Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 718
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Και αυτο θα μπορουσε.ΑΝΑΣΑ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΦΙΑ Κ.Επιλογες υπαρχουν ,αλλα ειλικρινα δεν ξερω κατι περισσοτερο

  • 6 months later...
Posted

Δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω από τρίτες πηγές αλλά φαίνεται ότι η M2M αγορασε το ταχύπλοο the princess της arab bridge maritime.

  • 3 weeks later...
Posted
On 7/2/2023 at 11:07 PM, marioskef said:

Δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω από τρίτες πηγές αλλά φαίνεται ότι η M2M αγορασε το ταχύπλοο the princess της arab bridge maritime.

 

Σωστός είσαι, το καινούριο του όνομα είναι M2M Princess. Βρίσκεται ακόμη στην Aqaba. 

  • 5 months later...
Posted

Να ενημερώσουμε για δύο αλλαγές στην Ασία:

 

Το πρώην Ferry Kyoto 2 της Meimon Tayo(IMO 9258404) που είχε πουληθεί στην Κορέα με το όνομα Blue Pearl, αποτελεί το νέο απόκτημα της Φιλιππινέζικης 2GO Travel, με όνομα 2GO Magalang. Το πλοίο βρίσκεται ήδη στο αγκυροβόλιο της Manila. Χτισμένο στη Mitsubishi Shimonoseki(1086) με 2 μηχανές Pielstick.

 

Επίσης νέο απόκτημα της 2GO Travel είναι και το αδελφό του Rigel VII. Στην Ιαπωνία για λογαριασμό της Shikoku Kaihatsu Ferry KK ονομαζόταν Orange 8 (IMO 9202833) ως το 2018 οπότε και πέρασε στα χέρια της MS Ferry Co. Ltd της Κορέας και πήρε το όνομα New Star. Από αυτούς το αγόρασαν πρόσφατα οι Φιλιππινέζοι και το ονόμασαν 2GO Masigla. Και αυτό το πλοίο είναι πρόσφατη αγορά και βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό στο αγκυροβόλιο της Manila. Χτισμένο στο Imabari(555) το 1999 με 2 κύριες μηχανές Pielstick. 

  • 1 month later...
Posted
On 1/20/2021 at 8:26 AM, Nikos_Chania said:

Αφού κάναμε τον πρόλογο, πάμε στο δια ταύτα. Το Isola di Vulcano, ταχύπλοο Ε/Γ-Ο/Γ (70.95 x 12.5), συνέδεε τότε το Μιλάτζο με το Λίπαρι, για το οποίο το βλέπουμε να αναχωρεί.

 

Σύμφωνα με το Shipping Italy, φημολογείται πώληση του πλοίου στην Caremar για δρομολόγια στον κόλπο της Napoli. 

  • 10 months later...
Posted

Κατά τα φαινόμενα, οι φίλοι μας οι Τούρκοι έχουν αγοράσει 2 ακόμη μικρά καταμαράν για την περιοχή της Μαρμαρίδος, μπορεί δηλαδή να τα δούμε να κάνουν δρομολόγια πρός τα ελληνικά νησιά. Το λέω αυτό γιατί στην αγορά έχει κυκλοφορήσει φορτίο από Hong Kong για Μαρμαρίδα με 2 μικρά καταμαράν. Μήκος 47.5 μέτρα, πλάτος 11.8 και βάρος 225 μετρικοί τόνοι. 

Posted

Για ποιο ropax που είναι στη Δανια μπορει να ψάχνουν πληρωμα αραγε αυτοί?

474046582_581668598032847_900771367006638758_n.thumb.jpg.ffbcbb701532f84d49034e5a7025e577.jpg

Posted

Αν δεν μιλάμε για κάποιο από τα πάααρα πολλά μικρά φέρρυ και αμφίπλωρα που έχει η Δανία, οι πιθανότητες είναι μιλάμε για κάποια παλιά μονάδα στόλου. Τα λεφτά μου στο Kronprins Frederik.

Posted
2 hours ago, Nick the Greek said:

Κατά τα φαινόμενα, οι φίλοι μας οι Τούρκοι έχουν αγοράσει 2 ακόμη μικρά καταμαράν για την περιοχή της Μαρμαρίδος, μπορεί δηλαδή να τα δούμε να κάνουν δρομολόγια πρός τα ελληνικά νησιά. Το λέω αυτό γιατί στην αγορά έχει κυκλοφορήσει φορτίο από Hong Kong για Μαρμαρίδα με 2 μικρά καταμαράν. Μήκος 47.5 μέτρα, πλάτος 11.8 και βάρος 225 μετρικοί τόνοι. 

Έχεις κάποια φωτογραφία η κάποιο λινκ ; 

Posted

Η πληροφορία είναι από μήνυμα μεσίτη φορτίων που έφτασε στο προσωπικό μου email στην εργασία μου, οπότε δεν μπορώ να το εμφανίσω δημόσια. Δεν αναφέρονται ούτε ονόματα, ούτε υπάρχουν φωτογραφίες, έτσι για την ιστορία. Αναφέρονται μόνο τα χαρακτηριστικά που παρέθεσα. 

Posted

Με αυτά τα στοιχεία , βγαινουν τα παρακάτω 20 (και να φέρουν σημαία Hong Kong)

HKCATAMARANS.thumb.jpg.2bcec31595bfab51405439b8a6d7b1be.jpg

Posted

Hong Kong είναι ο λιμένας φόρτωσης, όχι απαραίτητα και η σημαία των σκαφών. Στην περιοχή υπάρχουν πολλές δεκάδες τέτοια πλοία, είναι απίστευτο να το δεί κανείς. Οπότε και οι 20 υποψήφιοι, λίγοι είναι αν με ρωτάς. 

Posted

Οι πιθανοί αγοραστές είναι 2:

Η yesil marmaris και η tilos travel . Πιθανολογω πως θα είναι η tilos travel μιας και τον περασμένο χρόνο αγόρασε άλλα τρία καταμαράν τα οποία και δρομολόγησε. Βέβαια, δεν απορρίπτω και την Yesil μιας και χρειάζεται μια ανανέωση στον στόλο της, και κρίνοντας από τις πληρότητες που είχαν και οι δύο εταιρείες το περασμένο καλοκαίρι στην Ρόδο πιστεύω πως τους "παίρνει" να ανοιχθούν και άλλο . Δεν γνωρίζω την ακριβής οικονομική κατάσταση αλλά κάνω μερικές εικασίες.

Posted
4 minutes ago, Nick the Greek said:

Hong Kong είναι ο λιμένας φόρτωσης, όχι απαραίτητα και η σημαία των σκαφών. Στην περιοχή υπάρχουν πολλές δεκάδες τέτοια πλοία, είναι απίστευτο να το δεί κανείς. Οπότε και οι 20 υποψήφιοι, λίγοι είναι αν με ρωτάς. 

ελάχιστοι. για αυτο και ειπα τη σημαια,διαφορετικα μου βγηκαν πανω απο 50 :P 

  • 1 month later...
Posted

Να πούμε το αυτονόητο, το ότι δηλαδή μετά την απώλεια μέρους των γραμμών της, η Condor Ferries μάλλον είναι πωλητής πλοίων αυτήν την εποχή. Όσοι πιστοί προσέλθετε.

  • 2 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με το ship2shore, το ταχύπλοο Fares 1 (IMO 9257008) πέρασε από Σαουδαραβικά σε τουρκικά συμφέροντα. Είναι το hull 239 από την Austal το έτος 2002 με 4 μηχανές MTU. Είχε ναυπηγηθεί σαν Fares Al Salam. Χωρητικότητα 430 επιβατών και 43 ΙΧ αυτοκινήτων. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...