spiroszante Posted May 15, 2023 Posted May 15, 2023 Έφυγε από την Πάτρα με προορισμό το Πέραμα για να βάλει κι αυτό scrubbers,αυτή την ώρα βρίσκεται στο στενό Ζακύνθου Πελοποννήσου
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2023 Posted June 10, 2023 Έχουν ξεκινήσει οι εργασίες στην τσιμινιέρα του Superfast II, που έχουν στηθεί σκαλωσιές και η δεξιά λαμαρίνα της τσιμινιέρας έχει απομακρυνθεί για να υπάρχει πρόσβαση εσωτερικά στην τσιμινιέρα για την εγκατάσταση των scrubbers, αλλά γίνεται και μια μικρή επέκταση ως προς το ύψος.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 Οι εργασίες στο Superfast II προχωράνε γρήγορα και όπως βλέπουμε στη τσιμινιέρα έχουν τοποθετηθεί ήδη τα scrubbers
BS CHIOS Posted June 29, 2023 Posted June 29, 2023 Το Superfast II άνεβηκε χθες στη πλωτή δεξαμενή Πειραιας Ι.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2023 Posted July 6, 2023 Ας δούμε το Superfast II στη δεξαμενή Πειραιάς Ι, που στο μήκος ξεχειλίζει από τη δεξαμενή.
proud_ionian Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 1 minute ago, proud_ionian said: Στις παραπάνω τροποποιήσεις, βλέπουμε μία ακόμη ακύρωση δρομολογίου του Αριάδνη για Βενετία (21/7). Πριν λίγο καιρό είχε βγεί και για τα δρομολόγια της εβδομάδας που τρέχει. Όπως το πάνε, είνε αμφίβολο αν θα γίνει και αυτό στις 28/7 Η αιτία γνωστή. Η απουσία του Supergast II On 5/11/2023 at 11:30 PM, proud_ionian said: Εύλογα μπορεί να υποθέσει κανείς ότι το Superfast II, θα επιστρέψει στα δρομολόγιά του αρχές Αυγούστου On 5/12/2023 at 2:22 PM, Nick the Greek said: Θα το δέσουν μέσα στην υψηλή σεζόν λες? Μου φαίνεται εντελώς κουφό, είναι σα να δέσεις ταχύπλοο για ετήσια ακινησία τον Αύγουστο. Το σύστημα το δείχνει να επιστρέφει σε δρομολόγια στις 24/7. Για να δούμε αν θα έχουμε άλλη αναβολή. Ακόμη στη δεξαμενή είναι πάντως
proud_ionian Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 Στο συστημα παραμενει το 24.07, αλλα ακομη το πλοιο δεν εχει κανει δοκιμαστικο
SAMAINA Posted July 21, 2023 Posted July 21, 2023 Το έχουν σύστημα στην ΑΤΤΙΚΑ να κάνουν δοκιμαστικό το απόγευμα πριν την έναρξη των δρομολογίων. Θυμηθείτε το Μάικονος που έκανε ένα και μοναδικό δοκιμαστικό μετά από σχετικά μεγάλη επισκευή στις μηχανές, γύρισε από αυτό στις 0030 και το πρωί 0715 ξεκίναγε δρομολόγιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 21, 2023 Posted July 21, 2023 Το Superfast II πραγματοποίησε το δοκιμαστικό του.
Nick the Greek Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 Ακόμη στο Πέραμα είναι αλλά η αναχώρησή του είναι αύριο Δευτέρα στις 1730 οπότε έχει ακόμη περιθώριο. Εμείς να το δούμε και πάλι στη δεξαμενή από λίγο διαφορετική οπτική γωνία. Το θέμα είναι πως το μεγαλύτερο μέρος της καλοκαιρινής σεζόν χάθηκε για το πλοίο, απορώ πραγματικά πως και γιατί έφτασαν να γίνονται τέτοιες δουλειές κατακαλόκαιρο.
proud_ionian Posted December 19, 2023 Posted December 19, 2023 (edited) Μαζί με τον βασιλικό, ποτίζεται και η γλάστρα 9 minutes ago, proud_ionian said: Δυο... τίμιες φωτό. Δεν θα τις αγοράσει και το Getty, αλλά λιγο κινητό, λίγο μηχανή, λίγο επεξεργαστής παλεύονται . Αναχώρηση για Bari, λίγο μετά το ηλιοβασίλεμα, με τον βοριά του ΣΚ να έχει καθαρίσει την ατμόσφαιρα. Edited December 19, 2023 by proud_ionian φωτο
proud_ionian Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Η απορία είναι, για ποιο λόγο δένει και ανεβαίνει ναυπηγείο,μόλις επτά μήνες μετά την τρίμηνη περσινή επισκευή;
proud_ionian Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Άλλη μια εβδομάδα πίσω πάει η επιστροφή του. Περίεργα πράγματα.
margaritis24 Posted March 15, 2024 Posted March 15, 2024 ...Ανεπισημα ειναι το ατυχημα με το Spirit..
hayabusagr Posted March 16, 2024 Posted March 16, 2024 On 3/15/2024 at 6:19 PM, margaritis24 said: ...Ανεπισημα ειναι το ατυχημα με το Spirit.. δηλαδή ;
proud_ionian Posted May 19, 2024 Posted May 19, 2024 14 minutes ago, proud_ionian said: Πραγματικά κάνω το σταυρό μου και δεν είμαι ιδιαίτερα θρήσκος . Μετά το Europalink, γυρίσαμε από Bari (Bari - Πάτρα) και για λίγες μέρες δεν μας έσκασε κανένα χουνέρι. Το πλοίο (fast II) και στο ανέβασμα το είδαμε που γέμισε στην Ηγουμενίτσα και στην επιστροφή έφυγε γεμάτο από Bari, αδειάζοντας (γκαράζ και κόσμο), κατά τα 2/3 στην Ηγουμενίτσα. Τα της φόρτωσης και της κίνησης, τα είδαμε στο τοπικ της γραμμής. Πάμε να δούμε το πλοίο. Η φόρτωση, όπως ειναι λογικό με τέτοια κίνηση, είχε ξεκινήσει πολλή ώρα πριν την αναχώρηση. Το γκαράζ όπως είδαμε γέμισε, ενώ στη reception, αρκετή ώρα πριν την αναχώρηση, είχε ουρά από επιβάτες, που είτε ήθελαν μεγαλύτερη καμπίνα, είτε δεν είχαν καμπίνα και περίμεναν το πλοίο να γεννήσει άλλες, γιατί συνειδητοποίησαν ότι τα καημένα τα παιδάκια τους, δεν μπορούσαν να βγάλουν 9 ώρες στο κατάστρωμα. Προσωπικά δεν είχα ξαναμπει ούτε σε αυτό, ούτε στο αδερφό του, παρά μόνο μία φορά για πέντε λεπτά και δεν το θυμόμουν. Όπως φαντάζεστε, δεν έχει καμία σχέση με τα πλοία που ναυπηγήθηκαν τη χρυσή επόχή της superfast. Οι, κουτσουρεμένοι, κοινόχρηστοι χώροι του είναι σε ένα deck και θυμίζουν κακέκτυπο κάποιου από τα original palace. Ένα μικρό σαλόνι πρύμα με τη reception μαζί και αριστερά του οι αεροπορικές, ένα άλλο αριστερά στο κέντρο του κομοδέσιου και κατάπλωρα το self service, ενώ πλώρα αριστερά, στη γωνία μεταξύ του κεντρικού σαλονιού και του self service, εκεί που το ga plan λέει a la carte, είναι o χώρος των οδηγών (drivers corner ή κάπως έτσι). Γεμάτα τα σαλόνια, γεμάτα τα δύο deck πρύμα, ειδικά το κάτω με τους ανεμοθώρακες στο deck της reception, γεμάτα και τα πλαϊνά. Ένα σαλόνι ακόμη το ήθελε. Τουλάχιστον εδώ ανοίγουν το self service στον κόσμο, όταν δεν λειτουργεί. Ενώ εξωτερικά το πλοίο δεν είχε κανένα εμφανές ίχνος φθοράς (σκασίματα, σκουριές κλπ δεν πήρε το μάτι μου), μέσα έδειχνε ότι είχε τα χρόνια του, αλλά και ότι κανείς δνε προσέχει το φινίρισμα. Φθορές, ξεθωριάσματα σε ταπετσαρίες, τα διθέσια καθίσματα του self service πακτωμένα στο πάτωμα με κάτι σαν ξυλόκολλα. Επιπλέον και εδώ, όπως και στο europalink, είχαμε θέμα καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, που δικαιολογείται από την πολυκοσμία, αλλά όχι από την πολύωρη παραμονή στο Bari. Ενδεικτικά θα αναφέρω: ψίχουλα και πατημένα υπολείμματα στο χώρο του self service από το βράδυ, υπήρχαν την άλλη μέρα το πρωί. οι μετώπες των, μαζεμένων, πάνω κρεβατιών στην καμπίνα, την είχαν τη σκόνη τους. Το πλήρωμα ήταν παντού εμφανές και το πρωί μετά την Ηγουμενίτσα καθάριζαν συνέχεια καμπίνες. Ίσως δεν επαρκούν. Το καλύτερο σημείο του πλοίου είναι το sun deck στο επίπεδο 7, για να απολαμβάνεις Αδριατική και Ιόνιο. Α, μην ξεχάσω, επειδή είμαι μικιό κοπέλι , πήραμε καμπίνα fasteritos. Μεγάλη παπάτζα. Μόνο τα μπανεράκια στην πόρτα της καμπίνας και του wc. Τουλάχιστον έβλεπε κατάπλωρα.
proud_ionian Posted September 5, 2024 Posted September 5, 2024 23 minutes ago, iord said: Από 16 φαίνεται στην γραμμή Μπάρι - Ηγουμενίτσα - Πάτρα, αντί SF2 Γιατί ξαναδένει;
iord Posted September 5, 2024 Posted September 5, 2024 (edited) Δεν έχω ιδέα, απλά πρόσεξα ότι στο ferry hopper 16/9 είναι έναλαξ 1 / Αριάδνη. Edited September 5, 2024 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted September 5, 2024 Posted September 5, 2024 Και στο openseas, από 15.9 Απλά έχω περιέργεια αν δένει για επισκευή.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 5, 2024 Posted September 5, 2024 Πέρυσι έδεσε για να αποκαταστήσει τις ζημιές από το ατύχημα με το Hellenic Spirit. Φέτος θα δέσουν πρώτα τα δυο Superfast του Μπάρι για ακινησίες
Petros P Posted September 15, 2024 Posted September 15, 2024 Ξεκίνησε για τα μέρη μας . Μιας και η Ελευσίνα είναι γεμάτη , μάλλον το βλέπω για Περαμα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now