Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2023 Posted April 20, 2023 Η διαδικασία εγκατάστασης των scrubbers στο Superfast I προχωρεί πολύ γρήγορα, μιας και έχει την ευκολία του ανοικτού άνω γκαράζ.
margaritis24 Posted April 20, 2023 Posted April 20, 2023 Εδω εχουν κ πιο πολυ χωρο να δουλεψουν,ειναι μονο 2 εξαγωγες των μηχανων που βγαινουν πανω κ στο τουνελ απο κατω για πανω ειναι πιο φαρδυ
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 Το Superfast I χθες ανέβηκε στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ με την βοήθεια των ρυμουλκών Χρήστος XLII, Karapiperis New Generation και Λυμπουσσάκης Λέων. Να δούμε την scrubberάφορα τσιμινιέρα του
Ferry Himuka Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 Σε σχέση με άλλες τσιμινιέρες μετά την προσθήκη scrubbers μπορώ να πω ότι δεν άλλαξε και πολύ..
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2023 Posted April 29, 2023 Στο Superfast I έχουν βγάλει τις σωσίβιες λέμβους και τον αριστερό καταπέλτη για το άνω γκαράζ στο ντοκο και κάνουν εργασίες σε αυτά. Ενώ στη δεξαμενή είδα να έχουν βγάλει τα πτερύγια των δυο προπελών.
Ferry Himuka Posted May 11, 2023 Posted May 11, 2023 Εδω και ώρα εκτελεί δοκιμαστικό στον Σαρωνικό έχοντας πιάσει μέχρι τώρα 23,4 κόμβους
proud_ionian Posted May 11, 2023 Posted May 11, 2023 Το πλοίο είνα ήδη δυόμισι μήνες εκτός δρομολογίων και σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων, θα επιστρέψει στα δρομολόγιά του τη Δευτέρα 15.5.
BS CHIOS Posted May 12, 2023 Posted May 12, 2023 Άλλο ένα δοκιμαστικό για το Superfast I, με ταχύτητες μέχρι 24,5 κόμβους.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2023 Posted May 13, 2023 Ας δούμε το Superfast I χθες κατά την αναχώρηση του από το Πέραμα, για το δεύτερο του δοκιμαστικό
Rodos1505 Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 Απο τα λίγα πλοία στην ακτοπλοΐα μας που τα σκραμπερς δεν το επηρέασαν αρνητικά στην εξωτερική εμφάνιση
GeorgePag Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 Ξεκίνησε το ταξίδι του από Πέραμα απευθείας για Πάτρα, χωρίς πέρασμα από τον Πειραιά.
HS_4 Posted May 14, 2023 Posted May 14, 2023 17 hours ago, Rodos1505 said: Απο τα λίγα πλοία στην ακτοπλοΐα μας που τα σκραμπερς δεν το επηρέασαν αρνητικά στην εξωτερική εμφάνιση Με χαλαει που μοιαζει με Ro-Ro. Απορρω πώς χωραει τοσος κοσμος! 😝 Αγαπημενο 12 βεβαια ταξίδι Αμοργος-Πειραιας απευθειας το 2016…απίστευτη άνεση!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 17, 2023 Posted May 17, 2023 (edited) Ro/pax είναι ΟΚ από ομορφιά δεν τρελλαίνει αλλά δεν είναι κ χάλια! Edited May 17, 2023 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted September 8, 2023 Posted September 8, 2023 On 5/14/2023 at 7:06 AM, Rodos1505 said: Απο τα λίγα πλοία στην ακτοπλοΐα μας που τα σκραμπερς δεν το επηρέασαν αρνητικά στην εξωτερική εμφάνιση Πράγματι. Παλιοσειρά πλέον στην Πάτρα, σε χθεσινή αναχώρηση.
dimitris kerkyra Posted November 13, 2023 Posted November 13, 2023 Έχει κανείς ιδέα που βρίσκεται? Το marinetraffic το εμφανίζει στην Ηγουμενίτσα εκτός εμβέλειας 4-5 μέρες. Είναι κλειστός ο πομπός ή συμβαίνει κάτι άλλο, γιατί στα δρομολόγια της εταιρείας εμφανίζεται κανονικά.
proud_ionian Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Σημερινή αναχώρηση του καμαριού της Αδριατικής. Δεν διεκδικεί δάφνες πχιότητας η φωτό. Τη βάζω για να δούμε ότι το θέλει το βαψιματάκι του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2024 Posted March 29, 2024 Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ Superfast I στην Πάτρα Quote Τις πρωινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή της Πάτρας ενημερώθηκε από τον πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “SUPERFAST I” Ν.Π. 11802 για τον τραυματισμό 32χρονου ημεδαπού μέλους πληρώματος (ειδικότητα ναυτόπαις), που έλαβε χώρα τις πρωινές ώρες την 26-03-2024. Συγκεκριμένα, κατά τη διαδικασία πρόσδεσης του πλοίου σε λιμάνι του εξωτερικού, ο 32χρονος τραυματίστηκε πέφτοντας εντός του πλοίου, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο δεξί άνω άκρο. Στη συνέχεια, αφού του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Ιταλίας για περαιτέρω εξετάσεις, από όπου και εξήλθε. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πάτρας.
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted September 18, 2024 Posted September 18, 2024 Κάλλιο αργά παρά ποτέ θα πω εγώ. Έτσι ήρθε η ώρα της ανασκόπησης του ταξιδιού από Μπάρι για Πάτρα με το βαπόρι, δύο μήνες μετά το ανέβασμα των σχετικών φωτό στη gallery. Μέσα Ιουλίου λοιπόν και μετά από πτήση που προηγήθηκε, άφιξη στο αεροδρόμιο της πόλης του Ιταλικού νότου κατά τις 4 το απόγευμα. Για όποιον ενδιαφέρεται, η διαδρομή με ταξί από το αεροπόρτι μέχρι το επιβατικό τέρμιναλ (το γνωστό μπλε κτίριο) έχει fixed τιμή 25 ευρώ και καλύπτεται σε 15-20 λεπτά (χωρίς μποτιλιάρισμα). Το λιμάνι χαωτικό, τόσο πριν όσο και μετά τη διαδικασία παραλαβής των εισιτηρίων στο τέρμιναλ. Ακολούθησε η μαγευτική εικόνα με ορδές επιβατών να κάνουν σλάλομ ανάμεσα σε τράκτορες και επικαθήμενα. Δίπλα από το φαστ φόρτωνε το 7αρι του Βεντούρη για Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα, το οποίο είχε αρκετά λεωφορεία προς επιβίβαση, ενώ λίγο αργότερα έκανε την εμφάνιση του το νέο απόκτημα της Jadrolinja, το Dalmacija. Πάμε τώρα στα της επιβιβάσεως. Στον καταπέλτη σε υποδέχονται χαμογελαστά τα μέλη το πληρώματος, χαμόγελο το οποίο μεγεθύνεται όταν τους μιλήσεις ελληνικά, ιδιάιτερα αν σκεφτεί κανείς πως μέσα Ιουλίου η πλειοψηφία των επιβατών είναι ξένοι φορτηγατζήδες, δυτικοευρωπαίοι τουρίστες, κάτοικοι της γείτονος χώρας που επιστρέφουν στην πατρίδα τους καθώς και οπαδοί γνωστής ιταλικής ομάδος που τελευταία φορά κατέκτησε το καμπιονάτο το 2001. Αξιοσημείωτη η ευγένεια του πληρώματος, που εκτός των άλλων είναι και αρκετά νεανικό (20-25 χρονών παληκάρια). Επιβίβαση λοιπόν κατά τις 17:50 με ώρα αναχώρησης 19:30, ιδανικό για παρακολούθηση της φορτώσεως και περιήγησης στους λιγοστούς εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Τα των εσωτερικών χώρων είναι γνωστά, ένα-δυο σαλόνι όλα κι όλα, σελφ σέρβις, ξεχωριστό χώρο για τους οδηγούς, καμπίνες και τέλος. Εξωτερικοί χώροι θα έλεγα επαρκείς για το ρόλο του καραβιού, ειδικά το ντέκ του ελικοδρομίου όλα τα λεφτά για να παρακολουθείς το ηλιοβασίλεμα αλλά και τις βραδυνές απογειώσεις των αεροπλάνων. Στα της κινήσεως, το πλοίο ήταν γεμάτο μεν, αλλά όχι ασφυκτικά δε. Το γεγονός πως ο χώρος του σελφ σέρβις παραμένει ανοικτό καθ' όλη τη διάρκεια του πλου και προσφέρει τη δυνατότητα ανάπαυσης σε όσους δεν έχουν καμπίνα βοηθά σε αυτό. Δεν έλειπε βέβαια και η γνωστή στρωματσάδα σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο του πλοίου. Στα του γκαράζ, πίτα το πάνω όσο και το κάτω γκαράζ. Πλειοψηφία των φορτηγών τουρκική με κατεύθυνση την Ηγουμενίτσα, αλλά με ικανοποιητικό αριθμό ελληνικών για Πάτρα. Λίγο μετά την αναχώρηση, σειρά είχε η επίσκεψη στο σελφ σέρβις. Θετικό το γεγονός ότι το εστιατόριο ανοίγει -αν δεν απατώμαι- μια ώρα πριν την αναχώρηση και παραμένει ανοικτό και για αρκετή ώρα μετά από αυτή. Πληθώρα επιλογών για να επιλέξει κανείς, καθώς είχε μέχρι και ψάρι το μενού. Θετικότατο αν μη τι άλλο. Τιμώντας όμως την καραβολατρική ιδιότητα, έμεινα πιστός στη μακαρονάδα με κιμά, η οποία πέρα από νοστιμότατη ήταν και τεράστια μερίδα. Μαζί με ένα ολίγον στεγνό φιλέτο κοτόπουλο με πατάτες τηγανητές, μια χωριάτικη, ένα νερό και μια κόλα, το ταμείο έδειξε 34,70. Λογική τιμή θα πω. Και δω το πλήρωμα ευγενέστατο και με διάθεση για κουβέντα. Στα του ταξιδιού, ο καιρός καλός, η θάλασσα λάδι, καμπίνα ούτε για σκέψη, οπότε το πάνω ντεκ ήταν μονόδρομος. Ο χρόνος περνούσε παρακολουθώντας τόσο τον Κύδωνα (ναι, αυτή λάμψη πάνω αριστερά ) που μας είχε πάρει στο κατόπι ερχόμενος από Πρίντεζι, όσο και τα κροσαρίσματα με το σουπερφαστ ΧΙ και διάφορα άλλα κρουαζιερόπλοια που αλωνίζανε στην Αδριατική. Μετά τα μεσάνυκτα και πάνω που το σήμα του κινητού έπιανε αλβανικές τηλεφωνίες (έχετε το νου σας όσοι ταξιδέυετε με δεδομένα ανοικτά, προς αποφυγή δυσάρεστων χρεώσεων) ήρθε η ώρα της ολιγόωρης ξεκούρασης στα καθίσματα του σελφ σέρβις. Ολιγόωρης γιατί κοντά στην αγαπημένη ξέρα του Πασιφάη και του Europalink ξεκίνησαν οι απανωτές ανακοινώσεις περί άφιξης στο λιμάνι της Κέρκυρας εντός εύλογης ώρας. Οι ανακοινώσεις βεβαίως συνοδευόμενες από τη γνωστή μελωδία της Άττικα, η οποία όσο επαναλαμβάνεται αρχίζει σιγά σιγά να σου τηγανίζει τον εγκέφαλο . Η άφιξη στην πατρίδα του Μποτρίνι έγινε περί τις 5:10 και το πλοίο κατέβασε ικανοποιητικό αριθμό Ιταλών τουριστών. Τέλος ο ύπνος λοιπόν και βουρ για το ανοικτό ντέκ με το που άρχιζε να χαράζει και πορεία πλέον για Ηγουμενίτσα. Στο δίαυλο είπαν να μας καλημερίσουν ορισμένες παντόφλες της γραμμής, ενώ ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του πάνω από τα βουνά της Θεσπρωτίας. Στο λιμάνι κατέβηκαν τα 2/3 του άνω γκαράζ καθώς και σημαντικό κομμάτι από το κυρίως, με αποτέλεσμα κάποιες ώρες αργότερα έξω από την Κεφαλονιά να δείχνει κάπως έτσι. Ακολούθησε πρωινό με τηγανητά αυγά, μπέικον, λουκάνικα και φυσικό χυμό, τολμηρή επιλογή αναλογιζόμενος την κατάσταση που βρίσκονταν αι τουαλέται, στις οποίες θα αναφερθώ παρακάτω. Την τιμή του πρωινού δυστυχώς δεν τη συγκράτησα. Συγκράτησα όμως ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ιστορία της αρχαίας Ελλάδας, μιας και χώρο του σελφ σέρβις υπήρχε γκρουπ Αμερικανών καθηγητών και μαθητών/σπουδαστών με προορισμό την Αρχαία Ολυμπία και τους Δελφούς. Θύμισε εποχές ΕΟΤ με Live your myth in Greece. Το καλύτερο κομμάτι ήταν η διαδρομή από τη Λευκάδα μέχρι τον Πατραϊκό, απολαμβάνοντας Ιθάκη, Άτοκο, Οξειά κλπ αφού είχε καθαρό καιρό και όχι την υγρασία που είχε μετά την Ηγουμενίτσα, με αποτέλεσμα να μη φαίνονται καν οι Παξοί. Τέλος, άφιξη στην πρωτεύουσα της Αχαΐας αφού κροσάραμε τον ταλαίπωρο Κάλβο που σερνόταν με 15 κόμβους. Στην υποδοχή μας ήταν το γιγάντιο Eco Italia. Τέλος αφήγησης, ώρα για τα θετικά και τα αρνητικά του ταξιδιού. Θετικά: Το ευγενέστατο και χαμογελαστό πλήρωμά του, σε σημείο που σε κάνει να αισθανθείς πως βρίσκεσαι στην Ελλάδα από τη στιγμή που πλησιάζεις τον καταπέλτη του πλοίου στο Μπάρι. Επιπλέον, η ποιότητα και οι επιλογές του μενού, τόσο στο βραδυνό, όσο και στο πρωινό. Αρνητικά: Κάκιστη η κατάσταση στην οποία βρίσκονταν οι τουαλέτες (καθαριότητα / εξοπλισμός). Ναι, είναι high season και το πλήρωμα τρέχει και δεν φτάνει, όμως είναι κάτι που παρατηρήθηκε σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Αλγεινή εντύπωση λοιπόν. Επίσης, γενικότερα το καράβι δείχνει αρκετά ταλαιπωρημένο, μεγαλύτερο από την πραγματική του ηλικία, με αρκετές φθορές στο εσωτερικό του. Κάτι το οποίο παρατηρείται και στο αδερφό του όπως μας πληροφόρησε ο @proud_ionian στο ταξίδι του τον περασμένο Μάιο στο αντίστοιχο topic. Σε σύγκριση με ταξίδι που έκανα με το κατά 4 έτη νεότερο Πάτμος, ήταν η μέρα με τη νύκτα. Το κορεάτικο έλαμπε από άκρη σε άκρη και νόμιζες ότι είναι το πολύ 2-3 ετών, τόσο από την καθαριότητα, όσο και από την κατάσταση των υλικών.
proud_ionian Posted October 23, 2024 Posted October 23, 2024 Δεμένο στο 16 του παλιού λιμανιού, με τη δεκσά (που έλεγε μια ψυχή) φουνταρισμένη.
hayabusagr Posted October 27, 2024 Posted October 27, 2024 και μας ήρθε χθες κατά τις 08.30 το πρωί. εδώ το βλέπουμε από ψηλά κατά την άφιξη του απ'οτι είδα λίγο πριν την Ψυτάλλεια πήρε πιλότο και μπήκε στο δίαυλο για Ελευσίνα
proud_ionian Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 19.1, φαίνεται στο σύστημα, να επιστρέφει στη γραμμή του
George...f Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Τόσο μεγάλη ακινησία γιατί; Τόσες εργασίες έχουν να γίνουν ενώ τα πλοία προσφατα σχετικά έκαναν μεγάλη ακινησία για τα scrubber…
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now