Jump to content
Shipfriends

Maria G (IMO 7521223)


Recommended Posts

Posted

Φήμες λοιπόν αναφέρουν ότι το πλοίο έχει ναυλωθει και προτίθετε να ξεκινήσει δρομολόγια από Ηράκλειο - Λαύριο , στις αρχές Μαρτίου...

Posted

Τα δρομολόγιά του θα είναι μάλλον Λαύριο-Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη -Ηράκλειο-Κάρπαθο-Ρόδο. 7 Μαρτίου μάλλον η πρώτη αναχώρηση από Λαύριο.

Posted

Kαι να θυμίσουμε οτι το καράβι όταν ήρθε στην Ελλάδα ήταν καθόδον για τους διαλυτές, καθώς ανήκε σε γνωστή εταιρεία των εμιράτων που μεσολαβεί για διαλύσεις. Τελικά το πήρε ο Γιαννάτος και φαίνεται πως αντέχει μια χαρά.

Posted
Ποιος ομως το εχει ναυλωσει?

Οι καινούριοι ναυλωτές είναι μία Ολλανδική εταιρεία :):confused:;) με την επωνυμία NV ή NG:confused: ή τέλος πάντων κάτι τέτοιο.

Posted

Καλο κι αυτο Λευτερη, πολυ περιεργο ακουγεται. Παντως το δρομολογιο με τη διαφορα του λαυριου, ειναι το ιδιο με τα παλια δρομολογια του Μιστερ Μακης που εκαναν το Μιλενα και το Νταλιανα με αναχωρηση 1600 απο Πειραια.

Posted

Ναυαγεί η ναύλωση του πλοίου λόγω αμφιβολιών της πλοιοκτήτριας για την δυνατότητα προσέγγισης του πλοίου στην Κάρπαθο και Νάξο.Οι ναυλωτές στρέφονται τώρα σε πλοίο από το εξωτερικό με πιθανότερο το ro ro Lygra.

Posted
Οι ναυλωτές στρέφονται τώρα σε πλοίο από το εξωτερικό με πιθανότερο το ro ro Lygra.
Εντελώς συμπτωματικά είδα στην SSG ότι πριν λίγες μέρες το πλοίο άλλαξε χέρια. Δεν ξέρω εάν έχει καμιά σχέση με αυτά που λέει παραπάνω ο Λευτέρης, αλλά μου έκανε εντύπωση η χρονική σύμπτωση.
Lygra: 800 lm, 14 kn, blt 79 Norway. Sold region EUR 2,500,000 to Lithuanian buyer.
  • 6 months later...
  • 3 months later...
Posted

Το θεμα ειναι που πηγε φευγοντας απο το Νεο Μωλο Δραπετσωνας, Παναγια μου? Μαθε λιγο μπαλίτσα αγορι μου -που λεει και το αβαταρ μου- κανει δρομολογια μεταξυ Marina di Carrara(bella Italia) και Castellon (eviva Espana). Αναρωτιεμαι ναυλωμενο σε ποιον?

  • 3 months later...
Posted

στη ραδα μας απο το πρωι, με φουνταρισμενη τη δεξια. εχει φουνταρει λιγο πιο μακρυα απο τον κυματοθραυστη, απο οτι φουνταρουν συνηθως οσα περιμενουν οξω.

Posted

μετα απο μια παραμονη μιας εβδομαδας το μαρια g την εκανε κατα τις 11 σημερα για την "ζωνη".

ηρθε τη δευτερα του πασχα στη ραδα. εκανε και καποιες βολτες μεχρι κρυονερι και απο τις 21/4 (τη μερα της επαναστασης:D) ηταν στο 5-6, οπου εκατσε μεχρι σημερα φορωντας τα τιμημενα σινιαλα της med lines.

μεχρι χτες βραδυ, καθοταν ησυχο στην ιδια θεση.

  • 2 months later...
  • 2 months later...
Posted

Τελικα βρηκε ναυλο και θα κανει Olbia(Σαρδηνια)-Marina di Carrara(Τοσκανη)καθε Τριτη-Πεμπτη-Σαββατο για λογαριασμο της S.A.T(Servizio Ausiliario Traghetti e Consulting di Genova)κι απ οτι καταλαβα η ναυλωση θα κρατησει 8μηνες.(ξεκιναει 6/10)Περισσοτερα εδω.

Posted

5600 ευρω/μερα θα κοστισει το MARIA G στην SAT.Εμενα(του ασχετου)μου φαινεται μεγαλο το ποσο η μηπως εχω αδικο?

Posted

Δεν υπαρχει μικρο και μεγαλο ποσο. Ολα ειναι σε συναρτηση του ημερησιου λειτουργικου σου κοστους και του ποσοστου κερδους που επιθυμεις σαν επιχειρηματιας. Αν το νουμερο ειναι σωστο, σιγουρα ο πλοιοκτητης κερδιζει, αυτο ειναι και το σημαντικο.

Posted

Τη Παρασκευή το απόγευμα το Maria G αναχώρησε από το Ν.Μ Δραπετσώνας με προορισμό την Olbia στην Ιταλία. Για να ξεκινησει απο μεθαυριο τα ταξιδια του για τη SAT

  • 2 weeks later...
Posted

Κι ο δρομος για το MARIA G ειναι στρωμενος με αγκαθια με απιστευτα σκηνικα να εκτυλισονται εις βαρος του πλοιου και της γενοβεζικης εταιριας που το εχει ναυλωσει:eek: Μεταφραζω το αρθρο της εφημεριδας LA NUOVA SARDEGNA

Ο 'πολεμος' αρχισε!Το MARIA G εφτασε χτες(6/10) στην Olbia και το απογευμα ξεκινησε για το πρωτο του ταξιδι με προορισμο την Marina di Carrara φορτωμενο με φορτηγα και ξεκοτσαριστα.Ολα καλα λοιπον στην αναχωρηση απο την Σαρδηνια αλλα οχι στην αφιξη στο λιμανι της Τοσκανης αφου ο ανταγωνισμος απο την εταιρια Armamento Sardo του δημιουργησε αρκετα προβληματα!Πρωτα το συμβουλιο του λιμενα της Carrara αρνηθηκε στο πλοιο την προσεγγιση στις 3 διαθεσιμες θεσεις του λιμανιου(τις οποιες χρησιμοποιει η Armamento Sardo)ενω αργοτερα αφου ξεπεραστηκε αυτο το προβλημα,δημιουργηθηκε θεμα με την χρησιμοποιηση των χωρων στον ντοκο που εδεσε το πλοιο,αφου υποτιθεται προοριζονταν μονο για parking των φορτηγων της Armamento Sardo!Ειναι απλα τα πραγματα,'αρχηγος' στο λιμανι της Carrara ειναι ο προεδρος της Arm.Sardo,Battista Nieddu.

Επισης με βαση τα παραπανω δεδομενα,το MARIA G πρεπει να περιμενει στην ραδα της carrara καθε φορα μεχρι της 8 το απογευμα(αφου το πλοιο του ανταγωνισμου θα ειναι εντος)και μετα να φορτοεκφοτωσει σε ελαχιστο χρονικο διαστημα σε περιορισμενους χωρους.Απογοητευμενος δηλωσε ο προεδρος της SAT με την ολη κατασταση και ειπε πως θα κινηθει νομικα εναντιον της ανταγωνιστριας εταιριας.Απομενει να δουμε την συνεχεια...

Posted

Διαβασα στο navi οτι το MARIA G θα παραμεινει δεμενο στην Σαρδηνια μεχρι τις 22/10 ωστε να λυθουν τα προβληματα που αντιμετωπιζει στο λιμανι της Carrara.Συμφωνα με τους ιδιοκτητες της SAT εχουν πληρωσει για την ναυλωση μεχρι τον Νοεμβριο και για να εχουν εστω και ελαχιστο κερδος,πρεπει το πλοιο να μεταφερει τουλαχιστον 50 φορτηγα σε καθε δρομολογιο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...