ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 (edited) Ευτυχως.... Edited February 10, 2020 by Neptune quote
Neptune Posted February 10, 2020 Posted February 10, 2020 Γιατι καλε? Και πριν με τη μυτερη ωραιο ηταν.
nomikos Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 (edited) Ένας βάπορας με αξέχαστες ναυπηγικές γραμμές πριν τη μετασκευή του.Με ταχύτητα και όνομα βαρύ έχτισε το θρύλο του.Με σωστή συντήρηση και αν δε τύχαινε η στραβή ακόμα θα ταξίδευε.Και θα έβαζε πολλα κάτω.Αξέχαστε Ποσειδώνα...Ένας φίλος μου χάρισε τη πολύτιμη κάρτα και τη μοιράζομαι μαζί σας.Τον θυμάμαι πάντα και τον ευχαριστώ για το πολύτιμο δώρο του. Edited September 6, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
margaritis24 Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 (edited) 43 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Με ταχύτητα και όνομα βαρύ έχτισε το θρύλο του.Με σωστή συντήρηση και αν δε τύχαινε η στραβή ακόμα θα ταξίδευε.Και θα έβαζε πολλα κάτω. Τα πρωτα χρονια ειχε τη ταχυτητα!μετα το 92 χαθηκε..κ πια συντηρηση;;;το πρωτο που θα εφευγε αυτο θα ηταν αν ταξιδευε ακομα!!παρατημενο ηταν,τα φουμαρα κ οι μεταξωτες κορδελες του ειχαν μεινει σαν σταμπα! Παντως αναρωτιουμουν μονος μου το καλοκαιρι που περναγα απο Παρο που λεγανε πως ηταν βαρυ, ειχε μεγαλο βυθυσμα,δε γυρναγε,ηθελε δρομο,το προπελακι του σκοτωνε πως φτασαμε στο σημερα κ τα πλοια που προσεγγιζουν στα ιδια νησια να ειναι μεγαλυτερα φαρδυτερα κ με μεγαλυτερο βυθυσμα στα ιδια λιμανια χωρις καλυτερες υποδομες για να μην πουμε για το Samos που εσπασε καθε ταμπου της γραμμης Edited September 6, 2020 by margaritis24
proud_ionian Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 ξαναδιαβαστε το τοπικ για το ατυχημα, ειδικα για τα στεγανα του πλοιου, που ηταν μια απο τις αιτιες που γεμισε τοσο γρηγορα νερο. προσωπικα πιστευω οτι ειχε φαει τοση μετασκευη, για το μεγεθος του, που θα το εκοβαν καποια στιγμη οι νεοι κανονισμοι περι ευσταθειας (στοκχολμες, amax κλπ). ΥΓ: περι ελιγμων λιμανιων κλπ, δες εδω.
Shippihs Posted January 11, 2021 Posted January 11, 2021 On 2/8/2020 at 11:52 PM, miko mission said: To ιδιο ακριβως συμβαν ειχε γινει και με το PROVENCE / ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ τον Ιουλιο του 1974 γιαυτο και εγινε αλλαγη στην πλωρη On 2/10/2020 at 3:00 PM, miko mission said: H αποδειξη των γραφομενων μου για το πριν και το μετα Και κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το περιστατικό από τη γαλλική Βικιπαίδεια: In July 19, between Ajaccio and Marseille, in heavy North-West weather, the hydraulic and manual front bow door locking systems (the upper part of the bow that lifted up) were torn off. The door is temporarily welded in Marseille. Pending repair, vehicles will be loaded through the front side doors.During the technical shutdown of May 20 at June 17, 1975, in Marseille , the bow door is replaced. It is 3.80 m shorter than the previous one, its structure is reinforced with a reduced area. Αναφερόταν επίσης κάτι που δεν ξέρω αν μπορεί να το επιβεβαιώσει καποιος,πως το πλοιο ήταν στην ιδιοκτησία της Nomicos Lines απο 1994 μεχρι το 1997
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 16, 2021 Posted May 16, 2021 (edited) 19 hours ago, senlac said: Απόλλων Εξπρές 1- έφερε άλλη εποχή στις Κυκλάδες. Επική κόντρα με τον Ποσειδώνα Επικη κοντρα με το Ποσειδωνα ως τι? Ως απλα ανταγωνιστης ναι...Σε ταχυτητα ομως ιδιαιτερα τα πρωτα χρονια δεν υπηρχε επαφη...Εβαζαν το Παναγια Τηνου να βγαζει τα καστανα σε αυτο το θεμα...Και απο Παναγια τη πατησε οΠοσειδωνας... Edited May 16, 2021 by proud_ionian
senlac Posted May 16, 2021 Posted May 16, 2021 (edited) Επική κόντρα όχι ως προς την ταχύτητα φυσικά, αλλά για το ποιος είναι ο κυρίαρχος της Πάρο-Ναξιας. Edited May 16, 2021 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted April 30, 2023 Posted April 30, 2023 On 9/15/2008 at 5:40 PM, Giwrgos1980 said: Νομίζω ο Ποσειδώνας είχε κάποιο ξαδελφάκι.. Μόλις 15 χρόνια μετά, με πηγή ένα βιβλίο στα γαλλικά που εκδόθηκε πρόσφατα για την SNCM, έχουμε την απάντηση στην παρατήρηση του φίλου τότε. Ξαδελφάκι κατέληξε το εν λόγω πλοίο, ο αρχικός σχεδιασμός όμως ήταν για δίδυμο αδελφάκι. Και για τα δύο είχε συμβληθεί τότε η CGTM με το Cantiere Navale di Pietra Ligure, οι αριθμοί γιάρδας ήταν 13 για το Provence και 16 για το άλλο. Πλήν όμως το ναυπηγείο και ενώ το Provence-Ποσειδών Εξπρές ήταν γύρω στο 32% ολοκληρωμένο, ενώ στο αδελφό είχαν συναρμολογηθεί μόλις 1000 τόνοι ατσαλιού και χωρίς να έχει υπογραφεί σύμβαση για τις μηχανές, επί της ουσίας φαλίρισε και δεν μπόρεσε να εκπληρώσει τα συμφωνηθέντα. Να μη τα πολυλογώ, υπό διαφορετική πλοιοκτησία πια και σε άλλο ναυπηγείο, το αδελφάκι έγινε ξαδελφάκι με το ναυπηγείο INMA της La Spezia να πατά επάνω στα αρχικά σχέδια μεν αλλά τελικά να ολοκληρώνει το αδελφό πλοίο σαν ro-ro για λογαριασμό της Traghetti del Mediterraneo. Ποιό είναι το ξαδελφάκι? Το έχουμε δεί στο παρελθόν στο Shipfriends, δεν είναι άλλο από το ΙΜΟ 7350985 που ολοκληρώθηκε σαν Espresso Venetto, και αργότερα έγινε Esaryna I, Golfo del Sole και κόπηκε σαν Eliana M στις 27 Απριλίου του 2012.
polmyt Posted May 29, 2024 Posted May 29, 2024 Πειραιας του 1991 και εμεις βλεπουμε το πλοιο μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Διακρινονται και αρκετες σημαιες στην πλωρη
margaritis24 Posted May 29, 2024 Posted May 29, 2024 (edited) Κ το Ποσειδων εξπρες γραμμενο σε ταμπελα κατω απο τη βαρδιολα ενω εγω το θυμαμαι πανω στο deck πισω απο τη γεφυρα Edited May 29, 2024 by margaritis24
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 29, 2024 Posted May 29, 2024 Φυσικα...σημα κατατεθεν τα ελαστικα οχηματων για προστασια...Παρακμιακες πρακτικες....
polmyt Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 Να δουμε το πλοιο σε φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ απο το μακρινο 1989 Ειναι με τα πρωτα σινιαλα της Arcadia Lines σε αναχωρηση απο τον Πειραια αλλα και δεμενο με τον πισω πλευρικο καταπελτη ανοιχτο
margaritis24 Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 τελικα ηταν πιο ομορφο πριν τη μετασκευη η μετα;;;Προσωπικα μετα μου αρεσε περισσοτερο!Οσο για την ταχυτητα την ειχε χασει πριν το χτισιμο
Z.Gk. Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 Η πρόσβαση στην κόντρα γέφυρα ήταν όλα τα λεφτά! Εκεί την είχα βγάλει σε όλο το ταξίδι από Πάρο για Πειραιά ένα όμορφο καλοκαίρι του 1993. Πριν την αναχώρηση είχα κάνει και ένα σύντομο γύρο στο εσωτερικό του, το οποίο σίγουρα δεν ήταν το δυνατό του σημείο. Αλλά, λίγο πριν το "μόλα όλα" καρφί στην κόντρα γέφυρα με έναν ωραίο παγωμένο φραπέ γλυκό με γάλα, στο φελιζολένιο ποτήρι... Ωραίες εποχές...
nomikos Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 Θα το προτιμούσα όπως ήταν πριν τη μετασκευή. Αν το πηγαίναν 20 κόμβους, αν του γινόταν ανακαίνιση εσωτερικά και έριχναν λεφτά πάνω του θα ήταν ένα πολύ καλό βαπόρι. Μη ξεχνάμε πως ήταν συνομήλικο του Superstar-Superferry ii.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 1 hour ago, margaritis24 said: τελικα ηταν πιο ομορφο πριν τη μετασκευη η μετα;;;Προσωπικα μετα μου αρεσε περισσοτερο!Οσο για την ταχυτητα την ειχε χασει πριν το χτισιμο Απόψεις Πιό όμορφο ήταν προ Ανέχασε την ταχύτητα πριν,κάτι άλλο συνέβη
margaritis24 Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 46 minutes ago, Z.Gk. said: Η πρόσβαση στην κόντρα γέφυρα ήταν όλα τα λεφτά! Εκεί την είχα βγάλει σε όλο Αλλά, λίγο πριν το "μόλα όλα" καρφί στην κόντρα γέφυρα με έναν ωραίο παγωμένο φραπέ γλυκό με γάλα, στο φελιζολένιο ποτήρι... Ωραίες εποχές... ειχα φθασει κ στις αγκυρες του στην πλωρη😁
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Απόψεις Πιό όμορφο ήταν προ Ανέχασε την ταχύτητα πριν,κάτι άλλο συνέβη Βαπορι των 20.5 κομβων το ξεκινησαν σε συνθηκες trials και με φορτιο...για να κανουν ονομα...Ξεχειλωσε με συνοπτικες διαδικασιες...Ασε που τα επομενα χρονια ετρωγε τα απονερα των γρηγορων της εποχης...Τελευταια 2 χρονια 19 με το ζορι...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 4 hours ago, margaritis24 said: ειχα φθασει κ στις αγκυρες του στην πλωρη😁 Tότε άφηναν στην πλώρη,εγώ είχα πάει στις άγκυρες στο ΠΗΓΑΣΟΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now