Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Από Οκτώβρη δε ξέρω αυτό που ξέρω είναι πως όλο το χειμώνα ένα παλάτι από τα 3 είναι εκτός λόγω ακινησιών.

Τι θες να ψάξω;..

  • 10 months later...
Posted
58 minutes ago, Annivas said:

Tα Ναυτεργατικά  Σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΠΡΝ, ετοιμάζονται για διεθνή καριέρα!!!!

http://www.pemen.gr/page8.htm

 

32 minutes ago, Strofalos said:

Να δω το team Χάλα&Σία να ανηφορίζει με πανό για την Μάγχη και τι στον κόσμο... 

Μιλάμε για international καταστάσεις

Γελατε εσεις αλλα δεν αργει η ωρα που θα δουμε και στην Ελλαδα εικονες οπως αυτες που βλεπουμε εκει πανω.

https://penen.gr/πενεν/δελτια-τυπου/item/13018-λαγός-στα-χνάρια-εφοπλιστών-–-κυβέρνησης-για-την-είσοδο-αλλοδαπών-στην-ακτοπλοΐα

Posted
4 hours ago, Neptune said:

Το θέμα είναι ότι νόμιμα έχει Ιταλική σημαία, νόμιμα έχει τη σύνθεση που έχει, νόμιμα έχει φτηνά εργατικά χέρια. Τι αθέμιτο ανταγωνισμό κάνει? Ας βάλουν και οι άλλοι ιταλικές σημαίες και φτηνούς ναυτικούς άμα θέλουν. Δεν επιβάλει κανείς κάτι σε κανέναν. Μην με πάρετε με τις πέτρες, δε συμφωνώ μ αυτό που γράφω, ούτε μ αρέσει που το λέω, ούτε θα το επικροτήσω αν γίνει. Αλλά τόσα χρονια μόνοι μας έχουμε βγάλει τα μάτια μας. Τώρα τα σωματεία (όχι μόνο των ναυτικών αλλά και των γύρω γύρω) ας δούνε πρώτα τις δικές τους ευθύνες πριν κουνήσουν το δάχτυλο

Ανάλογα με την κίνηση ,είναι και η σύνθεση(π.χ.2020)

 

Posted

η συνθεση νομιζω παει με βαση το πρωτοκολλο και τους πλοες που εκτελει το πλοιο, οχι με βαση την κινηση.

η μεγαλη εικονα ειναι αυτο που αναφερουν παραπανω ο @MILTIADIS & o @Neptune.  ειτε με μεταβολη των συνθεσεων που προβλεπει η ελληνικη σημαια, ειτε με αλλαγη σημαιας, εχουμε πολλα να δουμε ακομη.

Δεν μπορω να φανταστω οτι ενα μελλοντικο αφεντικο της Attica πχ, δεν θα μπει στον πειρασμο να αλλαξει σημαια, τουλαχιστον στην Αδριατικη. Δεν μπορει να αποκλεισει κανεις, μικρομεσαιες εταιριες, οπως οι Golden Star, Kyklades Fast, Levante, κ.α, δεν θα μπουν στον πειρασμο της κυπριακης σημαιας;

On 3/20/2022 at 3:06 PM, Nick the Greek said:

Ο Μιλτιάδης έχει απόλυτο δίκιο πως δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε στο μέλλον τέτοια πράγματα και στην Ελλάδα. Η διαφορά εδώ βέβαια είναι πως υπάρχει το πρόβλημα της γλώσσας αλλά και τα λεφτά που παίρνουν οι εταιρείες σε επιδοτήσεις είναι τόσα που έχει και το Κράτος λόγο, ή τέλος πάντων θα έπρεπε να έχει.

τα λεφτα που παιρνουν οι εταιρειες σε επιδοτησεις ειναι τοσα, που περισσευει και ενα μερος για "δωρα" ωστε να μην υπαρχουν απροοπτα^_^

Posted (edited)
9 hours ago, LoveBoat said:

Ανάλογα με την κίνηση ,είναι και η σύνθεση(π.χ.2020)

 

Σε καμία περίπτωση δεν πάει η σύνθεση ανάλογα με την κίνηση.  Το 2020 απλά λόγω κορωνοιού και lockdown πήρε παράταση η επάνδρωση των πλοίων με την θερινή σύνθεση η οποία κανονικά άρχεται από την 1/4 εκάστου έτους και λήγει στις 31/10 , την χρονική περίοδο δηλαδή που εφαρμόζεται στα πλοία το θερινό πρωτόκολλο επιβατών.  Και επίσης αφορά το προσωπικό τα καθήκοντα του οποίου αφορούν το service των επιβατών. Ο αριθμός του Προσωπικού γέφυρας, καταστρώματος και μηχανής παραμένει αμετάβλητος είτε με θερινή είτε χειμερινή σύνθεση.

Ειδικότερα στα υπό Ελληνική Σημαία Ε/Γ - Ο/Γ πλοία η σύνθεση καθορίζεται με σημείο αναφοράς του κόρους ολικής χωρητικότητας για το προσωπικό καταστρώματος, την ιπποδύναμη των κυρίων μηχανών για το προσωπικό καταστρώματος, το πρωτόκολλο, τις καμπίνες, τα εστιατόρια και τα κυλικεία για το προσωπικό του ξενοδοχειακού. Έτσι καθορίζεται η ελάχιστη σύνθεση κι από εκεί και πέρα ανάλογα με τα δρομολόγια που εκτελεί ένα πλοίο υπό Ελληνική Σημαία, μπορεί να προστεθεί επιπλέον προσωπικό εάν και εφόσον δεν καλύπτονται οι ώρες εργασίας κι ανάπαυσης κάποιων μελών του πληρώματος που στελεχώνουν το πλοίο.

Για όποιον έχει όρεξη ας ρίξει μια ματιά στο ΠΔ 177/74 (64Α'). 

https://www.e-nomothesia.gr/kat-naytilia-nausiploia/elegkhos-emporikon-ploion/proedriko-diatagma-177-1974-fek-64a-13-3-1974.html

Edited by Annivas
Posted (edited)

Tα πλοία της εταιρείας Grimaldi που αναφέρομε έχουν Ιταλική σημαία και είναι πιο ελαστική νομοθεσία ειδικά αν αυξομειώνεις το πρωτόκολλο των επιβατών....

Edited by polmyt
  • 4 months later...
Posted

Εάν καταλαβαίνω σωστά, συμφωνήθηκε να μπαίνουν μεταξύ 10-15 άτομα πλήρωμα χωρίς ναυτικό φυλλάδιο και λοιπές ναυτικές γνώσεις σε κάθε πλοίο λόγω έλλειψης πληρωμάτων;;; 🤔

Posted

Κι εγώ αυτό καταλαβαίνω. Χωρίς φυλλάδιο και χωρίς τα "μαθήματα" που χρειάζεται για την ανανέωσή του γράφει.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Ερωτηση ασχετου και αδαους mod:

Για να μπορει παιρνει καποιο απο τα πλοια της αδριατικης επιβατες για προορισμους εσωτερικου, χρειαζεται προσθηκες στη συνθεση ή καποια αλλα επιπλέον χαρτια; 

Προς χαρη της συζητησης θα εξαιρεσω τα Grimaldoπλοια που εχουν ιταλικη σημαια και κατα πλειονοτητα μη ελληνοφωνο πληρωμα και υπαγονται στην ιταλικη νομοθεσια. Αν καποια στιγμη η ΚΞ αποφασιζε τα πλοια της να παιρνουν επιβατες και ΙΧ απο Πατρα για Ηγουμενιτσα οπως παλια ή καποιο απο τα δρομολογια της Βενετιας που πιανει Κερκυρα, να παιρνει επιβατες και ΙΧ απο Πατρα, χρειαζεται επιπλεον συνθεση ή καποια αλλη προσθηκη; 

Δεν εχω στο μυαλο μου καποιο φανταστικο πλοιο, αλλα τα 5 πλοια της ΚΞ με ελληνικη σημαια, (αντε και τον Αστεριωνα, που εχει μεν κυπραίικη σημαία, αλλά ελληνόφωνο πλήρωμα), με τα ιδια πρωτοκολλα κλπ και αφου, εννοειται, ληφθουν οι απαραιτητες εγκρισεις των προσεγγισεων (ΣΑΣ κλπ)

Edited by proud_ionian
Posted

Για τα υπό Ελληνική σημαία πλοία η σύνθεση δεν χρειάζεται επιπλέον προσωπικό για τα πλοία της Αδριατικής εάν εκτελέσουν ακτοπλοία , πέραν από αυτήν που ήδη έχουν και καθορίζεται από το ΠΔ 177/74 (64Α').

Από εκεί και πέρα για να εκτελέσουν εσωτερική ακτοπλοία όπως π.χ είναι το τμήμα του δρομολογίου Πάτρα - Ηγουμενίτσα - (Κέρκυρα), θα πρέπει να υπαχθούν στον Νόμο 2932 του 2001, με κατάθεση φακέλου δρμολόγησης πλοίου έως την 31η Ιανουαρίου έκαστου έτους, να περάσει Σ.Α.Σ , ....κ.ο.κ  ότι ακριβώς συμβαίνει και με τις γραμμές του Αιγαίου και του Ιονίου.

Επίσης όσο εκτελεί εσωτερική ακτοπλοία, δεν μπορεί να ανοίξουν στο πλοίο το casino και το Duty Free Shop.

Για επιπλέον ή αλλαγή πιστοποιητικών είναι τυπικό το θέμα και είναι πολύ εύκολο να βγουν νέα πιστοποιητικά με παραρτήματα για εθνικούς και διεθνείς πλόες παράλληλα , αφού οι υπάρχουσες μελέτες και οι εναρμονίσεις των πλοίων αυτών υπερκαλύπτουν την εθνική νομοθεσία και τα standards της. Για παράδειγμα:

Δεν θα χρειαστεί να γίνει μελέτη ευστάθειας σε 4μ ύψος κύματος από 2,5μ που ισχύει στο Αιγαίο και Ιόνιο αφού είναι πιστοποιημένα με 4μ ύψος κύματος.

Δεν θα χρειαστεί να προστεθούν βάρκες αφού ήδη έχουν .

Δεν θα χρειαστεί να βάλουν Vdr αφού ήδη έχουν.

Η άδεια ασυρμάτου που έχουν ήδη είναι για περιοχές Α1+Α2+Α3 και στους εσωτερικούς πλόες απαιτείται Α1+Α2.

΄Συνεπώς οτιδήποτε πιστοποιητικό χρειαστεί να επανεκδοθεί είναι καθαρά γραφειοκρατικής φύσεως.

Posted

Με καλύψες. Η απορία μου ήταν για σύνθεση και πιστοποιητικά. Για ΣΑΣ κλπ δεν είχα αμφιβολία ότι πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία 

  • 6 months later...
Posted

Σύλληψη πλοιάρχου Ε/Γ -Ο/Γ πλοίου για ελλιπή οργανική σύνθεση στην Αίγινα

Quote

Στη σύλληψη πλοιάρχου Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου, προέβησαν, πρωινές ώρες σήμερα, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Αίγινας, για παράβαση των άρθρων 40 και 229 του Ν.Δ. 187 /1973.

Συγκεκριμένα, σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας που πραγματοποιήθηκε από στελέχη του Λιμεναρχείου Αίγινας σε Ε/Γ -Ο/Γ πλοίο, το οποίο κατέπλευσε στον λιμένα Αίγινας προερχόμενο από λιμένα Πειραιά, διαπιστώθηκε η ελλιπής σύνθεση του πληρώματος κατά δύο άτομα.

Από τη Λιμενική Αρχή Αίγινας, που διενεργεί την προανάκριση, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών και πειθαρχικών κυρώσεων και απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του πλοίου, ενώ κατόπιν αποκατάστασης της σύνθεσης επετράπη ο απόπλους του πλοίου για λιμένα Πειραιά.

 

  • 10 months later...
  • 5 months later...
Posted (edited)
1 hour ago, Nick the Greek said:

The general idea is that whatever happened took place on the ship, thus the Master is ultimately responsible. The are also charged with not helping the passengers which if you ask me is the most serious of the accusations against them.

 

Σε τέτοιες περιπτώσεις που συλλαμβάνεται ο πλοίαρχος ενός πλοίου ποιος τον αντικαθιστά στα δρομολόγια;(σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα κιόλας διότι συνελήφθη το πρωί και την την ίδια στιγμή ξεκινάει την επιστροφή για Πειραιά το πλοίο)

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Στην περίπτωση που ο συλληφθείς όντως πάει αυτόφωρο και δεν αφεθεί ελεύθερος τότε υπάρχουν δύο πιθανότητες.

 

1) Οι εναπομείναντες αξιωματικοί επί του πλοίου να έχουν τα απαραίτητα διπλώματα ώστε να μη διαταραχθεί η συμμόρφωση του πλοίου με το minimum safe manning της Σημαίας. Τότε μπορούν να γίνουν οι ανάλογες προαγωγές στο crew list και το πλοίο να αποπλεύσει με πλοίαρχο τον έχοντα το ανάλογο δίπλωμα.

 

2) Οι επαπομείναντες αξιωματικοί επί του πλοίου να μην έχουν τα απαραίτητα διπλώματα και να διαταράσσεται η συμμόρφωση με το minimum safe manning της σημαίας. Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να γίνει επιπλέον ναυτολόγηση αξιωματικού ο οποίος να είναι κάτοχος του διπλώματος που λείπει με βάση το minimum safe manning. Οπότε θα στείλουν κάποιον από τον Πειραιά λογικά ή αν το υποψιάζονται ή τους το έχει σφυρίξει το Λιμεναρχείο πως θα υπάρξει σύλληψη την επομένη, στέλνουν κάποιον με την πρώτη πρωινή πτήση.

Posted

Εγω απλα δεν καταλαβαινω ποιος θα πάει το πλοίο σε ένα νησί ξέροντας ότι είναι πιθανό ή σίγουρο να συλληφθεί την επόμενη μέρα για γνωστό λόγο, και με τι κίνητρο! 

Στο μυαλο μου ειναι σαν να πάει το πρόβατο να βαρέσει την πόρτα του χασάπη να πει "εδω ειμαι" 😂

Posted

δε μπορω να καταλαβω το 2024 γιατι δεν αλλαζουν το νομο κ αντι στο δελτιο τυπου υου λιμενικου να λεει συληφθει να γραφει προσαχθει για καταθεση!

αφου ετσι κ αλλιως καταθεση για το γεγονως δινει κ αφηνετε ελευθερος

Posted
46 minutes ago, giorgos_249 said:

πάει το πρόβατο να βαρέσει την πόρτα του χασάπη να πει "εδω ειμαι" 😂

Λιγο πολύ αυτό γίνεται και ειδικά στα ακτοπλοϊκά. Δεν είναι ότι θα μπει στο κελί ο καπτεν ή θα του περάσουν χειροπέδες, για τα διαδικαστικά είναι περισσότερο 

Posted

Άλλο πράγμα η σύλληψη άλλο πράγμα η κατάθεση.

Η σύλληψη γίνεται μόνο σε 2 περιπτώσεις, αν κατηγορείται/έχει κριθεί ένοχος κανείς ήδη για κάτι ή αν έχει διαπράξει κάτι που διώκεται στα πλαίσια του αυτόφωρου και δεν έχει περάσει ο χρόνος (νομίζω 47,99 ώρες, στις 48 ακριβώς παύει). Μάλιστα αν κανείς συλλαμβάνεται επειδή ήδη κατηγορείται για κάτι οφείλει ο αστυνομικός/λιμενικός να του δείξει την ίδια στιγμή της σύλληψης το επίσημο έγγραφο. 

Συνεπώς δε γίνεται σύλληψη έτσι χωρίς λόγο, όπου ακούει κανείς να γίνεται σύλληψη 99% συμβαίνει δικαίως. 

Για κατάθεση μπορεί να πάει οποιοσδήποτε για οποιονδήποτε λόγο. Στην κατάθεση όμως πάει κανείς αυτοβούλως (ακόμη και αν πάει με το περιπολικό πχ ως μέσο μεταφοράς, θεωρείται ότι απλά αποδέχεται να βοηθήσει να δοθεί φως σε μια υπόθεση και ακολουθεί - δεν είναι ύποπτος), χωρίς χειροπέδες, παραμένει σε αίθουσα αναμονής ή χώρο που είναι ελεύθερος (όχι κλουβί κοινώς 😅) και μπορεί να πει "φεύγω" αν θέλει.

Με λίγα λόγια αν κατηγορείται για κάτι στη Μύκονο πχ (όπως πριν μερικές μέρες) τότε θα συλληφθεί στην Αθήνα ή στο επόμενο λιμάνι. Όπως έγινε στο Fast Ferries Andros. Αν είναι κατάθεση είναι διαφορετική η διαδικασία επειδή είναι ελεύθερος, δεν κατηγορείται. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...