Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2017 Posted May 9, 2017 Το πρόγραμμα δρομολογίων του Galaxy στη γραμμή Μπριντεζι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα (Σάμη Ζάκυνθο). GALAXY-2017-SCHEDULE-IT-GR.pdf
proud_ionian Posted July 17, 2017 Posted July 17, 2017 πρωτος επισκεπτης για το 2017, απο brindisi, στη σαμη το red star 1 . συντομα και τα υπολοιπα
Ariadne Posted July 17, 2017 Posted July 17, 2017 Με 180 επιβάτες και 30 Ι.Χ. σύμφωνα με το ρεπορτάζ. Ακολουθεί αύριο το Μπάρι. Αυτό θα έρχεται εναλλάξ με το Ρίγκελ Ι. Τον Αύγουστο θα υποδεχτούμε και το Γκάλαξυ.
Mr_Zoo Posted July 17, 2017 Posted July 17, 2017 6 hours ago, proud_ionian said: πρωτος επισκεπτης για το 2017, απο brindisi, στη σαμη το red star 1 . συντομα και τα υπολοιπα Κοίτα που από το δημοσίευμα μαθαίνουμε πως ο Βεντουρης αγόρασε νέο πλοίο, που διπλώνει το Bari, και το λένε "Brindisi"........ Χαχα
proud_ionian Posted December 3, 2017 Posted December 3, 2017 On 2/12/2017 at 3:01 PM, Nick the Greek said: Από τις 8 του μήνα λοιπόν στη γραμμή του Brindisi - Ηγουμενίτσα - (Πάτρα), το Euroferry το Corfu. 6 minutes ago, rapeza said: Ξεκίνησε απο Livorno για Ηγουμενιτσα. με αφορμη την ελευση του finncorfu, ανακαλυψα οτι τα grimaldoferry του brindisi κοβουν τελειως την πατρα. στο openseas τουλαχιστον, τα δινει brindisi ηγουμενιτσα (καθημερινα δυο αναχωρησεις).
rapeza Posted December 3, 2017 Posted December 3, 2017 Όντος και στο Booking του Γκριμάλντι η Πάτρα δεν υπάρχει. Το Euroferry Corfù παραμένει το μοναδικό καράβι προς Ηγουμεινίτσα. Την κάνουν και τα δυο αδέλφια ρο-ρο;
.voyager Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 On 12/4/2017 at 12:09 AM, rapeza said: Το Euroferry Corfù παραμένει το μοναδικό καράβι προς Ηγουμενίτσα. Για την ώρα έχουμε Corfu και Olympia στο Brindisi. Το Egnazia δεν φαίνεται να επιστρέφει. On 12/4/2017 at 12:09 AM, rapeza said: Την κάνουν και τα δυο αδέλφια ρο-ρο; Έτσι ακούγετα γιατί παίζει να έρθει κι άλλο αδερφό του Corfu στη γραμμή, αλλά και ένα παλάτι της Tirrenia στην Αδριατική. Το άλλο μάλλον θα μας εκπλήξει με το που θα πάει, δεν έχει αναφερθεί, αλλά είναι στους όρους της πώλησης της Hellenic μια σημαντική λεπτομέρεια).
rapeza Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 (edited) Αλλαγές βλεπω στα δρομολόγια για την Grimaldi από Ηγούμενιτσα για Brindisi. Καθημερινό δρομολόγιο στις με αναχώρηση στις 12 το μεσημέρι. Πιστεύω αρκετά καλή κίνηση! Edited January 9, 2018 by rapeza
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια του Galaxy στη γραμμή Μπριντεζι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα που θα ξεκινήσουν από τις 12/07/18
kefalonia94 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 (edited) Δε θα κατέβει Κεφαλονιά και Ζάκυνθο φέτος; Edited January 26, 2018 by proud_ionian quote άντι reply
Nick the Greek Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Να δούμε συνοπτικά πως διαμορφώνεται το πράγμα -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- στη γραμμή του Βρινδησίου: Grimaldi Lines: 2 πλοία, τα Euroferry Egnazia και Euroferry Corfu με διπλές καθημερινές αναχωρήσεις στις 1300 και 2200 από Brindisi. Οι αναχωρήσεις της Ηγουμενίτσας στις 1200 και 2359. Πιο αναλυτικά για το Euroferry Egnazia: 31 minutes ago, Nick the Greek said: Τα καλοκαιρινά του δρομολόγια σύμφωνα με το σύστημα της Grimaldi είναι αναχωρήσεις κάθε μέρα στις 2359 από Ηγουμενίτσα, με άφιξη 0830 της επομένης στο Brindisi. Αναχώρηση από Brindisi στις 1300 με άφιξη 2130 στην Ηγουμενίτσα. Και πιο αναλυτικά για το Euroferry Corfu: 29 minutes ago, Nick the Greek said: Κοιτώντας μια τυχαία εβδομάδα του Ιουλίου, το Euroferry Corfu σε καθημερινές αναχωρήσεις στις 2200 από Brindisi με άφιξη Ηγουμενίτσα στις 0730 της επομένης. Αναχώρηση από Ηγουμενίτσα στις 1200 με άφιξη 2030 στο Brindisi. Με λίγα λόγια η παραμονή το βράδυ στο Brindisi μέχρι την επόμενη αναχώρηση θα είναι 90 λεπτά μόνο. Να σημειώσουμε πως το Euroferry Corfu και μόνο(δηλαδή όχι το Euroferry Egnazia) θα πιάνει και Κέρκυρα, και στις 2 κατευθύνσεις. Να σημειώσω πως σε κάποιες εβδομάδες τα πλοία αλλάζουν, δηλαδή έρχεται σε βραδυνές αναχωρήσεις το Corfu και μεσημεριανές το Egnazia. Η καινοτομία εδώ είναι η προσθήκη της Κέρκυρας και στις δύο κατευθύνσεις από το Euroferry Corfu. Η προσέγγιση αυτή είναι επισυναπτόμενη στο Euroferry Corfu και τα ωράριά της αλλάζουν ανάλογα με το ποιά αναχώρηση κάνει το συγκεκριμένο πλοίο. European Seaways - Αρκουμάνης: On 1/26/2018 at 12:07 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια του Galaxy στη γραμμή Μπριντεζι Κέρκυρα Ηγουμενίτσα που θα ξεκινήσουν από τις 12/07/18 Στο κλασσικό Brindisi - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα η εταιρεία. Τις πρώτες 15 μέρες μετά τις 12 Ιουλίου, οι αναχωρήσεις είναι βραδυνές και από Brindisi(2000) και από Ηγουμενίτσα(2300) εκτός Σαββάτου που είναι πρωινή από Ηγουμενίτσα(0800). Για την υπόλοιπη σεζόν πρωινή αναχώρηση από Brindisi(1100) εκτός Δευτέρας(2000) και βραδυνή από Ηγουμενίτσα(2300). Η διαφορά σε σχέση με πέρυσι εδώ είναι πως δεν υπάρχει προέκταση για Κεφαλονιά και Ζάκυνθο. European Ferries: Δε φαίνεται πρός το παρόν να έχουν δημοσιευθεί τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Red Star I. .
Nick the Greek Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 20 minutes ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Δηλαδή εγκαταλείπουν την Πάτρα τα πλοία του Μπρίντιζι ; 11 minutes ago, Nick the Greek said: Νομίζω πως έχει ήδη κοπεί η προσέγγιση στην Πάτρα από τη γραμμή του Brindisi, τελευταία φορά έπιασε το Euroferrry Olympia στις 24 Οκτωβρίου. Οι υπόλοιπές τους προσεγγίσεις έκτοτε, έχουν γίνει σαν σκάντζες στη γραμμή της Ancona. Με λίγα λόγια, το Πάτρα - Brindisi δεν υφίσταται πια σαν γραμμή από καμιά εταιρεία. Είναι μπροστά σου και δεν το βλέπεις. Όπως είπαμε παραπάνω λοιπόν, Patrasso - Brindisi, yok. Μόνο Ιγκουμενάιτσα.
nikosa Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 έστω και αργά το κατάλαβαν και στην Πάτρα http://pelop.gr/?page=article&docid=433861&srv=5
Nick the Greek Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 (edited) Σημερινό το άρθρο απ' ότι βλέπω. Γενικά η λειτουργία της καινούριας Εθνικής οδού Ιωαννίνων - Αντιρρίου είναι κακά νέα για το λιμάνι της Πάτρας. Συντομεύει το ταξίδι πρός την Αθήνα και πιθανόν να είναι και συμφέρουσα η εξίσωση και όσον αφορά τα φορτηγά. Edited January 28, 2018 by Nick the Greek
nikosa Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 (edited) Βέβαια από Ηγουμενίτσα μπαίνει ότι φορτηγό μπαίνει .Ανέκαθεν η Πάτρα δεν έχει σοβαρή κίνηση....10 άντε 15 φορτηγά από Πάτρα ,Ηγουμενίτσα είναι το ζουμί στα φορτηγά...Και για επιβάτες πάλι... Edited January 28, 2018 by nikosa
giorgos_249 Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 (edited) Τα στοιχεία του ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι και Πάτρα και Ηγουμενίτσα έχουν την ίδια κίνηση σε φορτηγά περίπου, με την Ηγουμενίτσα ελαφρώς (όχι πολύ σημαντικά) παραπάνω σε ορισμένες γραμμές.... Edited January 28, 2018 by proud_ionian
nikosa Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 (edited) Σε αυτή τη γραμμή πολύ περισσότερο η κίνηση των Trailer είναι από Πάτρα.Ανέκαθεν η Ηγουμενίτσα φορτηγά έχει....Τώρα η ΕΛΣΤΑΤ τι και πως μετράει μετράει είναι άλλο θέμα... Edited January 28, 2018 by nikosa
gtogias Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Η ΕΛΣΤΑΤ μετρά φορτηγά. Αν είναι τρέιλερ, με οδηγό, χωρίς, κλπ, δεν το μετρά.
nikosa Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 4 hours ago, Nick the Greek said: Σημερινό το άρθρο απ' ότι βλέπω. Γενικά η λειτουργία της καινούριας Εθνικής οδού Ιωαννίνων - Αντιρρίου είναι κακά νέα για το λιμάνι της Πάτρας. Συντομεύει το ταξίδι πρός την Αθήνα και πιθανόν να είναι και συμφέρουσα η εξίσωση και όσον αφορά τα φορτηγά. Βέβαια να μην ξεχνάμε και το σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας του λιμανιού με τους λαθρομετανάστες...
Nick the Greek Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Υπάρχει και είναι σοβαρό, λες ότι βάρυνε τόσο στην απόφασή τους? Γιατί τα πλοία του Bari για παράδειγμα συνεχίζουν να έρχονται.
proud_ionian Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 δε νομιζω οτι ειναι τοσο το μεταναστευτικο. εχει και η ηγουμενιτσα θεματα με τους λαθρο. περα απο τα νεα οδικα δικτυα (ιονια και Ε75) ειναι και τα απονερα της συγχωνευσης HSW ATTICA και πιθανες αφανεις πτυχες της συμφωνιας ATTICA GRIMALDI.
gtogias Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Θεωρώ ότι ο κύριος λόγος είναι η μεγάλη πτώση της κίνησης από και προς Πάτρα. Βλέποντας τα διάφορα νούμερα που κυκλοφορούν κατά καιρούς, είναι παραπάνω από προφανές ότι σε ποσοστό που υπερβαίνει το 85-90% της κίνησης από και προς Ιταλία είναι από την Ηγουμενίτσα. Και αυτό γιατί η Πάτρα καλύπτει εσωτερική κίνηση, προϊόντα προς εξαγωγή και εισερχόμενα προϊόντα για κατανάλωση, που έχει καταβαραθρωθεί, ενώ η Ηγουμενίτσα διερχόμενη κίνηση από την Τουρκία, που παραμένει ακμαία, αν και οι πρόσφατες εξαγγελίες για διόδια στην Εγνατία ίσως να την κάνουν εξίσου ακριβή με τις άλλες εναλλακτικές.
nikosa Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 12 minutes ago, gtogias said: Θεωρώ ότι ο κύριος λόγος είναι η μεγάλη πτώση της κίνησης από και προς Πάτρα. Βλέποντας τα διάφορα νούμερα που κυκλοφορούν κατά καιρούς, είναι παραπάνω από προφανές ότι σε ποσοστό που υπερβαίνει το 85-90% της κίνησης από και προς Ιταλία είναι από την Ηγουμενίτσα. Και αυτό γιατί η Πάτρα καλύπτει εσωτερική κίνηση, προϊόντα προς εξαγωγή και εισερχόμενα προϊόντα για κατανάλωση, που έχει καταβαραθρωθεί, ενώ η Ηγουμενίτσα διερχόμενη κίνηση από την Τουρκία, που παραμένει ακμαία, αν και οι πρόσφατες εξαγγελίες για διόδια στην Εγνατία ίσως να την κάνουν εξίσου ακριβή με τις άλλες εναλλακτικές. Φυσικά , άλλωστε μόνο οι βιομηχανίες στα Οινόφυτα κινούν την κίνηση προς και απο Πάτρα.Τώρα όμως και με την Ιονία οδό θα είναι πιο εύκολη και πιο γρήγορη . μετάβαση στην Ηγουμενιτσά.Παντώς κρίμα που το λιμάνι του Αστακού δεν λειτουργει σωστά... 20 minutes ago, proud_ionian said: δε νομιζω οτι ειναι τοσο το μεταναστευτικο. εχει και η ηγουμενιτσα θεματα με τους λαθρο. περα απο τα νεα οδικα δικτυα (ιονια και Ε75) ειναι και τα απονερα της συγχωνευσης HSW ATTICA και πιθανες αφανεις πτυχες της συμφωνιας ATTICA GRIMALDI. Αυτό όμως δεν σημαίνει παλαιά πλοία....
MILTIADIS Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 (edited) Επανερχεται στην Πατρα η Grimaldi Lines οσον αφορα τη γραμμη του Μπριντιζι απο μεθαυριο! Quote Επανέρχεται η σύνδεση Πάτρας-Μπρίντεζι-Ανασχεδιασμός των επιχειρηματικών κινήσεων από τον όμιλο Γκριμάλντι Τα δρομολόγια θα επαναρχίσουν τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου με τα δύο σύγχρονα πλοία της εταιρείας , EUROFERRY EGNAZIA και EUROFERRY CORFU. Πρόκειται για ανασχεδιασμό των επιχειρηματικών κινήσεων της εταιρείας, που είχε αποφασίσει πριν από δύο μήνες τη διακοπή των δρομολογίων. Το γεγονός αυτό προκαλεί ικανοποίηση στους χρήστες του λιμανιού, καθώς το Μπρίντεζι είναι το πλησιέστερο λιμάνι της Ιταλίας και εξυπηρετεί μια πλειάδα κλάδων, που ταξιδεύουν με τα πλοία από την Πάτρα (μεταφορείς, εξαγωγείς προϊόντων κ.α.). Ο ναυτιλιακός πράκτορας της Grimaldi, Αντώνης Κουνάβης, τόνισε στην «Γ», ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες κατά καιρούς τροποποιούν τα πλάνα τους, ανάλογα με την ζήτηση που παρατηρείται και τις ανάγκες κάλυψης του μεταφορικού έργου. Μάλιστα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, η λειτουργία των αυτοκινητόδρόμων και ιδιαίτερα της Ιονίας Οδού, δεν έχε επηρεάσει την επιβατική και κυρίως την εμπορευματική κίνηση, όπως δείχνουν και τα στοιχεία του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, που παρουσιάστηκαν πρόσφατα. Edited February 10, 2018 by MILTIADIS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now