Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 5 months later...
Posted

Πως κυλάει αλήθεια ο χρόνος? Πέρασαν επτά χρόνια, απο προηγούμενο σχόλιο μου, για το πλοίο αυτό που ανέφερα το πόσο φορτωμένο ήταν. Ορίστε σήμερα και οι φωτογραφίες απο τότε, μαζί με μια αρχική του πλοίου ως ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.

post-1854-0-15284700-1330181841_thumb.jp

post-1854-0-30031800-1330181857_thumb.jp

post-1854-0-32204800-1330181954_thumb.jp

Posted

Αλλή μια, σχετικά μακρινή, φωτογραφία του πλοίου στην ακτή Μιαούλη, παρέα με πλοία θρύλους της εποχής εκείνης.

post-1854-0-53600400-1330809596_thumb.jp

  • 2 years later...
Posted

Εκεί ακριβώς έπεφτε Πέτρο, στα 200άρια. Όταν έκανε Ικαριά είχε αναχώρηση 1900 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, αν δεν με απατά η μνήμη μου. 

 

Τώρα που μου θύμησες τον Αλέξανδρο, όπως είχα πεί και στην προηγούμενη σελίδα προσπάθησε να κάνει ένα μονάκριβο δρομολόγιο Πειραιά - Ναύπλιο - Ρέθυμνο. Μέχρι το Ναύπλιο καλά, στο Ρέθυμνο όμως το περίμεναν οι ντόπιοι οι οποίοι το εμπόδισαν να δέσει και θυμάμαι χαρακτηριστικά πως έλεγαν "ο καπετάνιος μπορεί να κατέβει μαζί με το πλήρωμα και θα πάμε όλοι μαζί να πιούμε ρακιές, το πλοίο όμως δεν δένει στο λιμάνι". Και σκέφτομαι φυσικά πως αλλάζουν οι καιροί. Τότε παρακαλούσες να δρομολογηθεί πλοίο στο Ρέθυμνο και σε έδιωχναν. Τώρα έρχεται πλοίο και γίνεται πανηγύρι.

 

Αναρωτιέμαι ποιά ήταν η λογική του Ναυπλίου στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Αυτό που μπορώ να υποθέσω είναι πως στόχευαν σε κίνηση από και πρός την Πάτρα. Αντί δηλαδή το φορτηγό που πάει Ευρώπη ή Δυτική Ελλάδα με αγροτικά προιόντα να βγεί στον Πειραιά και να χάσει χρόνο αλλά και να οδηγήσει ο οδηγός ίσως περισσότερο, να βγεί/μπεί στο/από το Ναύπλιο και να είναι στην Πάτρα ίσως και με το ξημέρωμα, είτε για να επιβιβαστεί σε πλοίο της Ιταλίας, είτε για να περάσει πρός το Αντίρριο.

Posted (edited)

Υπήρχε καποιος λόγος που δε το ήθελαν οι ρεθυμνιωτες? Λόγω της Cretan?

Edited by Shippihs
Posted

Χωρίς να μπορώ να βάλω το χέρι μου στο κατά Ματθαίον, όταν έγινε αυτή η ιστορία, Αρκάδι δεν υπήρχε(ξεκίνησε το 1989). Πλήν όμως αυτό παίζει να έγινε γύρω στο 1988 οπότε είτε είχε γίνει ήδη η αγορά του Αρκαδίου για να δρομολογηθεί, είτε η Ρεθυμνιακή υπήρχε ήδη σαν εταιρεία και ήταν δραστήρια στο να αγοράσει πλοίο. Οπότε δεν ήθελαν για κανέναν λόγο κάποιον άλλον να εμπλακεί στα πόδια τους.

Posted

Υπηρχε η Ρεθυμνιακη τότε αλλα με το ταχύπλοο Νεαρχος μετέπειτα Κεραυνός . 😝

Οντως Το Αρκάδι ξεκινησε το 1989 οποτε το 1988 θα είχε αγοραστεί και θα είχαν βάλει ολοι οι ντόπιοι χρήματα για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που χρειαζόταν για την αγορά του. 

  • 11 months later...
  • 1 year later...
Posted
On 8/22/2008 at 5:20 PM, georgios express said:

Ναι, αυτό επίσης είναι ακριβές, είχα μάλιστα και φωτογραφία του (όχι ψηφιακή) στο Ρέθυμνο, την οποία ΜΗΝ περιμένετε να βρώ βέβαια :D.

Όταν θα πάω στα Χανιά, θα βρω τη φωτογραφία απο το Ρέθυμνο, τότε που είχαν αποκλείσει το λιμάνι διάφορα σκάφη, και θα την ανεβάσω!

  • 2 years later...
Posted

Αλλο ενα βαπορι που εγρραψε τη δικη του μικρη ιστορια στα νερα μας μεσα απο τον φακο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ λοιπον σε αναχωρηση απο τον Πειραια ,απο το μακρινο 1989 

 

Posted
On 4/23/2020 at 9:25 PM, Annivas said:

Υπηρχε η Ρεθυμνιακη τότε αλλα με το ταχύπλοο Νεαρχος μετέπειτα Κεραυνός . 😝

Πράγματι μερικά χρόνια νωρίτερα η Ρεθυμνιακή είχε ξεκινήσει την γραμμή Πειραιάς/Ρέθυμνο με το ταχύπλοο (το εγχείρημα όπως καταλαβαίνουμε εστέφθη από πλήρη ...αποτυχία.) Μπορεί να κάνω λάθος αλλά θα ισχυριζόμουν ότι το Νέαρχος ήταν το μετέπειτα Κεραυνός ΙΙ (και όχι το -κονταδελφο- Κεραυνός)

On 4/23/2020 at 7:59 PM, Nick the Greek said:

και να χάσει χρόνο αλλά και να οδηγήσει ο οδηγός ίσως περισσότερο

Δεν έχει λογική. Νομίζω η διαφορά στην απόσταση είναι αμελητέα (να είναι καμμιά 20αριά χλμ.) και η διαδρομή τότε αρκετά πιο δύσκολη. 

Πιθανολογώ ότι ήταν μια ευφυής προσπάθεια του Αγούδημου να "βάλει -εμμέσως- πόδι" στην Κρήτη.

Posted
6 hours ago, pathfinder said:

...ήταν μια ευφυής προσπάθεια του Αγούδημου να "βάλει -εμμέσως- πόδι" στην Κρήτη.

Ότι ο τεθνεώς ήταν ευφυής δεν αμφισβητείται, αλλά ήταν ποτέ το συγκεκριμένο "Αλέξανδρος" ιδιοκτησία του; Πάντοτε του Ν. Σούτου δεν ήταν;

Posted

Μετά το πούλησε στον Ποθητό γι'αυτό  μετά έγραφε Poseidon Lines Προσωπικά δεν γνώριζα γιά την εμπλοκή του τεθνεώτος
Παρεμπιπτόντως,συγχαρητήρια γιά το τεθνεώς Σε λίγο θα καταντήσουμε διαφορετικές γενεές Ελλήνων να χρειάζονται διερμηνέα γιά να επικοινωνήσουν μεταξύ τους!

Posted
18 hours ago, georgios express said:

Ότι ο τεθνεώς ήταν ευφυής δεν αμφισβητείται, αλλά ήταν ποτέ το συγκεκριμένο "Αλέξανδρος" ιδιοκτησία του; Πάντοτε του Ν. Σούτου δεν ήταν;

Και να μην είχε και το logo στην πάντα!! Για κάποιο λόγο μου ήρθε στο ταραγμένο μου μυαλό το (φυσικά μεταγενέστερο) Nicolas A. Χέρι-χέρι με τον Μπαϊντενόπουλο. (Με μάτιασε ο Νικ -αν και δεν με φωτογράφισε- όταν αναφέρθηκα σε κάτι που είχε γραφεί 14 χρόνια πριν) Mea culpa λοιπόν. Τι Ζελένσκι τι Πούτιν.🤣

 

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...