Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ακούγεται οτι αντι για αναχωρήσεις από το λιμάνι του Μπάρι θα κάνει απο το λιμάνι του Μπρίντιζι.

  • Replies 591
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Θεωρητικά μεθαύριο είναι και το 2ο "σκέλος" να ξεκινήσει...και το βαπόρι είναι ακόμα εδώ...

Στις 1-2 Ιουλιου θα ξεκινησει τα δρομολογια του.Οι προσεγγισεις στην Κεφαλονια θα ξεκινησουν στις 16/7.

Posted

Ακούγεται οτι αντι για αναχωρήσεις από το λιμάνι του Μπάρι θα κάνει απο το λιμάνι του Μπρίντιζι.

Και εγω μολις άκουσα αυτή την πληροφορία, η δε καθυστέρηση στο ξεκίνημα του πλοίου έχει να κάνει αποκλειστικά στον νηογνώμονα.

Posted

Κάπου γράψανε για 29 τώρα...1-1,5 μηνα αν θα δουλέψει δηλαδή... πάντως οτι έχει δουλέψει ..κόσμο είναι το μόνο σίγουρο!

  • 3 months later...
Posted

Τελικά το πλοίο βρίσκετε ακόμα στο ίδιο μέρος χωρίς να καταφέρει να κουνηθεί.

Απ' ότι μαθαίνω ακόμα υπάρχει πρόβλημα με τα πιστοποιητικά του!

Πολύ πρόσφατα, πάντα σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες,

έγινε μια επίσκεψη ξένων στο πλοίο, για αγορά ή ναύλωση.

Posted

Γιατι δε ξεμπλέκει αυτο το πλοίο? Αναφορές λένε οτι ειναι πιο έτοιμο απο ποτέ ως πλοίο...Ουτε να πουληθεί δε μπορεί?

Posted

Είναι γραφειοκρατικά μπλεγμένο το καράβι φίλε Πέτρο, που θα το βλέπουμε να κοσμεί τους ντόκους για καιρό ακόμα!

Μπορεί σαν πλοίο να είναι έτοιμο, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι ο ένας εκ των 2 εκπροσώπων της εταιρείας του πλοίου, είναι συνεργάτης του Δ.Τζανετάτου και ήταν και ο τροφοδότης της Cretan Lines, για να καταλάβουμε πως ο Τζανετάτος ορίζει ακόμα τα πλοία του! Συν τις δικαστικές διαμάχες που έχει το πλοίο με τους Σουηδούς και δεν μπορεί καν να αλλάξει όνομα, συν ότι στο πλοίο δεν υπάρχει ναυτολόγιο ενώ δεν υπάρχουν και συμβάσεις εργασίας για το πλήρωμα . Αντί για τις προβλεπόμενες συμβάσεις εργασίας υπάρχει μια υποτυπώδης συμφωνία ενός μηνός με ημερομίσθιο και έχουν γίνει καταγγελίες από το πλήρωμα! Και πολλά ακόμη που δεν φαίνονται, αλλά πρέπει να ξεκαθαριστούν!

Posted

Κατά τη διάρκεια των εργασιών την Ανοιξη ο κόσμος που εργαζόταν σαν πλήρωμα στο πλοίο, πληρωνόταν από εκπροσώπους της τράπεζας που έχει οφειλές ο κ. Τζανετάτος. Το πλοίο είναι σχετικά έτοιμο, γιατί από όσο είχα μάθει το καλοκαίρι υπήρχαν μηχανικά θέματα όταν πήγαν να κάνουν δοκιμές στις μηχανές!!

Posted

Ακριβώς αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα με το πλοίο. Απο τη στιγμή που έφτασε στην Ελλάδα, δεν έχει ουτε μίλι αυτοδύναμη πλεύση, αφου και στην Τουρκία πήγε και ήρθε ρυμουλκούμενο.

Posted

Πήγε κι ήρθε ρυμουλκούμενο για άλλους λόγους

στο fb του ελληνικη ακτοπλοια εχει ανεβει μια φωτο απο πρυμα, ενω δενει στο νεο μωλο. φαινονται καθαρα οι αξονες με τις προπελλες πανω απο το ρεμετζο της πρυμης (εκει που θα γινοταν το διωροφο σαλονι)

Οι άνθρωποι της εταιρείας του, λένε ότι σαν πλοίο είναι έτοιμο, αλλά έχουν τα ανωτέρω θέματα που ανέφερα. Και πρέπει να είναι γεγονός, καθώς το πλοίο πριν μήνες το έβλεπα προς πώληση στο εξωτερικό (Τουρκία), ενώ τώρα όχι
  • 3 weeks later...
Posted

Το AIS ξαφνικα εδωσε σημα 30/11 ενω ηταν σβηστο. Τελικα τα προβληματα τα ξεπερνουν η ακομα?

Posted

Ετςι έγραψαν οι ακτοπλόοι

 

Καλα αυτοι καθε 3μηνο γραφουν οτι ξεκιναει δρομολογια...

Posted

Εδω δεν ξεκινησε ιουλιο και θα ξεκινησει Δεκεμβρη.παντως η κοροιδια παει συννεφο

Posted

Δεν νομίζω ούτε dock trials να έκαναν!! Το πλοίο παραμένει όπως έχει στη θέση του στη Κυνόσουρα με κλειστό το καταπέλτη και με αρκετά μπλεξίματα με την τράπεζα!!

Posted

Μήπως επαναλαμβάνετε η ίδια περσινή ιστορία που το έκλεισαν το χειμώνα και το άνοιξαν το Μάρτη?

Μάλλον για εκεί μου φαίνεται πάει η ιστορία!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...