Nick the Greek Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Δεν συνηθιζω να χρησιμοποιω το AIS Greece σαν πηγη, αλλα το Αλεξανδρα Τ φαινεται να βρισκεται στον κολπο της Βαρκιζας αυτην τη στιγμη. Αν ειναι αξιοπιστο το στιγμα αυτο, γιατι εγινε αυτο? Η μοναδικη λογικη εξηγηση που μπορω να βρω ειναι διοτι μεχρι τις 2200 αποψε η Καρβουνοσκαλα ηταν κατειλημμενη απο τα Aegean Star, Μυκονος και Παναγια Κρημνιωτισσα αλλα και παλι το Σταρ εφυγε ενω θα μπορουσε το πλοιο να ερθει ειτε στη ραδα, ειτε να δεσει στο κεντρικο λιμανι. Κανεις καμια ιδεα? EDIT Μολις παρατηρησα οτι το πλοιο φαινεται να εχει αναχωρησει απο Ροδο για Κω-Καλυμνο-Αστυπαλαια-Λαυριο. Αρα κατα πασα πιθανοτητα δεν μπορει να προσεγγισει στο ασφαλεστατο λιμανι του Λαυριου και κοβει βολτες μεχρι αυτο να καταστει δυνατο.
Stefanos Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Το είδα και εγώ εχθές που το στίγμα του φαινόταν σε ένα κολπίσκο στα Λεγραινά
LEFTERIS68 Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Αυτή τη στιγμή κατευθύνετε με χαμηλή ταχύτητα (4,6) από τα Pireus Roads (sic) προς το μεγάλο λιμάνι.
Earl Granville Posted February 2, 2008 Posted February 2, 2008 Κατά τις 6 το απόγευμα αναχώρησε το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ με φορτωμένες περίπου 30 νταλίκες και λίγο φορτίο χύμα( το οποίο αν δεν κάνω λάθος ήταν πετροβάμβακες τιλυγμένοι με ναύλον). Για να πάρει τις άγκυρες έκανε περίπου ένα τεταρτάκι μιας και είχε φουντάρει πολλά κλειδιά. Αυτό μαζί με το αδελφό του αείμνηστο VEGA τα θυμάμαι όταν έπεφταν στις άγκυρες, πάντα οι πλοίαρχοι τους φρόντιζαν και φουντάριζαν πολλά κλειδιά επειδή λόγω του σχετικά μικρού βυθίσματός τους (4 μέτρα) ήταν εύκολο να ξεσύρουν με κάποιο σημαντικό άνεμο. ΥΓ:Ξέρουμε ποιός έχει αναλάβει πλοίαρχος στο βαπόρι?
jps Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 ΥΓ:Ξέρουμε ποιός έχει αναλάβει πλοίαρχος στο βαπόρι? Μέχρι που ξεκίνησε, τουλάχιστον, ήταν ο Κώστας Τριπολιτσιώτης. Παλιότερα αξιωματικός του Διαγόρα και ακόμη παλαιότερα Μαρκόνης, απο την Νάξο.
ierapetra Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 To Alexandra T kathe Sabbato stis 16:30 erxetai Rodo fortwmeno apo Karpatho-Kriti meria.Ti ennow.Ta ploia pou kateuthinontai pros boreia Dwdekanisa anaxwroun pros ta aristera.Ploia opws to Daliana pou pigainan karfi karpatho meta kaso kai meta kriti i to IERAPETRA tou LELAKI to PINELOPI klp klp.Etsi kai to alexandra kai anaxwrei kathe triti apo Rodo to apogeuma.Entaksei sigoura ta Ro/Ro den exoun kai pisto programma apla thelw na sas pw.
ierapetra Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 to en logw roro anikei stin metaforiki etairia TSIRIKOS Roditikwn symferontwn
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 Η εταιρεία πρέπει να έχει ονομαστεί σε G. T Gargo, γιατί αυτή φαίνεται ως η εταιρεία που ανήκει το πλοίο.
Earl Granville Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 Aπό ότι έμαθα σήμερα το βααπόρι ετοιμάζετα να μετακομίσει στην Χίο Μυτιλήνη προκειμένου να καλυψει το κενό του ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ
Neptune Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Υπο τη σημαια του Τσιρικου η θα ναυλωθει απο τη SAOS FERRIES?
Earl Granville Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Πιθανότα υπάρχει ναύλωση από την ΣΑΟΣ. Αλλά neptune ποιά σινιάλα του τσιρίκου δεν έχει τίποτα το βαπόρι.
marioskef Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Και το Αγιασού; Αυτό δεν ήταν να πάρει την θέση του Κριμνιώτισσα;
Nick the Greek Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Υποπτευομαι οτι το Αγιασου θελει παααααρα πολλα λεφτα για να ξαναγινει βαπορι μετα απο τοσο καιρο που ειναι παρατημενο και μετα απο ολα οσα του εχουν ξηλωσει απο μεσα. Enter Αλεξανδρα Τ που ειναι ετοιμο και πιο φτηνο συγκριτικα.
Earl Granville Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 Μπορεί η ναύλωση του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ να είναι μέχρι ναα ετοιμαστεί το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ μπορεί βέβαια και το τελευταίο να μην ετοιμαστεί ποτέ Πάντως η δρομολόγηση του ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ αν γίνει ποτέ δεν μπορεί να γίνει σύντομα λόγω του παρετεταμένου παροπλισμού του οπότε μπαίνει το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ
Neptune Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Στη Χιο ειχε ξαναπαει στις εκλογες του 1996 ναυλωμενο απο τη ΝΔ με πλοιαρχο τον καπτα Ζαχο Σκαφτουρο αν δεν κανω λαθος
LEFTERIS68 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Μετά βεβαιώτητος σας μεταφέρω ότι το πλοίο εκτελεί δρομολόγια στη Χίο-Μυτιλήνη ανεξάρτητα από την SAOS.Δεν υπάρχει καμία ναύλωση και καμία συνεργασία.Απλά βρήκε τρύπα και "χώθηκε".
mytilene Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Για Αρπαχτή το κόβω ΚΑΙ αυτό!!Πάντως το βλέπω πολύ χαλαρό, 12,5 κόμβους πιάνει!!!!!:eek: Πάντως το πρακτορέυει ο ίδιος που είχε και την ΣΑΟΣ αν λέει κατι αυτό......
enas chiotis Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Μετά βεβαιώτητος σας μεταφέρω ότι το πλοίο εκτελεί δρομολόγια στη Χίο-Μυτιλήνη ανεξάρτητα από την SAOS. Αυτό επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι το πλοίο χτές εξετέλεσε δρομολόγιο προς τα Δωδεκάνησα.
ierapetra Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 To ploio afixthi sti rodo 22:11 to brady tou sabbatou 21/3/08,tin kyriaki apo ti 1 to mesimeri mazi me to anthi marina tin ebgale oli mera ston kolpo tis ixias logw twn isxyrwn notiadwn pou pneoun.To ploio anaxwrei simera deutera stis 12 to mesimeri gia Kw-Kalymno-Peiraia. EKTOS THEMATOS:To anthi marina den dianyktereuse rodo logw kairou alla logw kanonikou programmatos.Kathe kyriaki dianyktereusi sti rodo. Kati allo.O souidos(fakta) dinei oti pairnei 100 epibates.Stous ploes pou ektelei epi tou parontos pairnei kanenan??
Neptune Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Οταν δουλευε σαν ΕΓ/ΟΓ (πριν το 2001 δηλαδη) μπορουσε να μεταφερει μεχρι 600 επιβατες. Τωρα που δουλευει καθαρα σαν ΟΓ μπορει να μεταφερει μονο μεχρι 12. (κυριως οδηγους)
enas chiotis Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Σαν κατι να μην πηγαίνει καλά στην ταχύτητα του πλοίου. Από τον ρουφιάνο σήμερα, έκανε δυο μικρές στάσεις εν πλώ, μια δυτικά της Σύρου (09:16 ώρα ΑΙS) όπου η ταχύτητα έπεσε στον 1,4 knots και μια μετά τον Τάμελο της Κέας (11:56) 1 κόμβος. Καμμιά βλαβούλα;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Σύμφωνα με τα μάτια της Μεγαλόχαρης της Πάρου (Παναγία Εκατονταπυλιανή) (βοήθεια μας), από χθες που ξεκίνησε στις 12:00 από τη Ρόδο, κάτι δεν πήγαινε καλά. Ξεκίνησε, έμεινε μπροστά από το κυματοθραύστη της Ρόδου, για κανένα 3ωρο ακλόνητο ακίνητο, και μετά βγήκε με βοήθεια ρυμουλκού. Δε ξέρω μήπως πήρε ρυμουλκό και για τον ίδιο λόγο στη Ρόδο. ΚΑΛΗΜΕΡΑΤΟ ΠΛΟΙΟ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΚΑΜΙΑ ΖΗΜΙΑ (ΟΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ) ΤΑ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΗΡΘΑΝ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ.ΤΑ ΜΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΠΛΟΙΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΚΑΙ ΠΙΛΟΤΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ. Πάντως από το μόλα στη Ρόδο μέσω Κω Καλύμνου, μέχρι να δέσει στο Πειραιά, έκανε περίπου 31 ώρες.
NHSOS XIOS Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Τελικα το εχει συνηθεια να μενει παντα λιγο εξω απ το λιμανι που ξεκινα....Και στην Χιο λοιπον τα ιδια...Εφυγε πριν ωρα και η ταχυτητα του πηγαινε απο 1.5-0.8-1.4-2.4...και συνεχιζει ακαθεκτο
mitilinios Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Το πλοίο έφτασε τελικά στη Μυτιλήνη στις 01:40. Αν υποθέσουμε ότι ξεκίνησε στις 20:00 όπως μας λέει ο NHSOS XIOS καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η απόσταση Χίος - Μυτιλήνη πραγματοποιήθηκε σε 5 ώρες και 40 λεπτά. Τι να πει κανείς για την ταχύτητα του πλοίου...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now