Neptune Posted September 7, 2012 Posted September 7, 2012 Πριν ηταν 116,5 οποτε το νεο του ολικο μηκος ειναι αυτο που λες.
csst9728 Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Μικροατύχημα είχαμε σήμερα για το πλοίο στην Τήνο. Γύρω στις 15.40 κατά την ολοκλήρωση του ρεμέτζου, η πρύμνη του πλοίου χτύπησε στο μώλο. Στο πλοίο φαίνεται να έχουν πειραχτεί μόνο τα προστατευτικά ελάσματα που βρίσκονται στην πρύμνη, ενώ στην προβλήτα έχει γίνει μικροζημιά μιας και έσπασε ένα μικρό (σχετικά) κομμάτι τσιμέντου. Το πλοίο δεν έχει αναχωρήσει ακόμα, μάλλον δεν έχει ολοκληρωθεί η επιθεώρηση. Τη στιγμή της πρόσκρουσης στο λιμάνι έπνεαν βόρειοι άνεμοι έντασης 4 μποφώρ και βροχή κατά διαστήματα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 22, 2012 Posted October 22, 2012 Το πλοίο επέστρεψε αργά χθες το βράδυ στη Ραφήνα, αλλά δεν εκτέλεσε το σημερινό του δρομολόγιο. Από ότι βλέπω στο marinetraffic πριν λίγη ώρα έφτασε στο Πέραμα και έδεσε στην κεντρική προβλήτα.
George Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 Και πάλι στη Ραφήνα για να πάρει τα δρομολόγια του ΘΕΟΛΟΓΟΥ.
csst9728 Posted November 15, 2012 Posted November 15, 2012 Τις προηγούμενες μέρες, το Κατερινιώ κυκλοφορούσε στα μέρη μας με ταχύτητες γύρω στα 17-18 (και 20λεπτη καθυστέρα). Σήμερα το είδα σταθερά πάνω από 18 και on time. Να φταίει ότι τις προηγούμενες μέρες είχαμαν βοριαδάκια; Αναφορές ταξιδιού από γνωστούς μου έλεγαν πως από κούνημα δεν είχαν πρόβλημα. Στον κάβο ντόρο όμως τα έκανε τα κοπανήματά του. (ας το παρακολουθήσουμε λίγο, γιατί αυτή η διαφορά δεν μου φαίνεται τυχαία).
gpap2006 Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Ούτε μεχρι τους Πεταλιους δεν εφτασε σημερα και γυρισε Ραφήνα μαλλον λογω καιρού.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 Μοναχοβάπορο πλέον το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ και για να καλύψει κίνηση γιορτών θα κάνει αύριο μεσημέρι ώρα 13.00 τοπικό για Άνδρο και στις 18.15 για τα 3 νησιά. Ποιός να το πίστευε το περασμένο καλοκαίρι, όταν το πλοίο είχε δρομολογηθεί στην Ραφήνα ως ο "πτωχότερος" των άλλων τεσσάρων τότε πλοίων της γραμμής, ότι θα ερχόταν στιγμή που θα έμενε μόνο του (έστω και χειμώνα) να συνδέει τα νησιά της γραμμής "φιλέτο", Α-Τ-Μ.
rafina-lines Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 (edited) Πολύ σωστός ο Σείριος!!! Γι' αυτό δεν πρέπει ποτέ να αντιδρούμε όταν κάποιος εφοπλιστής λέει ότι θα φέρει ένα νέο πλοίο στη γραμμή έστω κι αν δημιουργείται πλεονασμός πλοίων. Ποτέ δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Θυμηθείτε απλά πόσοι αντιδρούσαν όταν ο Παναγιωτάκης είπε ότι θα διπλώσει το ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Φανταστείτε δλδ το πιο απλό: Αν η ΚΑΤΕΡΙΝΑ δεν είχε έρθει σε μας, και η ΠΟΠΗ ήταν όπως κάθε χρόνο μόνη της για δύο μήνες να καλύπτει την κίνηση. Με τη σημερινή επίσχεση θα έμενε η γραμμή χωρίς πλοίο και θα ψαχνόμασταν. Ευτυχώς όμως η φετινή σεζόν για τη Ραφήνα έσωσε και το χειμώνα! Edited December 20, 2012 by proud_ionian quote
csst9728 Posted January 3, 2013 Posted January 3, 2013 Ενώ εμείς γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα, το πλοίο φαίνεται να γιορτάζει το 15Αύγουστο Κοινώς, οι πληρότητες του πλοίου για όλη την περίοδο των Χριστουγέννων έφτασαν αρκετές φορές το 100%, κάνοντας την εύρεση εισιτηρίου (και προς τις δύο κατευθύνσεις) από δύσκολη έως απίθανη.
Hastaroth Posted January 3, 2013 Posted January 3, 2013 Εμ αφού είναι μόνο του στην γραμμή το παπόριν και τραβάει όλο το λούκι,λογικό είναι να έχη πρωτόκολλο.... Πάλι καλά δηλαδή που ενώ υπήρχε σκέψη να κατέβω στην Τήνο τώρα στίς γιορτές,τελικώς μού προέκυψαν διάφορα-συνάχια,δουλειές κλπ-και δέν πήγα.Θα έμενα αμανάτι στην Ραφήνα με το εισιτήριο ανά χείρας...... Το θέμα βέβαια είναι ότι όταν δημιουργήται πλεονασμός πλοίων σε μιά γραμμή,καλώς κάνουν και αντιδρούν όσοι αντιδρούν διότι κάθε γραμμή έχει τίς "αντοχές" της.Επίσης μπορεί τώρα το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ να χτυπάη πρωτόκολλο αλλά το καλοκαίρι που ήταν και οι υπόλοιποι,απλώς είχε μιά αξιοπρεπή παρουσία-δηλαδή δέν βάραγε μύγες μέν,αλλά δέν έπιανε και πρωτόκολλο.Και άν δέν είχε γίνει η επίσχεση στην ΠΟΠΗ,πάλι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ θα είχε τώρα μειωμένες πληρότητες.Οπότε οι όποιες κριτικές γιά τήν σκοπιμότητα ή μή τού να φέρη κάποιος δεύτερο πλοίο βασίζονται στην λογική τής φυσιολογικής κίνησης αναλόγως τής εποχής και όχι στο ενδεχόμενο να γίνη σεισμός,λιμός και καταποντισμός ή επίσχεση σε κάποιο απ'τα υπάρχοντα βαπόρια.
rafina-lines Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 Hastaroth, σωστά, δε σκεφτόμαστε τις έκτακτες συνθήκες που μπορεί να προκύψουν όταν είναι να δρομολογηθεί ένα νέο πλοίο σε κάποια γραμμή για να κάνουμε τις κριτικές που κάνουμε, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι είναι φρόνιμο να γίνεται κι αυτό πριν βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα... Όπως πχ όταν αγοράζουμε κάτι για το σπίτι μας. Πολλές φορές δεν αγοράζουμε κι ένα δεύτερο μήπως πάθει τίποτα το πρώτο?? Έτσι κι εδώ: Καλύτερα να υπάρχει πλεονασμός καραβιών παρά να μας λείπουν... γιατί αν υπάρξει ανάγκη ποτέ δεν ξέρουμε πώς μπορεί να καλυφτεί αυτή!
giorgos_249 Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Τελικα το πλοιο τι μετασκευες θα κανει; Aπό όσα ακούγονταν πέρυσι; Stabilizers, καταπελτάκι επιβατών, δημιουργία διακεκριμένης θέσης ;;;;
rafina-lines Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Γιώργο, διακεκριμένη θέση το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ έχει, και μάλιστα πολύ όμορφη! Όσον αφορά τα άλλα δύο που αναφέρεις πράγματι χρειάζονται, τουλάχιστον οπωσδήποτε το καταπελτάκι επιβατών. Σχεδόν πάντα δημιουργείται πολύ στριμωξίδι εκεί αριστερά στην κόκκινη λωρίδα του κεντρικού καταπέλτη. Ιδίως στις απανωτές αφιξοαναχωρήσεις Σαββάτου και Κυριακής που η προγραμματισμένη παραμονή του πλοίου στη Ραφήνα είναι μόλις 40 λεπτά!
giorgos_249 Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Αρη εννοώ κανονική διακεκριμένη.....Αυτό που έχει είναι ένα κομματι στην πλώρη ίδιο με τα άλλα.....Ο κοσμος εκανε παραπονα, και αυτό λεγότανε ότι θα κλείσει (αντιθετα με τωρα που διαχωριζεται με ενα μικρο ταμπελακι στο ταβανι μονο, και ισως επεκταθει και λιγο πιο πισω ! Δεν ειναι ομως μετασκευη ουσιας αυτο, απλα το αναφερω.....να δουμε ΕΑΝ θα γινει....
rafina-lines Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Α, αν το εννοείς έτσι, Γιώργο μου, δεν ξέρω... τι να πω... Προσωπικά δε νομίζω να γίνει κάτι προς αυτή την κατεύθυνση. Εκείνο που θα είναι σημαντικό πάντως και θα προσφέρει πολλά θα είναι ο καταπέλτης επιβατών. Τα stabilizers καλό θα είναι μεν να μπουν, αλλά δεν είναι κι απαραίτητα.
polmyt Posted February 20, 2013 Author Posted February 20, 2013 Συμφωνω οτι τα stabilizers και ο καταπελτης επιβατων χρειαζονται και θα επρεπε να μπουν αλλα βλεποντας οτι το πλοιο θα δεσει καμια 50αρια μερες,δεν ξερω κατα ποσο θα προλαβει να κανει τις εργασιες που απαιτουνται ειδικα για προσθηκη stabilizers. Ισως να κανω και λαθος αλλα λογικα προλαβαινουν να φτιαξουν καταπελτη επιβατων, αλλα το να βαλουν stabilizers μου φαινεται οτι ειναι αρκετα χρονοβορο
margaritis24 Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 stabillizers χρειαζεται το πλοιο,μεσα δεν νομιζω οτι εχει προβλημα στα σαλονια! ουτε μασκα ταξιδευετε ουτε μπαντα ουτε δευτεροπρυμνα,πουθενα!η ιδεα να τραβηξουν τα μαγουλα της πλωρης μεχρι της βαρδιολες τις γεφυρας ποιανου ηταν κ κοπαναει συνεχεια!!! υπαρχει κοσμος ο οποιος περιμενει στα νησια μιση μερα για να φυγει η με το ΦΕΡΡΥ η με την ΠΟΠΗ...
giorgos_249 Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 Ο καταπελτης επιβατών είναι σχετικά εύκολο να φτιαχτεί διότι μπαίνοντας από τον καταπέλτη αριστερά, έχει απλώς την εξωτερική λαμαρίνα του πλοίου, και τίποτε άλλο, αντίθετα με άλλα πλοία όπου θέλει χτίσιμο για να κατασκευαστεί καταπέλτης επιβατών (πχ ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ)...... Τα stabilizer παλι δεδομένων πολλών συνθηκών δεν ξέρω πόσο απαραίτητα είναι......Οτι κοπανάει αρκετά όμως ισχύει, το ταξίδεψα με οχτάρι το καλοκαίρι και χόρευε κανονικότατα......Μάλιστα έφυγε και πολύ νότια, ισως για να μην κουνάει, δεν πήγε κοντά στο Κάβο Ντόρο όπως όλα.......Κοπανάει αρκετά......Αλλα αυτο δε σημαίνει κάτι ως προς την ασφάλεια εννοείται , απλά το τράνταγμα είναι σπαστικό ,ειδικά αν κάθεσαι σε αεροπορική θέση.....
proud_ionian Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 η ιδεα να τραβηξουν τα μαγουλα της πλωρης μεχρι της βαρδιολες τις γεφυρας ποιανου ηταν κ κοπαναει συνεχεια!!! ετσι ηταν απο τη μαμα του. ισα ισα που περσυ εφαγαν λιγο απο τα μαγουλα
csst9728 Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 Το πρόβλημα στο ταξίδεμα - τώρα που το ζούμε στους καλούς νοτιάδες - δεν είναι μόνο το κοπάνημα. Προσωπικά το κοπάνημα το θεωρώ δευτερεύον. Το πλοίο κάνει ένα αλλόκοτο κούνημα (νιώθεις σα να κουνάει προς όλες τις κατευθύνσεις) με πολύ μεγάλη ταχύτητα εναλλαγών. Πιθανότατα τα stabilizer να διόρθωναν την κατάσταση πολύ. (δυστυχώς σε δύσκολους καιρούς θυμίζει το aqua jewel, αν και το κούνημά του δεν νομίζω πως το φτάνει).
margaritis24 Posted February 21, 2013 Posted February 21, 2013 Το κακο σε αυτα τα πλοια που δεν εχουν φτερα ειναι οτι εχουν γρηγορη επαναφορα κ εχουν αυτο το κουνημα που λες το αλλοκοτο!!!παντως μου ειπανε οτι το AQUA ηταν πιο καλοταξιδο απο αυτο
Neptune Posted February 21, 2013 Posted February 21, 2013 Καλα η γρηγορη επαναφορα δεν εχει καμια σχεση με το αν το πλοιο εχει η οχι φτερα. Ειναι καθαρα θεμα ευσταθειας.
margaritis24 Posted February 21, 2013 Posted February 21, 2013 το διατυπωσα λαθος!επειδη εχει γρηγορη επαναφορα κουναει...
csst9728 Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 (edited) ακριβώς αυτό! Edited February 22, 2013 by proud_ionian quote
Petros P Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 κατηφοριζει για Περαμα το παπορο συμφωνα με το AIS .. ( Δεν νομιζω να ερθει Πειραια να αφησει τιποτα..)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now