Hastaroth Posted September 7, 2012 Posted September 7, 2012 (edited) Εγώ ώς συχνός τής γραμμής και έχοντας κάνει αρκετές διαδρομές με το (πρώην,πλέον) ΝΕΦΕΛΗ,μπορώ να πώ ότι πράγματι ήταν ένα από τα πιό γρήγορα πλοία-ίσως το γρηγορώτερο μετά το (επίσης πρώην) ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2 και επίσης αρκετά γρήγορο στην μανούβρα.Τίς καλές εποχές μάλιστα*,έκανε το Πειραιάς-Αίγινα σε 50-55 λεπτά. Εξωτερικούς χώρους πολλούς δέν έχει.Τα πλευρικά decks είναι μικρά και στενάχωρα,πέραν τού ότι άν κάτσης στα εκεί παγκάκια σε συντροφεύει διαρκώς η ωραιότατη "μουσική" τών εξαεριστήρων,ώστε κατεβαίνοντας στον προορισμό σου έχεις ήδη εξασφαλίσει εισιτήριο γιά τον Σύλλογο Κωφών.Το deck τού ρεμέτζου δέν είναι μικρό,αλλά ούτε και ιδιαίτερα μεγάλο.Οσο γιά το upper deck,είναι όπως τα λέει ο proud:κάτι οι βάρκες,κάτι οι σκάλες που πάνε στα σαλόνια,κάτι τα βαρελάκια,κόβουν αρκετό χώρο.Και ως κερασάκι στήν τούρτα,ξηλώσανε και τα ξύλινα καταστρώματα πρό ετών και έμεινε το παπόριον με τίς λαμαρίνες. Τα σαλόνια του καί άνετα είναι και μεγάλα και το κυριώτερο,ακόμα κι'όταν γέμιζαν,σπάνια έδιναν τήν αίσθηση τού στριμωξιδιού.Επίσης γενικώς τα έβλεπα περιποιημένα. Με την αποχώρησή του πάντως έχω την εντύπωση ότι το επόμενο καλοκαίρι θα δημιουργηθή πρόβλημα στην γραμμή,αφού πλέον μένουν μόνο τέσσερα πλοία.Γιά τον χειμώνα δέν νομίζω πως χρειάζονται περισσότερα,αφού με 9,50 ευρώ εισιτήριο στα τρία εξ αυτών,ακόμα και αρκετοί συχνοί επιβάτες αρχίζουν να αλλάζουν συνήθειες.Άλλά αυτό είναι θέμα γιά άλλη συζήτηση... *Καλές εποχές=προϊστορική περίοδος τής Ελληνικής ακτοπλοϊας,κατά την οποίαν τα πετρέλαια έρρεαν ώς το μέλι και το γάλα εν τή γή τ'ής Επαγγελίας κι'έτσι τα πλοία μπορούσαν να πηγαίνουν όσο γρήγορα ήθελαν οι καπετάνιοι τους και όχι οι τύποι στην διεύθυνση οικονομικού τών εταιριών..... Edited September 7, 2012 by Hastaroth
polmyt Posted September 7, 2012 Author Posted September 7, 2012 Με την αποχώρησή του πάντως έχω την εντύπωση ότι το επόμενο καλοκαίρι θα δημιουργηθή πρόβλημα στην γραμμή,αφού πλέον μένουν μόνο τέσσερα πλοία.Γιά τον χειμώνα δέν νομίζω πως χρειάζονται περισσότερα,αφού με 9,50 ευρώ εισιτήριο στα τρία εξ αυτών,ακόμα και αρκετοί συχνοί επιβάτες αρχίζουν να αλλάζουν συνήθειες.Άλλά αυτό είναι θέμα γιά άλλη συζήτηση... . Δεν νομιζω να υπαρξει ιδιαιτερο προβλημα.Αλλωστε και φετος ελειπε απο τη γραμμη και ολα κυλησαν ομαλα.
Hastaroth Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Δέν έλειπε και ολοσχερώς,τον περισσότερο Ιούλιο ήταν ακόμα. Επίσης δέν ξέρω κατά πόσον κύλησαν όλα ομαλά,εγώ έβλεπα έναν ψιλοχαμό,κυρίως τίς Κυριακές και-λιγώτερο-τα Σάββατα. Πάντως προσωπικά θα προτιμούσα οι Βενεζουλάνοι να έπαιρναν το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ,να ησυχάσουνε και τα ώτα μας απ'το ντούπ-ντουπ του που είναι λές και βρίσκεσαι σε καϊκι.... Εν πάσει περιπτώσει,καλά ταξίδια να έχη εκεί στίς μακρυνές θάλασσες που θα πάη...
Petros P Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 (edited) Αρχες Ιουνιου σταματησε.. η απουσια ηταν τεραστια...τα Μεθανα φετος πραγματικα πεινασαν..μια με τον τουρισμο στα λουτρα μεσω της εργατικης εστιας..μια με το οτι δεν εχει πια τοσο συχνα πλοιο...ειχαν μεγαλο πληγμα..πια συμφερει να πας με ΚΤΕΛ σε αυτα τα 2 μερη... Edited September 8, 2012 by proud_ionian quote
Hastaroth Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Αυτό γιά τα Μέθανα το λές ειρωνικά ή σοβαρά; Εν πάσει περιπτώσει,εγώ στίς αρχές τού καλοκαιριού έκανα το τελευταίο μου ταξίδι με το πλοίο,θα κυττάξω το απόκομμα τού εισιτηρίου να δώ την ημερομηνία-πάντως θυμάμαι πως λίγες μέρες μετά άρχισε εδώ η κουβέντα γιά την πώλησή του.
Petros P Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Σοβαρα το λεω..Παραθεριζω εδω και 10 χρονια στο Βαθυ που ειναι πισω απο τα Μεθανα.Ειναι ενα ομορφο ψαροχωρι.Σε πολλες συζητησεις το θεμα ηταν η αναχωρηση της Νεφελης.Ειδικα κατω στα Μεθανα τραβανε τα μαλλια τους οι ανθρωποι..Καποτε ειχαν 4 πλοια..τωρα 2 με το ζορι....
George Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Στη ράδα βρίσκεται το πλοίο. Απλή πετρέλευση ή ήρθε και η ώρα του αποχαιρετισμού;
samos Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 (edited) Αν ηρθε η ωρα του αποχωρισμου....πιος ειναιο προορισμο του και για ποτε.... Edited September 18, 2012 by proud_ionian
Global_Creta Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Βενεζουέλα! Η πόλη Pampatar που προαναφέρθηκε σαν αρχικό νηολόγιο βρίσκεται στο νησί Νουέβα Εσπάρτα. Πλησιέστερες "ηπειρωτικές" πόλεις είναι οι Καρουπάνο, Κουμάνα και.... Βαρκελώνη (όχι δεν κάνω κανένα απολύτως λάθος!!!).
samos Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 (edited) ποτε περιπου εχει αναχωρηση........ Edited September 19, 2012 by proud_ionian
polmyt Posted September 20, 2012 Author Posted September 20, 2012 Το πλοιο εφυγε τελικα χτες το απογευμα.
proud_ionian Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 στο AIS ακομη εκπεμπει ως νεφελη και ως φορτηγο
Global_Creta Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Στο χάρτη του Marinetraffic.com εμφανίζεται κανονικά σαν La Galera αλλά σαν φορτηγό και αγνώστου σημαίας . Η "καρτέλα" του αν την ανοίξει κανείς πράγματι δεν έχει ενημερωθεί (ακόμα Νεφελη). Αυτή την ώρα κάτω από το λιμάνι Mazarra del Vallo στη Σικελία με 13 κόμβους.
Hastaroth Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 13 κόμβους;Πουρκουά;Οικονομία στο πετρέλαιο κάνουν;
polmyt Posted September 21, 2012 Author Posted September 21, 2012 Λογικα ναι.Δεν νομιζω οτι υπαρχει και κανας ιδιαιτερος λογος να βιαζονται
Cruise Europa Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 στο AIS ακομη εκπεμπει ως νεφελη και ως φορτηγο Στο vesselfinder που κοιτάω εγώ το έχει κανονικά με το νέο του όνομα. Ο λόγος που εμφανίζεται φορτηγό κι όχι επιβατηγό, έχει να κάνει με τη σύνθεση πληρώματος που έφυγε, καθώς είναι μειωμένη.
gpap2006 Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Πάντα είχα απορία, πώς μικρά καράβια όπως αυτό περνάνε τον ωκεανό από άποψη καυσίμων. Πόση αυτονομία έχει στα καύσιμα?
giorgos_249 Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Ίσως έχουν κάνει σαν το Highspeed 1, βαρέλια στο γκαράζ......Δεν νομίζω ότι είναι δυνατόν να πλεύσει αυτοδύναμο απέναντι από τον Ατλαντικό αλλιώς.....
proud_ionian Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 το να σταματησει για bunkers σε 2-3 σημεια δεν παιζει? (πχ γιβραλταρ, αζορες, καραϊβικη)
Nick the Greek Posted September 22, 2012 Posted September 22, 2012 Όλα εξαρτώνται από το ποιά είναι η κατανάλωση του και τι χωρητικότητα έχει στα τάνκια του. Αν υποθέσουμε πως η χωρητικότητα τους είναι μικρή, μπορεί να περάσει απέναντι με μικρές στάσεις σε Γιβραλτάρ, Κανάρια, Cabo Verde και μετά απέναντι είτε στη βόρεια Βραζιλία, ή στο Curacao. Ολα αυτά τα σημεία έχουν σταθμούς καυσίμων, για τις Αζόρες διατηρώ μια επιφύλαξη.
gioannis Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 (edited) Καλημερα,και στις Αζορες εχει σταθμο,εμεις οταν το φεραμε απο Ιαπωνια καναμε πετρελαια στην Σιγκαπουρη,στο Κολομποκαι μετα στο Σουεζ. Edited September 23, 2012 by gioannis
gpap2006 Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Το βλέπω νότια της Cartagena. Γνωρίζει κανείς αν μέχρι τώρα έχει σταματήσει κάπου? Αν όχι, σημαίνει πως έχει κάνει ήδη αυτοδύναμα πάνω από 1.250 μίλια..
polmyt Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 Αν δεν εχω χασει κατι,δεν εχει σταματησει πουθενα μεχρι τωρα
mytilene Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 (edited) Το παρατηρώ μέσω AIS καθημερινά και γώ και δεν έχει σταματήσει πουθενά,από πληροφορίες μου το ταξιδεύουν 3 πλοίαρχοι εκ των οποίων οι 2 είναι ξένοι Edited September 23, 2012 by mytilene
Nils Holgersson Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 το πλοιο το παει εταιρια απο την Αγγλια...........................
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now