Jump to content
Shipfriends

Isle of Innisfree (IMO 8908466)


Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted (edited)

Το Calais Seaways παραδόθηκε χθες στην Irish Ferries και πρόκειται να δρομολογηθεί στη γραμμή Dover – Calais, μετά το δεξαμενισμό του και την αλλαγή των σινιάλων του.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 3 weeks later...
  • proud_ionian changed the title to Isle of Innisfree (IMO 8908466)
Posted

Μια που το θυμηθήκαμε να αναφέρω πως ο Περικλής είχε ενδιαφερθεί να αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο πριν ναυπηγήσει τα Superfast.Αν είχε προχωρήσει η αγορά του δε θα έμπαιναν όλοι στο κυνήγι της ταχύτητας και πολλά πράγματα ίσως να ήταν διαφορετικά σήμερα.

Επιβλητικό βαπόρι,163 μέτρα μήκος,μεγάλο γκαράζ 1800lm,ταχύτητα 21 κόμβοι,πολλοί κοινόχρηστοι χώροι.

Θα ήταν μία πολύ καλή επιλογή για την Αδριατική στα μέσα της δεκ του 90.

Αυθεντικός Βέλγος ναυπηγήθηκε στο ίδιο ναυπηγείο με τα Superferry ii και Αθηνά,για την ίδια εταιρεία.Αυτό το βαπόρι πρέπει κάποτε να έρθει Ελλάδα,όπως ήρθαν και τα υπόλοιπα.

Posted

Πολλά πλοία είχε "δει" ο Παναγόπουλος. Δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ σοβαρή πιθανότητα να το αγοράσει.

Η αγορά του δεν προχώρησε, όπως και πολλών άλλων που του πλασαραν, ακριβώς γιατί δεν είχε την ταχύτητα που απαιτούσε το εγχείρημα "φεύγεις σήμερα από Πάτρα, φτάνεις αύριο Ancona".

Αυτό ήταν απαίτηση των περισσότερων μονίμων χρηστών της γραμμής, ασχέτως της αφροσυνης και της έλλειψης μέτρου που ακολούθησε στις παραγγελίες. 

(Ας μην συζητήσουμε και σε αυτό το τοπικ για την Αδριατική των 90s)

Όσο για το συγκεκριμένο πλοιο, ένα day ferry για το dover είναι και τπτ παραπάνω. Δε νομίζω ότι λείπει από την Ελλάδα, ειδικά στην ηλικία που είναι.

Posted

Διαφωνώ,αυτό το βαπόρι με τέτοιο μέγεθος και τέτοιο γκαράζ,με 21 κόμβοι κάνει για όλο το Αιγαίο.Του 1992 είναι με σχεδίαση πολύ μπροστά για την εποχή του δεν είναι και του 1972.

Posted

Κι εμένα μου αρέσει σαν σκαρί, εξωτερικοί χώροι μηδέν όμως. Θα χρειαζόταν επίσης μεγάλη μετασκευή για να αποκτήσει καταπέλτη επιβατών και άνοδο από πρύμα, ενώ και ο καταπέλτης μου φαίνεται και στενός αλλά κυρίως, κοντός. Για να ερχόταν θα χρειαζόταν αρκετή δουλειά και λεφτά με λίγα λόγια. Σε όλα αυτά προσθέστε -κάτι που σύντομα θα ισχύει για όλο το παλαιού τύπου τοννάζ άνω των 5 χιλιάδων τόνων- πως οι εταιρείες θα πληρώνουν έξτρα για τους ρύπους από το 2023 που μπαίνει η ναυτιλία στο σύστημα εμπορίας ρύπων. Με άλλα λόγια θα έχουν μεγάλο χάντικαπ σε σύγκριση με τις καινούριες τεχνολογίες.

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Posted

Τση φωτογραφίες των Φραντσέζων τις είδαμε, να δούμε και τσή δικές μας:D. Με τα σινιάλα της Irish Ferries πια το πλοίο που θα έλεγα πως του πάνε ιδιαίτερα. Σε ωραιότατη ώρα αφίκνυται κάθε μέρα στο Calais και μας χαρίζει πολύ όμορφες απόψεις του και από πρύμα.

  • 10 months later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
Posted
On 3/26/2024 at 10:15 PM, proud_ionian said:

Oι Ιρλανδοί Συνασθενείς, για την ακρίβεια οι Irish Ferries Enthousiasts στέλνουν το Spirit of Britain στην ICL. Δεν είναι ακόμη επιβεβαιωμένο, αλλά αν τελικά το Spirit of Britain γίνει... Spirit of Ireland:P, θα αποδεσμευθεί το Isle of Innisfree για να πάει στη γραμμή του Blue Star 1 Rosslare Pembroke.

Μεγάλη Επιτυχία της P & O.:D

 

 

Είναι κάτι που αναμενόταν από το Μάρτιο.

  • 1 month later...
Posted

Στο δρόμο για Ουαλία έκανε μια στάση για φρεσκάρισμα στο Falmouth και εδώ και καμιά βδομάδα ξεκίνησε τη νέα του καριέρα στη γραμμή Pembroke - Rosslare.

  • 2 months later...
Posted

Δεξαμενισμό/Επισκευή στη Δουνκέρκη κάνει εδώ και λίγες μέρες. Στη θέση του, στη γραμμή του Blue Star 1, το Inisheer.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...