Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 6 months later...
Posted (edited)

Ένας βάπορας με αξέχαστες ναυπηγικές γραμμές πριν τη μετασκευή του.Με ταχύτητα και όνομα βαρύ έχτισε το θρύλο του.Με σωστή συντήρηση και αν δε τύχαινε η στραβή ακόμα θα ταξίδευε.Και θα έβαζε πολλα κάτω.Αξέχαστε Ποσειδώνα...Ένας φίλος μου χάρισε τη πολύτιμη κάρτα και τη μοιράζομαι μαζί σας.Τον θυμάμαι πάντα και τον ευχαριστώ για το πολύτιμο δώρο του.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Posted (edited)
43 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Με ταχύτητα και όνομα βαρύ έχτισε το θρύλο του.Με σωστή συντήρηση και αν δε τύχαινε η στραβή ακόμα θα ταξίδευε.Και θα έβαζε πολλα κάτω.

Τα πρωτα χρονια ειχε τη ταχυτητα!μετα το 92 χαθηκε..κ πια συντηρηση;;;το πρωτο που θα εφευγε αυτο θα ηταν αν ταξιδευε ακομα!!παρατημενο ηταν,τα φουμαρα κ οι μεταξωτες κορδελες του ειχαν μεινει σαν σταμπα!

Παντως αναρωτιουμουν μονος μου το καλοκαιρι που περναγα απο Παρο που λεγανε πως ηταν βαρυ, ειχε μεγαλο βυθυσμα,δε γυρναγε,ηθελε δρομο,το προπελακι του σκοτωνε πως φτασαμε στο σημερα κ τα πλοια που προσεγγιζουν στα ιδια νησια να ειναι μεγαλυτερα φαρδυτερα κ με μεγαλυτερο βυθυσμα στα ιδια λιμανια χωρις καλυτερες υποδομες για να μην πουμε για το Samos που εσπασε καθε ταμπου της γραμμης

Edited by margaritis24
Posted

ξαναδιαβαστε το τοπικ για το ατυχημα, ειδικα για τα στεγανα του πλοιου, που ηταν μια απο τις αιτιες που γεμισε τοσο γρηγορα νερο. 

προσωπικα πιστευω οτι ειχε φαει τοση μετασκευη, για το μεγεθος του, που θα το εκοβαν καποια στιγμη οι νεοι κανονισμοι περι ευσταθειας (στοκχολμες, amax κλπ).

 

ΥΓ: περι ελιγμων λιμανιων κλπ, δες εδω.

 

  • 4 months later...
Posted
On 2/8/2020 at 11:52 PM, miko mission said:

To ιδιο ακριβως συμβαν ειχε γινει και με το PROVENCE / ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ τον Ιουλιο του 1974 γιαυτο και εγινε αλλαγη στην πλωρη

 

On 2/10/2020 at 3:00 PM, miko mission said:

H αποδειξη των γραφομενων μου για το πριν και το μετα

84617167_184766612586961_3479374322412290048_n.jpg

Και κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το περιστατικό από τη γαλλική Βικιπαίδεια:

In July 19, between Ajaccio and Marseille, in heavy North-West weather, the hydraulic and manual front bow door locking systems (the upper part of the bow that lifted up) were torn off. The door is temporarily welded in Marseille. Pending repair, vehicles will be loaded through the front side doors.During the technical shutdown of May 20 at June 17, 1975, in Marseille , the bow door is replaced. It is 3.80 m shorter than the previous one, its structure is reinforced with a reduced area. 

Αναφερόταν επίσης κάτι που δεν ξέρω αν μπορεί να το επιβεβαιώσει καποιος,πως το πλοιο ήταν στην ιδιοκτησία της Nomicos Lines απο 1994 μεχρι το 1997

 

  • 4 months later...
Posted (edited)
19 hours ago, senlac said:

Απόλλων Εξπρές 1- έφερε άλλη εποχή στις Κυκλάδες. Επική κόντρα με τον Ποσειδώνα

Επικη κοντρα με το Ποσειδωνα ως τι? Ως απλα ανταγωνιστης ναι...Σε ταχυτητα ομως ιδιαιτερα τα πρωτα χρονια δεν υπηρχε επαφη...Εβαζαν το Παναγια Τηνου να βγαζει τα καστανα σε αυτο το θεμα...Και απο Παναγια τη πατησε οΠοσειδωνας...

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Επική κόντρα όχι ως προς την ταχύτητα φυσικά, αλλά για το ποιος είναι ο κυρίαρχος της Πάρο-Ναξιας. 

Edited by proud_ionian
quote
  • 1 year later...
Posted
On 9/15/2008 at 5:40 PM, Giwrgos1980 said:

Νομίζω ο Ποσειδώνας είχε κάποιο ξαδελφάκι..

 

Μόλις 15 χρόνια μετά, με πηγή ένα βιβλίο στα γαλλικά που εκδόθηκε πρόσφατα για την SNCM, έχουμε την απάντηση στην παρατήρηση του φίλου τότε. Ξαδελφάκι κατέληξε το εν λόγω πλοίο, ο αρχικός σχεδιασμός όμως ήταν για δίδυμο αδελφάκι. Και για τα δύο είχε συμβληθεί τότε η CGTM με το Cantiere Navale di Pietra Ligure, οι αριθμοί γιάρδας ήταν 13 για το Provence και 16 για το άλλο. Πλήν όμως το ναυπηγείο και ενώ το Provence-Ποσειδών Εξπρές ήταν γύρω στο 32% ολοκληρωμένο, ενώ στο αδελφό είχαν συναρμολογηθεί μόλις 1000 τόνοι ατσαλιού και χωρίς να έχει υπογραφεί σύμβαση για τις μηχανές, επί της ουσίας φαλίρισε και δεν μπόρεσε να εκπληρώσει τα συμφωνηθέντα. Να μη τα πολυλογώ, υπό διαφορετική πλοιοκτησία πια και σε άλλο ναυπηγείο, το αδελφάκι έγινε ξαδελφάκι με το ναυπηγείο INMA της La Spezia να πατά επάνω στα αρχικά σχέδια μεν αλλά τελικά να ολοκληρώνει το αδελφό πλοίο σαν ro-ro για λογαριασμό της Traghetti del Mediterraneo. Ποιό είναι το ξαδελφάκι? Το έχουμε δεί στο παρελθόν στο Shipfriends, δεν είναι άλλο από το ΙΜΟ 7350985 που ολοκληρώθηκε σαν Espresso Venetto, και αργότερα έγινε Esaryna I, Golfo del Sole και κόπηκε σαν Eliana M στις 27 Απριλίου του 2012.

  • 1 year later...
Posted (edited)

Κ το Ποσειδων εξπρες  γραμμενο σε ταμπελα κατω απο τη βαρδιολα ενω εγω το θυμαμαι πανω στο deck πισω απο τη γεφυρα

Edited by margaritis24
  • 3 months later...
Posted

τελικα ηταν πιο ομορφο πριν τη μετασκευη η μετα;;;Προσωπικα μετα μου αρεσε περισσοτερο!Οσο για την ταχυτητα την ειχε χασει πριν το χτισιμο

Posted

Η πρόσβαση στην κόντρα γέφυρα ήταν όλα τα λεφτά!

Εκεί την είχα βγάλει σε όλο το ταξίδι από Πάρο για Πειραιά ένα όμορφο καλοκαίρι του 1993.

Πριν την αναχώρηση είχα κάνει και ένα σύντομο γύρο στο εσωτερικό του, το οποίο σίγουρα δεν ήταν το δυνατό του σημείο.

Αλλά, λίγο πριν το "μόλα όλα" καρφί στην κόντρα γέφυρα με έναν ωραίο παγωμένο φραπέ γλυκό με γάλα, στο φελιζολένιο ποτήρι...

Ωραίες εποχές...

Posted

Θα το προτιμούσα όπως ήταν πριν τη μετασκευή. Αν το πηγαίναν 20 κόμβους, αν του γινόταν ανακαίνιση εσωτερικά και έριχναν λεφτά πάνω του θα ήταν ένα πολύ καλό βαπόρι.

Μη ξεχνάμε πως ήταν συνομήλικο του Superstar-Superferry ii.

Posted
1 hour ago, margaritis24 said:

τελικα ηταν πιο ομορφο πριν τη μετασκευη η μετα;;;Προσωπικα μετα μου αρεσε περισσοτερο!Οσο για την ταχυτητα την ειχε χασει πριν το χτισιμο

Απόψεις Πιό όμορφο ήταν προ Ανέχασε την ταχύτητα πριν,κάτι άλλο συνέβη

Posted
46 minutes ago, Z.Gk. said:

Η πρόσβαση στην κόντρα γέφυρα ήταν όλα τα λεφτά!

Εκεί την είχα βγάλει σε όλο 

Αλλά, λίγο πριν το "μόλα όλα" καρφί στην κόντρα γέφυρα με έναν ωραίο παγωμένο φραπέ γλυκό με γάλα, στο φελιζολένιο ποτήρι...

Ωραίες εποχές...

ειχα φθασει κ στις αγκυρες του στην πλωρη😁

Posted
1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Απόψεις Πιό όμορφο ήταν προ Ανέχασε την ταχύτητα πριν,κάτι άλλο συνέβη

Βαπορι των 20.5 κομβων το ξεκινησαν σε συνθηκες trials και με φορτιο...για να κανουν ονομα...Ξεχειλωσε με συνοπτικες διαδικασιες...Ασε που τα επομενα χρονια ετρωγε τα απονερα των γρηγορων της εποχης...Τελευταια 2 χρονια 19 με το ζορι...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...