polmyt Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 (edited) Ekaterini P Main Particulars / ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Ekaterini P Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): ROKKO MARU(1990-1999) IMO Number: 9000443 LOA / Μέγιστο Μήκος: 116,50 m Breadth / Πλάτος: 18,00 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3250,12tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1990 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: SHIN kURUSHIMA Dockyard,JAPAN Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Daihatsu 6DLM,2 x 4500BHP=9.000BHP Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 20,5 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: Operator/Διαχειριστής: Fast Ferries Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Igoumenitsa-Corfu Other information / Άλλες πληροφορίες: YΓ:(1990, ex-Rokko Maru) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
Earl Granville Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Ένα πολύ μεγάλο μπράβο στον εξαιρετικό πλοίαρχο του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π , Νίκο Ξυλογιαννόπουλο και το πλήρωμά του.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Μπα τι βλέπω έφτασε η μόδα με τους ηλεκτρονικούς πίνακες και στα πλοία της γραμμής Κέρκυρας Ηγουμενίτσας, από ότι βλέπω στη φωτογραφία του Αικατερίνη Π του NHSOS XIOS
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 Το Αικατερίνη Π αναμένεται να έρθει στο Πειραιά στο τέλος Νοεμβρίου για επισκευές και για το δεξαμενισμό του, μετά από μια πολύ καλή χρόνια σε κίνηση για το πλοίο
sg3 Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 το αικατερινη π ειναι στην ιδια εταιρεια με το θεολογος π?site εχει?
polmyt Posted November 25, 2009 Author Posted November 25, 2009 Ακριβως.Ανηκει στον Παναγιωτακη οπως και ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π. Το site της ειταιριας του ειναι το http://www.fastferries.com.gr
sg3 Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 ok! σευχαριστω το αλλο πλοιο γιατι δεν το δειχνει?νομιζω η εταιρεια εχει αλλο ενα πλοιο ή κανω λαθος?
polmyt Posted December 14, 2009 Author Posted December 14, 2009 Ας το δουμε σε μια φωτο στην Κερκυρα ετοιμο να ξεκινησει αναποδα και σε αλλη μια πλησιαζοντας στο νησι. Για το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π εχω ακουσει τα καλυτερα οσο αναφορα τους εσωτερικους του χωρους οι οποιοι βρισκονται σε αριστη κατασταση και ειναι αρκετα λειτουργικοι. Με τετοια πλωρη ομως που εχει φανταζομαι οτι το ταξιδι με τον καιρο στην πλωρη δεν θα ναι και οτι καλυτερο.
Earl Granville Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 Στην γραμμή που κάνει επειδή όσο αέρα και να έχει δεν προλαβαίνει να κάνει μεγάλο σουέλ δεν έχει πρόβλημα. Είναι πολύ καλοτάξιδο βαπόρι, βαρύ για τα μέτρα του. Οι εσωτερικοί του χώροι δεν έχουν την πολυτέλεια που ε΄πιχαν οι αντίστοιχοι του ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ , παραταύτα όμως είναι σε άψογη κατάσταση και πολύ λειτουργικοί.Όλα τα λεφτά είναι οι ξύλινες κουπαστές του βαποριού οι οποίες είναι ξύλινες και πάντα επιμελώς λουστραρισμένες και τα ρεμέτζα του καπτα Νίκου Ξυλογιαννόπουλου.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Το Αικατερίνη Π από τη Δευτέρα το πρωί έχει πέσει από τη δεξαμενή του Βασιλειάδη και επέστρεψε στο Ν.Μ Δραπετσώνας ανάμεσα του Santa Maria I & Easycruise Life, για να συνεχίσει τις εργασίες της ετήσιας επιθεώρησης του.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 ...και επέστρεψε στο Ν.Μ Δραπετσώνας ανάμεσα του Santa Maria I & Easycruise Life... Ας το δούμε και σε μία φωτογραφία χθεσινή στον ΝΜΔ. Ερώτηση δια τους γνωρίζοντες : Το πλοίο χρησιμοποιεί καθόλου στα λιμάνια που δουλεύει τον πλωριό καταπέλτη, ή απλά δεν αφαιρέθηκε την στιγμή που έπρεπε (με την έλευση του στα μέρη μας) και έμεινε έτσι ??? Πάντως από ένα διήμερο ταξίδι μου στην Ηγουμενίτσα πέρυσι, δεν το είδα (ούτε στην Κέρκυρα) να τον χρησιμοποιεί.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Και εγώ όσες φορές το έχω δει στη Κέρκυρα ή στην Ηγουμενίτσα πάντα το πρυμνιό καταπέλτη δούλευε. Έξαλλου νομίζω ότι ο πλωριός καταπέλτης ίσως να είναι λιγάκι ψιλός για τα Ελληνικά υπερσύχρονα λιμάνια μας.
Earl Granville Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 όχι δεν τον χρησιμοποιε ί καθόλου.Πέραν από το θέμα των προβλητων σχεδόν ποτέ δεν έχει άμεσες αφιξοαναχωρήσεις, μεσολαβει πάντα ένα χρονικό διάστημα έστω και μικρό, οπότε το βαπόρι θα πρεπει να φουντάρει και να ασφαλίσει.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Ένα ένα τα πλοία διαφόρων γραμμών κοντινών αποστάσεων τοποθετούν τη συσκευή, ετσι και το Αικατερίνη Π από σήμερα τεθεί σε λειτουργία.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Σήμερα το πρωί το Αικατερίνη Π έκανε δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και επέστρεψε στη Ζώνη, μονο που αυτή τη φορά όχι στο Ν.Μ Δραπετσώνας αλλά στο Πέραμα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2010 Posted January 18, 2010 Το Αικατερίνη Π τελείωσε την επισκευή του και αναχώρησε από τα μέρη μας τη Παρασκευή 15/01/10 και από χθες επανήλθε στα δρομολόγια του.
pantelis2009 Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 (edited) Να δούμε το πλοίο κατα την αναχώρηση του απο Ηγουμενίτσα στις 21/03, ενώ το Παντοκράτωρ έκανε το παρθενικό του ταξίδι μετά την επισκευή. Χαρισμένες σε όλους τους φίλους του πλοίου. Edited April 27, 2010 by proud_ionian
proud_ionian Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 στην τριχα ηταν. κουκλι και φρεσκοβαμμενη. παντως για βαπορι με τουμπαριστες, ειναι αρκετα γρηγορο στη μανουβρα.
Earl Granville Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 Είναι κι ο μάστορας καλός.Οσες φορές το έχω δει με τον Cpt Νίκο Ξυλογιαννόπουλο να γυρίζει πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει. Πάντως το βαποράκι όντως είναι στην τρίχα. Πρόσφατα που το επισκέφτηκα είναι κυριολεκτικά γλυμένο από άκρη σε άκρη και φέτος μάλιστα στην επισκευή αναβαθμίστηκε πολύ εσωτερικά με την αλλαγή του δαπέδου στα σαλόνια, τα χρώματα του οποίου ταιριάζουν απόλυτα με το σύνολο και δίνουν μια ζεστασιά του χώρου.
polmyt Posted September 8, 2010 Author Posted September 8, 2010 Ταξιδακι με το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π απο Κερκυρα για Ηγουμενιτσα πριν κανα μηνα και οι εντυπωσεις ειναι αναμικτες Καταρχην το πλοιο ηταν πεντακαθαρο μεσα κι εξω.Οι κοινοχρηστοι χωροι ειναι ενα σαλονι με βιδωμενους καναπεδες και τραπεζια στη μεση του οποιου υπαρχει ενα μπαρ.Αυτο ειναι και ολο το πλοιο. Οι αναμικτες εντυπωσεις οφειλονται στο γεγονος οτι περιμενα κατι πολυ καλυτερο με οσα ειχα ακουσει.Σιγουρα η γραμμη στην οποια ειναι δεν θελει και πολλα πραγματα περισσοτερα απο αυτο που προσφερει το βαπορι αλλα περιμενα κατι πολυ παραπανω απο αυτο που ειδα Υπαρχουν δυο γκαραζ στα οποια η φορτωση γινεται απο διαφορετικο καταπελτη με αποτελεσμα το βαπορι να φορτωνει και να ξεφορτωνει αρκετα γρηγορα.Τον καταπελτη στην πλρωρη δεν τον χρησιμοποιησε και νομιζω οτι δεν τον εχει χρησιμοποοισει και ποτε μεχρι σημερα.Γρηγορη ηταν και η μανουβρα μιας και δεν πρεπει να πηρε πανω απο 5 λεπτα η ολη διαδικασια. Μερικες φωτο απο το βαπορι σε Κερκυρα (1,2) αλλα και στην Ηγουμενιτσα(1,2,3)
Neptune Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Φημες θελουν το πλοιο να ειναι κοντα στην πωληση του σε εταιρια που δραστηριοποιειται στο Αιγαιο. Για να δουμε εχουν βαση οι φημες ή ειναι ραδιο αρβυλα?
proud_ionian Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 στη Blue Star ή τη Hellenic? περα απο την πλακα, περιφερειακη ή κεντρικη γραμμη;
Ariadne Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 (edited) oι φημες επιμενουν, οτι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π πωλειται, για την ακριβεια, ειναι προς πωληση. ο λογος ειναι οτι ο πλοιοκτητης θελει να φερει δευτερο πλοιο στις Κυκλαδες. (αλλοι λενε για να διπλωσει το Θεολογο, αλλοι για αλλου). Σύγγνωμη για την, ίσως, ανόητη ερώτηση, αλλά το Αικατερίνη Π δεν κάνει για τις Κυκλάδες (έστω με μετασκευές); Δηλαδή η Fast Ferries, ψάχνει να το πουλήσει για να αγοράσει με τα λεφτά που θα βγάλει ένα νέο για το Αιγαίο; Edited December 31, 2010 by proud_ionian move
Earl Granville Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 Το βαπόρι δεν κάνει για κυκλάδες. Τα μέτρα μπορεί να τα έχει αλλά θέλει εξ ολοκλήρου μετασκευή κι αλλαγή πλώρης οπωσδήποτε. Η συγκεκριμένη πλώρη είναι πολύ βολική για πορθμείο αλλά για το Αιγαίο δεν κάνει . Επίσης το βαπόρι είναι σε άριστη κατασταση μεν αλλά η φιλοσοφία μετασκευής που του έχει γίνει είναι ακριβώς για την συγκεκριμένη γραμμή.Για Κυκλάδες θέλει άλλη μετασκευή ώστε να βγ΄'αλει περισσότερο πρωτόκολλο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now