proud_ionian Posted August 24, 2008 Posted August 24, 2008 (edited) με τα τις τελευταιες παραλαβες η Tallink εχει βγαλει στο σφυρι τα Superfast VII & Superfast VIII. προσφατα ακυρωθηκε στο τσακ μια προσπαθεια πωλησης σε ευρωπαιους ενδιαφερομενους. Edited July 21, 2014 by proud_ionian tag
NHSOS XIOS Posted November 4, 2008 Posted November 4, 2008 Τα οποια SUPERFAST συνεχιζουν τα δρομολογια τους στο Helsinki-Rostock,αν και το VIII ειναι δεμενο στο Φιλανδικο λιμανι κανα 3ημερο.Επισης πανω κατω Helsinki-Tallinn κανουν τα STAR & SUPERSTAR.
NHSOS XIOS Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Περιοδος ετησιων επισκευων για ολες τις εταιριες,ετσι και η TALLINK εχει στειλει τα VII-VIII,σε καποιο ναυπηγειο ανατολικα του Helsinki,να κανουν τις επισκευες τους.Απ το google earth παντα τα νεα
NHSOS XIOS Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Και ενω ολες οι εταιριες κλαινε με την οικονομικη κριση,η TALLINK παρουσιασε αυξηση σε επιβατες και οχηματα,οχι ομως σε μοναδες cargo.
iason Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Η κίνηση αυξήθηκε συνολικά στις γραμμές που δραστηριοποιείται η εταιρεία, για διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων η ίδια η οικονομική κρίση, αλλά και εξελίξεις όπως π.χ. η ένταξη κάποιων χωρών στη Συνθήκη Σένγκεν και η δρομολόγηση νέων πλοίων. Σε ετήσια βάση η αύξηση ήταν της τάξης του 4-5%. Σε κάποιες γραμμές η Tallink κέρδισε μερίδιο ενώ σε άλλες έχασε. Συνολικά χαμένες στο παιχνίδι κατά το 2008 ήταν κάποιες μικρότερες εταιρείες οι οποίες είτε έκλεισαν (π.χ. Nordic Jet Line, Super SeaCat), είτε περιόρισαν σημαντικά το μεταφορικό τους έργο (π.χ. Eckero, Birka). Τέλος μην ξεχνάμε το "βαρύδι" της Silja που κουβαλάει, όπου οι ζημιές ναι μεν περιορίστηκαν, αλλά εξακολουθεί να "γράφει στα κόκκινα".
proud_ionian Posted August 23, 2009 Author Posted August 23, 2009 oι αγγλοφωνοι συναδελφοι πιστευουν οτι τα 2 superfast της Tallink θα πανε στη γραμμη Kapellskär - Naantali, για να κοντραρουν απευθειας την Finnlines.
iason Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Φήμες θέλουν ένα από τα Superfast VII ή VIII να αναχωρεί άμεσα για Αϊτή προκειμένου να χρησιμοποιηθεί απο ανθρωπιστικές οργανώσεις ως πλωτό νοσοκομείο/ξενοδοχείο. Αυτή τη στιγμή (μετά την κατάργηση της γραμμής Helsinki–Rostock πριν από λίγες ημέρες) τα πλοία βρίσκονται αραγμένα στο Ταλίν, οπότε κάτι τέτοιο δεν είναι απίθανο, παρότι η εταιρεία δε θέλησε να σχολιάσει ακόμα το θέμα. Οι ίδιες φήμες πάντως αναφέρουν ότι ήδη μοιράστηκαν εμβόλια κατά της ηπατίτιδας στο πλήρωμα.
NHSOS XIOS Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 Στο forum του naviearmatori γραφουν πως τα 2 κοκκινα αγοραστηκαν(η ειναι πολυ κοντα στο να γινει η αγορα)απο την Ιταλο-Ελβετικη εταιρια PanMed Adriatic http://www.pan-med.it και θα κανουν Livorno-Augusta(Σικελια).Απ οτι φαινεται στο site,ειχαν ξαναδοκιμασει στο παρελθον την ιδεα με αλλη γραμμη και αλλα κοκκινα.Για να δουμε....
NHSOS XIOS Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Συμβολαιο για 5χρονια τελικα θα εχουν τα 2 κοκκινα για λογαριασμο της pan med(αν και δεν εχω καταλαβει ακομα,πιθανολογω οτι ειναι ναυλωση απο την TALLINK)και ξεκινουν Σεπτεβριο με καθημερινες αναχωρησεις απο Livorno και Augusta.Περισσοτερα εδω για οσους ξερουν ιταλικα
.voyager Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 (edited) Η Ελλάδα και η Ιταλία αποτελούν σταθερή αξία όλο το χρόνο, μα το πιο ενδιαφέρον για μένα "καραβολατρικό" (μέσα στα άλλα!) ταξίδι το καλοκαίρι έλαβε χώρα πιο βόρεια και περιελάμβανε Rostock, Gedser, Copenhagen, Malmö, Stockholm, Helsinki και Tallinn. Aναμφίβολα η Tallink ήταν η εταιρία της οποίας περισσότερα πλοία συνάντησα, απήλαυσα, θαύμασα εν πλω. Πρώτο το Romantika, σε διαδικασία απόπλου, αλλά και το αδερφό του Victoria Ι σε πρωινό κατάπλου (για το οποίο παρατηρώ ότι ακόμη δεν υπάρχει κατηγορία στη gallery). Ακόμη το Galaxy πλέοντας στο λεγόμενο "αρχιπέλαγος" και το αδερφό Baltic Queen σε Στοκχόλμη και Τάλιν. Το τρίτο "Aker" αδελφό που εκτελεί mini cruises μεταξύ Ελσίνκι και Τάλιν απουσίαζε σε 2ήμερη ναύλωση, όπως ανέφερε το site της πλοιοκτήτριας. Σε πρωινό κατάπλου συνάντησα το Silja Festival που φέρει πια το brand name της Τallink, μετά και τη συγχώνευση-εξαγορά της Silja από την τελευταία το 2006 . Τα δύο Ro/ro της εταιρίας φωτογράφισα σε πρωινό απόπλου το πρώτο, το Sea Wind, ενώ το δεύτερο,Regal Star, στο terminal της Τallink στη Στοκχόλμη. Τέλος, ταξίδεψα με τα εντυπωσιακά Star και Superstar (για το εξωτερικό design του συγκεκριμένου οι απόψεις διίστανται και είναι εύλογο αυτό!) από Ελσίνκι για Τάλιν κι αντίστροφα και ομολογώ ότι η κατάστασή τους, η διακόσμησή τους και η προσοχή του πληρώματος σε θέματα καθαριότητας και τάξης ήταν παραδειγματικές... Edited September 11, 2010 by .voyager
Superfast VI Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 (edited) ομολογώ ότι η κατάστασή τους, η διακόσμησή τους και η προσοχή του πληρώματος σε θέματα καθαριότητας και τάξης ήταν παραδειγματικές... Tha symfoniso apolyta. Epidi eixa kai ego embeiria apo tin Tallink me to Baltic Princess, exo na po oti i etereia einai se poli ypsilo epipedo. Afto pou mou arese einai oti ta ploia (akomi kai ta imeroploia tis grammis Helsinki - Tallin) den exoun ti filisofia enos ferry alla enos cruise liner pragma pou stin perioxi mas edo to vlepeis spania. Akoma kai ploia tis Superfast i tis Minoan ysteroun poli sto megethos kai tin pikoilia ton xoron se sxesi me afta tis Tallink. Kai fisika afto exi san apotelesma na mi stoivazontai oi epivates alla na yparxei aisthisi anesis. Edited September 11, 2010 by proud_ionian quote σαξιμο
Nick the Greek Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Με Tallink δεν έχω ταξιδέψει ακόμα άλλα μπορώ να συνεισφέρω το εξής στην κουβέντα για το πόσο μπροστά είναι σαν εταιρεία. Φινλανδός καραβολάτρης φίλος μου με παρουσία σε διάφορα δρώμενα του χώρου, εκλήθη από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας να τους κάνει μια παρουσίαση από τη σκοπιά του απλού επιβάτη για τα πλοία τους και το επίπεδο του service που έχουν στους επιβάτες/πελάτες. Και μονο αυτό, το ότι δηλαδή ζήτησαν την άποψη ενός συχνού ταξιδιώτη με ακροατήριο το πιο υψηλό επίπεδο στελεχών της εταιρείας, καταδεικνύει το πόσο σοβαρά παίρνουν την επιχείρησή τους.
.voyager Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Μας το έχεις αναφέρει ξανά κάπου αυτό στο forum. Ενδιαφέρον
MILTIADIS Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Συμφωνα με το shippax το Silja Europa ναυλωθηκε για 14 μηνες αρχικα με προοπτικη για παραταση εως και 48 μηνες απο την Bridgemans Services Ltd η οποια θα το χρησιμοποιησει ως πλωτο ξενοδοχειο εκτος Βαλτικης.
.voyager Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 (edited) Ήδη έχει περάσει τον κόλπο του Aden στον πλου του για Αυστραλία που θα χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο, όπως έγραψε ο Μιλτιάδης πιο πάνω. Η ναύλωση αυτή είχε ως αποτέλεσμα την αναδάταξη του στόλου της Tallink. Πιο συγκεκριμένα το Baltic Queen αντικαθιστά το Silja Europa το Helsinki-Tallinn υπό μορφή κρoυζιέρας, το Romantika πήγε στη θέση του Queen στο Stockholm-Tallinn, διπλώνοντας το αδελφό του κι αφήνοντας μόνο στο Stockholm-Riga το Isabelle. Edited September 29, 2014 by .voyager
MILTIADIS Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Συμφωνα με το shippax το Silja Europa ναυλωθηκε για 14 μηνες αρχικα με προοπτικη για παραταση εως και 48 μηνες απο την Bridgemans Services Ltd η οποια θα το χρησιμοποιησει ως πλωτο ξενοδοχειο εκτος Βαλτικης.Και οχι για λιγα καφετια αλλα για 54 εκατ δολλαρια τον πρωτο χρονο.
pathfinder Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 μήπως ξέχασαν την υποδιαστολή? 150.000 ημερησίως ακούγεται "βαρύ"
MILTIADIS Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Συμπληρωνω οτι μιλαμε για τιμες..Αυστραλιας
proud_ionian Posted November 28, 2014 Author Posted November 28, 2014 καλα δεν ειναι και δραχμες. γυρω στο 1,45 ειναι η ισοτιμια ευρω αυστραλεζικου. 100χ τη μερα ητοι 35εκ το χρονο περιπου
minoan Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 Για πλωτο ξενοδοχειο, για 3000 κοσμο που βαζει, λιμανιατικα, προσωπικο, κλπ κλπ μια χαρα ειναι, αν ειναι ολα μεσα στην τιμη!
.voyager Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 (edited) Σε υπογραφή παραγγελίας πλοίου καύσης LNG από τα Meyer Turku θα προσωρήσει σύντομα η Tallink, για το shuttle δρομολόγιο Tallinn-Helsinki! Δεν θα τη σκάσεις την "φούσκα", Proud! Tallink Grupp and Meyer Turku said they have signed a letter of content for the construction of an LNG-powered car-passenger ferry for the Tallinn-Helsinki route shuttle operations. The ship will cost around 230 million euros and will be built at Turku shipyard for delivery at the beginning of 2017. It will be about 212 metres in length with a gross tonnage of 49 000 and is planned to carry 2800 passengers. Edited December 11, 2014 by .voyager
MILTIADIS Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Πανακριβο!!!Εγω θελω ν' ανεβει η τιμη του LNG σε μερικα χρονια(που θα ανεβει γιατι τιποτα δεν ειναι τυχαιο)να γελασουμε..
.voyager Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 (edited) Ε, θα ανέβει και σ' αυτό. Κυρίως στρέφονται για περιβαντολογικούς λόγους σε LNG, μεθανόλη και ότι άλλο εκεί πάνω. Δεδομένου ότι θα είναι για shuttle δρομολόγιο χωρίς πολλές καμπίνες, είναι όντως ακριβό όταν το Grace που είναι ουσιαστικά ένα μεσαίου μεγέθους cruisehip κόστισε 240 (ήταν το πρώτο βέβαια). Της Brittany πάλι -night ferry- θα κοστίσει 270. Edited December 11, 2014 by .voyager
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now