proud_ionian Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 (edited) ...άλλα θεματα Eurosolas που εχουν να κανουν με τους χωρους ενδιαιτησης (ακαυστα υλικα κτλ) Πρεπει να ανακατασκευαστει δηλαδη σχεδον ολο μεσα οποτε οπως καταλαβαινεται ειναι ασυμφορο. Κριμα γιατι ειναι ωραιο βαπορακι και καταλληλο για τη δουλεια που κανει.ας δουμε λοιπον και τη EUROSOLAS, που πολλοι μπερδευουν με τη στοκχολμη. η eurosolas (εδω στα ελληνικα) καλυπτει μια ευρυτερη γκαμα ζητηματων safety, περα απο το stability που ειναι το κυριο αντικειμενο της "Στοκχολμης". Πυρασφαλεια (μηχανοστασιου και ενδιαιτησης, ακαυστα υλικα, πυροσβεση κλπ), σωστικα, διπυθμενα και πολλα αλλα. το ζουμι ειναι οτι υπαρχει ολοκληρο χρονοδιαγραμμα για το ποτε καθε πλοιο πρεπει να εναρμονιστει. πλοια απο το 1963 μεχρι το 1974 (θεση τροπιδος) την 01/07/08. πλοια απο το 1975 ως το 1984 μεχρι την 01/07/09 και απο το 1985 και μετα ως την 01/07/10. οσα παλια εχουν μετασκευαστει απο τα μεσα της 10ετιας του 90 και μετα δεν πολυεχουν προβλημα. αναγκη εναρμονισης (χοντρικα το λεω) εχουν οσα παλια ferries δεν εχουν κατασκευαστει μετα τα 90s καθως και οσα εχουν κατασκευαστει εκτος ΕΕ για πλοες εκτος ΕΕ και ερχονται εδω. εννοειται οτι οσο πιο παλιο ειναι ενα πλοιο (και μικροτερη αξια εχει) τοσο πιο ασυμφορη ειναι η εναρμονιση με το EUROSOLAS. νομιζω πως υπαρχει και μια εξαιρεση για τα ferries που εκτελουν πλοες εντος Ελλαδος, να μην εναρμονιζονται μεχρι την 35 ετια, οσα ηταν μεχρι 27 ετων το 2000 και ηδη εκτελουσαν εσωτερικους πλοες στην ελλαδα. προσφατα η ενωση διπλωματουχων ναυπηγων μηχανικων ελλαδος, διοργανωσε και σχετικη εκδηλωση. ΥΓ: για οτι λαθη εκανα, θυμιζω οτι δεν ειμαι ειδικος . Edited September 5, 2014 by proud_ionian
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 το ζουμι ειναι οτι υπαρχει ολοκληρο χρονοδιαγραμμα για το ποτε καθε πλοιο πρεπει να εναρμονιστει. πλοια απο το 1963 μεχρι το 1974 (θεση τροπιδος) την 01/07/08. πλοια απο το 1975 ως το 1984 μεχρι την 01/07/09 και απο το 1985 και μετα ως την 01/07/10. νομιζω πως υπαρχει και μια εξαιρεση για τα ferries που εκτελουν πλοες εντος Ελλαδος, να μην εναρμονιζονται μεχρι την 35 ετια, οσα ηταν μεχρι 27 ετων το 2000 και ηδη εκτελουσαν εσωτερικους πλοες στην ελλαδα. Μήπως κάποιος μπορεί να μας δώσει μια λίστα με τα πλοία που εμπίπτουν στην υποχρέωση συμμόρφωσης (ή έστω κάποια από αυτά). Εάν μας έλεγε και ποιά από αυτά είναι πιθανόν να μας αποχαιρετήσουν λόγω υψηλού κόστους συμμόρφωσης...θα ήταν καλύτερα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 Τελικά, απ' ό.τι φαίνεται, φέτος μόνο το Παναγία Τήνου την πλήρωσε. Κρίμα, και ίσως θα έπρεπε να του δώσουν κανένα χρόνο παράταση ... ακόμα και εάν σε αυτό προσέβλεπε η εταιρεία του. Βέβαια, ποιός υπουργός σήμερα δίνει τέτοιες παρατάσεις? Σκέφτεσθε να συμβεί κάτι σε πλοίο που πήρε παράταση εφαρμογής κανόνων ασφαλείας? ΥΓ Υπήρχε άλλα πλοίο που ήταν στην ίδια κατηγορία με το ΠΤ, αλλά εναρμονίσθηκε μέχρι 1/7/08?
polmyt Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Και αυτο το ποστ απο τα χαμενα Παράθεση:Αρχικά καταχωρημένο από NHSOS XIOS Το ΛΙΣΣΟΣ ειναι εναμορνισμενο με τις διαφορες συνθηκες(solas κλπ)που εφαρμοζονται σε πλοια κατασκευης πριν του 80?Εχει πορτες στο γκαραζ η προβλημα με το ξενοδοχειακο?Διαβασα τα αντιστοιχα θεματα αλλα ακομα δεν εχω καταλαβει ποια πλοια ακριβως πρεπει να εναρμονιζονται(σχετικα με τις ηλικιες τους). Τα περισσότερα Γιαπωνέζικα πλοία που είχαν έρθει τέλη 80 με αρχές 90 και είχαν υποστεί ριζική μετασκευή, δε πρέπει να έχουν πρόβλημα με τα άκαυστα υλικά που έχουν στο ξενοδοχειακό τους γιατί τα περισσότερα είχαν μετασκευαστεί σύμφωνα με τη Solas του 90, που καλύπτει αρκετά κομμάτια της Solas 98
proud_ionian Posted January 6, 2010 Author Posted January 6, 2010 Εφοσον στην Ελλαδα δε μπορουσε να ταξιδεψει λογω Eurosolas ακαυστα κτλ εκει πως συνεχιζει τα ταξιδια γιατι εφαρμοζονται σε εκεινες τις χωρες αυτα; εχει υπογραψει η αμπχαζια και η γεωργια αυτες τις συνθηκες; χωρια που (αν δεν κανω λαθος) η στοκχολμη ειναι καθαρα ευρωπαϊκη οδηγια, ενω το eurosolas ειναι η (πιο αυστηρη) εφαρμογη στην ΕΕ του solas 90. μπορει να κανω και κανενα λαθος, αλλα δε νομιζω οτι σε εκεινα τα νερα εχουν εφαρμογη
proud_ionian Posted January 1, 2013 Author Posted January 1, 2013 επειδη πολυακουγεται τελευταια περι αλλαγων στη solas κλπ, γνωριζουμε λεπτομερειες και κατα ποσο θα επιρρεαζει τα ferries (ειδικα τα προ του 90?)
proud_ionian Posted March 20, 2013 Author Posted March 20, 2013 (edited) βγηκε νεο προεδρικο διαταγμα που ενσωματωνει στην εθνικη νομοθεσια τις τελευταιες τροποποιησεις/προσθηκες των Eurosolas και της Στοκχολμης. εχει τον πολυ... αισθησιακο τιτλο "Π.Δ. 20/2012 - Τροποποίηση διατάξεων του 103/99 «Κανόνες και Πρότυπα ασφαλείας για τα επιβατηγά πλοία σύμφωνα με την οδηγία 98/18/ΕΚ του Συμβουλίου της 17ης Μαρτίου 1998» (110/Α), όπως ισχύει μετά την τροποποίησή του με τα π.δ. 309/2003 (261/Α), 3/2005 (2/Α) και 66/2005 (100/Α), σε συμμόρφωση με την οδηγία 2010/36/ΕΕ της Επιτροπής της 1ης Ιουνίου 2010 (EE L 162/29/6/2010)" ΦΕΚ 46 Α12 και μπορειτε να το δειτε εδω το ιδιο site (Ελληνικο Ινστιτουτο Υγιεινης και Ασφαλειας Εργασιας), εχει και την προγενεστερη νομοθεσια. επειδη ζαλιστικα κανενας ναυπηγος ή γνωριζων να μας πει λεπτομερειες. Edited March 20, 2013 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now