Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Στις καλες εποχες το Saturnus λογω ταχυτητας (ειδικα μετα την αλλαγη μηχανων) κατεβαινε μεχρι πατρα, διπλωνοντας συνηθως το Polaris. To ενα ανεβαινε Ηγουμενιτσα-Μπαρι, και το αλλο απευθειας Μπαρι.

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Μετά την αλλαγή μηχανών πόσα μίλια έβγαζε;Πρέπει να είχε και καλό γκαράζ για το μέγεθος του γύρω στα 1000 lm;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Posted

Μετρα δε θυμαμαι. Εβαζε ομως 45+ φορτηγα (τοτε ηταν μικροτερα βεβαια οχι 18μ που ειναι τωρα)

Απο ταχυτητα μετα την αλλαγη μηχανων ειχε μαξ 19,5 και ταξιδευε πανω απο 18. Σε σχεση με πριν που πηγαινε 13-15 στον κατηφορο ηταν το ταχυπλοο της εταιριας 😆

  • 1 month later...
Posted

Την πρώτη χρόνια για τη Ventouris Ferries που δούλεψαν bareboat. Μετα αγοραστηκαν και βαφτηκαν ασπρα. 

  • 1 month later...
  • 8 months later...
Posted (edited)

Μερικες φοτο του πλοιου απο τον καιρο που εκανε το δρομολογιο βολος-ταρτους (συρια) , *πολυ σπανιες φοτο*

Screenshot_20220113-224058_Chrome.jpg

Screenshot_20220113-223537_Gallery.jpg

Screenshot_20220113-220048_Chrome.jpg

Screenshot_20220112-211523_Chrome.jpg

Σε αυτο το σημειο να πω πως το πλοιο στα δρομολογια βολου συριας επαιρνε μονο φορτηγα και οχι επηβατες και για το πανω γκαραζ δεν χρησειμοποιουτανε η ραμπα με τον καταπελτη αλλα ενας ανελκηστηρας στο γκαραζ ο οποιος ητανε εξαιρετικα αργος

Πηγη φοτο : dover ferry foto , faktaomfartyg , burle jean michel και jef smith

Edited by polmyt
  • 2 years later...
Posted

SATURNUS στην Παγοδα απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Βρισκομαστε στο 1991 και βλεπουμε το πλοιο ,οχι στην καλυτερη εξωτερικη του κατασταση,βαμμενο μπλε

Αξιζει να πρατηρησουμε οτι πανω απο τον καταπελτη ειναι ακομα γραμμενο το EUROPA II ,που ηταν το προηγουμενο ονομα του πλοιου

 

Posted (edited)

Είναι ακριβώς εκεί που είναι τα γραφεία του ΟΛΠ σήμερα Στο κεφάλι του ντόκου που οι παλιότεροι τον ξεραμε ως ψαρόσκαλα φαίνεται η πλώρη του άτυχου ΩΚΕΑΝΟΣ.

Edited by proud_ionian
quote
Posted
On 1/13/2022 at 10:42 PM, ΚΡΗΤΗ said:

δρομολογια βολου συριας επαιρνε μονο φορτηγα και οχι επηβατες

Έπαιρνε και επιβάτες τόσο στην πρώτη "θητεία" του σαν Scandinavia όσο και στην δεύτερη σαν Raed B. στην γραμμή Βόλου-Συρίας. Ποιά Ευρωπαϊκή εταιρεία θα έστελνε -τότε τουλάχιστον- ασυνόδευτα σε Συρία-Ιορδανία-Ιράκ?

Posted

Σωστά. Στο youtube υπάρχει ένα επεισόδιο της εκπομπής "Στέκια" που αναφέρεται στους επαγγελματίες οδηγούς. Και εκεί μιλούν ένας-δυό που εξιστορούν διάφορα ευτράπελα από τις αποστολές που έκαναν τω καιρώ εκείνω σε αυτά τα μέρη.

  • 6 months later...
Posted
On 7/25/2005 at 3:11 AM, proud_ionian said:

Το μεγαλυτερο σκανδαλο της ΕΑ (περαν απο την ιδια την υπαρξη της) ηταν η ιδρυση των ελληνοκυπριακων μεσογειακων γραμμων (HCML). Η εταιρεια αυτη ναυλωσε τα πρωην ATLAS ΙΙΙ και ΙV απο δυο κυπριακες εταιρειες (corato και puma νομιζω λεγονταν) πριν αυτες τα αγορασουν!!!. Οι εταιρειες αυτες ειχαν ιδρυθει με κεφαλαιο μια λιρα κυπρου και με την προκαταβολη της ναυλωσης εδωσαν προκαταβολη το 1/5 της αξιας των πλοιων. Η ιστορια ηταν καραμπινατο σκανδαλο, αλλα στα δικαστηρια η διοικηση της ΕΤΒΑ απηλλαγη και μετα απο λιγα χρονια ο καθηγητης πρωην διοικητης εγινε βουλευτης σε νησι θυμα της ΕΑ. Τα πλοια αυτα μετονομασθηκαν EUROPA I & II και δρομολογηθηκαν στην αδριατικη (πατρα brindisi τεργεστη). Οταν εκλεισε η ΕΑ και οι HCML ναυλωθηκαν στο βεντουρη που εν τελει τα «αγορασε». Ποτε δε μαθαμε ποιοι ηταν πισω απο τις κυπριακες εταιριες.

Για να μην ξεχνιόμαστε

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...