Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
1. Εάν φορτώνει η μηχανή και πιάνει τις στροφές της, αλλά δεν πιάνει ταχύτητα,

πιθανόν το πρόβλημα είναι εκτός μηχανής.

Εγω ειπα κατι διαφορετικο παραπανω?? Κινεζικα μιλαω?? Δεν ειπα παραπανω οτι το προβλημα ειναι στην Kamewa και οτι οι μηχανες ανοιγουν κανονικα μεχρι το 90%.. Το Pitch ομως πανω απο 35-40% δεν παει...

3. Επειδή όμως ανεβάζει θερμοκρασίες, άρα κόβουν στροφές, και έτσι δεν μπορεί να

πιάσει το δρόμο του.

Με 90% στροφες και 35-40% pitch ειναι πολυ λογικο να μην πιασει το δρομο του ετσι κι αλλιως οποτε κοβουν μην τους μεινει και στο χερι.

4. Το πρόβλημα το γνωρίζει ο νοικοκύρης

Ο οποιος ομως δε γνωριζει προφανως τη λυση και ζηταει απο τους παλιους πλοιοκτητες πληροφοριες και τεχνογνωσια.

Πιθανόν η απραξία του να μην έχει την βάση του σε μηχανικό πρόβλημα

Το βαπορι παροπλιστηκε γιατι το 2000 για να επαδρομολογηθει ηθελε 500 εκατομυρια δραχμες μονο λαμαρινοδουλεια.. Περα απο τα μηχανικα που μπορει να ηταν λιγο καλυτερο απο το VEGA αλλα δεν ητανε και κανενα αστερι ποτε.. Αφου παροπλιστηκε εγκαταληφθηκε κιολας με αποτελεσμα να κατασχεθει και μετα να μην μπορει να φυγει για διαλυση..

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η μηχανή φορτώνεται όταν παράγει έργο..

Με μισό βήμα προπέλας η μηχανή δεν φορτώνεται σε βαθμό που να δικαιολογεί υψηλές θερμοκρασίες. Αρα , αλλού είναι το πρόβλημα.

Όσο για την ταχύτητα και πρόβλημα στο σύστημα μεταβλητού βήματος, αμφιβάλλω, δηλαδή το ότι δεν αυξάνει στο μέγιστο, επιφυλάσσομαι όταν και εάν θα πάρω ασφαλείς πληροφορίες.

Από την ανασκόπηση των μηνυμάτων, κάποιος μπορεί να καταλάβει τις διευκρινήσεις

που δίνω.

  • 2 months later...
Posted

Aπό το βαπόρι έχουν κατεβάσει όλες τις σωσίβιες λέμβους και τις έχουν πάρει εκτός από μία που βρίσκεται εντός του γκαράζ.

Παρεπιπτώντος αργα το βράδυ και το πλοίο παρέμενε φωτισμένο.:)

Posted

Το ξεχάσαμε τελείως, αλλά όπως φαίνεται το ξεχνάει και ο εφοπλίζων.

Στο ταξείδι προς Πειραιά, παρουσίαζε διαρροή λαδιού , οπότε λογικά θα έπρεπε να επισκευασθεί στην δεξαμενή, όπου τελικά δεν έγινε.

Κατά τις δοκιμές η διαρροή αυξήθηκε, όπως είχαν αυξηθεί και υπέρογκα τα έξοδα, τα οποία όπως δείχνουν τα πράγματα δεν είχαν υπολογισθεί σωστά, η θεωρούσε ότι ο Ινδός πλοιοκτήτης θα έβαζε και εκείνος χρήματα, εκτός από το πλοίο. Τα λεφτά τελείωσαν και μαζί και το βαπόρι.

Διότι το πλοίο είχε αγορασθεί απο Ινδό για κάτω, και μπήκε στην μέση ο υιός Τσιρίκος, ο οποίος άρχισε να ξοδεύει για το ξεκίνημα του πλοίου, με κάποιο είδος συνεργασίας, μέχρι να το εξοφλίσει.

Αλλά δυστυχώς ...

  • 1 month later...
Posted

Εδω και τρεις περιπου εβδομαδες το πλοιο ειναι σβηστο πια τη νυχτα αλλα δυστυχως δεν εχω περασει κατα τη διαρκεια της ημερας(καθημερινη) για να δω αν υπαρχει καποια δραστηριοτητα. Μαλλον ομως δειχνει να το παρατησαν τελικα το πλοιο.

  • 2 weeks later...
Posted

Και εγώ που έχω περάσει καθημερινή και εργάσιμη ώρα, δεν είδα να κουνιέται ψυχή στο πλοίο εκτός από το βατσιμανηB) Ενώ ήταν και σβηστό!!

Μπορούμε να πούμε ότι μας τελείωσαν τα σχέδια για δρομολόγηση του!:)

  • 4 months later...
  • 8 months later...
Posted

Πριν λίγες μέρες άκουσα κάτι τρελό!!! Κάποιος έλεγε ότι το πλοίο θα ναυλωθεί;) για να κάνει δρομολόγια στη γραμμή της Κύπρου Ισραήλ.

Εμένα προσωπικά μου φαίνεται, απίθανο έως αδύνατο να γίνει αυτό.:D

  • 3 months later...
Posted

Φήμες θέλουν το αρχοντοβάπορο να έχει πουληθεί για σκραπ και να έχει μετονομαστεί σε ALEXANDRA:confused: Μπορεί κανείς να το επιβεβαιώσει ή να το διαψεύσει;

Posted

Πράγματικα, σύμφωνα με το equasis.org από τις 16/7 ονομάζεται ALEXANDRA, ανήκει στην μονοβάπορη BLUE STREAM SHIPPING SA με έδρα τα ν.Μάρσαλ και φέρει σημαία St.Kits & Nevis.

Η προηγούμενη πλοιοκτήτρια ήταν η JUPITER SHIPMANAGEMENT INC με έδρα το Μumbai της Ινδίας οπότε επαλληθεύεται το σενάριο που έλεγε το οτι το πλοίο δεν πέρασε ποτέ στα χέρια του Τσιρίκου αλλά παρέμενε στην ιδιοκτησία των Ινδών διαλυτών που κοίταζαν μήπως το εκμεταλλευτούν μέχρι να το στείλουν για κόψιμο.

Posted

Το θεμα της ιδιοκτησιας ειναι λιγακι γκριζα ζωνη. Οντως η τελευταια πλοιοκτησια ηταν Ινδοι οι οποιοι και παρατησαν το πλοιο στο Πλατυγυαλι μολις μερες πριν αυτο αναχωρησει για την Ινδια. Ο λογος ηταν οτι ξαφνικα επενεβη το ΝΑΤ, απεναντι στο οποιο ειχε βαρη το πλοιο. Απο κει και περα ειναι λιγακι νεφελωδες το τι εγινε, κατα τη γνωμη μου ομως ειναι σιγουρα 2 πραγματα: Πρωτον οτι ο Τσιρικος εβαλε τα λεφτα της μετακινησης/επισκευης που δεν ηταν και λιγα, και δευτερον οτι το ΥΕΝ με τον ενα η τον αλλο τροπο(και δεν εννοω πλαγιως η παρανομως) βοηθησε στο να απελευθερωθει το πλοιο απο τα βαρη του με την ελπιδα δρομολογησης στα Δωδεκανησα, μην ξεχναμε οτι εκεινη την εποχη καιγομασταν για πλοια στα Δωδεκανησα.

  • 2 weeks later...
Posted

Σήμερα άκουσα ότι πήρε (???) ελευθεροπλοϊα απο το ΝΑΤ και σε λίγο το πλοίο θα πάρει απόπλου (μήπως μεθόρμιση?). Κάποιος να ξέρει κάτι άλλο?

Posted

Κάποιο "παπαγαλάκι" μού σφύριξε ότι το πλοίο θα δοκιμάσει λέει την τύχη του εκεί που δεν πέτυχε το ΒΟΑ VISTA, έχοντας και μεταφορικό έργο εξασφαλισμένο τρόπο τινά. Τα νήματα κινούνται απο ανθρώπους που γνωρίζουν το άθλημα καλά, αφου ασχολούνται επαγγελματικά με αυτό χρόνια πολλά σε παραδοσιακές εταιρείες.

Με κάθε επιφύλαξη τα αναφόμενα καθώς ειπώθηκαν εν τάχυ κάτω απ τον καυτό ήλιο του Αιγαίου.

Posted

Σοφο παπαγαλακι ακουσες Αντωνη, το πλοιο ειναι απο σημερα στην μεγαλη δεξαμενη του Βασιλειαδη συμφωνα με περιπλανωμενο Ιουδαιο της περιοχης. Συμφωνα με το Equasis, οντως το πλοιο εχει μετονομαστει σε Alexandra με σημαια St Kitts & Nevis. Αυτα λοιπον τα νεα της Αλεξανδρας..

Posted

Από ότι μπόρεσα να διακρίνω χθες, στη πλώρη δεν είδα να έχει γραμμένο κάποιο από τα δυο ονόματα (Greenfield ή Alexandra), αλλά δε νομίζω ότι είχε και πριν γραμμένο το όνομα του.

  • 2 weeks later...
Posted

Το πλοίο σε σημερινή φώτο στον νέο μόλο Δραπετσώνας.

Όπως λέει και ο Π100 δεν διακρίνεται πάνω στο πλοίο γραμμένο κάποιο από τα δυο ονόματα, εκτός από μια (ξύλινη?) πινακίδα στην πρύμη με το όνομα Αλεξάνδρα.

post-929-128326968458_thumb.jpg

Posted

Να υποθέσω ότι είναι αυτή που μέχρι πριν λίγο καιρό έγραφε και πάλι στην πρύμη GREENFIELD:confused:

post-17-128326968463_thumb.jpg

  • 3 weeks later...
Posted
Το θεμα της ιδιοκτησιας ειναι λιγακι γκριζα ζωνη. Οντως η τελευταια πλοιοκτησια ηταν Ινδοι οι οποιοι και παρατησαν το πλοιο στο Πλατυγυαλι μολις μερες πριν αυτο αναχωρησει για την Ινδια. Ο λογος ηταν οτι ξαφνικα επενεβη το ΝΑΤ, απεναντι στο οποιο ειχε βαρη το πλοιο. Απο κει και περα ειναι λιγακι νεφελωδες το τι εγινε, κατα τη γνωμη μου ομως ειναι σιγουρα 2 πραγματα: Πρωτον οτι ο Τσιρικος εβαλε τα λεφτα της μετακινησης/επισκευης που δεν ηταν και λιγα, και δευτερον οτι το ΥΕΝ με τον ενα η τον αλλο τροπο(και δεν εννοω πλαγιως η παρανομως) βοηθησε στο να απελευθερωθει το πλοιο απο τα βαρη του με την ελπιδα δρομολογησης στα Δωδεκανησα, μην ξεχναμε οτι εκεινη την εποχη καιγομασταν για πλοια στα Δωδεκανησα.

Άκουσα ότι το πλοίο ακόμα ανήκει στον Τσιρικο.:confused::confused:

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted
Η πλώρη του βαμμένη με ένα χρώμα ανάμεσα σε κόκκινο-κεραμιδί.

Αυτό πρέπει να είναι μίνιο και όχι το χρώμα που θα βαφτεί το βαπόρι.

Posted

Πίσω στον Νέο μόλο το βαπόρι με την Ελληνική σημαία πλέον, νηολόγιο Πειραιά και ένα Τ να έχει προστεθεί. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ λοιπόν.

Posted

Πολυ δουλεια εχει γινει στο πλοιο. Αλλα επειδη γνωριζω τα κουσουρια του θα ηθελα πρωτα να το δω να κανει ενα πετυχημενο δοκιμαστικο και μετα να του ευχηθω. Αλλωστε δεν ειναι μακρια ο καιρος που μετα απο 2 απογοητευτικα για τους ανθρωπους του δοκιμαστικα ξαναπαροπλιστηκε

  • 2 weeks later...
Posted
Εγώ λέω να μη πέσει καθόλου γιατί όπως φαίνέται σε μια βδομάδα πάλι πάνω θα είναι,δεν βαριούνται να το ανεβοκατεβάζουν;:P

Επειδή όντως το βαπόρι ανέβηκε για 4η (αν δεν κάνω λάθος) συνεχόμενη φορά δεξαμενή, μήπως ξέρει κάποιος να μας πει τι είναι αυτό που ελέγχουν/επιδιορθώνουν; Ή έστω υποθετικά τι θα μπορούσε να συμβαίνει και να αναγκάζονται να το ανεβοκατεβάζουν; Επίσης έχω μια άλλη απορία: Εφόσον θέλουν να το ξεκινήσουν, μήπως πρέπει να του βάλουν και ais σιγά σιγά; Λογικά δεν έχει, μιας κι έγινε υποχρεωτικό όσο το πλοίο ήταν παρατημένο. Εκτός αν περιμένουν να κάνουν πάλι δοκιμαστικά και ανάλογα με την πρόοδο συνεχιστούν και οι εργασίες.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...