Ariadne Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 (edited) Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Πιστεύω, ότι έχει πρωτόκολλο για 1000 επιβάτες. Αυτό όμως θα σήμαινε, ότι εκτός εάν το αγοράσει κανένας από τους ανταγωνιστές στη γραμμή της Κέρκυρας ή κάποιος άλλος στο Ιόνιο, μόνο στο εξωτερικό θα μπορούσε να πουληθεί το πλοίο (π.χ. Κροατία, Σαρδηνία) ... Το μόνο άλλο που θα μπορούσα να φανταστώ είναι οι γραμμές προς Εύβοια, αν και εκεί αγοράστκε πρόσφατα το Πανόραμα. Όταν λες ότι η πλώρη δεν κάνει για το Αιγαίο, εννοείς από νομικής άποψης (υφιστάμενοι κανονισμοί κτλ.) ή λόγω καιρού πιο πολύ; Edited December 31, 2010 by Ariadne
gpap2006 Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 Αλλαγή στην πλώρη και χτίσιμο για να κλείσουν πρύμα είναι απαραίτητα εφόσων πάει για Κυκλάδες αν και δεν μπορώ να φανταστώ γραμμή που έχει ανάγκη. Ίσως Ραφήνα εφόσων έφευγε κάποια στιγμή η γιαγιά Πόπη.
giorgos_249 Posted January 1, 2011 Posted January 1, 2011 (edited) Βασικά το πλοίο δεν κάνει για πουθενά. Για Εύβοια με τίποτα , είναι τεράστιο. Για σαρωνικό πάλι είναι αρκετά μεγάλο οπότε δεν το βλέπω για τη nova εκτός και αν έχει βλέψεις για πουθενά αλλού....... Μόνο για τη γραμμή που είναι ή αλλιώς για Κυλλήνη - Πόρο κάνει. Εντός Ελλάδας δεν κάνει για πουθενά αλλού, ειδικά για Ραφήνα.........ΙΣΩΣ όμως με επιφύλαξη θα μπορούσε να μπει όπως είναι σε επιδοτούμενο Καβάλα-Λήμνο όπως σχεδίαζε η ΑΝΕΘ για το ΘΑΣΟΣ 8 αν και πάλι νομίζω είναι μεγάλο....... Έτσι για την πληροφορία όμως το πλοίο που θα διπλώσει το Θεολόγο έχει βρεθεί ήδη και αν όλα πάνε καλά θα ανέβει κατά την άνοιξη από ότι ξέρω... Edited January 1, 2011 by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 (edited) Το πλοίο τελειώνει την επισκευή του και τη Παρασκευή επανέρχεται στη γραμμή του. Μπορεί οι φήμες να έλεγαν ότι το πλοίο έχει πουληθεί στο Αιγαίο, αλλά από ότι φαίνεται έμειναν σαν φήμες. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι ο ίδιος ο πλοιοκτήτης του, όταν έμαθε ότι οι φήμες ήθελαν να είχε πουλήσει το βαπόρι, σε μια συγκεκριμένη εταιρεία. Έκανα και πλακά στον υποτιθέμενο νέο πλοιοκτήτη. Έτσι πήρε τον υποτιθέμενο νέο πλοιοκτήτη του να του δώσει το λογαριασμό της τράπεζας του, για να του καταθέσει τα λεφτά για την αγοροπωλησία του καραβιού του. Edited January 25, 2011 by proud_ionian
proud_ionian Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 On 1/1/2011 at 11:13 AM, giorgos_249 said: Βασικά το πλοίο δεν κάνει για πουθενά.Εντός Ελλάδας δεν κάνει για πουθενά αλλού, ειδικά για Ραφήνα... τελικα κανει ή δεν κανει; On 1/26/2012 at 9:57 PM, giorgos_249 said: Πάντως είναι 120 μέτρα με καλό γκαράζ και ταχύτητα (άσχετα αν τώρα το πάνε με 16) με ποσα μπορει να παει το κατινακι αν επιτρεπεται
Nikos_Chania Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Έχει και την ταχύτητα του ΘΕΟΛΟΓΟΣ (μην μπερδευτεί κανένας με το ΘΕΟΦΙΛΟΣ ) άμα λάχει δηλαδή τα 18,5 τα έχει.... Πολλές φορές στην Ηγουμενίτσα το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π το έχω πετύχει με 17+
Neptune Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Η Καιτουλα ειχε ταχυτητα στα δοκιμαστικα 20.5. Καποτε στις αρχες εκανε το Ηγουμενιτσα-Κερκυρα γυρω στα 50 λεπτα. Οποτε αν τωρα κανει μετασκευη και προσθεσει βαρη κτλ ισως να μη μπορει να περασει τα 18-18.5. Παντως και 17.5 ακατεβατα να κανει δεν ειναι ασχημα και δε θα φαινεται καμια τραγικη διαφορα στους χρονους. Ενδιαφερον βεβαια εχουν τα εξης: 1) το πλοιο δεν εχει stabilisers 2) πρεπει να αλλαξει πλωρη αμα δε θελει να αποκτησει τη φημη του Aqua Jewel. 3) πρεπει να βαλει πορτες στο γκαραζ 4) πρεπει να βαλει βαρκες η mes συν την οποια ανακαινιση. Περα απο το ευχαριστο γεγονος οτι 2-3 μηνες καποιοι θα δουλεψουν στο πεθαμενο Περαμα μιλαμε για μια σημαντικη επενδυση η οποια δε θα κοστισει και λιγα ειδικα για την εποχη που ζουμε...
Nikos_Chania Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Όταν λες πόρτες στο γκαράζ; Τι εννοείς;;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 Προφανώς εννοεί τις υδατοστεγείς πόρτες που βάζουν στα πλοία για να αυξήσουν το Amax (την ευστάθεια του σε περίπτωση κατακλυσμού με νερό στο γκαράζ του) που απαιτούν οι κανονισμοί της Συνθήκης της Στοκχόλμης
proud_ionian Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 και το οποιο Αmax προκυπτει απο μια εξισωση που εχει στους παραγοντες της και το μεσο υψος κυματος στην περιοχη
giorgos_249 Posted January 27, 2012 Posted January 27, 2012 (edited) On 1/26/2012 at 11:59 PM, proud_ionian said: τελικα κανει ή δεν κανει; με ποσα μπορει να παει το κατινακι αν επιτρεπεται Λοιπόν.......Επειδή το μπέρδεψα λίγο με τα πολλά λόγια,και φαινεται λες και αλληλοσυγκρουονται αυτα που λεω, θέλω να πω ότι όπως είναι δεν κάνει, ειδικα για τη ραφήνα......Αλλά έχει καλό μήκος και γκαράζ για μια μετασκευή, και θα γίνει ότι πρέπει για τη γραμμή σε αυτή την περίπτωση με μια διαφορετική πλώρη τύπου ανθή μαρίνα και τα πρυμνια ντεκ 10 μετρα πίσω τουλάχιστον.....Όσο για ταχύτητα που λες φτάνει μέχρι τα 20 από όσο ξέρω στο συνολικό, ίσως και κάτι παραπάνω, φέρει 2 daihatsu δε θυμαμαι ποσα kW...Όσο για τις βάρκες και τα MES, μάλλον MES θα έχει γιατί οι βάρκες δίνουν βύθισμα και κόβουν ταχύτητα, βλ εξπρές χαρούλα........ EDIT: Ερώτηση - Πότε βγαίνει για ακινησία το πλοίο; Γιατί αφου υπάρχουν τέτοιες βλέψεις, πρέπει να σταματήσει 2 μήνες νωρίτερα από την Κέρκυρα τουλάχιστον για να κάνει ότι είναι να κάνει...... Edited January 27, 2012 by giorgos_249
giorgos_249 Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Πραγματικα.....Εν πλω για ΝΜΔ λοιπόν από το μεσημέρι......
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Το πλοίο πήγε στο Αμπελάκι της Σαλαμίνος, στο ναυπηγείο του πλοιοκτήτη του
Neptune Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Και με το που ηρθε απολυθηκε η πλειοψηφια του πληρωματος και των αξιωματικων. Για να δουμε και μια λιστα με εργασιουλες για τους επομενους μηνες: Τοποθετηση Emergency ηλεκτρομηχανης Τοποθετηση συστηματος πυρανιχνευσης Τοποθετηση συστηματος πυροσβεσης Καταπελτακι επιβατων Αλλαγη πλωρης απο τα οκια και μπροστα Προεκταση του πρυμνιου μπαρ προς τα πρυμα Γενικη ανακαινιση εσωτερικου
proud_ionian Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 αυτα ειναι για να δρομολογηθει στη ραφηνα ή προικα για ενδεχομενη πωληση; (ετσι και αλλιως το αφεντικο δικα του ναυπηγεια εχει. μονο υλικα και μεροκαματα θα δωσει)
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Το μόνο που ουσιαστικά θα γλυτώσει είναι το εργολαβικό κέρδος, αναλαμβάνοντας τη μετασκευή το ναυπηγείο του πλοιοκτήτη του!! Γιατί τα μεροκάματα και τα υλικά θα τα πληρώσει, όπως θα τα πλήρωνε εάν έκανε κάπου αλλού την μετασκευή!! On 1/30/2012 at 9:26 PM, Neptune said: Τοποθετηση Emergency ηλεκτρομηχανης Απορία το πλοίο δεν είχε ήδη emergency γεννήτρια??? Ή απλώς εννοείς ότι θα αλλάξει τη παλιά με κάποια άλλη??
Neptune Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Τα πλοια κατηγοριας Γ δεν ειναι υποχρεωμενα να εχουν emergency γεννητρια που παιρνει αυτοματα με το black out. Εχουν μια βοηθητικη που δινει παροχη σε συγκεκριμενα μηχανηματα η οποια ξεκιναει χειροκινητα οταν χρειαστει.
NHSOS XIOS Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 On 1/30/2012 at 9:26 PM, Neptune said: Αλλαγη πλωρης απο τα οκια και μπροστα Θα γλιτωσουν δηλαδη να ψαχνουν το καταπελτη στην θαλασσα αλλα απο κοπανημα εχει να φαει καλα το πλοιο με τα 'μαγουλακια' που εχει.
Neptune Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 On 1/31/2012 at 12:45 PM, NHSOS XIOS said: με τα 'μαγουλακια' που εχει. Και τα stabiliser που ΔΕΝ εχει
margaritis24 Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 (edited) On 1/30/2012 at 9:26 PM, Neptune said: Και με το που ηρθε απολυθηκε η πλειοψηφια του πληρωματος και των αξιωματικων. Για να δουμε και μια λιστα με εργασιουλες για τους επομενους μηνες: Τοποθετηση Emergency ηλεκτρομηχανης Τοποθετηση συστηματος πυρανιχνευσης Τοποθετηση συστηματος πυροσβεσης Καταπελτακι επιβατων Αλλαγη πλωρης απο τα οκια και μπροστα Προεκταση του πρυμνιου μπαρ προς τα πρυμα Γενικη ανακαινιση εσωτερικου Σιγουρα το κοστος μιας τετοιας μετασκευης ειναι μεγαλο (δικια μου εκτιμηση γυρω στα 4μυρια) ΑΛΛΑ δεν ειναι πολλα σε σχεση με την αγορα ενως αλλου πλοιου κ την εναρμονιση του σε συνθηκες αιγαιοπελαγιτικου ανταγωνισμου Edited January 31, 2012 by margaritis24
giorgos_249 Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Πλέον και στο ΣΑΣ υπάρχει θέμα για δρομολόγηση του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π από Ραφήνα........
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 On 1/30/2012 at 12:48 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το πλοίο πήγε στο Αμπελάκι της Σαλαμίνος, στο ναυπηγείο του πλοιοκτήτη του. Όχι ακριβώς. Στα Αμπελάκια μεν, αλλά λίγο πιό δίπλα από του Παναγιωτάκη, στα ναυπηγεία Σαλαμίς. Και επειδή δεν φαίνεται προς το παρόν κάτι "να κινείται" επί του πλοίου, τουλάχιστον δια γυμνού οφθαλμού, ας περιμένουμε για να δούμε που τελικά θα πραγματοποιηθεί η μετασκευή του.
Neptune Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Τα εσωτερικα ξηλωματα που εχουν ξεκινησει απο το ταξιδι της καθοδου ειναι λιγο δυσκολο να τα δεις απ εξω. Αμα δε γκρεμισεις πως θα χτισεις
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Δεν θα έλεγα απλά "λίγο δύσκολο" αλλά ακατόρθωτο, εκτός πια και αν έχεις πολύ ....διεισδυτικό οφθαλμό. Γι αυτό ακριβώς και κράτησα τις επιφυλάξεις μου (διά γυμνού οφθαλμού κλπ). Εξ' άλλου μην γελιόμαστε, το σκέλος της μετασκευής που προσελκύει χωρίς συζήτηση το ενδιαφέρον των -συντριπτικά- περισσοτέρων, είναι η αλλαγή - προσθήκη πλώρης, ή αν θέλεις ακόμα, γενικότερα οι εξωτερικές αλλαγές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now