Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted

Ξεκίνησε τα δρομολόγια μεταξυ Ροδου και Συμης με ταχύτητες γύρω στους 12-13 κόμβους 

Posted

Άρα αυτό είναι το μόνο της παλιάς ανες που ταξιδεύει αυτή τη στιγμή.καλα ταξίδια να έχει και με το καλό και το αγιος Νεκταριος

Posted

Το πλοίο ταξιδεύει με τα σινιάλα της Sea dreams η οποία έχω την εντύπωση ότι οι ιδιοκτήτες της είναι βασικοί μέτοχοι της ανες αν και δεν είμαι σίγουρος. Να προσθέσω ότι λόγω του περιορισμένου χώρου στον λιμένα στο μαντρακι το Σύμη 2 θα πηγαίνει μόνο για την επιβίβαση/αποβίβαση των επιβατών του δρομολογίου (δηλαδή για κανένα 20λεπτο το πολύ) και έπειτα θα πηγαίνει στο λιμανάκι στο Καρακόνερο, λίγο πιο κάτω από την μαρίνα της Ρόδου .

Posted

Πριν κάποια χρόνια έγινε η ανταλλαγή του Σύμη ΙΙ με το Σύμη μεταξύ των δύο εταιρειών. Παλιά ο ιδιοκτήτης της Sea Dreams είχε μεγάλο ποσοστό μετοχών στην ΑΝΕΣ, αλλά πλέον πρέπει να έχει περιοριστεί η συμμετοχή του στην ΑΝΕΣ.

Posted

Έχει μόνο τη sea dream για την οποία ακούγονται καλά λόγια από άποψη πληρωμών σε σχέση με παλαιοτερα

  • 4 months later...
Posted

Το Σύμη ΙΙ ολοκλήρωσε τις ημερήσιες εκδρομές του από τη Ρόδο για Σύμη Πανορμίτη στις 8 Νοεμβρίου και είναι δεμένο στο Μανδράκι για την χειμερινή του ακινησία.

  • 3 weeks later...
Posted

Σε πλειστηριασμό θα βγεί το πλοίο στις 15/01/2025. 
 

Οφειλέτιδα εταιρεία «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης» ενώ φαίνεται ότι υπάρχει και Δήλωση Εφοπλισμού προς μία εταιρεία «Ναυτική Αιγαίου ΙΚΕ» για την περίοδο 15-03-2023/14-03-2033. 

Posted

Να προστεθεί ότι το πλοίο φέτος σε όλα του τα δρομολόγια ήταν γεμάτο σχεδόν η έως το πρωτόκολλο!!

  • 2 weeks later...
Posted

https://kalymnos-news.gr/2024/12/σε-ρότα-πλειστηριασμού-μετά-το-πρωτ/

Στο σφυρί αναμένεται να βγει -εφόσον δεν μεσολαβήσει κάποια προσπάθεια αναστολής της διαδικασίας- στις 15 Ιανουαρίου 2025 το πλοίο ελληνικής σημαίας που φέρει το όνομα “Σύμη ΙΙ”.

  • 2 weeks later...
Posted

Νομική διένεξη για το πλοίο «ΣΥΜΗ ΙΙ»: Αναστολή εκτέλεσης πλειστηριασμού

Quote

Σε μία σημαντική νομική αντιπαράθεση που βρίσκεται σε εξέλιξη ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου, η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία «Ναυτική Αιγαίου ΙΚΕ» επιδιώκει την αναστολή εκτέλεσης πλειστηριασμού για το πλοίο «ΣΥΜΗ ΙΙ».
Η υπόθεση αφορά στην αναγκαστική κατάσχεση του πλοίου, που επισπεύδεται από ιδιώτη πιστωτή, για οφειλές ύψους 51.657,47 €.
Η συζήτηση της αιτήσεως αναστολής που υπέβαλαν οι δικηγόροι κκ. Γρηγόρης Μοράρης και Δέσποινα Ζιώγα, προσδιορίστηκε για την 3η Ιανουαρίου 2025.
Το επίμαχο πλοίο, το οποίο αποτελεί κρίσιμο στοιχείο της τουριστικής ναυτιλίας της περιοχής, βρίσκεται στο επίκεντρο μίας διαμάχης που αναδεικνύει τη σύνθετη φύση των ναυτιλιακών και οικονομικών διαφορών.
Η νομική διαμάχη ξεκίνησε με την αναγκαστική κατάσχεση του πλοίου στις 25 Νοεμβρίου 2024. Η ενέργεια αυτή βασίστηκε σε οφειλή ύψους 51.657,47 €, για την οποία ο επισπεύδων επικαλείται εκτελεστό τίτλο. Η «Ναυτική Αιγαίου ΙΚΕ», ωστόσο, αμφισβητεί την νομιμότητα της διαδικασίας, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία της δεν φέρει ευθύνη για την επίδικη οφειλή.
Το «ΣΥΜΗ ΙΙ», ένα επιβατηγό-τουριστικό πλοίο ελληνικής σημαίας, έχει ολικό μήκος 36,68 μέτρα, πλάτος 12,48 μέτρα και ολική χωρητικότητα 499,33 κόρους. Είναι εξοπλισμένο με δύο κύριες μηχανές εσωτερικής καύσης ισχύος 1721
BHP έκαστη.
Το πλοίο εξυπηρετεί τουριστικές διαδρομές στη Δωδεκάνησο, προσφέροντας κρίσιμες μεταφορικές υπηρεσίες. Η «Ναυτική Αιγαίου ΙΚΕ» έχει αναλάβει την εκμετάλλευση και διαχείρισή του έως το 2033 μέσω σύμβασης εφοπλισμού.
Η «Ναυτική Αιγαίου ΙΚΕ» έχει καταθέσει ανακοπή κατά της κατάσχεσης και του επικείμενου πλειστηριασμού, επικαλούμενη τέσσερις βασικούς λόγους:
Σφάλματα στην κατασχετήρια έκθεση: Η εταιρεία αναφέρει ότι εμφανίζεται λανθασμένα ως οφειλέτρια στη διαδικασία εκτέλεσης, γεγονός που πλήττει τη φερεγγυότητά της.
Αοριστία της περιγραφής: Στην κατασχετήρια έκθεση δεν αναφέρονται με ακρίβεια τα εξαρτήματα, παραρτήματα και άλλα κατασχεθέντα στοιχεία του πλοίου, κάτι που προκαλεί νομική ασάφεια.
Απαγόρευση εκτέλεσης λόγω εξυγίανσης: Η πλοιοκτήτρια εταιρεία «ΑΝΕΣ Α.Ε.» έχει υποβάλει αίτηση επικύρωσης συμφωνίας εξυγίανσης, που προβλέπει αυτόματη αναστολή καταδιωκτικών μέτρων.
Καταχρηστική άσκηση δικαιώματος: Ο επισπεύδων φέρεται να καταχράται το δικαίωμα του πλειστηριασμού, επιλέγοντας να στοχεύσει περιουσιακό στοιχείο που εκμεταλλεύεται τρίτη εταιρεία.
Η «Ναυτική Αιγαίου ΙΚΕ» υπογραμμίζει ότι ο επικείμενος πλειστηριασμός θα έχει καταστροφικές συνέπειες για την ίδια και την τοπική οικονομία της Ρόδου. Το πλοίο αποτελεί βασική πηγή εσόδων, με ετήσιο κύκλο εργασιών που αγγίζει τα 850.000 € από τουριστικά δρομολόγια. Η εταιρεία απασχολεί 15 μόνιμους ναυτικούς και 10 τεχνικούς υποστήριξης, ενώ συνεργάζεται με τοπικούς προμηθευτές και φορείς.
Επιπλέον, η τουριστική περίοδος για το 2025 βρίσκεται προ των πυλών, με ήδη προγραμματισμένες κρατήσεις.
Η απώλεια του πλοίου θα πλήξει όχι μόνο την εταιρεία αλλά και το ευρύτερο δίκτυο συνεργατών της, προκαλώντας οικονομική ύφεση στην περιοχή.
Η αίτηση αναστολής εκτέλεσης βασίζεται στις διατάξεις του άρθρου 1012 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, το οποίο επιτρέπει την αναστολή εκτέλεσης υπό την προϋπόθεση ότι αποδεικνύεται σοβαρός κίνδυνος ανεπανόρθωτης βλάβης.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι πληροί τα κριτήρια αυτά, καθώς ο πλειστηριασμός του πλοίου θα οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή.
Η συζήτηση της ανακοπής έχει προγραμματιστεί για τις 7 Ιανουαρίου 2025, ενώ η απόφαση του Πρωτοδικείου Ρόδου για την αίτηση αναστολής αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον.

 

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...