proud_ionian Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 (edited) αν κατι εχουμε μαθει με σιγουρια ολα αυτα τα χρονια, ειναι οτι στην attica δεν εχει προσβαση κανεις και δεν μπορει να παρει κουβεντα κανεις (δεν αναφερομαι μονο στο shipfriends, αλλα γενικοτερα). οσες φορες εχουν βγει φημες για πιθανες κινησεις του ομιλου, συνηθως κινουνται σε αντιθετη κατευθυνση απο τις πραγματικες προθεσεις, απο εποχες περικλεους ως σημερα. φιλτραρετε και λιγο τι σας λενε. η λογικη λεει οτι αυτη την εποχη δεν μπορει να ειναι δυο συμβατικα στις σποραδες. ολα τα περι προθεσεως ναυλωσης κλπ, πιθανοτατα να ειχαν στοχο να πιεσουν την ΑΝΕΣ για να ερθει σε συμφωνια. απο οτι ειχαμε ακουσει (πριν την αλλαγη μηχανων) η εταιρια του αποτιμουσε το αικατερινη γυρω στα €8εκ. εχουμε αναφερει πολλες φορες και στο topic της attica & αλλου, οτι εν οψει συγχωνευσης με την ΑΝΕΚ και πωλησης ολου του ομιλου, οι τραπεζες δεν επιτρεπουν οποιαδηποτε μεταβολη περιουσιακων στοιχειων και οποιοδηποτε εξοδο επηρρεαζει το EBITDA. αν πιστευετε οτι με αυτα τα δεδομενα, η εταιρια θα δωσει ζεστο χρημα, για να παρει ενα πλοιο 32 ετων, για μια γραμμη που την εχει αποπαιδι και δεν της αποφερει και πολλα οκ πασο. συγνωμη που τα γραφω εδω, αλλα αν τα γραψω στο θεμα της attica δεν ειμαι σιγουρος οτι θα διαβαστουν. Edited January 16, 2022 by proud_ionian
Superfast VI Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Μιας και η Κατερίνα είναι hot topic 😁 να πούμε ότι έφτασε στην Τήνο στις 00.35 στη θέση του FF Andros. Από κίνηση 20ιχ, 2 νταλίκες και ένα κανονικό φορτηγό.
Koursaros Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Αυτό που δεν είπαμε, είναι αν η Fast Ferries θα δεχόταν να πουλήσει το πλοίο. Με 3 πλοία αυτή τη στιγμή στη Ραφήνα και χωρίς δυνατό ανταγωνισμό είναι ο game ruler. Το πλοίο με καινούριες μηχανές και με pitch είναι καλύτερο απ' όταν ήτανε καινούριο. Γιατί να το πουλήσει?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2022 Posted February 6, 2022 Ας δούμε το Αικατερίνη Π στο στενό του Καφηρέα και στην άφιξη του στο Γαυριο της Άνδρου.
Nick the Greek Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Πολλή συννεφιά Παναγία μου, εγώ λέω να την δούμε ηλιόλουστη την Κατερνώ, χθές στη Μύκονο:
Neptune Posted February 13, 2022 Posted February 13, 2022 Ένα βιντακι από την αλλαγή μηχανών. Δεν λέει πλοίο, αλλά όλα ταιριάζουν ότι είναι το Κατερινακι.
proud_ionian Posted February 27, 2022 Posted February 27, 2022 (edited) https://www.shipfriends.gr/forum/topic/5068-superferry-imo-9110016/?do=findComment&comment=336857 Πότε θα ξαναβγεί η Κατερινιω; Πριν το Πάσχα; Edited February 27, 2022 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2022 Posted February 27, 2022 Μα δεν θα δέσει το Αικατερίνη Π επειδή επιστρέφει το Superferry στη γραμμή της Ραφήνας.
proud_ionian Posted February 27, 2022 Posted February 27, 2022 Με αυτήν την εντύπωση είχα μείνει. Ότι βγήκε επειδή έδεσε το SF
mytilene Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 (edited) Σε διαφορετική - πρωτότυπη θέση πρόσδεσης σήμερα το βαπόρι στο λιμάνι της Μυκόνου!!! Edited March 26, 2022 by mytilene
mytilene Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 http://www.forecastweather.gr/καμερεσ/κυκλαδων/μύκονος-λιμάνι-να.html
Champion Jet_2 Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 Περίεργο που έχει δέσει στην 4Α.Έχει ξαναπέσει ένα εκ των μικρών Blue Star σε αυτή τη θέση αν δεν κάνω λάθος.Έχουν τοποθετήσει νέους προσκρουστήρες εκεί;Από όσο θυμάμαι είτε έλλειπαν είτε είχαν μαύρα χάλια...
margaritis24 Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 Ειχε χαλασει η προβλητα εκει γι αυτο κ δεν εδεναν τα πλοια εκει
Superfast VI Posted April 15, 2022 Posted April 15, 2022 Όπως ήδη γράφτηκε το πλοίο ξεκίνησε τα δρομολόγια του μέχρι τη Νάξο για φέτος. Ένα δρομολόγιο πολύ πετυχημένο από ότι φαίνεται στην πράξη. Να πούμε ότι αισίως κλείνει 10 χρόνια στη γραμμή (έλλειψε μόνο το 2019 με τη βλάβη) και πλέον μπορεί κανείς να πει με βεβαιότητα ότι το εγχείρημα ήταν απόλυτα επιτυχές.
Superfast VI Posted April 15, 2022 Posted April 15, 2022 Ναι σωστά, όπως και πολλά άλλα στην χρονιά καταστροφή.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2022 Posted April 26, 2022 Το Αικατερίνη Π αναμένεται να δεξαμενιστει στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 25/05/22 έως τις 27/05/22.
proud_ionian Posted May 24, 2022 Posted May 24, 2022 ερχεται για το μπιντε. εχει περασει το σουνιο και μπαινει separation
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2022 Posted May 27, 2022 Το Αικατερίνη Π ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμού του σήμερα το πρωί και έδεσε για λίγες ώρες μπροστά από το ΥΕΝ και πριν λίγο αναχώρησε για τη Ραφήνα.
Koursaros Posted May 29, 2022 Posted May 29, 2022 Το παρακάτω άρθρο είναι από την ιστοσελίδα της WARTSILA που απ' ότι φαίνεται έκανε τη μετασκευή των αξονικών από FPP σε CPP. Σίγουρα μια πολύ πετυχημένη και δύσκολη μετασκευή αν αναλογιστούμε ότι έγινε στο Πέραμα και όχι σε κάποιο οργανωμένο ναυπηγείο. Εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι να έχει γίνει τέτοια μετασκευή παλαιότερα. https://www.wartsila.com/insights/article/a-faster-more-manoeuvrable-ride-for-fast-ferries
SQE Posted July 19, 2022 Posted July 19, 2022 Tαξίδι με το Κατερινιώ στις 15/07/22 & 18/07/22 από ραφήνα για νάξο και αντίστροφα. Και τις 2 ημέρες το μελτέμι είχε πάρει τα πάνω του οπότε και η πορεία που ακολουθούσε δεν ήταν η κλασσικη αλλά κρατιόταν πόλυ κοντά στις ακτές με αποτέλεσμα να γλιτώνει τον υψηλό κυματισμο. Από ταχύτητα κλασσικά στα 19 - 20 kts στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιου. Μανούβρες γρήγορες ελέω και του καιρού βέβαια θα έλεγα σε χρόνους ελάχιστα μεγαλύτερους απο τα μικρά μπλουσταράκια με εξαίρεση στην τήνο όπου ήταν πάνω απο 15λεπτά (και τις 2 φορές μπήκε με ανάποδα στο λιμάνι)- είναι γνωστό το πόσο επικίνδυνο έχουν κάνει το λιμάνι οι φωστήρες και σε συνδυασμο με το ανάγλυφο της περιοχής δημιουργείτε αυτό το εκρηχτικό κοκτείλ που βουλώνουν τα ρουθούνια σου και πέρνεις αγκαλία τα ρέλια😂 . Από πλέυση πολύ καλά όσο είχε απάγγιο τις ακτές , όταν όμως πέρναγε το μπουγάζι του καφηρέα και του τσικνιά έριχνε και 3-4 γερές κουτουλιές με τα μάγουλα. Από κίνηση η τήνος πήρε και την μερίδα του λέοντος (πιστεύω και καθημερινά το ίδιο γίνεται) όπου και στην ουσία άδειασε απο κόσμο και κατέβασε και γύρω στα 30 ιχ , στην μύκονο πιο ησυχά με αισθητά λιγότερο κόσμο και γύρω στα 20 ιχ ενώ στην νάξο πραγματικά άδειασε , για κουφονήσι δεν παίζει να είχε πάνω απο 50- 60 άτομα ίσως και λιγότερα. Στην επιστροφή πήρε καμία 30 ιχ και γύρω στα 120 άτομα , στην μύκονο τα ίδια περίπου , ενώ στην τήνο πρέπει να γέμισε και το γκαράζ με ι.χ. Εσωτερικά κρατιέται σε καλή κατάσταση και είναι καθαρό ενώ και στο κατάστρωμα ισχύουν τα ίδια . Απο τιμές αρκετά καλά θα έλεγα (43 Εuros) και στα υπόλοιπα νησιά αντίστοιχα σε λογικά πλαίσια. Εν κατακλείδι πρόκειται για μια εταιρία σοβαρή που σέβεται τα πλοία της και τα πληρώματα της και εξυπηρετεί τα νησιά με υποδειγματική συνέπεια!!! Μακάρι να υπήρχαν και άλλες σαν αυτή και την golden star , τέτοιες χρειάζεται ο τόπος μας και όχι διάτtοντες αστέρες τύπου ilio. Ελπίζω να αναπτυχθεί περετέρω η εταιρία και να έχει σκεφτεί ότι με την μελλοντική επέκταση του προαστιακού και της αττικής οδού σε ραφήνα & λαύριο θα έχει αυξημένο ανταγωνισμό οπότε και θα πρέπει πιθανών να αγοράσει ένα μεγαλύτερο, ταχύτερο & νεότερο συμβατικό για να είναι εξασφαλισμένη.
superfastship Posted August 8, 2022 Posted August 8, 2022 Ταξίδι με το βαπόρι από Ραφήνα για Τήνο στις 29/07. Φύγαμε στην ώρα μας από Ραφήνα και το πλοίο πρέπει να είχε σχεδόν πρωτόκολλο σε επιβάτες και γκαράζ. Ταξίδεψα πρώτη φορά με το πλοίο και παρόλο που το βρήκα όμορφο εσωτερικά, θεωρώ ότι οι κοινόχρηστοι του χώροι δεν επαρκούν. Ουσιαστικά στο κυρίως deck έχει μια μεγάλη αίθουσα οικονομικής και προς τα πλώρα λίγα αεροπορικά και τη μικρή αίθουσα διακεκριμένης θέσης. Σε αυτά προσθέτουμε και λίγα αεροπορικά καθίσματα στο deck της γέφυρας, οπότε όπως καταλαβαίνετε γινόταν χαμός και ο κόσμος που δεν έβρισκε που να κάτσει καθόταν στα αεροπορικά με αποτέλεσμα μετά από λίγο αυτοί που είχαν αριθμημένες θέσεις να φτάνουν και να τους σηκώνουν. Τους εξωτερικούς του χώρους δυστυχώς δεν τους ευχαριστήθηκα μιας και φύσαγε υπερβολικά πολύ. Χωρίς υπερβολή στην Τήνο πρέπει να είχε 9 μποφόρ εκείνη τη μέρα, αλλά δεν κούνησε πολύ. Φτάσαμε με 15 λεπτά καθυστέρηση και η μανούβρα του ήταν απελπιστικά αργή με αποτέλεσμα να αργήσουμε να δέσουμε επιπλέον 15 λεπτά (11:50 αντί 11:20). Υπήρχε έντονη κλίση του πλοίου καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού, το πλήρωμα ήταν ευγενικό, το πλοίο καθαρό αλλά η στοίβαξα των οχημάτων ήταν όπως πάντα τραγική. Αφήνω αυτή τη φωτογραφία που τα λέει όλα. Τέλος ας δούμε λίγες φωτογραφίες του κατερινιού από άφιξη στην Τήνο λίγες μέρες μετά και φόρτωση για Ραφήνα. Έφτασε 19:15 (την ώρα της αναχώρησης) και κάθισε μισή ώρα μιας και φόρτωσε πολύ κόσμο και ιχ. Γενικά όσες μέρες το παρατηρούσα έφτανε Ραφήνα με μισή ώρα καθυστέρηση. Το καλό όμως είναι ότι φαίνεται να έχει πιάσει πολύ το πλοίο στη γραμμή αυτή. Εισιτήριο Ραφήνα-τήνος 35 ευρώ ο επιβάτης 67 το αυτοκίνητο. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
George...f Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 Ταξίδι με το Κατερινακι την Πέμπτη 4/8 από Μύκονο για Ραφήνα. Πρώτο ταξίδι με το πλοίο καθώς συνήθως προτιμω το Superferry, αλλά το δρομολόγιο του Αικατερίνη είναι πολύ βολικό αν θες να περάσεις όλη σου την μέρα στη Μύκονο και να αναχωρήσεις απόγευμα. Το πλοίο οφειλω να ομολογήσω το περίμενα πολύ καλύτερο. Έχοντας ακούσει και διαβάσει τόσα γι’αυτο περίμενα ότι θα εντυπωσιαστώ. Το πλοίο πολύ καθαρό, περιποιημένο, αλλά πραγματικά θυμίζει πλοίο που εκτελεί τη γραμμή της Αίγινας. Ένα μεγάλο σαλόνι που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του πλοιου, 2 μπαρ, μερικές αεροπορικές και μια παρά πολύ μικρή διακεκριμένη στην πλώρη. Σίγουρα δεν ταιριάζει για τη συγκεκριμένη γραμμή, τουλάχιστον οχι καλοκαιρι. Μετά την Τηνο έγινε κομφούζιο με τις θέσεις στα σαλόνια. Η διαρρύθμιση του με τους μεγάλους καναπέδες περιμετρικά του σαλονιού είναι μη λειτουργική σε τέτοιες συνθήκες, και αν μη τι άλλο παλαιομοδίτικη. Η εταιρία ναι μεν φαίνεται ότι έχει επενδύσει χρηματα, τόσο όσο όμως αναλογικά με την ηλικία του πλοιου. Κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι η έλλειψη ποικιλίας σε φαγώσιμα στο μπαρ. Ήταν η επιστροφή βέβαια αλλά σίγουρα υπάρχει κοσμος που θα ήθελε να γευματίσει. Από ταξιδεμα έχουν αναφερθεί και τα υπόλοιπα μέλη. Έντονο κούνημα, άκανονιστα μπαταρίσματα και κοπανηματα λόγω των μάγουλων της πλώρης. Συνοψίζοντας θεωρώ ότι το πλοίο σε μια άλλη γραμμή θα ήταν πολύ καλύτερα, για την γραμμή της Ανδροτηνομυκονιάς θεωρώ ότι είναι αρκετά έλειπες. Από ταχύτητα ωστόσο 19,7 σχεδόν σταθερά σε όλο το ταξίδι.
Villandry Posted August 10, 2022 Posted August 10, 2022 (edited) Το πλοίο που πάντοτε θα είναι το αουτσάιντερ για πολλούς και πολλές. Αλλες τόσες φορές όμως διεκδικεί τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία die hard, μαζί με τον κ. Μπρους. Απ'ότι φαίνεται κερδίζει και αυτό το στοίχημα. Σε μία γραμμή που το πάει και την πάει συνεχίζει ακάθεκτο να προσφέρει τον, ίσως, καλύτερο συνδυασμό ωραρίων -ναύλων. Και λίγα πράγματα σχετικά με το αργές γρήγορες μανούβρες, έφυγε ο πλοίαρχος που το ταξίδεψε μετά τις μεγάλες αλλαγές στα μηχανολογικά του, τον διαδέχτηκε ο άνθρωπος ο οποίος το ξεκίνησε στις Κυκλάδες. Άνθρωπος, ο οποίος κρίνεται για τις "αργές" μανούβρες του στο συγκεκριμένο πλοίο αλλά και στο άλλο της εταιρείας το οποίο είχε αλλαγή πλοιάρχου. (Αδιευκρίνιστος ακόμα ο λόγος των τόσων αλλαγών.) Επιστρέφοντας λοιπόν, στην ουσία, ένας άνθρωπος ο οποίος έχει φτάσει σε τόσο μικρή ηλικία να "παίζει μπάλα" σε όλα τα πλοία της εταιρείας του, να είναι επιβλέπων στις επισκευές και να εκτελεί τα λοιπά χρέη αρχιπλοιάρχου είναι απαραίτητο να αντιμετωπίζεται με σεβασμό. Μην πω θαυμασμό. Το αυτό ισχύει και για τον συνάδελφο του στη ναυαρχίδα της Seajets! Επίσης, να εκφράσω τη χαρά μου για το γεγονός ότι ο τωρινός πλοίαρχος της Κατερίνας μας, επανήλθε δριμύτερος μετά από το ατύχημα που είχε και συνεχίζει ακούραστος να μας αποδεικνύει τις δυνατότητες του. Edited August 10, 2022 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now