polmyt Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 Και αυτο θα μπορουσε.ΑΝΑΣΑ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΦΙΑ Κ.Επιλογες υπαρχουν ,αλλα ειλικρινα δεν ξερω κατι περισσοτερο
marioskef Posted July 2, 2023 Posted July 2, 2023 Δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω από τρίτες πηγές αλλά φαίνεται ότι η M2M αγορασε το ταχύπλοο the princess της arab bridge maritime.
Nick the Greek Posted July 24, 2023 Author Posted July 24, 2023 On 7/2/2023 at 11:07 PM, marioskef said: Δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω από τρίτες πηγές αλλά φαίνεται ότι η M2M αγορασε το ταχύπλοο the princess της arab bridge maritime. Σωστός είσαι, το καινούριο του όνομα είναι M2M Princess. Βρίσκεται ακόμη στην Aqaba.
Nick the Greek Posted January 21, 2024 Author Posted January 21, 2024 Να ενημερώσουμε για δύο αλλαγές στην Ασία: Το πρώην Ferry Kyoto 2 της Meimon Tayo(IMO 9258404) που είχε πουληθεί στην Κορέα με το όνομα Blue Pearl, αποτελεί το νέο απόκτημα της Φιλιππινέζικης 2GO Travel, με όνομα 2GO Magalang. Το πλοίο βρίσκεται ήδη στο αγκυροβόλιο της Manila. Χτισμένο στη Mitsubishi Shimonoseki(1086) με 2 μηχανές Pielstick. Επίσης νέο απόκτημα της 2GO Travel είναι και το αδελφό του Rigel VII. Στην Ιαπωνία για λογαριασμό της Shikoku Kaihatsu Ferry KK ονομαζόταν Orange 8 (IMO 9202833) ως το 2018 οπότε και πέρασε στα χέρια της MS Ferry Co. Ltd της Κορέας και πήρε το όνομα New Star. Από αυτούς το αγόρασαν πρόσφατα οι Φιλιππινέζοι και το ονόμασαν 2GO Masigla. Και αυτό το πλοίο είναι πρόσφατη αγορά και βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό στο αγκυροβόλιο της Manila. Χτισμένο στο Imabari(555) το 1999 με 2 κύριες μηχανές Pielstick.
Nick the Greek Posted March 5, 2024 Author Posted March 5, 2024 On 1/20/2021 at 8:26 AM, Nikos_Chania said: Αφού κάναμε τον πρόλογο, πάμε στο δια ταύτα. Το Isola di Vulcano, ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ (70.95 x 12.5), συνέδεε τότε το Μιλάτζο με το Λίπαρι, για το οποίο το βλέπουμε να αναχωρεί. Σύμφωνα με το Shipping Italy, φημολογείται πώληση του πλοίου στην Caremar για δρομολόγια στον κόλπο της Napoli.
Barbarosas1993 Posted January 16 Posted January 16 Το Antioco και το Eraclide πουλήθηκαν στην Snav! Σύμφωνα με τους καλούς μας φίλους τους Ιταλούς: https://www.pianetanavi.com/snav-acquista-gli-aliscafi-antioco-ed-eraclide-di-liberty-lines/
Nick the Greek Posted January 22 Author Posted January 22 Κατά τα φαινόμενα, οι φίλοι μας οι Τούρκοι έχουν αγοράσει 2 ακόμη μικρά καταμαράν για την περιοχή της Μαρμαρίδος, μπορεί δηλαδή να τα δούμε να κάνουν δρομολόγια πρός τα ελληνικά νησιά. Το λέω αυτό γιατί στην αγορά έχει κυκλοφορήσει φορτίο από Hong Kong για Μαρμαρίδα με 2 μικρά καταμαράν. Μήκος 47.5 μέτρα, πλάτος 11.8 και βάρος 225 μετρικοί τόνοι.
Petros P Posted January 22 Posted January 22 Για ποιο ropax που είναι στη Δανια μπορει να ψάχνουν πληρωμα αραγε αυτοί?
Nick the Greek Posted January 22 Author Posted January 22 Αν δεν μιλάμε για κάποιο από τα πάααρα πολλά μικρά φέρρυ και αμφίπλωρα που έχει η Δανία, οι πιθανότητες είναι μιλάμε για κάποια παλιά μονάδα στόλου. Τα λεφτά μου στο Kronprins Frederik.
Rodos1505 Posted January 22 Posted January 22 2 hours ago, Nick the Greek said: Κατά τα φαινόμενα, οι φίλοι μας οι Τούρκοι έχουν αγοράσει 2 ακόμη μικρά καταμαράν για την περιοχή της Μαρμαρίδος, μπορεί δηλαδή να τα δούμε να κάνουν δρομολόγια πρός τα ελληνικά νησιά. Το λέω αυτό γιατί στην αγορά έχει κυκλοφορήσει φορτίο από Hong Kong για Μαρμαρίδα με 2 μικρά καταμαράν. Μήκος 47.5 μέτρα, πλάτος 11.8 και βάρος 225 μετρικοί τόνοι. Έχεις κάποια φωτογραφία η κάποιο λινκ ;
Nick the Greek Posted January 22 Author Posted January 22 Η πληροφορία είναι από μήνυμα μεσίτη φορτίων που έφτασε στο προσωπικό μου email στην εργασία μου, οπότε δεν μπορώ να το εμφανίσω δημόσια. Δεν αναφέρονται ούτε ονόματα, ούτε υπάρχουν φωτογραφίες, έτσι για την ιστορία. Αναφέρονται μόνο τα χαρακτηριστικά που παρέθεσα.
Petros P Posted January 22 Posted January 22 Με αυτά τα στοιχεία , βγαινουν τα παρακάτω 20 (και να φέρουν σημαία Hong Kong)
Nick the Greek Posted January 22 Author Posted January 22 Hong Kong είναι ο λιμένας φόρτωσης, όχι απαραίτητα και η σημαία των σκαφών. Στην περιοχή υπάρχουν πολλές δεκάδες τέτοια πλοία, είναι απίστευτο να το δεί κανείς. Οπότε και οι 20 υποψήφιοι, λίγοι είναι αν με ρωτάς.
Rodos1505 Posted January 22 Posted January 22 Οι πιθανοί αγοραστές είναι 2: Η yesil marmaris και η tilos travel . Πιθανολογω πως θα είναι η tilos travel μιας και τον περασμένο χρόνο αγόρασε άλλα τρία καταμαράν τα οποία και δρομολόγησε. Βέβαια, δεν απορρίπτω και την Yesil μιας και χρειάζεται μια ανανέωση στον στόλο της, και κρίνοντας από τις πληρότητες που είχαν και οι δύο εταιρείες το περασμένο καλοκαίρι στην Ρόδο πιστεύω πως τους "παίρνει" να ανοιχθούν και άλλο . Δεν γνωρίζω την ακριβής οικονομική κατάσταση αλλά κάνω μερικές εικασίες.
Petros P Posted January 22 Posted January 22 4 minutes ago, Nick the Greek said: Hong Kong είναι ο λιμένας φόρτωσης, όχι απαραίτητα και η σημαία των σκαφών. Στην περιοχή υπάρχουν πολλές δεκάδες τέτοια πλοία, είναι απίστευτο να το δεί κανείς. Οπότε και οι 20 υποψήφιοι, λίγοι είναι αν με ρωτάς. ελάχιστοι. για αυτο και ειπα τη σημαια,διαφορετικα μου βγηκαν πανω απο 50
Nick the Greek Posted March 7 Author Posted March 7 Να πούμε το αυτονόητο, το ότι δηλαδή μετά την απώλεια μέρους των γραμμών της, η Condor Ferries μάλλον είναι πωλητής πλοίων αυτήν την εποχή. Όσοι πιστοί προσέλθετε.
Nick the Greek Posted March 21 Author Posted March 21 Σύμφωνα με το ship2shore, το ταχύπλοο Fares 1 (IMO 9257008) πέρασε από Σαουδαραβικά σε τουρκικά συμφέροντα. Είναι το hull 239 από την Austal το έτος 2002 με 4 μηχανές MTU. Είχε ναυπηγηθεί σαν Fares Al Salam. Χωρητικότητα 430 επιβατών και 43 ΙΧ αυτοκινήτων.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 22 Posted March 22 Σύμφωνα με το shippax θα κάνει Τουρκία- Κύπρο (σίγουρα κατεχόμενα)-Λίβανο Φωτο πηγή shippax
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now