proud_ionian Posted September 29, 2017 Posted September 29, 2017 ας μεινει και καποιος γνωστικος εκει
margaritis24 Posted September 29, 2017 Posted September 29, 2017 Εχει το σχεδον το 60%των φορτηγων της γραμμης κοσμο περνουν τα βαπορια του κ αμα θελει πουλαει κ ενα τι αλλο να κανει δλδ;;;να παει να μπλεξει σε θολα νερα κ αυτος!!!
MILTIADIS Posted August 16, 2018 Posted August 16, 2018 Στα μεγαλα brokerαδικα sites φιγουραρουν με προσφατα updates τα παρακατω ελληνικα πλοια αυτη την περιοδο: Superfast XI εναντι 65.000.000 ευρω Πρεβελης εναντι 8.000.000 ευρω Αριαδνη εναντι 30.000.000 Νησος Ροδος εναντι 12.500.000 ευρω Καθως και ολα τα πλοια της ΝΕΛ.
MILTIADIS Posted August 19, 2018 Posted August 19, 2018 Μου κανει εντυπωση η τιμη που εχουν τσιγκελωσει στο ΧΙ γιατι ειναι 10 εκατομυρια κατω απο αυτη που επιασε προ τριμηνου το αδερφο του!Οποτε για τετοιου επιπεδου πλοιο σε μια τετοια τιμη διαφοροι μνηστηρες απο τη δυση μπορει να ενδιαφερθουν..
margaritis24 Posted August 19, 2018 Posted August 19, 2018 Ενω η διαφορα στο Αριαδνη με το Ροδος δε σου κανει εντυπωση...
Nikos_Chania Posted August 26, 2018 Posted August 26, 2018 Σε σελίδα του φατσοβιβλίου αναφέρουν οτι η ΑΝΕΚ γλυκοκοιτάζει το KITAKAMI αδερφό του Αστερίων ΙΙ. Φήμες ή όχι, σαν πολλά ανοίγματα δεν είναι αυτά;
proud_ionian Posted August 26, 2018 Posted August 26, 2018 αν το ferry η ΑΝΕΚ και οχι καμια ενδιαμεση εταιρια αγνωστου πραγματικου ιδιοκτητη. ακομη περιμενουμε την ενημερωση προς το χρηματιστηριο, για την αγορα του Αστεριων ΙΙ
stathis Posted August 26, 2018 Posted August 26, 2018 55 minutes ago, Nikos_Chania said: το KITAKAMI αδερφό του Αστερίων ΙΙ. Πιο πολύ με αδερφό του Νήσος Ρόδος μοιάζει χωρίς μπαλκόνι, η τσιμινιερα μόνο είναι ίδια με του Αστεριών ΙΙ
wysiwid Posted November 9, 2018 Posted November 9, 2018 (edited) Μια ενδιαφερουσα ιστοσελιδα με αγγελιες για πωλησεις πλοιων http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries/563964 http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries/563983 http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/567288?fbclid=IwAR2j37qJ7q_0KVPg8Aq19gemiGYRCcBF1y6wwSF2eDw9jmtYtmnUw8P1Q5o http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/567287?fbclid=IwAR1JWxTrk51Pjhyr7n58vyk_RYPvH6fUUt2f79osWvI_8LboiT-KBTQNhZc http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/567269?fbclid=IwAR0fU3Pd6ttxeRP0WCe0j6cpyHyWYNm9IYFFlf3BrobR1l-1h-iYxDeOWuQ http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/564006?fbclid=IwAR2j37qJ7q_0KVPg8Aq19gemiGYRCcBF1y6wwSF2eDw9jmtYtmnUw8P1Q5o http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/564000?fbclid=IwAR1JWxTrk51Pjhyr7n58vyk_RYPvH6fUUt2f79osWvI_8LboiT-KBTQNhZc http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries/563947?fbclid=IwAR3i15sNavWzjvjgjzpcuiMfkyFMh8xa_H2G1-hdr8i1-0JZtyhnIZu2tdY http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-fast-ropax/570410?fbclid=IwAR29NFpmVbXtK9GPzAxjvvTWAyCOFsLizkeue42w90KSn61-8WZU3vBC7ds http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-fast-pax/563949 http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-fast-pax/564039 http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries/563957 http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/564307 http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-roro-ferries/563998 http://www.shiphelm.com/boat/commercial-vessels-ferry-fast-ropax/563996 Edited November 9, 2018 by wysiwid
.voyager Posted March 21, 2019 Posted March 21, 2019 4 hours ago, Nick the Greek said: Ελπίζω στο μέλλον να τα δούμε πιο κοντά στα μέρη μας, αν όχι στα ίδια τα μέρη μας, αυτά τα 2 πλοία. Είναι για πώληση -ακούγεται, τουλάχιστον το ένα εκ των δύο και αφότου παραδοθεί το 2ο LNG-powered. Άραγε πού θα μπροούσαμε να τα δούμε; Ιταλία; Ισπανία; Εδώ;...
Nick the Greek Posted March 22, 2019 Author Posted March 22, 2019 Συμφωνώ, το ένα θα φύγει σίγουρα. Εδώ για να το δούμε, μόνο από το Grimaldi φαντάζομαι. Όπως βλέπω και το G ήδη στην τσιμινιέρα, ούτε καν θα το έβαφε μπλέ. Ο καθοριστικός παράγοντας βέβαια είναι η κατανάλωση γιατί τα πλοία έχουν υπηρεσιακή 28.5 κόμβων με κατανάλωση 200 τόννους το 24ωρο, δεν ξέρω σε πιο οικονομικές στροφές ποιά είναι η σχέση κατανάλωσης/ταχύτητας. Επίσης αν δεν κάνω λάθος, είναι και ένα από τα ταχύπλοά τους(το Gotlandia νομίζω) που πέρυσι δεν έκανε δρομολόγια και είναι δεμένο στο Visby.
margaritis24 Posted March 22, 2019 Posted March 22, 2019 Καλα κ τα δικα μας καπου τοσο καινε στους 28.5 κομβους!εδω κομμενα πανε ολα ακομα κ στη ανγκωνα
kostaskef Posted April 6, 2019 Posted April 6, 2019 Ακούγονται φήμες ότι το φιορ θα πουληθεί ..Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύουν αν και το έχω ακούσει από πόλλους...
.voyager Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Τη βλέπω τη διπλή... αλλαξοκαραβιά Βορρά και Νότου σύντομα.
.voyager Posted September 6, 2019 Posted September 6, 2019 On 5/13/2019 at 11:19 PM, .voyager said: Τη βλέπω τη διπλή... αλλαξοκαραβιά Βορρά και Νότου σύντομα. Nα τη, έσκασε, λοιπόν! Quote DFDS has entered into an agreement with the Italian ferry company Moby to acquire the two combined freight and passenger ferries (ro-pax) Moby Wonder and Moby Aki, for the purpose of raising the customer experience and the capacity for both passengers and freight customers on the Amsterdam-Newcastle route. The ferries are built in 2001 and 2005, respectively. Moby will in turn acquire the two passenger ferries currently operating on Amsterdam-Newcastle — King Seaways and Princess Seaways, built in 1987 and 1986, respectively. Μια πρώτη γεύση για το πως θα δείχνουν. Θα γίνουν πολλέεες εργασίες στο accommodation, αλλά και επισκευές στα ενδότερα που φήμες τα θέλουν σε κακή κατάσταση.
bigman Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 (edited) Tαχύπλοο προς πώληση Edited November 28, 2019 by proud_ionian
ΟΡΙΩΝ Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 (edited) Τι έγινε ρε παιδιά; Για το Superrunner λέει, ή για το Speedrunner III; Διότι «In service: April 2000» εισήλθε σύμφωνα με την βικιπαίδια το Superrunner. Υπάρχει τέτοια περίπτωση; Edited November 28, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Ssiap21 Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 Σύμφωνα με το Equasis: To Speedrunner III είναι In service: March 1999 και το SUPERRUNNER: November 1998 Επίσης το Speedrunner III έχει Tonnage: 4697 και το Superrunner: 4724 Ή το Equasis έχει λάθος ή το Site. Θα μπορούσε να είναι το Hellenic Highspeed ; Χωρίς να έχω γνώση επί των τεχνικών χαρακτηριστικών μου φαίνεται κοντινό σε αυτά που δίνει το site
ΟΡΙΩΝ Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 (edited) Πάντως σύμφωνα με την wikipedia, και τo SUPERRUNNER και το SPEEDRUNNER III έχουν Tonnage: 4.465 GT. Αντιθέτως το Hellenic Highspeed είναι παλαιότερο αφού «She first entered services between Dover and Calais for Sea Containers subsidiary Hoverspeed in 1997, named HSC SuperSeaCat Two». Εκ της εις άτοπον απαγωγής, καταλήγω στο SUPERRUNNER, αν και θα το θεωρούσα πολύ μεγάλη και δυσάρεστη έκπληξη για την GSF. ΥΓ.: Ποιό απο τα 3 παραπάνω πλοία έτυχε μετασκευής τα τελευταία 2 χρόνια, με νέα μπαρ, νέες καμπίνες πληρώματος κ.ο.κ.; «Vessel went under full maintenance overhaul works during last 2 years in Piraeus during which also new cabins were installed for 27 crew members, new Bars, Shop, etc.» Edited November 28, 2019 by ΟΡΙΩΝ Προσθήκη υστερόγραφου
Shippihs Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 (edited) Αν πουλήσει το μόνο ταχυπλοο που την εσωσε φέτος,τι να πω... Με το Σουηδό, το τελευταίο της σειράς είναι το speedrunner Edited November 28, 2019 by Shippihs
Takisg Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 (edited) Μην αγχώνεστε η εταιρεία οπως δλδ κι ολες οι εταιρείες πουλούν (όλα) τα πλοια τους εαν βρεθει αγοραστής που θα δώσει το κατάλληλο γι αυτες ποσό!!! Όσο για τη συγκεκριμένη εταιρεία εδω κ παρα πολυ καιρο εχω δει σε broker και το superferry εναντι 31 εκ. Κ το superferry II εναντι 11εκ. Κ 9,5 εκ. Το superruner!!! Edited November 28, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 5 hours ago, ΟΡΙΩΝ said: ΥΓ.: Ποιό απο τα 3 παραπάνω πλοία έτυχε μετασκευής τα τελευταία 2 χρόνια, με νέα μπαρ, νέες καμπίνες πληρώματος κ.ο.κ.; «Vessel went under full maintenance overhaul works during last 2 years in Piraeus during which also new cabins were installed for 27 crew members, new Bars, Shop, etc.» Το Superrunner και το Hellenic Highspeed έχουν καμπίνες πληρώματος αλλά όπως το βλέπω είναι το Superrunner.
Nereus Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 Μη κοιτάτε τέτοια site γιατί πολύ απλά τις περισσότερες φορές δεν έχουν καν access στο πλοιοκτήτη.. Απλά βρίσκουν ένα βαπόρι που ήταν παλιά στο circulation και το βάζουν μπας και βρεθεί κανενας εκτός πιάτσας και τότε χτυπάνε τη πόρτα του broker η του πλοιοκτήτη. Όπως μπορεί να επιβεβαιώσει και ο @Petros P οι σοβαροί brokers χτυπούν στοχευμενα και όχι με αγγελίες στο car.gr...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now