Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
14 hours ago, nomikos said:

Με φορτίο οι Ιάπωνες χάνουν ταχύτητα.Χαρακτηριστικο παράδειγμα ο Πρεβελης με φορτίο πάει 17+- χωρίς πάνω από 18,5.

Mπορείς να εξηγήσεις γιατί οι Ιάπωνες με φορτίο χάνουν ταχύτητα;;

Edited by polmyt
quote
  • Replies 728
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

H αύξηση του βυθίσματος ισχύει γιά όλα,τα μάγουλα επηρεάζουν στον καιρό Αν έχει 2 ή 4 μηχανές δεν παίζει ρόλο,όσο γιά την ιπποδύναμη εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω πόσο είναι οι καινούργιες γιατί οι παλιές ήταν 9000 bhp

 

Edited by polmyt
quote
Posted

Ο σχεδιασμός της γάστρας αρκετών ακτοπλοϊκών Ιαπωνικής κατασκευής βοηθούσε ώστε να επιτυγχάνεται ίδια ταχύτητα με πλοία αντίστοιχου μεγέθους διαφορετικής προέλευσης με μικρότερη ιπποδύναμη.

Όταν ωστόσο, τα φορτία είναι αυξημένα ή ο καιρός ζορικος η ταχύτητα μειώνεται.

9650 hp η συνολική ιπποδύναμη των νέων μηχανών της Αικατερίνης.

  • 2 weeks later...
Posted

Άλλος ένας βετεράνος του Ιονίου, που κάνει νέα, επιτυχημένη, καριέρα στο Αιγαίο χάρη στη Fast Ferries, με guest και στον Πειραια.

Cat Ballou:D εν Πειραιεί.

Από ψηλά ενώ είναι δεμένη λόγω απαγορευτικού, από το BS Chios την ίδια μέρα σε ένα "παράθυρο" ηλιοφάνειας, by night, σε φόρτωση και σε αναχώρηση.

Είναι εντυπωσιακό πάντως, πόσο αλλάζει η διαγωγή του με τη φόρτωση.

 

Posted

Θεωρώ πως το Αικατερίνη είναι ότι πρέπει για Δυτικές,καλο γκαράζ,ωραίοι ανακαινισμένοι χώροι,άκρως ικανοποιητικές ταχύτητες και ωραία ανοικτά καταστρώματα,καλές είναι και οι εντυπώσεις και απο τους νησιώτες που το έχουν ταξιδέψει έως τώρα.

Posted (edited)

Λίγο μικρό σε χώρους επιβατών σε σύγκριση πάντα με τα Θεολόγος και Ανδρος. Δεν γνωρίζω τις απαιτήσεις της γραμμής των Δ Κυκλάδων

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Μέχρι να αποκατασταθεί η ζημιά στο πλοίο ας το δούμε σε μερικές μανούβρες σε Σίφνο και Σέριφο 

 

 

  • 1 month later...
Posted

Σημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά. Ποιος θα το πίστευε όταν ξεκίνησε δρομολόγια στην Ηγουμενίτσα Κέρκυρα ότι θα ταξίδευε μετά από τόσα χρόνια σε τόσες γραμμές στο Αιγαίο.

Posted

Πάμε να δούμε τη Κατερίνα χθες στον Αθηνιό.

Όπως βλέπω κατεβαίνει με γεματο γκαράζ με νταλίκες της Σαντορίνης,έχοντας ποιο οικονομικά ναύλα για τις μεταφορικές.

Posted

Τώρα σοβαρολογούμε; Βαπόρια είναι αυτά; Ρωτήστε τους νταλικέρηδες της Σαντορίνης να σας πουν την γνώμη τους που γελάνε με το καρυδότσουφλο. Όποιες καρότσες είναι ανάποδα παρκαρισμένες στο γκαράζ, δεν αφήνουν στους οδηγούς να γυρίσουν με τον τράκτορα επι τόπου αλλά τους λένε να βγουν ανάποδα. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Posted (edited)

Και τότε γιατί δεν πάνε με την Μπλου σταρ, με την Creta Cargo, έχουν επιλογές, εκεί δε θα γελάνε.

Εγώ που δεν τυχαίνει να είμαι επαγγελματίας αυτοκινητιστής δεν κατάλαβα, τί σημαίνει;

Edited by polmyt
quote
Posted
21 minutes ago, Villandry said:

Και τότε γιατί δεν πάνε με την Μπλου σταρ, με την Creta Cargo, έχουν επιλογές, εκεί δε θα γελάνε.

Παντού βάζουν, τι λογική είναι αυτή; Δεν μπορούν να κρίνουν δηλαδή;

Posted

Η λογική του επαγγελματία, εφόσον το πλοίο είναι καρυδότσουφλο τίθεται θέμα ασφαλείας για τα οχήματα και τους ιδιοκτήτες τους.

Εφόσον γελάνε με το πλοίο, το κρίνουν ως ανεπαρκές, άρα γιατί συνεχίζουν να το προτιμούν;

Η έξοδος του τρακτορα με την όπισθεν τί σημαίνει εντέλει;

Posted

Εφόσον δεν καταλαβαίνεις (ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις) σημαίνει ότι είναι λίγο ευαίσθητο όταν κάνουν κινήσεις οι νταλίκες μέσα και αποφεύγουν τους πολλούς ελιγμούς.

Παντού βάζουν ακόμα και σε παντόφλα και γενικα όπου υπάρχουν  διαθεσιμα μέτρα.

Δεν τίθεται θέμα ασφαλείας του πλοίου, μην καταστροφολογείς, δεν είπα κάτι τέτοιο.Απλά επηρεάζεται πολύ περισσότερο από άλλα πλοία..

Posted (edited)

Οι οδηγοί θα πάνε όπου είναι φτηνότερα από ανάγκη. 

Όμως το Fiat Punto και το Ford Fiesta οσα λεφτα και να τους ρίξεις SonderKlasse δε γινονται, ίσως μόνο μια κακή μακρινή απομίμηση!

Ανεκαθεν η ακτοπλοϊα (πλην του Παναγόπουλου που ήταν ο μόνος που ήξερε τι έκανε και που έβγαλε λεφτά ο ίδιος από τα βαπόρια του) ήταν βαπόρια που οι πλοιοκτήτες ρίχνανε ένα σκασμό λεφτά και πάλι ήταν υποδεέστερα σε σχέση με τις απαιτήσεις των γραμμών γιατί προσπαθούσαν αυτό σε αναλογίες αυτοκινήτων, να κάνουν το Punto με το ζόρι BMW κατηγορία M με κόψε-ράψε. Βλεπε το Aqua Jewel που εκανε επιμηκύνσεις, προσθήκες τιμονιών κλπ κλπ. Βλέπε αυτό, 30 ετών αλλαγή μηχανών κλπ. Βλέπε το Superferry που προσπάθησαν να κάνουν μια (κακή) απομίμηση του Δήλος αλλά δε μπορεί καλα καλα να πάει με 19 σταθερά με λίγο ζόρι (θα έκοβα το κεφάλι μου ότι αυτό το βαπόρι το μετάνιωσαν οι Στεφάνου), βλέπε όλα τα Γιαπωνέζικα που έρχονται και τους αλλάζουν τα φώτα (5 η αγορά και 20 η μετασκευή πχ - τυπική κατάσταση) κλπ....

Ούτε οι πλοιοκτήτες θα βγάλουν ποτέ (σοβαρά) λεφτά από τέτοια (συνήθως), και οι νησιώτες και οι οδηγοί θα ταλαιπωρούνται. Δυστυχώς. 

 

Edited by giorgos_249
Posted
6 hours ago, giorgos_249 said:

... βλέπε όλα τα Γιαπωνέζικα που έρχονται και τους αλλάζουν τα φώτα

 

Να δούμε δηλαδή το Ariadne, Rodos, Elyros...?

Το Αικατερίνη Π., μπήκε στην συγκεκριμένη γραμμή για να εξυπηρετήσει την κατάσταση.

Άλλαξε μηχανές λόγω ανεπανόρθωτης βλάβης, κι όχι για να γίνει της σειράς Μ. Σε όποια γραμμή κ να μπήκε, το παλεύει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της, με τους χώρους του κ την ταχύτητά του, 116μ. είναι.

Από εκεί κ πέρα υπάρχουν κι άλλες επιλογές, όπως είπε ο Villandry.

Posted

Μια χαρα βαπορι ειναι....Και το ΣουπερΦερρυ για τη γραμμη του ειναι μια χαρα( αλλα μονο εκει...βεβαια για εκει μετασκευαστηκε) και το Αικατερινη για τη βασικη του γραμμη μια χαρα λεφτουλια βγαζει αξιοπρεπεστατα.Τωρα αν θεωρουμε τους Στεφανου και Παναγιωτάκηδες χαζους....ε τι να πω. 

Posted

Νομίζω το point του φίλου Γιώργου είναι ότι επενδύονται χρήματα σε μονάδες υποδεέστερες του ανταγωνισμού σε χαρακτηριστικά σε βάθος χρόνου. Ωραία τα σύγχρονα σαλόνια, αλλά για μια επένδυση ίσως τα χρήματα που επενδύονται σε μετασκευές και είναι πολλαπλάσια της αγοράς, να σύμφερε εξαρχής μια νέα κατασκευή και ένα όραμα. Δεν αναιρούμε σε καμία περίπτωση πόσο νοικοκυρεμένες εταιρίες είναι και οι 2, και πόσο περιποιημένα είναι τα βαπόρια τους.

Posted

Ο φίλος giorgos_249 εστιάζει στην ουσία και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο μαζί του.Οσον αφορά για το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π η γνώμη μου είναι ότι είναι πλοίο το οποίο ήταν γυμνό από οτιδήποτε(π.χ ούτε stabilizer δεν είχε),στο οποίο έχει γίνει αλλαγή μηχανών,αλλαγή πλωρης και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν τα οποία έχουν κοστίσει πάρα πολλά χρήματα στην εταιρεία του,τα οποία για μένα δεν τα αξίζει και θα μπορούσαν Μ αυτά τα χρηματα να αγορασουν ένα πιο έτοιμο καράβι που δεν θα χρειαζόταν όλες αυτές τις μετατροπές -αλλαγες.

Posted (edited)

Προσωπικά έχω ταξιδέψει 3 φορές με το  Αικατερίνη Π,όντως έχουν γίνει πολλές μετατροπές το οποίο με τα ίδια λεφτά  θα άξιζε να πάρουν νέο βαπόρι.Η ερώτηση είναι,πόσο ακόμα θα ξόδευαν για μετασκευές και μετατροπές αναλόγος αν έπαιρναν Ιαπωνέζικο ή Ευρωπαϊκό.Ειδικά το Ιαπωνέζικο θέλει μετασκευή,όσο για το Ευρωπαϊκό πάρτε παράδειγμα από το Andros king, μπορεί να είναι τέτοια περίπτωση ή απλά να πρέπει να αλλάξουν μόνο το εσωτερικό για να μπει στο "mood"της εταιρίας!Κατά την γνώμη μου και την γραμμή που κάνει από Απρίλιο μέχρι αρχές Οκτωβρίου το << Τήνο Μύκονο Νάξο >> θα μπορούσε να μπει εκεί το Fast Ferries Andros και το Αικατερίνη Π στο απλό << Άνδρο Τήνο Μύκονο>> γιατί το Άνδρος είναι πιο γρήγορο του.Σαν πλοίο οκ,καλό είναι,άλλα μεγάλα δρομολόγια όπως του Σολωμού το καλό είναι ότι μπορεί να μπει σε μικρά λιμάνια, δυστηχως δεν παίρνει όσες νταλίκες παίρνει το Σολωμός 

Edited by polmyt
quote
Posted
10 hours ago, olympia palace said:

Ο φίλος giorgos_249 εστιάζει στην ουσία και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο μαζί του.Οσον αφορά για το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π η γνώμη μου είναι ότι είναι πλοίο το οποίο ήταν γυμνό από οτιδήποτε(π.χ ούτε stabilizer δεν είχε),στο οποίο έχει γίνει αλλαγή μηχανών,αλλαγή πλωρης και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν τα οποία έχουν κοστίσει πάρα πολλά χρήματα στην εταιρεία του,τα οποία για μένα δεν τα αξίζει και θα μπορούσαν Μ αυτά τα χρηματα να αγορασουν ένα πιο έτοιμο καράβι που δεν θα χρειαζόταν όλες αυτές τις μετατροπές -αλλαγες.

Για σενα δεν τα αξιζει αλλα η εταιρεια του προφανως και εχει κανει οικονομικες μελετες που μαλλον αποδεικνύουν το αντιθετο....

υγ. Στο εγγυς μελλον αυτα τα βαπορια με τις 2 μηχανες θα ειναι οι κυριοι παικτες..Τα με 4.....

Posted

Πάντως ο συνδυασμός μεγέθους, κατανάλωσης, ταχύτητας, ευελιξίας, χωρητικότητας, πλέον και ταξιδεματος, αυτού του πλοίου νομίζω πως δεν υπάρχει στο Αιγαίο.

Δεν το θεωρώ καλύτερο από πολλά, θεωρώ όμως πως μπορεί να εξυπηρετήσει πάρα πολλές γραμμές επάξια.

Ο χαρακτηρισμός "καρυδότσουφλο" καθώς και "οι γέλωτες μαζί του" το αδικούν.

Posted
3 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Για σενα δεν τα αξιζει αλλα η εταιρεια του προφανως και εχει κανει οικονομικες μελετες που μαλλον αποδεικνύουν το αντιθετο....

υγ. Στο εγγυς μελλον αυτα τα βαπορια με τις 2 μηχανες θα ειναι οι κυριοι παικτες..Τα με 4.....

Δεν αντιλέγω με τα τελευταία σας λόγια ότι στο εγγύς μέλλον τα πλοία με τις 2 μηχανές θα είναι οι κύριοι παίκτες αλλά σύμφωνα με τις οικονομικές μελέτες ο πλοίαρχος συνταξιούχος πλέον εδώ και χρόνια cpt Ισίδωρος Μαμίδης ανέφερε πολλές φορές ότι στην ακτοπλοΐα δεν γίνονται οικονομοτεχνικες μελέτες. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...