Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 728
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Πάντως η Fast ακομα πουλάει κανονικά εισιτήρια  για το Andros από Δευτέρα ,μήπως βγει το Αικατερίνη λίγο νωρίτερα ;

Edited by cyclades_shipping
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Ταξίδι με Τ πλοίο μετά από 3 χρονια, πήγαινε-έλα, για Νάξο. Η αναχώρηση εγινε την Μεγάλη Πέμπτη πρωί και όπως καταλάβαινετε η ουρά των αυτοκινήτων για ολα τα πρωινα καράβια έφτανε μέχρι και την διασταύρωση της Μαραθώνος. Το καράβι όταν φτάσαμε γέμιζε το πάνω γκαραζ για Μύκονο και το κυρίως για Τήνο και Νάξο. Ανεβήκαμε ν βρούμε θέσεις να κάτσουμε 3 ενήλικες και 1 μωρο και ευτυχως βρηκαμε ανετα. Σταδιακά τελικά γέμισε και έφυγε με 5-10 λεπτά με καθυστέρηση. Το προσωπικο ευδιαθετο και εξυπηρετικο μας βοηθησαν και με Τ καροτσι. Δούλευαν και οι κυλιόμενες σκαλες. Ο κόσμος πολύς αλλά όχι το στριμωξιδι των μικρών Blue Star. Τήνο και Μύκονο κατέβηκε αρκετός κόσμος, αλλα αυτό που δεν περίμενα είναι το πόσο το προτιμάνε οι Ναξιωτες.

Η επιστροφή εγινε Δευτέρα του Πάσχα -λόγω ημέρας αντι 14:30 έφυγε 15:30- όπου εισιτήριο οικονομικής θέσης δεν υπήρχε οπότε βγάλαμε 1ης θέσης -ευτυχώς. Αρκετός κόσμος και πάλι από Νάξο. Μύκονο φτασαμε σχεδον μαζι με το Νησος Σαμος. Περιπου ο ιδιος αριθμος ατόμων περιμεναν να μπουν και στα 2 καράβια. Αλλα αυτό που έγινε στην Τήνο ήταν απερίγραπτο. Γεμάτο μέχρι τα μπούνια το πλοίο ωστόσο όμως δεν υπήρχαν γκρίνιες. Μετα από 6 ώρες φτάσαμε Ραφηνα. Η εμπειρία με το καραβάκι αρκετά ικανοποιητική. 

Το καραβάκι έχει βρει την γραμμή του. Το πλοίο είναι αξιοπρεπές και πολύ τιμιο για τα λεφτα που πληρώνεις. Το μονο αρνητικο πρεπει να αλλάξουν επειγόντως το πάτωμα στις τουαλέτες διότι όταν πέφτει νερό γλιστράει επικίνδυνα.

Posted

Και οι δύο εταιρείες της Ραφήνας είναι "οι δύο τελευταίοι " της ακτοπλοΐας. Επενδύοντας και βελτιώνοντας συνεχώς τα βαπόρια τους, δείχνοντας ενδιαφέρον και σεβασμό για τον επιβάτη, και μαλιστα στους πιο δύσκολους καιρούς της χώρας μετασκευαζαν πλοία με έμφαση και στη πολυτέλεια. 

Κάθε φορά που ταξιδεύω με τις εταιρείες αυτές είναι απόλαυση. Πολυτέλη, ευρύχωρα και πεντακαθαρα πλοία με εξωτερικά καταστρωματα μπόλικα και πάντα μα πάντα ευγενέστατο πλήρωμα. 

Πολύ θετικη κι αναμενόμενη η καθημερινή επέκταση στη Πάρο και μακάρι να καθιερωθεί όλο το χρόνο αφού μπορούν να κερδίσουν τις μεταφορικές και τους επιβάτες. 

  • 2 months later...
Posted

μερικά λεπτά από το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από Μύκονο για Τήνο όπου με το βοριά είχαμε μερικά εντυπωσιακά στιγμιότυπα :)

 

 

Posted (edited)

Και τα 7,50 € τα μετράει ο κόσμος, εκτός του γεγονότος ότι το Αικατερίνη είναι η μόνη επιλογή για Νάξο πρωί από Ραφήνα.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Το πλοίο σε Τηνο και Νάξο δουλεύει εξαιρετικά και συναγωνίζεται στα ίσα ακόμα και τα ταχύπλοα σε προτίμηση. Είναι ίσως το πιο γεμάτο δρομολόγιο της Ραφήνας, ένα δρομολόγιο που το έχτισε η Fast Ferries σιγά σιγά και δεν είναι τυχαίο ότι φέτος διανύει τη δέκατη σεζόν. 

Posted (edited)

Ίσως πλέον η Αικατερίνη είναι μικρή για αυτό το δρομολόγιο.

Edited by proud_ionian
quote
  • 3 weeks later...
Posted

Στο πλοίο, κατα την φετινή του ακινησία ,πρόκειται να τοποθετηθούν πτερύγια ευστάθειας....Κάλιο αργά....

Posted (edited)

Περίεργο!! Αξιζουν ολα αυτα τα λεφτα που επεσαν στο πλοίο για αλλαγή μηχανών, για μεταβλητό βήμα, για μετασκευές κλπ για να ρίξουν και άλλα? 

Στενό (μεσα δεν περπατας χωρις να σκοντάψεις σε άλλο επιβάτη), μικρό (πλεον στη γραμμη υπαρχουν 2 των 130+ μετρων κλπ), παλιό (34 ετών), σχετικά αργό (ως 19+ μιλια πάει μονο), γιατί να επενδύει κανείς σε αυτό για τα επόμενα 10 χρόνια λοιπόν?.....

Edited by giorgos_249
Posted (edited)
4 minutes ago, giorgos_249 said:

Περίεργο!! Αξιζουν ολα αυτα τα λεφτα που επεσαν στο πλοίο για αλλαγή μηχανών, για μεταβλητό βήμα, για μετασκευές κλπ για να ρίξουν και άλλα? 

Στενό (μεσα δεν περπατας χωρις να σκοντάψεις σε άλλο επιβάτη), μικρό (πλεον στη γραμμη υπαρχουν 2 των 130+ μετρων κλπ), παλιό (34 ετών), σχετικά αργό (ως 19+ μιλια πάει μονο), γιατί να επενδύει κανείς σε αυτό για τα επόμενα 10 χρόνια λοιπόν?.....

Πάντως χρήματα βγάζει για την εταιρεία του και μάλιστα αρκετά.

Χώρια ότι πλέον θα αξιοποιείται περισσότερο και τον χειμώνα.

Είναι και αρκετά οικονομικό στα καύσιμα σε σχέση με τα 130αρια.

Edited by Villandry
Posted
3 minutes ago, Villandry said:

Χώρια ότι πλέον θα αξιοποιείται περισσότερο και τον χειμώνα.

 

Πάνω σε αυτό υπάρχει όντως το ενδεχόμενο δρομολόγησης κάποιου εκ των Ραφινιωτικων συμβατικών της εταιρίας στις Δυτικές ,όπως έχει γραφτεί στο πρόσφατο παρελθόν ;

Posted (edited)

Δεν είναι όμως σημαντικά τα έσοδα αλλά τα κέρδη. Εσύ μπορεί να βλέπεις ένα βαπόρι γεμάτο πχ και να λες "βγάζει χρήματα", αλλα να μην είναι έτσι γιατί έγινε τεράστια επένδυση. Νομίζω υπάρχει ερωτηματικό σε αυτό προσωπικά. Άποψη δική μου βέβαια αυτό. 

Σχετικά με το "στενό" που αναφέρω - ειναι και περίεργη κατασκευή/μετασκευή αν το παρατηρήσετε, τα "συνηθισμένα" πλοία έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο πλάτος στους χώρους οχημάτων και επιβατών (κάποια ρο-ρο μάλιστα στη μετασκευή προσθέτουν και ένα "πρόβολο" (σαν "μπαλκόνι") προς τη θάλασσα πχ εδώ  για να αυξηθεί το πλάτος να υπάρχει χώρος ελιγμών και στοίβαξης). Αντίθετα αυτό έχει μεγάλο πλάτος στο ζωνάρι και μειώνεται το πλάτος του στο κατάστρωμα επιβατών (σαν κώνος ένα πράγμα μοιάζει)! Γιατί? Ποιος ξερει.... 

Edited by giorgos_249
Posted (edited)

Εξαρτάται τί θεωρεί κανείς κέρδος, με την ίδια λογική το Superferry δεν έχει κέρδη.

Νομίζω τα κέρδη από την εκμετάλλευση βγαίνουν από τα λειτουργικά έξοδα, καύσιμα, λιμανιατικα, μισθοί πληρώματος κλπ.

Όσον αφορά στο στενό που λέτε, ναι δεν είναι και άνετο.

Ίσως ένα πρωτόκολλο 950-1000 επιβατών να ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Δεν έχει πολλούς ορισμούς το κέρδος. Ένα πράγμα είναι (υπερβολικά μα υπερβολικά απλοϊκά): Το χρηματικό ποσό που ένα πλοίο αφήνει στην εταιρεία από την εκμετάλλευση Χ ετών (έσοδα-εξοδα) και την πώληση του μετά από αυτά τα Χ χρόνια, μείον τα χρήματα που επένδυσε η εταιρεία για την απόκτηση του. 

Για αυτό γίνονται όλες οι επενδύσεις στον κόσμο και έτσι αξιολογούνται, δύο είναι οι συνηθισμένοι δείκτες, NPV & IRR !!  (& EBITDA φυσικά). Λαμβάνοντας υπόψιν φυσικά τόκους, πληθωρισμό κλπ.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...