Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 6/11/2017 at 6:25 PM, Petros P said:

Το πλοίο έχει βγεί για πώληση...Αχ και να το έφερνε ξανα κανείς εδώ :wub:

Μπορεί η επιθυμία σου να γίνει πραγματικότητα για την επιστροφή του La Galera στην Ελλάδα!! ^_^

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πλέον πρέπει να είναι οριστικό ότι θα έχουμε επιστροφή του La Galera στην Ελλάδα!!! Σίγουρα δεν πρόκειται για αντικαταστάτης του Μακεδών αλλά για αλλού πλοίου στις Σποράδες!!

Posted

Αρα δεν πρόκειται για αντικατασταση πλοιου αλλα για νεα εταιρια που θα δραστηριοποιηθεί στη γραμμη

Posted (edited)

Και με τη μαιευτικη μεθοδο του Σωκρατη μαθαίνουμε ότι το πλοιο ερχεται για λογαριασμο νεας εταιριας στην οποια συμμετεχνει καποιος από τους μετοχους της Aqua Ferries :D

Καλη επιλογή κατά την αποψη μου μιας και πρόκειται για ένα σχετικα νέο πλοιο ,σε σχεση βεβαια και με τα υπολοιπα που κυκλοφορουν

.Ενα καλο ερωτημα επισης είναι αν εχουν γινει αλλαγες στο εσωτερικο του κατά τη διαρκεια της παραμονης του στα ξενα

Edited by polmyt
Posted

Απο ότι είχαμε δει σε φωτογραφίες παλιοτερα είχαν γίνει κάποιες αλλαγές στο εσωτερικό του.

On 28/11/2013 at 10:17 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από τις φωτογραφίες βλέπω ότι άλλαξαν τα καθίσματα στο κατάστρωμα. Στην είσοδο άλλαξαν διακόσμηση στους τοίχους. Στο πάνω πρυμνιό σαλόνι βλέπω να έχουν μεταφερθεί καθίσματα που υπήρχαν τα ίδιο και στο πάνω πλωριό σαλόνι και έτσι έχουν πυκνώσει πολύ. Ενώ έχουν προστεθεί κάποια αεροπορικά (τα σκούρα μπλε) που δεν υπήρχαν τέτοια στο πλοίο, που πιθανολογώ ότι πρέπει να είναι στο πάνω πλωριό σαλόνι. Όπως έχουν προστεθεί κάποια αεροπορικά στο κάτω σαλόνι αριστερά από το μπαρ και μπροστά από τους πλαϊνούς καναπέδες

 

Posted

Το πλοίο όταν ήταν στο Σαρωνικό ταξίδευε γύρω στους 16-16,5 κόμβους. Βέβαια στα δοκιμαστικό που έκαναν με τους τότε αγοραστές πριν πουληθεί στη Βενεζουέλα, είχαν πιάσει μέχρι 18 κόμβους.

Posted (edited)

2 τιμονια εχει.

1_Nefeli_Stern_in_Vasiliadi_Drydock_22-0

Επειδή ειμαι λάτρης του πλοίου , το Νεφελάκι χαραμιζόταν στο Σαρωνικό,ήταν για πολυ μεγαλύτερη γραμμή,την οποία και θα κάνει. Μανουβραδόρικο βαπορι ,ο,τι πρέπει για πολλά λιμάνια... (ριξτε και μια αίτηση για ενδοκυκλαδικά να σας βρίσκεται εσεις που το αγοράσατε.)

Edited by Petros P
Posted

Νομίζω ότι τα τιμόνια του ήταν σπαστά, όπου του έδινε ακόμα καλύτερες ελικτικες ικανότητες. 

Λόγω της μετασκευής το La Galera ήταν για γραμμές Γ κατηγορίας πλόων, οπότε μόνο σε τοπικές γραμμές θα μπορούσε να δρομολογηθει. Οπότε ενδοκυκλαδικα δεν θα μπορούσε να κάνει!!!! 

Posted
48 minutes ago, express skiathos said:

Ακούστηκε ό,τι θα επιστρέψει Ελλάδα με το όνομα NEFELI EXPRESS.

Καλύτερα κατι αλλο, γιατι παντα Νεφέλη θα ειναι και δε τη λες και εξπρές :P

Posted
23 hours ago, polmyt said:

.Ενα καλο ερωτημα επισης είναι αν εχουν γινει αλλαγες στο εσωτερικο του κατά τη διαρκεια της παραμονης του στα ξενα

Σε αυτό το link μπορούμε να δούμε φωτογραφίες από το εσωτερικό του La Galera.

Posted

Γνωρίζουμε ποσα ΙΧ η φορτηγα παίρνει το πλοίο ;

Οποτε θα εχουμε την χαρά να εχουμε στην γραμμη τα δυο αδελφά πλοια Νεφέλη και Αχιλλέα ! Με την ευχή να εχουμε καποια στιγμη και το τρίτο το Μαρμαρι :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...