aiolosii Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 (edited) Δυστυχως για αλλη μια φορα ναυαγησε επηβατηγο στις Φιλλιπινες . Επιβατικό πλοίο με σχεδόν 750 επιβαίνοντες ναυάγησε στα ανοικτά των κεντρικών Φιλιππίνων εν μέσω των σφοδρών ανέμων και της θαλασσοταραχής που προκάλεσε ο τυφώνας Φένγκσεν, και οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τουλάχιστον τέσσερις νεκρούς, σύμφωνα με δηλώσεις αξιωματούχων σήμερα Κυριακή. Πηγη : ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Edited August 17, 2013 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 συμφωνα με την Inetrnational Herald Tribune η πλωρη του Princess of Stars (ιδιοκτησια της Sulpicio Lines) ηταν ορατη εξω απο το νερο πολλες ωρες μετα το ναυαγιο. το πλοιο πηγαινε απο το Cebu στη Μανιλλα. A Philippine passenger ferry capsized during a typhoon with more than 700 people on board, triggering a frantic search on Sunday for survivors.Most of the 626 passengers and 121 crew are missing and the vessel's owner, Sulpicio Lines, said it had lost contact with the ferry, which was en route to Cebu from Manila, at around 12.30 p.m. (5:30 a.m. British time) on Saturday. The coast guard finally reached the area where the MV Princess of Stars sank 3 km (two miles) from Sibuyan island in the centre of the archipelago. It had been forced to abort a previous rescue mission on Saturday because of high seas. Residents from a coastal village said only the ferry's bow was visible above the waves
proud_ionian Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 (edited) να και το θυμα. απο το site της Sulpicio. princess of stars το λεει στο site, princess of the stars λεει το animation, αλλα με The ειναι τελικα. συμμφωνα με το equasis το Princess of The Stars ηταν 24 ετων ειχε κανει special περσυ και ειχε κλαση Bureau Veritas. Edited June 22, 2008 by proud_ionian link eqasis
.voyager Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Μοιάζει έντονα η πλώρη του με το ζεύγος Ionian Queen & King?
sylver23 Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 το πρωι απο οτι ακουσα στην ερτ ειχαν διασωθει 8.κ υπηρχαν φοβοι οτι οι περισσοτεροι πνιγηκαν.δεν ακουσα ακριβως τι ελεγε γιατι μισοκοιμομουν
giorgosz Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Στις φωτό από το εσωτερικό των πλοίων, μπορεί κανείς να δει τον τρόπο που ταξιδεύουν. Τεράστιοι χώροι με κουκέτες, ακόμα και σε ανοιχτά τμήματα των πλοίων, για την κατώτατη κατηγορία.
Angelos Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 1992 άτομα ηταν το full capacity..... να τα ακούμε αυτά! Αξίζει να αναφερθεί ότι η ίδια πλοιοκτήτρια εταιρεία είχε το Dona Paz το 1987 που σε collision κόστισε 4300 ζωές και την επομενη χρονια το Dona Marilyn με 300 ζωές σε ανάλογο με το χθεσινό περιστατικό. Η ίδια εταιρεία έχει πάνω από 40 πλοία με 16 από αυτά να είναι ferries.
proud_ionian Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 σημερα ειδα πλανα απο το ναυαγιο. απιστευτα αγρια θαλασσα και το βαπορι αναποδογυρισμενο με την πλωρη εξω, κατι μεταξυ Δυστος και Sea Diamond.
karavolatris Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Για την ιστορια, ειναι το πρωην Ferry Lilac της Shin Nihonkai Ferry.
Neptune Posted June 25, 2008 Posted June 25, 2008 σημερα ειδα πλανα απο το ναυαγιο. απιστευτα αγρια θαλασσα και το βαπορι αναποδογυρισμενο με την πλωρη εξω, κατι μεταξυ Δυστος και Sea Diamond. Η φωτογραφια απο το www.gulf-times.com Και σαν να μην εφταναν ολα αυτα η ασφαλεια δε θα δωσει φραγκο. As the president Gloria Arroyo launches a major probe into the Coast Guard's decision to allow the ship to sail despite the clearly ferocious nature of Typhoon Fengshen Sulpicio Lines, the owner of the stricken vessel, is running for cover; the problem though is it does not appear to have cover. It has emerged that the line had a dispute with Steamship Mutual over a previous casualty and was booted out of the protection and indemnity club. It now seems likely the ship had no P&I cover making it much harder for the families of the 800-plus victims to gain any significant compensation. Separately, at a press conference Sulpicio Lines said it was delaying any further ship acquisition for the time being. Spokesperson Sally Buaron told reporters it would not now buy two second-hand vessels this year www.seatradeasia-online.com
Orestis Posted June 25, 2008 Posted June 25, 2008 Ανδρες της ακτοφυλακής των Φιλιππίνων εντόπισαν τις σορούς 50 ανθρώπων να επιπλέουν σε απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων βόρεια από το σημείο όπου ναυάγησε επιβατηγό πορθμείο, ανακοίνωσε σήμερα εκπρόσωπος της ακτοφυλακής. Ο αντιπλοίαρχος Εντγκαρντ Αρεβάλο δήλωσε ότι ακόμη δεν μπορούν να επιβεβαιώσουν αν οι σοροί ανήκουν σε επιβάτες του πορθμείου Princess of the Stars, το οποίο ναυάγησε το Σάββατο εξαιτίας τυφώνα με 865 επιβαίνοντες, εκ των οποίων 81 παιδιά. Ναυτεμπορική
Orestis Posted July 1, 2008 Posted July 1, 2008 Η ιδιοκτήτρια εταιρεία ενός επιβατηγού πλοίου που βυθίστηκε κατά τη διάρκεια τυφώνα στις Φιλιππίνες μήνυσε τη μετεωρολογική υπηρεσία της χώρας γιατί εξέδωσε λανθασμένη πρόγνωση με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους ή να αγνοούνται σχεδόν 750 από τους 800 επιβάτες. Ναυτεμπορική
Angelos Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Η Κυβέρνηση κοιτάζει σχέδια με τα οποια θα μπορούσε να κρατικοποιήσει την εταιρεία Sulpicio Lines. Όλα τα media κατακρίνουν την κύηση που για πολλούς φαίνεται σαν σωσίβιο για την εταιρεία που ανοικει στην οικογένεια Go. Μια εφημερίδα μάλιστα έγραψε: Το άτομο που πρότεινε αυτό σώτη πρόεδρο πρέπει να κρεμαστεί σε ιστίο του κοντινότερου πλοίου της Sulpicio και το πλοίο να οδηγηθεί στον επόμενο τυφώνα. Από το 1980, 14 πλοία της εταιρείας έχουν "κάτσει", 5 από αυτά έχουν βουλιάξει. 6 ακόμα έχουν συγκρουστεί κατά καιρούς και 4 έχουν υποστεί πυρκαγιές. Υπήρχαν και 3 μηχανικές βλάβες που οδήγησαν πλοία να παραμείνουν εν μέσω θαλάσσης για πάνω από 2 μέρες. Συνολικά έχουν σκοτωθεί 2396 άτομα και χαθεί 2704 ακόμα (που θεωρούνται νεκροί) Τα παραπάνω με στοιχεια από την Tradewinds.
proud_ionian Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 συμφωνα με το ferrynews το βαπορι δεν ηταν σωστα σαβουρωμενο. The inquiry into the capsizing of Philippines ferry the Princess of the Stars has highlighted insufficient ballast as a possible cause, writes Marcus Hand in Singapore.
proud_ionian Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 αν δε με γελουν τα κινεζικα μου, το αειμνηστο εξακολουθει να παραμενει αναποδογυρισμενο και καθισμενο πανω σε εναν υφαλο. οι προσπαθειες των δυτων για την περισυλλογη πτωματων σταματησαν λογω της διαρροης ζιζανιοκτονων/εντομοκτονων απο βυτιοφορο στο γκαραζ του πλοιου. η κυβερνηση των φιλιππινων κατηγορει τους πλοιοκτητες για τη διαρροη και αυτοι την εταιρεια εμποριας και παραγωγης ανανα Del Monte για την οποια προριζοταν το φορτιο. οι δυο εταιρειες εκαναν αγωγες η μια στην αλλη. παντως 8 πλοια της Sulpicio εχουν ξεκινησει ταξιδια αλλα ταξιαρχης (μονο φορτηγα), αφου εκαναν καποιες βελτιωσεις στο safety. κατα τα αλλα η κυβερνηση της νησιωτικης χωρας εξεταζει αυστηροτερους κανονες για το safety των ferries. να τους στειλουμε κανεναν κλαδαρχη ε.α. να βοηθησει
proud_ionian Posted September 4, 2008 Posted September 4, 2008 οπως ηταν λογικο το θεμα εχει συνεχεια. ελπιζω βεβαια να μην εχουμε την καταληξη της αιγυπτου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now