proud_ionian Posted July 29, 2008 Posted July 29, 2008 (edited) Ενω σε αλλες περιοχες ακομη δεν εχουν αποφασισει αν θελουν το λιμανι τους να εχει εμπορικο χαρακτηρα, στην κυλληνη επενδυουν σε υποδομες και παιρνουν εμπορικη κινηση. το καινουργιο κρενι δεσποζει πανω απο το λιμανι, ενω ηδη εχει ανεβει η εμπορικη κινηση του λιμανιου κατακορυφα. Edited July 3, 2013 by proud_ionian tag
Nick the Greek Posted August 2, 2008 Posted August 2, 2008 Αν κρινω απο τη χοανη που υπαρχει στη βαση του κρενιου, μαλλον θα προκειται για κρενι εξοπλισμενο με φουχτα η λουρι για εκφορτωση χυμα φορτιων, με το φορτηγο να μπαινει κατω απο τη χοανη για να δεχθει το φορτιο. Ενας τετοιος εξοπλισμος ομως προυποθετει για να δικαιολογηθει το κοστος κτησης και εκμεταλλευσης, καποιο μακροχρονιο συμβολαιο. Υπαρχει εκει κοντα καποιο εργοστασιο/εγκατασταση που να δεχεται χυμα φορτιο? Τα βυθισματα του λιμανιου τα ξερουμε?
proud_ionian Posted February 1, 2009 Author Posted February 1, 2009 Aν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα δεν θα έδενε στο Κατάκολο που ήταν και πιο κοντά;Και το λιμάνι της Κυλήνης βρισκόταν κοντά αλλά ίσως να μην μπορούσε να δεχτεί πλοίο μεγέθους του Ionian sky. Θα μπορούσε να δεχθεί αφού δένει εκεί το IONIAN STAR που είναι της ίδιας τάξης πάνω κάτω.ε οχι και της ιδια. 50 μετρα πιο μακρυ και 2 μετρα πιο βαθυ ειναι το sky.ανεξαρτητα απο το λογο που πηγε πατρα το sky, πιστευω στην κυλληνη το μεγαλο προβλημα ειναι τα βυθισματα και το οτι λογω ρευματων ο αμμωδης βυθος ξαναμαζευει "πραμα" ευκολα.
proud_ionian Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 στο λιμανι της κυλληνης γινονται εκτεταμενες παρεμβασεις ωστε να φτασει το βυθισμα (στον εμπορευματικο ντοκο τουλαχιστον) 14 μετρα για τα φορτηγα που πιανουν εκει.
Nick the Greek Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 14 μετρα βυθισμα σημαινει να χωραει πλοια μεγεθους panamax. Ιδιαιτερα φιλοδοξο σχεδιο.
proud_ionian Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 εχει τα θετικα και τα αρνητικα του. πονταρουν στο οτι η κυλληνη ειναι πανω σε ροτες πολλων διεθνων γραμμων και κοντα στην ανοιχτη θαλασσα καθως και οτι (ετσι ή αλλιως) μεχρι το 2015 θα εχει ολοκληρωθει ο αυτοκινητοδρομος μεχρι Πυργο και η νεα συνδεση Κυλληνης Εθνικης Οδου. αρνητικα: i) απο τεχνικης φυσεως ο αμμωδης βυθος και τα ρευματα της περιοχης που και στο παρελθον εχουν ακυρωσει, αλλες οχι τοσο φιλοδοξες, προσπαθειες εκβαθυνσης ii) τα εμποδια που μπορει να τεθουν απο εγχωριους ανταγωνιστες (ΟΛΠΑ εδω γελανε, Πλατυγυαλι, αλλα και ο Coscoπειραιας)
Nick the Greek Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Αν η εκβαθυνση συσχετιζεται με το κρενι με τη φουχτα(grab) που λεμε παραπανω, δε νομιζω οτι σκοπευουν να ανταγωνιστουν στον τομεα των εμπορευματοκιβωτιων. Μαλλον για χυμα φορτιο συζητανε.
Angelos Posted March 3, 2009 Posted March 3, 2009 λες να αποσυμφορησουν την Πατρα απο τα Ιταλικα? Παντως ακουσα οτι θα ερθει dredger να συνεχισει......
proud_ionian Posted May 4, 2009 Author Posted May 4, 2009 Ο ΠΡΩΤΕΥΣ στη Ζακυνθο του 78...Απο ποιοτητα οχι και η καλυτερη αλλα ειναι scan φωτο ετων 31:eek:η συγκεκριμενη φωτο εχει τοση σχεση με τη ζακυνθο, οση ο Καρφας με τον Cesme:D.Eιναι κλασσικα κυλληνη. φαινεται το background η ακτογραμμη της κυλληνης και του Νεοχωριου. Μεχρι τις αρχες της 10 ετιας του 90 που αρχισε η διαμορφωση του λιμανιου στη σημερινη μορφη (βασικα μετα τους σεισμους του 92/93 στην ηλεια και την Αχαϊα), το λιμανι της κυλληνης ηταν μονο ο κυματοθραυστης (στενος οσο ειναι τωρα μετα το εκκλησακι) και ειχε δυο ραμπες (εκει περιπου που ειναι τωρα οι 2 πυλες του λιμανιου). μεσα προς τον κυματοθραυστη εδενε το ζακυνθινο και στην εξω ραμπα το κεφαλονιτικο με λεντια στο ζακυνθινο. πιο δεξια (προς το σημερινο αλιευτικο καταφυγιο) ειχε ενα μικρο ντοκο για μοτορσιπακια. τα ferries εμπαιναν οπως τωρα, πηγαιναν προς τον κυματοθραυστη, φουνταραν τη δεξια και γυρναγαν επ αγκυρα αφου ειχαν δωσει καβο στον ντοκο. αυτο για τα ζακυνθινα. τα κεφαλονιτικα εδιναν καβο στα ζακυνθινα. μιλαμε για ηρωικες εποχες στο λιμανι της κυλληνης. τα ζακυνθινα δεν εκαναν κρατηση για την ηταν πορθμειο. εφτανες και οποιο εβρισκες. πολλες φορες η ουρα εφτανε στα λεχαινα. αντιθετα τα κεφαλονιτικα (strintzis lines/ionian lines/ελληνικη ακτοπλοϊα) επειδη εκοβαν εισητηρια σε πατρα και πειραια δεν ειχαν τετοιο προβλημα, αλλα η ουρα των ζακυνθινων καθυστερουσε και τα κεφαλονιτικα. επισης τα κεφαλονιτικα καθυστερουσαν γιατι εκαναν πετρελευση στην κυλληνη και πολλες φορες μπλοκαραν το ζακυνθινο που περιμενε διπλα (τα ζακυνθινα εκαναν πετρελευση στη ζακυνθο αν δεν κανω λαθος)
proud_ionian Posted July 26, 2009 Author Posted July 26, 2009 Ενω σε αλλες περιοχες ακομη δεν εχουν αποφασισει αν θελουν το λιμανι τους να εχει εμπορικο χαρακτηρα, στην κυλληνη επενδυουν σε υποδομες και παιρνουν εμπορικη κινηση. το καινουργιο κρενι δεσποζει πανω απο το λιμανι, ενω ηδη εχει ανεβει η εμπορικη κινηση του λιμανιου κατακορυφα. το κρενι που βλεπαμε πριν κανενα χρονο στην κυλληνη δεν υπαρχει πια. δεν ξερω αν εφυγε για παντα ή αν ειχε ερθει για λιγο (πχ για καποιο συγκεκριμενο φορτιο) αλλα πλεον η μονη υποδομη που παραπεμπει σε φορτηγα πλοια ειναι αυτο
ΚΥΛΛΗΝΗ STAR Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Την αποφαση να προχωρησουν στην καταληψη του λιμανιου της Κυλληνης,ελαβε το Δημοτικο Συμβουλιο του Δημου Κυλληνης,το οποιο διαμαρτυρεται για της αλλαγες που φερνει στην Αυτοδιοικηση ο ''Καλλικρατης''. ΠΗΓΗ:ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ www.imerazante.gr
ΚΥΛΛΗΝΗ STAR Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Περισσοτερες πληροφοριες για την καταληψη του λιμενα Κυλληνης στο site της ημερας. www.imerazante.gr/koinonia/kullini-2505/
ΚΥΛΛΗΝΗ STAR Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Κλειστο θα ειναι απο αυριο το λιμανι της Κυλληνης,υστερα απο ομοφωνη αποφαση που ελαβε το Δημοτικο Συμβουλιο της περιοχης,το οποιο διαμαρτυρεται για τη νεα διοικητικη μεταρρυθμιση που ακουει στο ονομα ''Καλλικρατης''.
proud_ionian Posted June 23, 2011 Author Posted June 23, 2011 (edited) ο περιφερειαρχης Δ.Ελλαδας αποστολος κατσιφαρας, επισκεφθηκε το λιμανι της κυλληνης και την οδο που συνδεει το λιμανι με την εθνικη. ειπε οτι το εργο της διαπλατυνσης εχει ενταχθει στο ΕΣΠΑ, θα δοθει προτεραιοτητα στις απαλλοτριωσεις, ωστε να ολοκληρωθει η διαπλατυνση μεχρι το 2012. αυτα λενε τα τοπικα ΜΜΕ. τωρα πως ο κατσιφαρας θα εχει κανει τη διαπλατυνση σε ενα χρονο, οταν εχει σταματησει καθε δημοσιο εργο στην ελλαδα, μονο ο ιδιος ξερει Edited June 23, 2011 by proud_ionian
stathis Posted June 29, 2011 Posted June 29, 2011 Τελικά αυτός ο γιουτούμπης είναι γεμάτος εκπλήξεις! Πάμε να δούμε το λιμάνι της Κυλλήνης 17 χρονια πριν. Το μενού περιλαμβάνει έργα εκβάθυνσης, μπόλικο Πρωτέα, λίγο απο Αγ. Διονυσιος και για μουσική υπόκρουση ενα ευχάριστο και επίκαιρο τραγουδάκι
proud_ionian Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 ωστε να ολοκληρωθει η διαπλατυνση μεχρι το 2012[...]τωρα πως ο κατσιφαρας θα εχει κανει τη διαπλατυνση σε ενα χρονο, οταν εχει σταματησει καθε δημοσιο εργο στην ελλαδα, μονο ο ιδιος ξερει οποιος χριστιανος σκοπευει να παει κυλληνη, ας μην βγει στο δευτερο φαναρι (που παρακαμπτει τα Λεχαινα), αλλα ας βγει στο πρωτο και να περασει μεσα απο τα λεχαινα. για κανα χιλιομετρο απο τις σιδηροδρομικες γραμμες, ο δρομος ειναι (λογω εργων) τελειως χωματοδρομος. γενικως παροτι εχουν γινει αρκετα χωματουργικα, υπολειπεται μεγαλο μερος της διανοιξης/διαπλατυνσης και της διαμορφωσης του δρομου. απο οτι ειδα τα τελευταια 3-4 χλμ πριν το λιμανι θα αλλαξουν διαδρομη και θα γινονται παραλιακα, εκτος οικισμων.
proud_ionian Posted January 24, 2012 Author Posted January 24, 2012 προεκυψε θεμα με τη γεφυροπλαστιγγα της κυλληνης. υπαρχει πιθανοτητα να εκδιδει ανακριβη ζυγολογια
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2013 Posted June 19, 2013 Τελικα σφραγίστηκε την Παρασκευή η πλάστιγγα στο λιμάνι της Κυλλήνης με έγγραφη εντολή του Υπουργείου Οικονομικών, για περίοδο ενός μήνα. Τα φορτηγά θα εξυπηρετούνται από πιστοποιημένες γεφυροπλάστιγγες στην ευρύτερη περιοχή της Κυλλήνης. Πηγη: IONIAN PRESS
proud_ionian Posted July 3, 2013 Author Posted July 3, 2013 κουτσα στραβα μεν, αλλα προχωρα η ολοκληρωση του δρομου που συνδεει το λιμανι της κυλληνης με την εθνικη οδο.
proud_ionian Posted October 13, 2014 Author Posted October 13, 2014 πχ ποιος θυμαται οτι καποτε το τραινο πηγαινε στο λιμανι της κυλληνης), Τρενο στο λιμανι της Κυλληνης και στο backround διακρινεται το ΔΗΛΟΣ λάλα τα αγορι μου λάλα τα
proud_ionian Posted March 26, 2015 Author Posted March 26, 2015 ο περιφερειαρχης Δ.Ελλαδας αποστολος κατσιφαρας, επισκεφθηκε το λιμανι της κυλληνης και την οδο που συνδεει το λιμανι με την εθνικη. ειπε οτι το εργο της διαπλατυνσης εχει ενταχθει στο ΕΣΠΑ, θα δοθει προτεραιοτητα στις απαλλοτριωσεις, ωστε να ολοκληρωθει η διαπλατυνση μεχρι το 2012. αυτα λενε τα τοπικα ΜΜΕ. τωρα πως ο κατσιφαρας θα εχει κανει τη διαπλατυνση σε ενα χρονο, οταν εχει σταματησει καθε δημοσιο εργο στην ελλαδα, μονο ο ιδιος ξερει εχουμε 2015 και ακομη τα 2 τελευταια χλμ προς το λιμανι δεν ειναι ετοιμα. το σημαντικοτερο (και ασχημο) ειναι οτι το κομματι πατρα πυργος της ολυμπιας οδου, παραπεμπτεται στο απωτερο (ή απωτατο) μελλον. με διαδικαστικες δικαιολογιες, αλλα στην ουσια επειδη το να κοπει το κομματι αυτο, που δεν αναμενεται κερδοφορο, ηταν ο μοναδικος τροπος για να τελειωσει το κομματι κορινθος πατρα. ακουγονται διαφορα σεναρια: κατατμηση σε μικρες εργολαβιες, αλλη χαραξη μεταξυ βραχναιϊκων και κατω αχαΐας κλπ, αλλα η ουσια ειναι οτι θα παει πολυ πισω η συνδεση των νομων ηλιας, ζακυνθου και κεφαλληνιας με αυτοκινητοδρομο της προκοπης
Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2015 Posted November 17, 2015 Από ότι καταλαβαίνω από την απόφαση επανέρχεται η υποχρεωτική ζύγιση των φορτηγών από το λιμάνι της Κυλλήνης σύμφωνα με την απόφαση του λιμενάρχη.
proud_ionian Posted February 21, 2016 Author Posted February 21, 2016 Στην τελική ευθεία το νέο πρακτορείο της εταιρείας στη Κυλλήνη http://anexarttitosblog.gr/kefalonian-lines-στην-τελικη-ευθεια-το-νεο-πρακτορε/ το συγκεκριμενο πρακτορειο παρουσιαστηκε απο τους προσκειμενους στην kefalonian ως μια τεραστια επανασταση της εταιρειας. που δειχνει τη δυναμικη της κλπ. η αληθεια ειναι διαφορετικη. στην νεα εισοδο του λιμανιου εχει κατασκευαστει κτιριο με χωρους για εκδοτηρια και αλλα μικρα καταστηματα (οπως πχ στο νεο λιμανι της πατρας), οπου εχουν ηδη μεταφερθει τα εκδοτηρια και των δυο εταιριων. το κτισμα ειναι του λιμανιου και οι "χρηστες" πληρωνουν νοικι. αν εχω καταλαβει καλα, εκει θα πανε και τα πλανοδια τυρποτιταδικα κλπ. τα παλια εκδοτηρια (container) ειναι κλειστα και συντομα θα απομακρυνθουν.
proud_ionian Posted August 27, 2016 Author Posted August 27, 2016 ενω αλλου τα "νεα" εργα ειναι σε αποσυνθεση στην κυλληνη δεν υπαρχει εμφανης φθορα στις υποδομες του λιμανιου, που ηδη μετρουν πανω απο 15 χρονια. On 26/3/2015 at 9:39 PM, proud_ionian said: εχουμε 2015 και ακομη τα 2 τελευταια χλμ προς το λιμανι δεν ειναι ετοιμα. η κατσιφαρειος συνδεση της κυλληνης με την πατρων πυργου εχει (υποτιθεται) ολοκληρωθει. το τελευταιο χλμ (προς κυλληνη) που θα κατασκευαζονταν σε νεα χαραξη, παραλληλα προς την παραλια, εμεινε ως ειχε (ο στενος κλασσικος δρομος) και απλα φρεσκαραν το οδοστρωμα. στην ιδια κατασταση ειναι και το πρωτο χλμ απο την εθνικη οδο. ενω μεχρι περσυ υπηρχε ΛΕΑ, εχει πλεον καταργηθει και μισοσβηστηκε η λευκη συνεχης διαχωριστικη γραμη ωστε να φαινεται ως διακεκομμενη. θα υπηρχε κανενας συμβατικος ορος για δυο λωριδες ανα ρευμα και το θεμα λυθηκε με καταργηση της ΛΕΑ. νησιδα εννοειται δεν υπαρχει, ενω το βραδυ ο φωτισμος ειναι ανυπαρκτος και πας στο ψαχτο. On 21/2/2016 at 11:00 AM, proud_ionian said: τα παλια εκδοτηρια (container) ειναι κλειστα και συντομα θα απομακρυνθουν. δεν υπαρχουν πια τα containers που... μεγαλωσαν ταξιδιωτες και ταξιδιωτες
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2017 Posted July 22, 2017 Ρεύμα στα πλοία της Κυλλήνης από ηλιακή ενέργεια Quote Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυλλήνης και οι εταίροι του Ευρωπαϊκού Προγράμματος elemed, διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο «Το λιμάνι της Κυλλήνης σε τροχιά πράσινης ανάπτυξης». Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θεσμικοί, κοινωνικοί και επαγγελματικοί φορείς καθώς και η τοπική κοινωνία θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πρωτοποριακό περιβαλλοντικό έργο που έχει δρομολογηθεί για το λιμάνι της Κυλλήνης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον εκσυγχρονισμό του λιμένα καθώς και στη μείωση του κόστους μεταφοράς προς Ζάκυνθο και Κεφαλονιά. Για την εκδήλωση ο δήμαρχος Ανδραβίδας – Κυλλήνης Ναμπίλ Μοράντ, είπε ότι η διαδικασίες άρχισαν πριν από 1,5 χρόνο και αναμένεται το έργο να ολοκληρωθεί έως το Μάρτιο του ’18. Με αυτό τα καράβια θα παίρνουν κατά τη διάρκεια του ελλιμενισμού τους ρεύμα από το δημοτικό λιμενικό ταμείο και δεν θα αναγκάζονται να καίνε πετρέλαιο. Το ρεύμα θα παράγεται από ηλιακή ενέργεια και εκτός από την προστασία του περιβάλλοντος επιτυγχάνεται και η αύξηση των εσόδων του λιμενικού ταμείου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now