Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

O Grimaldi μας έκανε τα τρία EUROCARGO … δύο. Το EUROCARGO CAGLIARI έφυγε από Πάτρα για Salerno και τώρα είναι ήδη εν πλω για Bristol. Προφανής ο λόγος που πάει εκεί. Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το επόμενο διάστημα γιατί εμείς περιμέναμε να μας τα κάνει … τέσσερα.  

  • 2 weeks later...
Posted

Από 13/2 η Αριάδνη στην θέση του Σουπερφαστ 1 μέχρι και 9/7 όπου θα επιστρέψει και το δεύτερο. Προς το παρών δεν φαίνεται το Αριάδνη να μένει στην γραμμή 

Posted

Το εμπεδώσαμε:P.

On 12/13/2022 at 3:26 PM, Kostas18gr said:

Μιας που άνοιξε τα πλάνα η Κοινοπραξία για Ελλάδα Ιταλία από 13 Φεβρουαρίου μέχρι 11 Ιουλίου θα μπει το Αριάδνη στην γραμμή Μπάρι Ηγουμενίτσα Πάτρα για να αντικαταστήσει τα Superfast 1&2 5 μήνες στην ουσία μεγάλο διάστημα τι έχουμε εδώ scrubbers ;;;

 

 

Posted (edited)
Quote

Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, τα δρομολόγια στη γραμμή της Ανκόνα και του Μπάρι το διάστημα από 11.01 έως 13.01.2023 διαμορφώνονται ως εξής:
ΜΠΑΡΙ

SUPERFAST II                                                   Τετάρτη 11.01.2023                                           αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΜΠΑΡΙ

Αναχώρηση

 

 Άφιξη

Αναχώρηση

Άφιξη

ΤΕΤ 21:00 (αντί 17:30)          

 

 ΠΕΜ 03:00 (αντί TET 23:30)

ΠΕΜ 03:30 (αντί TET 23:59)

ΠΕΜ 12:30 (αντί 09:00)

 

Εφτασε Πατρα μετα τις 19.00

Edited by proud_ionian
Posted
Just now, proud_ionian said:

Τροποποιηθεισών τροποποιήσεων συνέχεια.

Quote
  1. Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, το δρομολόγιο προς Μπάρι σήμερα 18.01.2023 διαμορφώνεται ως εξής:

SUPERFAST I                    Τετάρτη 18.01.2023                                                                           αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΜΠΑΡΙ

Αναχώρηση

 

 Άφιξη

Αναχώρηση

Άφιξη

ΤΕΤ 19:30             (αντί 17:30)          

 

 ΠΕΜ 01:30                                        (αντί ΤΕΤ 23:30)

ΠΕΜ 02:00                (αντί ΤΕΤ 23:59)

 

 

Οντως λογω καιρου. εφτασε Αλβανία και κατέβαινε κόστα κόστα. Πάτρα έδεσε λίγο πριν τις 17.30

Posted
1 minute ago, proud_ionian said:

Αλλαγή μέσα στην αλλαγή, που είχε πει και ο Αντρέας σε εναν ανασχηματισμό.:P

Νέα τροποποίηση λόγω καιρού. Όντως έχει καιρό

ADRIATIC-SEA-ROUTES-REVISED-SAILINGS-20-01-22-01-2023.pdf 146.37 kB · 0 downloads

Aκυρα τα δρομολογια της Παρασκευης 20.1

 

Το Σαββατο 21.1 και από Πάτρα και από Bari, αναχώρηση στις 22.30 τοπική.

Η Κυριακάτικη αναχώρηση από Bari, πάει τρεις ώρες πίσω, στις 16.30 και η άφιξη Patrasso στις 10.00 τη Δευτέρα

  • 10 months later...
Posted

Άνοιξε πρώτος πρώτος ο Βεντούρης τα πλάνα για το καλοκαίρι του 2024 Ιταλία - Ελλάδα.

Ξεκινάει την γραμμή Μπάρι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα αρκετά νωρίς όπως πέρυσι 26/06 και τελειώνει 07/09.

Posted

Επίσης οι προσεγγίσεις στη Σάμη θα ξεκινήσουν στις 16 Ιουλίου και θα ολοκληρωθούν στις 3 Σεπτεμβρίου και θα πιάνει 1 φορά την εβδομάδα (κάθε Τρίτη) όπως κάθε χρόνο.Η Ζάκυνθος για άλλη μια χρονιά δυστυχώς θα μείνει εκτός δρομολογίου...

Τα δρομολόγια του Rigel 7 για το καλοκαίρι του 24 από ότι είδα δεν τα έχει ακόμη ανεβάσει στο site της εταιρείας του προς το παρόν.  

...Και για όποιον θέλει να τα δει,μπορεί να τα δει στο Openseas.

  • 1 month later...
Posted (edited)
1 hour ago, mpolo said:

Φυλλάδιο των μινωικών για την βραχύβια δρομολόγηση των Αριάδνη Παλας 1 (Ωκεανος) και Προμηθέας στην γραμμή του Μπαρι πισω στο 2003.

 

Αν είχαν μείνει μόνιμα στη γραμμή τότε, θα είχαν αλλάξει τελείως οι συσχετισμοί στο Μπάρι. Βέβαια πάλι στον Μανωλιό θα κατέληγαν όλα αλλά να'χαμε να λέγαμε. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Ε, μόνος σου βρήκες την απάντηση. Εδώ δεν κατάφεραν να ανταγωνιστούν το Βεντούρη στο Bari, με την Grimaldi θα τα κατάφερναν?

Posted (edited)

Για να μη λεμε ότι να'ναι:

  • Το 2003 η Attica είχε ήδη 5 χρόνια στο Bari, με τα original Superfast I & II. O Βεντούρης είχε φύγει μέσα στο κατακαλόκαιρο το 1998 (πολλά έχουν γραφτεί και άλλα τόσα έχουν κυκλοφορήσει σαν ιστορίες για το τί και πώς).
  • Ιonian King & Ionian Queen βγήκαν στο κουρμπέτι το καλοκαίρι του 2005 (Αύγουστο αν θυμάμαι σωστά).
  • Η κίνηση των Μινωικών να δρομολογήσουν τα δύο πλοία στο Bari ήταν απόφαση της τελευταίας στιγμής, έγινε τελείως πρόχειρα, χωρίς καμία προετοιμασία και πήγε άκλαυτη. Άδεια πήγαιναν, άδεια γύριζαν. Έχω ακόμη απορία πόσο έχασε από αυτήν την δρομολόγηση. Τα πλοία είχαν ήδη πουληθεί με... ιδιαίτερο τρόπο και κάποιος έξυπνος σκέφτηκε, αντί να τα κοιτάμε στο πέραμα, δεν τα βάζουμε Bari να κάνουμε στον Παναγόπουλο τα τρία δύο (συμπαθάτε με).

Ούτε συσχετισμοί υπήρχε περίπτωση να αλλάξουν, ούτε τπτ.

Edited by proud_ionian
λινκ
  • 2 months later...
Posted
On 11/27/2023 at 6:01 PM, Kostas18gr said:

Άνοιξε πρώτος πρώτος ο Βεντούρης τα πλάνα για το καλοκαίρι του 2024 Ιταλία - Ελλάδα.

Ξεκινάει την γραμμή Μπάρι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα αρκετά νωρίς όπως πέρυσι 26/06 και τελειώνει 07/09.

Να σημειώσω πάνω σε αυτό η Βεντούρης τελικά θα ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα από τι ήταν στην αρχή στο πλάνο και πλέον η νέα ημερομηνία που θα ξεκινήσει δρομολόγια το ριγκελ 7 στην γραμμή Μπάρι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα είναι στις 12/06 2 βδομάδες νωρίτερα απο το αρχικό πλάνο.

Αν δεν κάνω λάθος δεν θυμάμαι τα τελευταία χρόνια να έχει τόσο νωρίς δρομολόγια η Βεντούρης ούτε καν επί εποχές πριν πανδημίας όπως 2017-18-19 .

Πάμε για δυνατή σεζόν και από Βεντούρης μεριά μέχρι τον Σεπτέμβριο 😁.

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted (edited)
On 5/17/2024 at 10:47 PM, Kostas18gr said:

Δει η γραμμή του Μπάρι μένει με 1 πλοίο και μόνο τοπικά Μπάρι Ηγουμενίτσα.

Μόνο του το σουπερφαστ 2 στο Μπάρι .

 

FB_IMG_1715974917888.jpg

 

On 5/18/2024 at 12:39 AM, proud_ionian said:

H πλάκα είναι ότι αυτήν την κουβέντα είχα πρόσφατα. Ότι έχουν ξαναστείλει πλοίο του Bari Ancona (το ΙΙ πριν κάποια χρόνια σε ακινησίες) και στη στραβή χαλαρά θα άφηναν το bari με ένα πλοίο για να καλύψουν την Ancona.

Πραγματικά κάνω το σταυρό μου και δεν είμαι ιδιαίτερα θρήσκος :D.

Μετά το Europalink, γυρίσαμε από Bari (Bari - Πάτρα) και για λίγες μέρες δεν μας έσκασε κανένα χουνέρι.

Το πλοίο (fast II) και στο ανέβασμα το είδαμε που γέμισε στην Ηγουμενίτσα και στην επιστροφή έφυγε γεμάτο από Bari, αδειάζοντας (γκαράζ και κόσμο), κατά τα 2/3 στην Ηγουμενίτσα.

Δείτε: Φόρτωση, Εν πλω, μετά την Ηγουμενίτσα.

Πέρα από τα φορτηγά είχε πάρα πολύ κόσμο, κυρίως Έλληνες που επέστρεφαν από πασχαλινές διακοπές και αρκετούς βορειοευρωπαίους που ξεκίναγαν τις δικές τους 

 

Edited by proud_ionian
λινκ
  • 1 month later...
Posted

Για να έχουμε μια πρόσφατη ιδέα της γραμμής, ορίστε μερικά στοιχεία από το πρώτο δρομολόγιο του Βεντούρη για τα Επτάνησα.

Επιβάτες: Κέρκυρα 40 % - Ηγουμενίτσα 30 % - Σάμη 30 %

Ι.Χ.: Κέρκυρα 20 % - Ηγουμενίτσα 30 % - Σάμη 50 %

Συν 5-10 φορτηγά για την Ηγουμενίτσα και ένα για την Κέρκυρα.

Posted

Κάτι άλλο που ξέχασα να αναφέρω. Το πλήρωμα αποτελείται από Έλληνες αξιωματικούς και 10 % Αλβανούς συν 90 % Φιλιππινέζους. Ιδιαίτερα οι Φιλιππινέζοι ήταν κάτι παραπάνω από ευγενικοί και πάντα με ένα χαμόγελο στα χείλη τους. Σχεδόν ατμόσφαιρα κρουαζερόπλοιου. Καταπληκτικοί άνθρωποι!

  • 5 months later...
Posted

Η Ventouris Ferries άνοιξε τα πλάνα για το καλοκαίρι 2025 και ενισχύει όπως ήταν αναμενόμενο την γραμμή Μπάρι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα με ένα επιπλέον πλοίο το Rigel V οπότε μαζί με το Rigel VII θα έχουν πλέον ξανά καθημερινές (τελευταία φορά που είχε καθημερινές και από τα 2 λιμάνια ήταν το 2020) αναχωρήσεις από Μπάρι και Ηγουμενίτσα με ξεκίνημα 1/7 έως μέσα Σεπτεμβρίου 14/9 .

 

Posted (edited)

Επίσης οι προσεγγίσεις στη Σάμη θα ξεκινήσουν στις 15 Ιουλίου και θα ολοκληρωθούν στις 2 Σεπτεμβρίου.Κλασικά κάθε Τρίτη με το Rigel 7 όπως κάθε χρόνο.Η Ζάκυνθος για άλλη μια χρονιά εκτός. 

Edited by spiroszante

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...