια RO-PAX (2500LM-24KT-500 PAX) που αναφέρει ο φίλος 94867 αγόρασε και η DFDS από τον κ. Γκριμάλντι...Μάλλον με τόσα πλοία που περιμένει είναι πολύ δύσκολο να βρει που θα τα δρομολογήσει και πουλάει συνέχεια τον τελευταίο καιρό... Τα πλοία είναι του τύπου CORAGGIO...Πληροφορίες στο fakta http://www.faktaomfartyg.se/coraggio_2007.htm
.voyager Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 Μετά τις εξελίξεις σε Μινωικές, ΑΝΕΚ και HSW, ο μεγάλος αντίπαλος όλων είναι η Attica/MIG. Σα δύσκολο μου φαίνεται να πουληθούν στον κύριο ανταγωνιστή τους. Πιό λογικό θεωρώ να τα έβλεπα στην Αδριατική με τα σινιάλα του Grimaldi ή των Μινωικών. Μα δεν είναι ανταγωνιστές οι Blue Star και GNV που θέτει τα πλοία προς πώληση. Άλλο Grimaldi lines, άλλο GNV.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 (edited) Αυτά που πουλήθηκαν στην DFDS ήταν πράγματι της GNV. Αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω σε σχέση με την BSF δεν ξέρω. Πάντως και η GNV και η Grimaldi Lines έχουν πλοία υπό ναυπήγηση. Για το ότι είναι είναι διαφορετικές εταιρείες....τυπικώς είναι. Αλλά έχω την αίσθηση ότι έχουν στενούς δεσμούς, πολύ ισχυρότερους των συγγενικών. Είπαμε αίσθηση... Edited April 7, 2008 by ΝΗΡΕΑΣ
Ermenegildo Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 opos sas eixa pei... perimenoun apo ispania meria newbuilding.... oxi apo eleysina.. exoun agorasei idi kai tis mixanes........
Orestis Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Φημολογείται έντονα ότι η Attica αγόρασε δύο Ro/Pax (2500 lane mtr-24 knots-500 pax) που φτιάχνονται για λογαριασμό της Grimaldi και πρόκειται να έρθουν μέσα στο 2008 με Blue Star φορεσιά στην Αδριατική. Όντως τα δύο πλοία είναι προς πώληση εδώ και καιρό. Η παράδοση τους νομίζω όμως πως δεν είναι για το 2008 αλλά για το 2009-2010. Αν τελικά αγοραστούν και δρομολογηθούν στην Αδριατική, θα είναι τα πρώτα νεότευκτα Ro-Pax, που σε αντίθεση με τα Pax-Ro που είναι δρομολογημένα, ανταποκρίνονται καλύτερα στις συνθήκες της εποχής που ευνοούν τα πλοία με χαμηλή κατανάλωση, μεγάλο garage και όχι ιδιαίτερα μεγάλο ξενοδοχειακό χώρο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 8, 2008 Posted April 8, 2008 Μήπως όμως, Ορέστη, αυτά που λες -και σε συνδυασμό με αυτά που είπες προ καιρού - δείχνουν προς άλλη κατεύθυνση? Βέβαια, το ένα δεν αποκλείει το άλλο.
Neptune Posted April 8, 2008 Posted April 8, 2008 Φαινεται πως η Ιαπωνια εχει χρυσο. Για να δουμε περα απο αυτα που εχουμε ηδη πει και αναλυσει θα ερθει κι αλλος σχιστοματης απο εταιρια του Αιγαιου;
proud_ionian Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 Διάβασα εις τον Διεθνή Τύπον ότι η Grandi Navi Veloci πουλάει τις ναυαρχίδες της LA SUPREMA και LA SUPERBA για περίπου 200 (ψωρο)εκατομμυριάκια ευρώ. Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι συγκεχυμένα...μιλάνε για Έλληνες ή Σκανδιναυούς αγοραστές ακόμα και για Βιετνάμ είδα! Αλλά νομίζω ότι είναι τελειωμένη η δουλειά και σε λίγες μέρες θα ανακοινωθούν επίσημα τα μαντάτα.ΥΓ Λέτε νάρχονται και αυτά για Παροναξία ή για Ικαροσαμία? Όρκο δεν παίρνω, αλλά η δουλειά πρέπει πράγματι να έκλεισε με στα 265 εκ. $ συυμφωνα με το FOSE & το Lloyd's List στραβωσε η δουλεια.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 25, 2008 Posted May 25, 2008 Ο Μιχάλης Γελαντάλις γράφει σήμερα στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ για το θέμα των υπό αγορά πλοίων της BSF: Εξαγορά πλοίωνΚοντά στην αγορά δύο πλοίων, που θα μπορούσαν να δρομολογηθούν άμεσα στη γραμμή της Αδριατικής, φέρεται να βρίσκεται η Attica Συμμετοχών. Πληροφορίες θέλουν τις συζητήσεις με την Grandi Navi Veloci να είναι σε αρκετά προχωρημένο στάδιο. Η τελευταία ιδρύθηκε το 1991, όταν χώρισαν επιχειρηματικά οι δρόμοι των αδελφών Γκριμάλντι και ο μεν Αλντο ανηφόρισε προς τη Γένοβα ο δε νεότερος τότε ανιψιός Εμμανουέλε έστησε τη δική του αρμάδα στη Νάπολη. Στην περίπτωση που προχωρήσει η συμφωνία με τους Γενοβέζους, η ελληνική εταιρεία υπολογίζεται να δαπανήσει περί τα 70-80 εκατομμύρια ευρώ για την εξαγορά. Νέος «δάκτυλος» Γκριμάλντι... Μ. ΓΕΛ. Είναι δυνατόν τα 2 υπό ναυπήγηση πλοία (που λέει ο orestis παραπάνω) να είναι "άμεσα" παραδοτέα και να κοστίζουν "70-80 εκ ευρώ"?
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Τι είναι τούτο το σημερινό μαντάτο...από το www.shippax.se ? 080619. Greek fast ferry sold to Italy
polmyt Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Φανταζομαι οτι εινια το Eurofast το οποιο εχει υψωσει ηδη Ιταλικη σημαια
proud_ionian Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 το ntantos I πρεπει να ειναι συμφωνα με το Ferries of Southern Europe, που ηταν στην κυνοσουρα @marios kef: μαλλον μπερδευεις το ferry με το car ferry
Orestis Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Φανταζομαι οτι εινια το Eurofast το οποιο εχει υψωσει ηδη Ιταλικη σημαια Πολύ σωστά φαντάζεσαι!
Panagia Ekatontapiliani Posted July 11, 2008 Posted July 11, 2008 Κάποιο πλοίο της ΑΝΜΕΖ ακούγεται έντονα ότι πουλήθηκε σε άλλη Ελληνική Ακτοπλοϊκή Εταιρεία. Από τα 4 πλοία που έχει η ΑΝΜΕΖ, δηλαδή Διονύσιος Σολωμός, Ανδρέας Κάλβος, Αδαμάντιος Κοραής & Οδυσσέας Ελύτης. Εγώ θα πόνταρα τα λεφτά μου στον Οδυσσέα Ελύτη. Λογικά η εταιρεία που μπορεί να το αγόρασε, ίσως να είναι ο Λεφακης (που ακούγεται ότι ψάχνει για πλοίο να διπλώσει το Φοίβο).
aiolosii Posted July 11, 2008 Posted July 11, 2008 Εκτος αν προκεται για το μετασκευαζομενο και ο αγοραστης βρισκεται στην αλλη μερια της Αττικης
proud_ionian Posted July 27, 2008 Posted July 27, 2008 συμφωνα με την ακτοπλοϊκη μας παραδοση, καθε καλοκαιρι ο καπτα μακης πουλαει την εταιρεια του ή τα πλοια του en bloc (αναλογα το σεναριογραφο) και γνωστη και αγαπητη περιφερειακη εταιρεια φερνει βαπορι, απο τη χωρα του σουσι και του σακε, που τρεχει πολυ και εχει πολυ μεγαλο γκαραζ. ετσι και φετος . φετος μαλλιστα δεν το εχουν κλεισει απλα, αλλα εχει ηδη ειδοποιηθει και το πληρωμα που θα το παραλαβει.
Neptune Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 Ισως μεχρι το τελος του χρονου να εχουμε κοντα μας και το αδερφο του πλοιου που αγορασε η Endeavor Lines για δρομολογια στην Αδριατικη. Περισσοτερα αν κατσει η μπιλια στο μπλε.
proud_ionian Posted July 30, 2008 Posted July 30, 2008 αναφερεσαι στο αδερφο μεν, μικροτερο κατα 25 μετρα δε;;
Neptune Posted July 31, 2008 Posted July 31, 2008 (edited) Οχι εννοω το αδερφακι του. Που και αυτο δουλευει στην Κινα. Αλλα ακομα ειμαστε σε πολυ πρωιμο σταδιο για να πουμε κατι. Εδω και μια φωτογραφια του απο την εποχη που δουλευε στην Ιαπωνια. Edited July 31, 2008 by Neptune
Neptune Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Οι αγοραστες πηγαν ειδαν και απηλθαν αφου το διαμαντι εκτος απο τις μηχανες δεν ειχε τιποτα αλλο ιδιαιτερο. Και θελει αρκετα χρηματα για να γινει αξιολογη μοναδα οποτε πανε γι αλλα.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Περισσοτερα αν κατσει η μπιλια στο μπλε. Ετσι για την ενεημερωση του κοινου, ποια εταιρεια ηταν?? Γιατι μπλε ετιαρειες ειναι πολλες!! Blue Star Ferries, Alpha Ferries, Saos Ferries, Nel Lines, G.A. Ferries, Hellenic Seaways, Ventouris Ferries.
George Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Μπίντες, γλάροι και λοιποί θαμώνες του λιμανιού θέλουν τη Sea Star πέρα από τα μέχρι τώρα κατορθώματά της, να έχει εξαγοράσει πλέον τη Salamis Lines αλλά και την Μυκονος ΑΝΕ. Κοινώς να έχει πλέον στην κατοχή όλα τα εν ενεργεία roro πλην του ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ και του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ. Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ή να διαψεύσουμε τα παραπάνω λεγόμενα;
giorgosz Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Στο τελευταίο τεύχος του "Ε", αναφέρεται ότι ο Α.Ποταμιάνος είναι κοντά στην αγορά του New Flamenco, πρώην Flamenco της Festival Cruises.
proud_ionian Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 quiz2Ποιά μικρή Ελληνική εταιρεία βρίσκετε κοντά στην απόκτηση πλοίου που έφερε ένα πολύ "βαρύ" όνομα , αν και προς στιγμή τα πράγματα 'εχουν κολλησει??? στο εξωτερικο ειναι τωρα το βαπορι ή εδω;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now