proud_ionian Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 θα ζει παντα στις καρδιες μας. περιμενει τη σειρα του, στο ατελειωτο line-up του Aliaga
antonis molos Posted February 25, 2012 Posted February 25, 2012 Πως κυλάει αλήθεια ο χρόνος? Πέρασαν επτά χρόνια, απο προηγούμενο σχόλιο μου, για το πλοίο αυτό που ανέφερα το πόσο φορτωμένο ήταν. Ορίστε σήμερα και οι φωτογραφίες απο τότε, μαζί με μια αρχική του πλοίου ως ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
antonis molos Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Αλλή μια, σχετικά μακρινή, φωτογραφία του πλοίου στην ακτή Μιαούλη, παρέα με πλοία θρύλους της εποχής εκείνης.
Petros P Posted April 23, 2020 Posted April 23, 2020 Φωτογραφία του στο shipspotting στη θέση του (?) στα 200άρια http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=3133878
Nick the Greek Posted April 23, 2020 Posted April 23, 2020 Εκεί ακριβώς έπεφτε Πέτρο, στα 200άρια. Όταν έκανε Ικαριά είχε αναχώρηση 1900 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Τώρα που μου θύμησες τον Αλέξανδρο, όπως είχα πεί και στην προηγούμενη σελίδα προσπάθησε να κάνει ένα μονάκριβο δρομολόγιο Πειραιά - Ναύπλιο - Ρέθυμνο. Μέχρι το Ναύπλιο καλά, στο Ρέθυμνο όμως το περίμεναν οι ντόπιοι οι οποίοι το εμπόδισαν να δέσει και θυμάμαι χαρακτηριστικά πως έλεγαν "ο καπετάνιος μπορεί να κατέβει μαζί με το πλήρωμα και θα πάμε όλοι μαζί να πιούμε ρακιές, το πλοίο όμως δεν δένει στο λιμάνι". Και σκέφτομαι φυσικά πως αλλάζουν οι καιροί. Τότε παρακαλούσες να δρομολογηθεί πλοίο στο Ρέθυμνο και σε έδιωχναν. Τώρα έρχεται πλοίο και γίνεται πανηγύρι. Αναρωτιέμαι ποιά ήταν η λογική του Ναυπλίου στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Αυτό που μπορώ να υποθέσω είναι πως στόχευαν σε κίνηση από και πρός την Πάτρα. Αντί δηλαδή το φορτηγό που πάει Ευρώπη ή Δυτική Ελλάδα με αγροτικά προιόντα να βγεί στον Πειραιά και να χάσει χρόνο αλλά και να οδηγήσει ο οδηγός ίσως περισσότερο, να βγεί/μπεί στο/από το Ναύπλιο και να είναι στην Πάτρα ίσως και με το ξημέρωμα, είτε για να επιβιβαστεί σε πλοίο της Ιταλίας, είτε για να περάσει πρός το Αντίρριο.
Shippihs Posted April 23, 2020 Posted April 23, 2020 (edited) Υπήρχε καποιος λόγος που δε το ήθελαν οι ρεθυμνιωτες? Λόγω της Cretan? Edited April 23, 2020 by Shippihs
Nick the Greek Posted April 23, 2020 Posted April 23, 2020 Χωρίς να μπορώ να βάλω το χέρι μου στο κατά Ματθαίον, όταν έγινε αυτή η ιστορία, Αρκάδι δεν υπήρχε(ξεκίνησε το 1989). Πλήν όμως αυτό παίζει να έγινε γύρω στο 1988 οπότε είτε είχε γίνει ήδη η αγορά του Αρκαδίου για να δρομολογηθεί, είτε η Ρεθυμνιακή υπήρχε ήδη σαν εταιρεία και ήταν δραστήρια στο να αγοράσει πλοίο. Οπότε δεν ήθελαν για κανέναν λόγο κάποιον άλλον να εμπλακεί στα πόδια τους.
Annivas Posted April 23, 2020 Posted April 23, 2020 Υπηρχε η Ρεθυμνιακη τότε αλλα με το ταχύπλοο Νεαρχος μετέπειτα Κεραυνός . 😝 Οντως Το Αρκάδι ξεκινησε το 1989 οποτε το 1988 θα είχε αγοραστεί και θα είχαν βάλει ολοι οι ντόπιοι χρήματα για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που χρειαζόταν για την αγορά του.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Να δούμε το Selcuk στη παραλία του Αλιάγα.
Molmed Posted July 20, 2022 Posted July 20, 2022 On 8/22/2008 at 5:20 PM, georgios express said: Ναι, αυτό επίσης είναι ακριβές, είχα μάλιστα και φωτογραφία του (όχι ψηφιακή) στο Ρέθυμνο, την οποία ΜΗΝ περιμένετε να βρώ βέβαια . Όταν θα πάω στα Χανιά, θα βρω τη φωτογραφία απο το Ρέθυμνο, τότε που είχαν αποκλείσει το λιμάνι διάφορα σκάφη, και θα την ανεβάσω!
polmyt Posted July 21, 2024 Posted July 21, 2024 Αλλο ενα βαπορι που εγρραψε τη δικη του μικρη ιστορια στα νερα μας μεσα απο τον φακο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ λοιπον σε αναχωρηση απο τον Πειραια ,απο το μακρινο 1989
pathfinder Posted July 21, 2024 Posted July 21, 2024 On 4/23/2020 at 9:25 PM, Annivas said: Υπηρχε η Ρεθυμνιακη τότε αλλα με το ταχύπλοο Νεαρχος μετέπειτα Κεραυνός . 😝 Πράγματι μερικά χρόνια νωρίτερα η Ρεθυμνιακή είχε ξεκινήσει την γραμμή Πειραιάς/Ρέθυμνο με το ταχύπλοο (το εγχείρημα όπως καταλαβαίνουμε εστέφθη από πλήρη ...αποτυχία.) Μπορεί να κάνω λάθος αλλά θα ισχυριζόμουν ότι το Νέαρχος ήταν το μετέπειτα Κεραυνός ΙΙ (και όχι το -κονταδελφο- Κεραυνός) On 4/23/2020 at 7:59 PM, Nick the Greek said: και να χάσει χρόνο αλλά και να οδηγήσει ο οδηγός ίσως περισσότερο Δεν έχει λογική. Νομίζω η διαφορά στην απόσταση είναι αμελητέα (να είναι καμμιά 20αριά χλμ.) και η διαδρομή τότε αρκετά πιο δύσκολη. Πιθανολογώ ότι ήταν μια ευφυής προσπάθεια του Αγούδημου να "βάλει -εμμέσως- πόδι" στην Κρήτη.
georgios express Posted July 21, 2024 Posted July 21, 2024 6 hours ago, pathfinder said: ...ήταν μια ευφυής προσπάθεια του Αγούδημου να "βάλει -εμμέσως- πόδι" στην Κρήτη. Ότι ο τεθνεώς ήταν ευφυής δεν αμφισβητείται, αλλά ήταν ποτέ το συγκεκριμένο "Αλέξανδρος" ιδιοκτησία του; Πάντοτε του Ν. Σούτου δεν ήταν;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 21, 2024 Posted July 21, 2024 Μετά το πούλησε στον Ποθητό γι'αυτό μετά έγραφε Poseidon Lines Προσωπικά δεν γνώριζα γιά την εμπλοκή του τεθνεώτος Παρεμπιπτόντως,συγχαρητήρια γιά το τεθνεώς Σε λίγο θα καταντήσουμε διαφορετικές γενεές Ελλήνων να χρειάζονται διερμηνέα γιά να επικοινωνήσουν μεταξύ τους!
pathfinder Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 18 hours ago, georgios express said: Ότι ο τεθνεώς ήταν ευφυής δεν αμφισβητείται, αλλά ήταν ποτέ το συγκεκριμένο "Αλέξανδρος" ιδιοκτησία του; Πάντοτε του Ν. Σούτου δεν ήταν; Και να μην είχε και το logo στην πάντα!! Για κάποιο λόγο μου ήρθε στο ταραγμένο μου μυαλό το (φυσικά μεταγενέστερο) Nicolas A. Χέρι-χέρι με τον Μπαϊντενόπουλο. (Με μάτιασε ο Νικ -αν και δεν με φωτογράφισε- όταν αναφέρθηκα σε κάτι που είχε γραφεί 14 χρόνια πριν) Mea culpa λοιπόν. Τι Ζελένσκι τι Πούτιν.🤣
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted January 12 Posted January 12 Ντοκουμέντο που ανέβηκε προσφάτως από τον χρήστη George Zaimis.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now