Earl Granville Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Σήμερα είναι το τελευταίο ταξίδι του κααπτα Κώστα Τζώρτζη όντας πλοίαρχος.Από αύριο πρωί θα είναι συνταξιούχος μια λέξη που δύσκολα ταιριάζει στην προσωπικότητα και τις ικαανότητές του αλλά δυστυχώς για ότιδήποτε υπάρχει αρχή και τέλος. Παράλληλα μια ένδοξη καριέρα με μεγάλες επιτυχίες ενός ακτοπλόου πλοιάρχου θα περάσει στην ιστορία της ακτοπλοίας. Το αύριο για πολλούς ανθρώπους της γραμμής θα είναι δύσκολο μιας και χάνουν ενά προσωπικό φίλο. Αντικαταστάτης του ο καπτα Αντώνης Βεντούρης ο οποίος είχε αντικαταστήσει επάξια τον καπτα Κώστα στην τελευταία του άδεια.
Neptune Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Θα γινει και μια μικρη εκδηλωση προς τιμην του. Καλη ξεκουραση και να χαρει οσο μπορει την ελευθερια του.
94867 Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Καλή ξεκούραση στον καπτα-Κώστα... Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι από τους πιο ταλαντούχους και τους πιο χαρισματικούς Πλοιάρχους γιατί είχε εφαρμόσει πλήρως την έννοια του marketing στο πλοίο του και στη γραμμή... Κανείς νομίζω δεν αμισβητεί τις επιτυχίες του όπως και τις δυνατότητες των πλοίων που έπιασε τα χειριστήριά τους και που τα πλοία αυτά-σε μεγάλο βαθμό-τον βοήθησαν να αναδειχθεί και να πετύχει ! Η ιστορία έχει δείξει ότι όλοι οι μεγάλοι άνδρες (δάσκαλοι,επιστήμονες,φιλόσοφοι,κ.ά.)αφήνουν εκτός από το έργο τους,άξιους μαθητές που συνεχίζουν ή διαγράφουν ίδιες ή και λαμπρότερες πορείες. Κρίμα που όσο κι αν αναρρωτηθώ δεν βρίσκω κάποιον που να έχει αναδειχθεί ως μαθητής του!
rafina-lines Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Ένα μεγάλο - μεγάλο - μεγάλο - μεγάλο - μεγάλο αποχαιρετισμό και από μένα στον πιο μεγάλο - μεγάλο - μεγάλο - μεγάλο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ της ελληνικής ακτοπλοΐας και όχι μόνο!!! Καλή ξεκούραση καπτα-Κώστα!!! Καιρός να χαρείς κι εσύ τώρα τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής!!! Η Ραφήνα σε αγάπησε όσο κανένα άλλο πλοίαρχο!!! Σ' ευχαριστούμε για όλα!!! Ό,τι και να πούμε θα είναι πολύ λίγο σ' αυτά που πρόσφερες εσύ στο λιμάνι μας και στην Ιστορία του!!! Γιατί πραγματικά έγραψες ΙΣΤΟΡΙΑ!!! Ειλικρινά παιδιά, μου έρχονται δάκρυα τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές... Θα μας λείψεις πολύ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ μας.... Η Ραφήνα πάντα όμως θα σε θυμάται... Έχουμε πάρει πολλά από σένα. Και σε παρακαλούμε μη μας αφήσεις ξαφνικά... Να έρχεσαι που και που στα παλιά σου λημέρια... Η ΡΑΦΗΝΑ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΠΤΑ-ΚΩΣΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!! ΑΓΑΝΤΑ Η ΠΛΩΡΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ!!!
Superferry II Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Σημερα φευγει απο την ακτοπλοϊα ενας πολύ καλός ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ που εχει την δική του πολύ μεγαλή ιστορία μα πανω απο όλα ενας παλύ καλός ανθρωπός οπου και αν ρωτησεις αυτό θα σου πούν....απο την Ραφηνα και την Ανδρο μεχρι........ το Νεωριο, εχεί πολλούς φιλούς και αυτό δεν ειναι τυχαίο και λέει πολλά. Να εισαι καλά καπτα Κωστα και να χαρείς την συνταξή σου! Πολλες ευχές και πολλά ευχαριστώ απο την ΣΥΡΟ! Υ.Γ Αν μπορούσε , σήμερα θα εκλεγέ το βαπόρι και ειμαι σιγουρός γι΄αυτό!
Earl Granville Posted June 11, 2008 Author Posted June 11, 2008 Περαστικός το απογευματάκι από την Ραφήνα είπα να δω το τελευταίο ρεμέτζο του καπτα Κώστα στην 4 της Ραφήνας όπου μόλις έδεσε το βαπόρι ακούστηκε να λέει από το μικρόφωνο ένα τέλος και μετά ένα νέτα. Το πλοίο άδειασε από τους επιβάτες και τα οχήματα και κατά τις 8 το βραδάκι έρχονταν οι επισκέπτες και οι καλεσμένοι να αποχαιρετήσουν τον καπτα Κώστα σε μια εκδήλωση με μπουφέ. Μεταξύ άλλων παρέστησαν ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος,ο κ.Μιχάλης Σακέλης, ο κ.Περικλής Παναγόπουλος με την συζυγό τους Κατερίνα αποδεικνύοντας ότι δεν ξεχνά ποτέ τους παλιούς του συνεργάτες, ο πλοίαρχος του ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α καπτα Κώστας Βελαλόπουλος κι άλλοι πολλοί. Η δεξίωση έγινε στο πλωριό σαλόνι του Superferry 2 κι έλαβαν τον λόγο ο Μητροπολίτης Σύρου ο οποίος είπε ότι ήρθε να ανταποδώσει την τιμή που του έκανε να τον μεταφέρει τον Φλεβάρη του 2002 στην ενθρόνισή του κι ως ευχαρίστηση εκ μέρους όλων των κυκλαδιτων του απένεμεινε το μετάλλιο της Μητροπόλεως, ο κ.Σακέλλης ο οποίος εκ μέρους της Blue Star Ferries τον ευχαρίστησε για την μακρόχρονη προσφορά του και του παρέδωσε ένα δωρο σε αυτόν και στον καπτα Σπύρο Μαντζουρατο που ήταν κι αυτός παρών(ο Σπύρος Μαντζουράτος συνταξιοδοτηθηκε κι αυτός φετος τον χειμώνα) και τρίτος μίλησε ο Ανδριώτης εφοπλιστής της ποντοπόρου ο κ.Καρασταμάτης ο οποίος ιδιαίτερα συγκινημένος εξήρε την προσφορά του καπτα Κώστα στον τόπο του. Η περιρέουσα ατμόσφαιρα ήταν μεταξύ συγκίνησης κι ευχαριστων αναμνήσεων αλλά υπήρχε διάχυτη η πεποίθηση ότι ο καπτα Κώστας θα συνεχίσει να ταξιδεύει από την βαρδιόλα κάποιου κρουαζερόπλοιου. Στις προκλήσεις γι αυτό το θεμα δεν τις έπιβεβαίωσε αλλά ούτε και τις διέψευσε απλά χαμογέλασε...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Εάν πω ότι δεν λυπήθηκα...ψέμματα θα πω. Εμείς που αγαπήσαμε την γραμμή την χρυσή της εποχή, με Μπάρι, Πηνελόπη και Σουπερφέρρυ δεν μπορούμε παρά να αναπολούμε τα χρόνια που πέρασαν. Τώρα πιά μένει μόνο το Σουπερφέρρυ για να μας τα θυμίζει. Λογικό είναι βέβαια και έτσι είναι η ζωή, εξάλλου πέρασαν και καμιά 15αριά χρόνια από τότε. Τον καπτά -Κώστα δεν τον γνωρίζω προσωπικά, παρά μόνο ως επιβάτης. Παρόλα αυτά τον υπερασπίσθηκα κάποτε που είχαν ακουσθεί και κάποιες "γκρίνιες". Δεν ξέρω τις "ενδοναυτικές" κόντρες, αλλά εμένα ως επιβάτη με σεβόταν με την συνέπειά του, την ευγένειά του και το καλοσυντηρημένο πλοίο του. Και γι' αυτό τον σέβομαι και εγώ. Καλή τύχη καπτά-Κώστα σε ότι και εάν κάνεις από εδώ και πέρα...και εύχομαι στον αντικαταστάτη του να στεριώσει και να αγαπηθεί όπως και ο προκάτοχός του. ΥΓ Τώρα που έφυγε θα πληρώνει κανονικό εισιτήριο ως επιβάτης ή θα έχει έκπτωση ως συνταξιούχος του ΝΑΤ
miko mission Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 O καπτα κωστας ειναι ο μεγαλυτερος πλοιαρχος που εχει περασει ποτε απο την ελλαδα ο οποιος ενεπνευσε πολλους να ακολοθησουν το ναυτικο επαγγελμα και εθεσε τις βασεις για μια διαφορετικη τεχνικη στις μανουβρες που ακολουθητε σημερα απο πολλους.Ο επιβατης οταν ταξιδευε με τον καπτα κωστα εβρισκε παντα ενα πλοιο σε αριστη κατασταση ,που οφειλοταν κατα βαση στον ιδιο με πολλη σκληρη δουλεια ,φιλικη και ευγενεστατη αντιμετωπιση απο ολο το πληρωμα και γενικα μια διαφορετικη κατασταση ,ακομα και απο ομοσταυλα πλοια,που θυμηζε κρουαζιερα και κερδιζε και το πιο απαιτητικο.Καπετανεους εχει βγαλει παρα πολλους γιατι οπως ειχε πει και ο αειμνηστος καπτα νικος κουρουσης βλεποντας τον τζωρτζη μαθαινες!Χθες θεωρησα οτι θα επρεπε να ειμαι σε αυτο το ανομολογητο τελευταιο ταξιδι και υπηρχε ενα κλιμα διαφορετικο μα οχι <πενθιμο>Ο καπτεν? συγκινηση στο αποπλου απο τη μυκονο πολλη δυναμη στο τελος+νετα στη ραφηνα και ανεση στην δεξιωση, δακρια απο καποιους,ελπιδα στο μελλον για μας, αυτα απο το πιο αγαπητο και αξιο κυριο πλοιαρχο ολων των εποχων!πραγματικος αρχοντας!
proud_ionian Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 ειναι μια αλλαγη σελιδας και για τον Τζωρτζη και για το Superferry II και για τη γραμμη και ειναι βεβαιο οτι θα λειψει η παρουσια του σε ολους. σιγουρα ηταν καλος πλοιαρχος και αριστος μανουβραδορος. το απεδειξε αυτο με την αψογη παρουσια του σε δυσκολα πλοια οπως ο Διαγορας και το Ionian Sea. Nαι εχει κανει και ζημιες, αλλα μονο ο τεμπελης και ο νεκρος δεν κανουν λαθη. ο αριστος μανουβραδορος δε σημαινει παντα και καλος πλοιαρχος. ο καπτα κωστας ηταν και πολυ καλος πλοιαρχος. σε αριστη κατασταση τα βαπορια που πλοιαρχησε, συντονισμενα πληρωματα και παντου εβλεπες λεπτομερειες που μαρτυρουσαν την παρουσια του. και επειδη ο καλος καραβοκυρης στη φουρτουνα φαινεται, ο καπτα κωστας εβαζε γυαλια ακομη και στον ασχημο καιρο. ειναι αληθεια οτι στη γεφυρα ηταν One Man Show. Δυσκολα μπορουσε να φανει καποιος αξιωματικος διπλα του. Εγω ομως θα κρατησω αυτο που ειχε πει παλιοτερα στο Εφοπλιστη ο αλλος καπτα-Κωστας, ο Βελαλοπουλος, οτι δηλαδη οι περισσοτεροι πλοιαρχοι της γενιας του ειναι μαθητες του Τζωρτζη, αφου αυτον παρατηρουσαν, τζοβενα ακομη, για να μαθουν κινησεις και κολπα. σιγουρα υπαρχουν/υπηρξαν και πολλοι αλλοι πλοιαρχοι (και στην ακτοπλοϊα και στην κρουαζιερα και στην ποντοπορο) που μπορει να ειναι εξισου καλοι ή και καλυτεροι απο τον Τζωρτζη, πολυ λιγοι ομως ειχαν αυτην την επικοινωνια με τον κοσμο. Ο Τζωρτζης εχει ενα κοκταιηλ αμεσοτητας και αποστασης μαζι. Μιλαγε σε ολους, ηταν ανοιχτος σε ολους, αλλα ενα μεγαλο κομματι της ψυχης του το κρατα παντα για τον εαυτο του. Προσωπικα δεν το γνωριζω, θα του ευχηθω καλη συνεχεια και να ειναι παντα ακμαιος. Θα ευχηθω σε ολους μας να συνεχισουν να υπαρχουν ανοιχτες γεφυρες.
94867 Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 (edited) οι περισσοτεροι πλοιαρχοι της γενιας του ειναι μαθητες του Τζωρτζη, αφου αυτον παρατηρουσαν, τζοβενα ακομη, για να μαθουν κινησεις και κολπα.. Δηλαδή αν καθόταν κάποιος να δει όλες τις σειρές ROCKY με τον Sylvester Stallone θα ήταν έτοιμος να ανέβει στο ρινγκ και να πάρει πρωτάθλημα ? Μην τρελαθούμε... Edited June 18, 2008 by 94867
valencay Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 ΦΙΛΕ 94867, ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΡΟΥΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ" ΠΡΙΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ, ΙΣΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΣ ΑΛΛΗ ΓΝΩΜΗ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΤΑ ΤΖΩΡΤΖΗ....
Earl Granville Posted June 19, 2008 Author Posted June 19, 2008 (edited) Παιδιά ειρήνη .Ο καθένας έχει την άποψή του για πρόσωπα και πράγματα στην ακτοπλοία , ο καθένας μπορεί να τα βλέπει από διαφορετική σκοπιά και θέση οπότε έχει σχηματίσει την γνώμη του. Απλά εγώ εκείνο που έχω καταλάβει όλα τα χρόνια είναι ότι ουδείς αναντικατάστατος. Για μένα ο καπτα Κώστας υπήρξε ένας πολύ καλός καπετάνιος , το απέδειξε πολλές φορές, αλλά και μετά από αυτόν το Σουπερφερρυ 2 εξακολουθεί να πηγαίνει και μάλιστα πολύ καλά με τον καπτα Αντώνη Βεντούρη στα χειριστήρια. Κάποτε ήταν στην Ραφήνα ο Τζερυ με τον καπτα Κώστα Τζώρτζη και γράψαν ιστορία τώρα γραφούν ιστορία ο καπτα Κώστας Βελαλόπουλος, ο καπτα Μάκης Σκιαδάς και τώρα ο καπτα Αντώνης Βεντούρης που ήρθε στην Ραφήνα για πιο μονιμα Edited June 19, 2008 by Earl Granville
tegea Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Παιδιά μισό λεπτό ο φίλος 94867 δεν αναφέρει πουθενά ότι ο καπτά Τζώρτζης δεν έχει αξία . Λέει ότι αν κάποιος τον είχε δάσκαλο δεν σημαίνει ότι είναι εξίσου καλός και συμφωνώ κάθετα. Το να αντιμετωπίσει κάποιος μια φουρτούνα είναι θέμα δικής του αντίληψης, δεν μαθαίνεται από άλλους (αυτό εξάλλου ισχύει για όλα τα επαγγέλματα). Εδώ υπάρχουν πλοίαρχοι που τρέμουν στη γέφυρα μόλις πιάνουν λιμάνι....Τι λέμε τώρα; Χωρίς βέβαια να αμφισβητούμε ότι αν κάποιος έχει καλή διδασκαλία, τα σωστά ιδανικά, καλή ψυχολογία και πείρα δεν θα μπορεί να αποδώσει. Προς Θεού!
bucket Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Παιδιά μισό λεπτό ο φίλος 94867 δεν αναφέρει πουθενά ότι ο καπτά Τζώρτζης δεν έχει αξία . Λέει ότι αν κάποιος τον είχε δάσκαλο δεν σημαίνει ότι είναι εξίσου καλός και συμφωνώ κάθετα. Το να αντιμετωπίσει κάποιος μια φουρτούνα είναι θέμα δικής του αντίληψης, δεν μαθαίνεται από άλλους (αυτό εξάλλου ισχύει για όλα τα επαγγέλματα). Εδώ υπάρχουν πλοίαρχοι που τρέμουν στη γέφυρα μόλις πιάνουν λιμάνι....Τι λέμε τώρα; Χωρίς βέβαια να αμφισβητούμε ότι αν κάποιος έχει καλή διδασκαλία, τα σωστά ιδανικά, καλή ψυχολογία και πείρα δεν θα μπορεί να αποδώσει. Προς Θεού! ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΚΑΠΤΑ-ΚΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.Σ Τ Η Β Α Ρ Δ Ι Ο Λ Α Δ Ε Ν Ε Β Α Λ Ε-Α Φ Η Σ Ε Π Ο Τ Ε Κ Α Ν Ε Ν Α Ν Δ Ι Π Λ Α Τ Ο Υ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΠΡΙΝ ΞΕΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ... ΦΥΝΤΑΝΙΑ(ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ)
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 (edited) Τον καπτά -Κώστα δεν τον γνωρίζω προσωπικά, παρά μόνο ως επιβάτης. Δεν ξέρω τις "ενδοναυτικές" κόντρες, αλλά εμένα ως επιβάτη με σεβόταν με την συνέπειά του, την ευγένειά του και το καλοσυντηρημένο πλοίο του. Και γι' αυτό τον σέβομαι και εγώ. Απ' ό,τι βλέπω, ο Τζώρτζης και ως συνταξιούχος πλέον…συνεχίζει να διχάζει. Από την μια κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες που είναι με τον καλό τον λόγο…και από την άλλη κάποιες εκατοντάδες (μήπως είναι και δεκάδες) ναυτικοί που "παραπονούνται" γιατί δεν άφησε πίσω του "διαδόχους". Εμένα (και φαντάζομαι και όλους τους επιβάτες) ποσώς τους ενδιαφέρει εάν έβγαλε ή δεν έβγαλε διαδόχους. Αυτά άλλους ενδιαφέρουν και καλώς κάνουν και τους ενδιαφέρουν.Από εκεί και πέρα…η τελευταία εικόνα που θα μου μείνει για πάντα από τον Τζώρτζη είναι πέρυσι μπαίνοντας στο Γαύριο. Ο Τζώρτζης στην δεξιά βαρδιόλα και έρχεται ένας πατέρας με 2 πιτσιρίκια: -Καπετάνιε, ενοχλούμε, μπορούμε να καθήσουμε εδώ? -Βεβαίως, μόνο να μην πειράξουν τα παιδιά τα χειριστήρια. Μετά από κανένα λεπτό φωνάζει ο Τζώρτζης στον πατέρα: -Προσέξτε τα παιδιά… -Γιατί καπετάνιε, ενοχλούμε? -Όχι δεν ενοχλείτε, αλλά θα σφυρίξω και να μην τρομάξουν τα παιδιά… Άρχοντας με τα όλα του…πάνω στην ένταση του ρεμέτζου τον ένοιαζε να μην τρομάξουν τα παιδιά. ΥΓ.: Πάντως, αναγνωρίζεται σαν –τουλάχιστον- καλός καπετάνιος. Δεν νομίζω ότι θα ενδιέφερε κανέναν εάν ένας κακός ή μέτριος καπετάνιος έβγαλε νέους καπετάνιους. Από τον καλό έχουμε απαιτήσεις και παράπονα. ΥΓ2: Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο μας λείπει, ειδικά αφότου μπήκαν οι αλυσίδες στις βαρδιόλες και οι καλοσιδερωμένες στολές έδωσαν την θέση τους στα μπλουζάκια με τα αστεράκια…γιατί πέρα από το είναι, υπάρχει και το φαίνεσθαι. Edited September 27, 2008 by ΝΗΡΕΑΣ Συμμαζέματα...
cpt_Hiotis Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 (edited) Εγώ πιστεύω πως στην ναυτιλία το "Καπετάνιος" είναι τίτλος και το άτομο που φέρει αυτό τον τίτλο τον κερδίζει με τον χαρακτήρα του, την ναυτοσύνη του, την συμπεριφορά του (σε επιβάτες και πλήρωμα) και πολλά άλλα ' όποιος τιμηθεί με αυτό τον τίτλο δίνει εξετάσεις για να τον διατηρήσει καθημερινά μέχρι και την ημέρα που θα ξεμπαρκάρει οριστικά. Πλοίαρχος μπορεί να γίνει ο κάθε απόφοιτος σχολής συμπληρώνοντας ορισμένα έτη θαλάσσιας υπηρεσίας, κυβερνήτης ενός σκάφος οποιοσδήποτε αξιωματικός του ανατεθεί η διοίκηση ενός πλοίου από μια εταιρεία. Το να σε αποκαλούν όμως "Καπετάνιο", το κερδίζεις, δεν στο απονέμουν.... Και ο Καπετάνιος Κώστας Τζώρτζης, τον οποίο δεν γνωρίζω προσωπικά, κέρδισε αυτόν τον τίτλο με την αξία του. Τώρα είναι η σειρά της επόμενης γενιάς Πλοιάρχων να διεκδικήσουν αυτό τον τίτλο και να γράψουν τις δικές τους σελίδες στην Ναυτιλιακή Ιστορία μας…. Τέλος, εύχομαι και εγώ στον Καπετάνιο καλή επιτυχία σε κάθε του τόλμημα. ---EDIT--- Να εξηγούμαστε, για να μην παρεξηγούμαστε. Δεν εννοώ ότι οι κάποια πλοίαρχοι είναι λιγότερο ικανοί από κάποιος άλλους. Απλά πιστεύω πως μερικοί έχουν το κάτι παραπάνω (το οποίο δεν έχει να κάνει με γνώσεις άλλα περισσότερο με ταλέντο) για να αναδειχτούν σε ηγετικές μορφές στον χώρο τους... Edited September 27, 2008 by cpt_Hiotis Διευκρίνιση
vwgolf Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Mηπως μπορειτε να μου πειτε που μπορω να βρω το αφιερωμα που ειχε κανει ο Ε το θελω για το αρχειο μου, Ψαχνω να βρω ποτε ακριβως εκανε τελευταιο του ρεμετζο και σε ποια καραβια καπετανεψε
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 ...Ψαχνω να βρω ποτε ακριβως εκανε τελευταιο του ρεμετζο και σε ποια καραβια καπετανεψε Το "ποτε ακριβως εκανε το τελευταιο του ρεμετζο" φίλε μου, αναφέρεται στο πρώτο μήνυμα αυτού του thread. Στις 11-6ου-2008. ...Η περιρέουσα ατμόσφαιρα ήταν μεταξύ συγκίνησης κι ευχαριστων αναμνήσεων αλλά υπήρχε διάχυτη η πεποίθηση ότι ο καπτα Κώστας θα συνεχίσει να ταξιδεύει από την βαρδιόλα κάποιου κρουαζερόπλοιου.Στις προκλήσεις γι αυτό το θεμα δεν τις έπιβεβαίωσε αλλά ούτε και τις διέψευσε απλά χαμογέλασε... Εννέα μήνες μετά την συνταξιοδότηση του καπτά Κώστα Τζώρτζη δεν μάθαμε τελικά τίποτα όσον αφορά την τυχόν συνέχιση της ναυτικής του καριέρας. Να υποθέσουμε ότι τον "κράτησε" οριστικά η στεριά ? Ας είναι καλά πάντως όπου και αν βρίσκεται.
Earl Granville Posted March 9, 2009 Author Posted March 9, 2009 Τελευταία, πριν 2 χρόνια περίπου είχε αγοράσει ένα ιστιοπλοικό σκάφος με το οποίο είχε βγει και πρωταθλητής στο ράλλυ Αιγαίου.Ίσως αφιερώθηκε τελικά σε αυτό και το επάγγελμά του το συνεχίζει πλέον ως χόμπυ.
valencay Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 (edited) ΑΧ.....ΑΣ ΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ, ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 1992 ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΗΣΕ ΗΤΑΝ ¨, 1ο ΤΟ "ΟΜΗΡΟΣ" ΤΗΣ ΝΕΛ ΤΟ 1978 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1981, ΤΟ "ΧΡΥΣΣΗ ΑΥΓΗ" ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΤΟ "ΗΠΕΙΡΟΣ 3" ΓΙΑ ΛΙΓΟ,ΤΟ "ΧΡΥΣΣΗ ΑΜΜΟΣ 2" ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 1984, ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΑΝΤΖΕΣ ΣΤΟ "ΧΡΥΣΣΗ ΑΜΜΟΣ 3".ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟ "ΑΤΛΑΣ 2" ΤΟ 1984. ΜΕΤΑ, ΤΟ 1985, ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ "ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ" , ΤΟ 1992 ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ "ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΙ" ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ....ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ- ΜΕΤΑΞΥ 1990-1992- ΠΛΟΙΑΡΧΗΣΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΣΤΟ "ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ" ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΡΙΝΤΖΗ ( ΤΟ 1990) , ΤΟ "ΙΟΝΙΑΝ ΣΗ" ΓΙΑ 5 ΗΜΕΡΕΣ ( ΤΟ 1991) ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΣΤΟ "ΙΟΝΙΑΝ ΑΙΛΑΝΤ".... Edited March 10, 2009 by proud_ionian 2 σε 1
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Με έκπληξη διαπιστώνω ότι ο φίλος Valencay ξέχασε να αναφέρει ότι είχε πλοιαρχήσει για 1-2 μήνες το Διαγόρας πριν 2 χρόνια
polmyt Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Στο τελευταιο περιοδικο που βγαζει η MIG καθε τοσο υπαρχει συνεντευξη του καπτα Κωστα Τζωτζη αλλα και του καπτα Σπυρου Ματζουρατου οι οποιοι ηταν στα βαπορια του ομιλου με αφορμη την συνταξιοδοτηση τους. Δεν διαβασα τι λεει μιση σελιδα για τον καθενα ειναι παντως. Οποιος βρεθει σε κανενα μαιευτηριο του ομιλου μπορει να το βρει
georgios express Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 ...Οποιος βρεθει σε κανενα ... του ομιλου μπορει να το βρει Θα σας το βρώ, όχι όμως αναγκαστικά σε Μαιευτήριο
georgios express Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 (edited) Στην σύνταξη ή όχι, ανεκαλύφθη σε παραλιακό θέρετρο της ΝΔ Αττικής, να γευματίζει (ψαρικά & θαλασσινά) συνοδεία ωρίμων μεν, αλλά γοητευτικών-για την ηλικία τους-συνοδών. Έχει βάλει λίγα κιλά, τον διέκοψε το κινητό 3-4 φορές και πήγε κάπου μακρυά για να απαντήσει, αλλά κατά τ' άλλα είναι μιά χαρά. Αφήνω που τον είχα δεί μιά φορά όλη κι' όλη στην γέφυρα του SFII πριν 15 χρόνια και βάλε, κί' αυτός έδειξε να με αναγνωρίζει. Edited June 18, 2011 by georgios express
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now